Ja als je maatje potvis wordt, zijn ze wel bedekt.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook. Maar als je ze hebt, en je hebt vervolgens behoorlijk wat vet, zie je ze op een gegeven moment niet meer of minder goed. Wat me logisch lijkt
quote:Allemaal leuk en aardig, maar wat betekent het dan eigenlijk als je ze hebt? Nou, dan mag je jezelf dus gelukkig prijzen. De zichtbare kuiltjes schijnen namelijk een positieve invloed te hebben op je sexleven. Buiten dat veel mannen ze gewoon ongelooflijk sexy vinden, schijnt het dus ook zo te zijn dat je eerder een orgasme krijgt wanneer je de kuiltjes bezit. Ze zouden er op wijzen dat je een snelle bloedcirculatie hebt en de circulatie op die plek zou er weer voor zorgen dat je eerder een hoogtepunt kan bereiken.
Oh vandaar.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt wel een uitgesproken voorkeur voor trashy.
Ik zei het toch ook best netjes, ik zei niet eens hoerig.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]en ik bleef maar braaf netjes, kom jij aanzetten.
Als dat zo was is het nog netjes toch?quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei het toch ook best netjes, ik zei niet eens hoerig.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei het toch ook best netjes, ik zei niet eens hoerig.
Ik weet het en het is zo paradoxaal omdat ik wat persoonlijkheid betreft juist val op belezen dames met een sterke eigen mening etcetera.quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt wel een uitgesproken voorkeur voor trashy.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 12:42 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ik weet het en het is zo paradoxaal omdat ik wat persoonlijkheid betreft juist val op belezen dames met een sterke eigen mening etcetera.
Nee man, viezigquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een goede hedendaagse vrouwenhype, van die cameltoebroeken, hoog opgetrokken dit dat.
Wel leuk om gewoon eens ordi te kledenquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:42 schreef O_o_ het volgende:
Ik word stiekem ook boter van ordinaire vrouwen.
Van die tieten die er uit vallenquote:Op woensdag 18 juli 2018 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel leuk om gewoon eens ordi te kleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |