Hm, herken het zelf ook niet zo dat er mannen zijn die nul hulp willen. Misschien andere grensquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat je (ik) in een relatie toch zeker ook eens iets voor een ander wil doen, behalve leuk gezellig gezelschap zijn. Luisteren naar verhalen over werk e.d. en alles wat er bij komt kijken.
Ik haal daar ook gewoon voldoening uit, een beetje voor iemand zorgen. Ik vind dat prettig.
Ik juich zelfstandigheid absoluut toe, maar het is naar mijn mening ook prettig om wat voor elkaar te doen zo nu en dan.
Ok dit kun je ook anders lezenquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dit. Vond ik altijd leuk. Uitleggen hoe en wat er moet gebeuren en dan haar het grote gereedschap geven. (Mocht ze van haar vader nooit dus dat wilde ze zelf graag)
Als er palen en geparkeerde auto's in de buurt staan ga je je daar weer om bekommeren en dat is de bedoeling niet.quote:
Al doende leert menquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dit. Vond ik altijd leuk. Uitleggen hoe en wat er moet gebeuren en dan haar het grote gereedschap geven. (Mocht ze van haar vader nooit dus dat wilde ze zelf graag)
huehue palen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Als er palen en geparkeerde auto's in de buurt staan ga je je daar weer om bekommeren en dat is de bedoeling niet.
Met je vunzige gedachtes
Maar ik bedoelde eigenlijk autoles met hoe het werkt.quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Als er palen en geparkeerde auto's in de buurt staan ga je je daar weer om bekommeren en dat is de bedoeling niet.
Met je vunzige gedachtes
Wat..quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft het niet over slachtofferhulp of zo he
Ja, vooral van datingsites waar iedereen het opeens belangrijk vond.quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Zijn jullie bekend met de Myers-Briggs-persoonlijkheidstest?
quote:
https://www.16personalities.com/nl/esfp-persoonlijkheidquote:JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“ENTERTAINER”
(ESFP-A)
echt? is dat een ding ?quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, vooral van datingsites waar iedereen het opeens belangrijk vond.
Die sneeuwvlokjes op OKCupid zeker.quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, vooral van datingsites waar iedereen het opeens belangrijk vond.
like, duhquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat je (ik) in een relatie toch zeker ook eens iets voor een ander wil doen, behalve leuk gezellig gezelschap zijn. Luisteren naar verhalen over werk e.d. en alles wat er bij komt kijken.
Ik haal daar ook gewoon voldoening uit, een beetje voor iemand zorgen. Ik vind dat prettig.
Ik juich zelfstandigheid absoluut toe, maar het is naar mijn mening ook prettig om wat voor elkaar te doen zo nu en dan.
Dan twijfel je waarschijnlijk over welk antwoord het beste bij je past waardoor je de ene keer A invult en de andere keer B met als gevolg verschillende uitslagen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere dag een andere uitslag.
Dus heb er niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |