Moet er ook niet aan denken op die plek piercings te hebben. Continue die broekrand erlangs.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:22 schreef TaMieke het volgende:
Dan moeten ze toch goed genezen zijn wil je daar vol je duimen op kunnen zetten. auwa
Dat vind ik dan wel weer een goede hedendaagse vrouwenhype, van die cameltoebroeken, hoog opgetrokken dit dat.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken op die plek piercings te hebben. Continue die broekrand erlangs.
met zonderquote:
echt he?quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:22 schreef TaMieke het volgende:
Dan moeten ze toch goed genezen zijn wil je daar vol je duimen op kunnen zetten. auwa
Ik vind het ook gewoon lelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken op die plek piercings te hebben. Continue die broekrand erlangs.
Kuiltjesquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:26 schreef TaMieke het volgende:
Als je alleen maar hele lage broeken draagt dan zou het mssn kunnen.
Ik heb daar gewoon vet zitten, nix geen puntjes
Boh, vind een navelpiercing in combinatie met een naveltruitje zo geil.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, ik vind alle piercings lelijk. Maar smaken verschillen, toch.
Oequote:
Ook. Maar als je ze hebt, en je hebt vervolgens behoorlijk wat vet, zie je ze op een gegeven moment niet meer of minder goed. Wat me logisch lijktquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
Het ligt volgens mij meer aan aanleg dan aan vet of je ze hebt of niet.
Ja als je maatje potvis wordt, zijn ze wel bedekt.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook. Maar als je ze hebt, en je hebt vervolgens behoorlijk wat vet, zie je ze op een gegeven moment niet meer of minder goed. Wat me logisch lijkt
quote:Allemaal leuk en aardig, maar wat betekent het dan eigenlijk als je ze hebt? Nou, dan mag je jezelf dus gelukkig prijzen. De zichtbare kuiltjes schijnen namelijk een positieve invloed te hebben op je sexleven. Buiten dat veel mannen ze gewoon ongelooflijk sexy vinden, schijnt het dus ook zo te zijn dat je eerder een orgasme krijgt wanneer je de kuiltjes bezit. Ze zouden er op wijzen dat je een snelle bloedcirculatie hebt en de circulatie op die plek zou er weer voor zorgen dat je eerder een hoogtepunt kan bereiken.
Oh vandaar.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt wel een uitgesproken voorkeur voor trashy.
Ik zei het toch ook best netjes, ik zei niet eens hoerig.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]en ik bleef maar braaf netjes, kom jij aanzetten.
Als dat zo was is het nog netjes toch?quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei het toch ook best netjes, ik zei niet eens hoerig.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei het toch ook best netjes, ik zei niet eens hoerig.
Ik weet het en het is zo paradoxaal omdat ik wat persoonlijkheid betreft juist val op belezen dames met een sterke eigen mening etcetera.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt wel een uitgesproken voorkeur voor trashy.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:42 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ik weet het en het is zo paradoxaal omdat ik wat persoonlijkheid betreft juist val op belezen dames met een sterke eigen mening etcetera.
Nee man, viezigquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een goede hedendaagse vrouwenhype, van die cameltoebroeken, hoog opgetrokken dit dat.
Wel leuk om gewoon eens ordi te kledenquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:42 schreef O_o_ het volgende:
Ik word stiekem ook boter van ordinaire vrouwen.
Van die tieten die er uit vallenquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel leuk om gewoon eens ordi te kleden
Misschien staat er wel "jij hebt nu ook aids" op haar rug.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Bepaalde tattoo's kunnen ook zó mooi zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van make-up, maar rechts vind ik gewoon te.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:47 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb die drang naar een natuurlijk voorkomen nooit echt begrepen.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik hou van make-up, maar rechts vind ik gewoon te.
Goed punt. Eens ordi kleden is een enorm verschil met ordi zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel leuk om gewoon eens ordi te kleden
Is niet volledig uit te sluiten maar de tattoo wordt er niet minder mooi op natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien staat er wel "jij hebt nu ook aids" op haar rug.
Ah, daar wil ik nog best in meegaan alhoewel ik liever iets te veel dan iets te weinig make up heb.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik hou van make-up, maar rechts vind ik gewoon te.
Lijkt me ook. Maar ik snap het wel als je er zoveel last van hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n plamuurlaag op die acné verergerd de shit toch alleen maar
quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik jou wel als die persoon. Die een dikke vette zeug aan het batsen is.
Zag laatst een foto van een vrouw die een rits op haar ruggengraat had getatoeëerd.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is niet volledig uit te sluiten maar de tattoo wordt er niet minder mooi op natuurlijk.
Nounou wat aardig.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik jou wel als die persoon. Die een dikke vette zeug aan het batsen is.
Ja tuurlijk maar kan toch niet goed zijn. Die huid schreeuwt nog net niet zelf om hulpquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar ik snap het wel als je er zoveel last van hebt.
Sneu voor haarquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n plamuurlaag op die acné verergerd de shit toch alleen maar
Tering wat slechtquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zag laatst een foto van een vrouw die een rits op haar ruggengraat had getatoeëerd.
Hakbijlquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar kan toch niet goed zijn. Die huid schreeuwt nog net niet zelf om hulp
Dat lijkt me dan weer niets alhoewel een rits op de kontzijde van een leren broek wel één van de meest sexy dingen is die er bestaan.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zag laatst een foto van een vrouw die een rits op haar ruggengraat had getatoeëerd.
Werd bij mij alleen maar erger van de pil. Vette huid enzo. En heb er 4 geprobeerd.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:57 schreef Harmankardon het volgende:
En vrouwen hebben vaak nog geluk omdat de pil meestal werkt. Ik mocht lekker aan de roaccutane
Ok. Ordi liefhebber inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:58 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niets alhoewel een rits op de kontzijde van een leren broek wel één van de meest sexy dingen is die er bestaan.
Ik vind die tiettattoo's echt zo zondequote:Op woensdag 18 juli 2018 12:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Bepaalde tattoo's kunnen ook zó mooi zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde hier. Als puber, nu nooit meer.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
Nooit puisten gehad. Misschien 3x per jaar ééntje.
Erg blij met mijn huid
Dat is echt kutspulquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:57 schreef Harmankardon het volgende:
En vrouwen hebben vaak nog geluk omdat de pil meestal werkt. Ik mocht lekker aan de roaccutane
Oh da's balen, nu nog steeds?quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werd bij mij alleen maar erger van de pil. Vette huid enzo. En heb er 4 geprobeerd.
Zit er niet op hè maar er net onder.quote:Op woensdag 18 juli 2018 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind die tiettattoo's echt zo zonde
Ja heb nog steeds puisten.quote:
Mwoa.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:58 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niets alhoewel een rits op de kontzijde van een leren broek wel één van de meest sexy dingen is die er bestaan.
Ja ik weet, zo zondequote:Op woensdag 18 juli 2018 13:03 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zit er niet op hè maar er net onder.
Troep is het.quote:Op woensdag 18 juli 2018 13:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ben ik helemaal aan kapot gegaan, wat voelde dat kut![]()
Wel een goeie plek. Als je later bejaard bent en hangtieten krijgt, zie je ze niet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2018 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind die tiettattoo's echt zo zonde
Ik ging er een plaatje bij zoeken en toen kwam ik dit tegenquote:Op woensdag 18 juli 2018 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een goeie plek. Als je later bejaard bent en hangtieten krijgt, zie je ze niet meer.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ging er een plaatje bij zoeken en toen kwam ik dit tegen
[ afbeelding ]
Ook echt waar dat "blokje" nodig is
Je wil natuurlijk niet met blote navel op de fotoquote:Op woensdag 18 juli 2018 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ze hebben daar ook geblokt wat geblokt dient te worden dat is het probleem nietquote:Op woensdag 18 juli 2018 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk niet met blote navel op de foto
Wtfquote:Op woensdag 18 juli 2018 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |