Ik kan zelf niet tegen de geur van bananen. Daar word ik echt onpasselijk van.quote:Op donderdag 19 juli 2018 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Worteltjes zou ik idd niet meenemen, die eet ik thuis.
Maar och, ik ruik ook de salami of pindakaas van mensen op hun brood. Zo zul jij vast ook wel iets hebben dat mensen irriteert.
Oh ja, bepaalde etensgeuren vind ik ook wel vervelend, maar niet half zo irritant als dat herkauwen op en knagen aan zo'n appel.quote:Op donderdag 19 juli 2018 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Worteltjes zou ik idd niet meenemen, die eet ik thuis.
Maar och, ik ruik ook de salami of pindakaas van mensen op hun brood. Zo zul jij vast ook wel iets hebben dat mensen irriteert.
OAquote:Op donderdag 19 juli 2018 11:23 schreef MaLo het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige
Hij is nu verdulleme wortels aan het knagen
[..]
Dat is inderdaad iets minder erg. Maar ik heb een duidelijke voorkeur voor collega's die zacht fruit eten
[..]
Ondanks het feit dat je een OA bent (Openbare Appelknager) wens ik je veel plezier met je etentje morgen
Ja, goddelijkquote:Op donderdag 19 juli 2018 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, had je je Skechers al binnen? Lopen ze lekker?
Dat had ie zelf al gedaan geloof ik en hij gaat in elk geval naar het feest waar Eleni optreedt zei hij laatst hier.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:21 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
hebben we Nexum al aangemeld voor de boot?
Ik hoop dat er dan straks lekker sale voor is, kun je extra makkelijk je collectie aanvullenquote:Op donderdag 19 juli 2018 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, goddelijk
Moet nu ff beetje zuinig aan doen want iets te fanatiek zomerjurken geshopt de laatste tijd () en net kaartje Jason Mraz betaald (omg omg
) maar volgende maand ofzo ga ik denk ik nog een paar kopen. Net zo lang tot ik een paar soorten en kleuren heb. Want je loopt echt op wolkjes
En ze zijn lekker licht en luchtig.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ie zelf al gedaan geloof ik en hij gaat in elk geval naar het feest waar Eleni optreedt zei hij laatst hier.
Houden wij je aanquote:Op donderdag 19 juli 2018 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nah. Uiteten met familie. Feestje bewaar ik voor volgend jaar, dan ben ik hopelijk net afgestudeerd. Dus dan een wat grotere party.
Ik haat slurpen, veel mensen doen dat met theequote:Op donderdag 19 juli 2018 11:42 schreef Greys het volgende:
Hier wordt weleens soep geslurpt op kantoor door anderen. Ik lepel kiwi's, dat gaat vrij geruisloos geloof ik.Maar ik doe vast weer andere irritante dingen.
Wielerbritten. Uitschot.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:52 schreef Momo... het volgende:
[..]
Jammer helaas gaan 2 astmatische Britten nog voorop in het klassement
Sky! Ik kijk nooit meer naar een zender van ze.quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zag het gebeuren vandaag. Toen het ook echt gebeurde kon ik niet eens vloeken, één van m'n leidinggevenden zat achter me.
Sky.![]()
![]()
Ja, het voornaamste probleem is dat het door de enorme dominantie van Sky gewoon niet zo boeiend meer is om te kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
Probleem met die Skymannen is dat alle romantiek uit de koers halen.Altijd hetzelfde, klinische manier van koersen.
Ik begin steeds meer te leren en te volgen waardoor het steeds spannender wordt, gelukkig was ik vandaag vrij en kon ik de rit kijken ipv zo’n zenuwachtig liveblog te volgen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
Probleem met die Skymannen is dat alle romantiek uit de koers halen.Altijd hetzelfde, klinische manier van koersen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |