Of een vlek uit een overhemd krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat ik me niet geroepen voel schoonmaakster te zijn. Dat kan iedereen sowieso zelf wel.
Maar een kapotte broek maken of iets wat hij niet zelf kan.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een vlek uit een overhemd krijgen![]()
Wat helemaal erg is, is dat ze dan nog eerder naar hun moeder gaan met zoiets.
Ik heb wel eens om die reden een identiek overhemd gekochtquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een vlek uit een overhemd krijgen![]()
Wat helemaal erg is, is dat ze dan nog eerder naar hun moeder gaan met zoiets.
Languit op de bank liggenquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dan hebben ze gewoon al jaren een schoonmaakster in dienst. Dus dan hoef je dat ook niet te doen. En de kleine dagelijkse dingetjes kunnen ze dan heel goed zelf.![]()
Oké joh! Prima!
Nee joh. Zulke dingen zeggen zulke vrouwen alleen tegen hun vriendinnen om lekker te kunnen zeiken. Of ze zeggen het over andere mannen ( de man van een vriendin bijvquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zeg je dat je hulp kunt gebruiken krijg je weer een heel verhaal over mannen en hun verkoudheidjes ditdat.
Wat ook vaak helpt is de pot ondersteboven houden en er dan een tik op geven met de vlakke hand. Draai je zo de dop eraf!quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb iets aan mijn vingers waardoor ik weinig kracht heb. Maar ik ram gewoon met een mes op de rand van het deksel en dan draai ik hem zonder moeite open.
Die lage melkpak doppen daarentegen
Nee. Het pak is niet laag, de dop is laag.quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ook vaak helpt is de pot ondersteboven houden en er dan een tik op geven met de vlakke hand. Draai je zo de dop eraf!
Die lage melkpakken ken ik niet
Dat kan, ik ken ook geen mensen die niet weten wat mantelzorg is.quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ken geen man die geen hulp van zijn vriendin/partner accepteert hoor
Roep maar wanneer. Zoek ik een mooie grote open ruimte op zodat je nergens bang voor hoeft te zijn!quote:
Ik ook niet zo zoals nu wordt gesteld, of valt me gewoon niet opquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ken geen man die geen hulp van zijn vriendin/partner accepteert hoor
Omdat ze het dus wel nodig hebben maar te trots zijn. Lelijke eigenschap.quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat is er mis dan met geen hulp willen? Of gewoon dat jullie dat willen geven
![]()
Omdat je (ik) in een relatie toch zeker ook eens iets voor een ander wil doen, behalve leuk gezellig gezelschap zijn. Luisteren naar verhalen over werk e.d. en alles wat er bij komt kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat is er mis dan met geen hulp willen? Of gewoon dat jullie dat willen geven
![]()
Zo klinkt het raarquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Roep maar wanneer. Zoek ik een mooie grote open ruimte op zodat je nergens bang voor hoeft te zijn!
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Zijn jullie bekend met de Myers-Briggs-persoonlijkheidstest?
Niet als het iets is waar zij oprecht niet mee zitten (en de vrouwen misschien wel). Anders wel eens ja, dat is stomquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat ze het dus wel nodig hebben maar te trots zijn. Lelijke eigenschap.
Is ookquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat je (ik) in een relatie toch zeker ook eens iets voor een ander wil doen, behalve leuk gezellig gezelschap zijn. Luisteren naar verhalen over werk e.d. en alles wat er bij komt kijken.
Ik haal daar ook gewoon voldoening uit, een beetje voor iemand zorgen. Ik vind dat prettig.
Ik juich zelfstandigheid absoluut toe, maar het is naar mijn mening ook prettig om wat voor elkaar te doen zo nu en dan.
Ze heeft het niet over slachtofferhulp of zo hequote:Op woensdag 18 juli 2018 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet als het iets is waar zij oprecht niet mee zitten (en de vrouwen misschien wel). Anders wel eens ja, dat is stom
Iedere dag een andere uitslag.quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Zijn jullie bekend met de Myers-Briggs-persoonlijkheidstest?
knapquote:Op woensdag 18 juli 2018 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere dag een andere uitslag.
Dus heb er niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |