abonnement Unibet Coolblue
pi_180521017
Ik verwacht trouwens vandaag of morgen dat Gérard Depardieu Trump z'n eigendom als vakantiehuisje aanbiedt. :7
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 16 juli 2018 @ 20:04:55 #152
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180521081
En het kanker woekert door...
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180521154
Wat een figuur :')
pi_180521281
http://www.foxnews.com/en(...)rican-president.html

quote:
“Horrible performance from our President today. Pretty ugly when u give a pass to a nation that is undermining our democracy,” Fox Business anchor Trish Regan tweeted.

Fox News’ Neil Cavuto called the press conference “disgusting," while his colleague Stuart Varney added, “It was not a very forceful presentation from President Trump with Putin standing right next to him. Not forceful at all.”

[...]

Conservative commentator Ben Shapiro called Trump’s performance ‘self-serving and utterly grotesque,” before declaring Trump “made a fool of himself.”
Volgens mij zijn Fox anchors niet eerder zo kritisch geweest op Trump, toch? Ook veel kamp-Trump figuren zoals Ryan, Corker, Gowdy en Hatch die zich haasten met krachtige publieke statements waarin ze Trump tegenspreken. Gaat dit impact hebben op de polls?
pi_180521284
Trump vond het ook geweldig van Poetin dat die aanbood zijn inlichtingendiensten Mueller een handje te helpen.

Bizar. Heb er geen andere woorden voor.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 juli 2018 @ 20:16:19 #156
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180521365
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Trump vond het ook geweldig van Poetin dat die aanbood zijn inlichtingendiensten Mueller een handje te helpen.

Bizar. Heb er geen andere woorden voor.
Net zoals ze het JIT ‘helpen’ natuurlijk _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_180521421
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 19:54 schreef J.B. het volgende:
Ach, zolang hij de annexatie van de Krim niet heeft goedgekeurd valt het al bij al nog mee :')
Nou ja, dat weten we niet. Ze hebben 2 uur alleen 'onderhandeld'.
pi_180521459
http://www.foxnews.com/op(...)-against-russia.html

Bovenaan de Fox News site. Laat geen spaan heel van Trump, haalt zelfs de mislukte top met Kim er nog bij.
pi_180521477
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Trump vond het ook geweldig van Poetin dat die aanbood zijn inlichtingendiensten Mueller een handje te helpen.

Bizar. Heb er geen andere woorden voor.
Het verbaasde me niet echt. Hij stuurt er al tijden op aan. Minachting voor wereldwijde democratische vrienden en bewondering voor non-democratische machtspolitici, van Rusland tot Noord-Korea tot Saüdi-Arabië.

Maar z'n liefde voor Poetin was vandaag wel heel erg krachtig. Daarom begin ik toch te vermoeden dat Poetin met 'bepaalde middelen' heeft gedreigd. Met ongetwijfeld een verfijnde kouwe glimlach. Het hele Kremlin is vergiftigd met de mentaliteit van de vroegere KGB. Ik ben ervan overtuigd dat ze vervelende boodschapjes leuk kunnen brengen.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 16 juli 2018 @ 20:22:46 #160
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_180521506
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:20 schreef koningkerel het volgende:
http://www.foxnews.com/op(...)-against-russia.html

Bovenaan de Fox News site. Laat geen spaan heel van Trump, haalt zelfs de mislukte top met Kim er nog bij.
Ik verwacht pas over een paar jaar de doodsteek met "Donald Trump (D)" bij Fox News.
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 maandag 16 juli 2018 @ 20:23:16 #161
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180521515
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:12 schreef koningkerel het volgende:
http://www.foxnews.com/en(...)rican-president.html

[..]

Volgens mij zijn Fox anchors niet eerder zo kritisch geweest op Trump, toch? Ook veel kamp-Trump figuren zoals Ryan, Corker, Gowdy en Hatch die zich haasten met krachtige publieke statements waarin ze Trump tegenspreken. Gaat dit impact hebben op de polls?
Dat hoop ik wel. Als Fox het niet accepteert kan dat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2018 @ 20:25:57 #162
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_180521578
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Trump vond het ook geweldig van Poetin dat die aanbood zijn inlichtingendiensten Mueller een handje te helpen.

Bizar. Heb er geen andere woorden voor.
Zelfs Fox is niet positief.

Putin eats Trump's lunch in Helsinki

Edit: oh, ik faal voor de 2e keer vandaag. :P
Carpe Libertatem
pi_180521623
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:22 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik verwacht pas over een paar jaar de doodsteek met "Donald Trump (D)" bij Fox News.
Ja, zeker. En niet moeilijk om dat verhaal te verkopen, gezien het frequente switchen tussen R en D door Trump in het verleden.
pi_180521675
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:21 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Het verbaasde me niet echt. Hij stuurt er al tijden op aan. Minachting voor wereldwijde democratische vrienden en bewondering voor non-democratische machtspolitici, van Rusland tot Noord-Korea tot Saüdi-Arabië.

Maar z'n liefde voor Poetin was vandaag wel heel erg krachtig. Daarom begin ik toch te vermoeden dat Poetin met 'bepaalde middelen' heeft gedreigd. Met ongetwijfeld een verfijnde kouwe glimlach. Het hele Kremlin is vergiftigd met de mentaliteit van de vroegere KGB. Ik ben ervan overtuigd dat ze vervelende boodschapjes leuk kunnen brengen.
Meh, ik weet het niet. Vind het er ook wel op lijken, dat hij net als andere populisten (zoals bijvoorbeeld onze Wilders, die laatst ook al in Moskou is geweest, autoritaire leiders wel interessant vind. De GOP lijkt hier ook flink in mee te gaan, die lijken alles wat met democratie te maken heeft het liefst het zo snel mogelijk af te willen schaffen als ze de kans krijgen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_180521687
quote:
11s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Zelfs Fox is niet positief.

Putin eats Trump's lunch in Helsinki

Edit: oh, ik faal voor de 2e keer vandaag. :P
Dit is niet echt de mening van Fox he? Die kerel is een contributor en notabene een oud-adviseur van Clinton.
pi_180521688
quote:
11s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Zelfs Fox is niet positief.

Putin eats Trump's lunch in Helsinki

Edit: oh, ik faal voor de 2e keer vandaag. :P
Los daarvan: ik vind het een ontzettend slap nietszeggend stuk. Geen enkele poging om te verklaren waarom Trump Poetins reet zou moeten likken. Gewoon een soort simpel ooggetuigeverslag plus citatenstukje met als conclusie: Trump, dit kan wel wat beter, want zo lijkt Poetin de baas.
Maar voor Fox News is dit waarschijnlijk ontzettend kritisch en diepgravend.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 16 juli 2018 @ 20:32:41 #167
323401 Kijkertje
met filter
pi_180521771
axios twitterde op maandag 16-07-2018 om 18:23:05 Neil Cavuto of Fox Business calls Trump's press conference "disgusting", "That sets us back a lot." https://t.co/R2ZIjyFyPR reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2018 @ 20:32:55 #168
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_180521777


Deze foto vat de persco wel mooi samen.
Carpe Libertatem
pi_180521787
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Meh, ik weet het niet. Vind het er ook wel op lijken, dat hij net als andere populisten (zoals bijvoorbeeld onze Wilders, die laatst ook al in Moskou is geweest, autoritaire leiders wel interessant vind. De GOP lijkt hier ook flink in mee te gaan, die lijken alles wat met democratie te maken heeft het liefst het zo snel mogelijk af te willen schaffen als ze de kans krijgen.
Er zit gewoon ontzettend veel Russisch geld in Trumps investeringen. Volgens mij is hij schijtbenauwd dat dat uitlekt. En Vladje weet dat.

Dat de GOP inmiddels Grand New Trump Party is geworden, dat ben ik met je eens. Maar dit opzichtige geschutter en geflirt met Poetin kan (héééél misschien; ik verwacht niet zoveel van Republikeinse moed) het begin van een turning point worden.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 16 juli 2018 @ 20:33:39 #170
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180521796
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Meh, ik weet het niet. Vind het er ook wel op lijken, dat hij net als andere populisten (zoals bijvoorbeeld onze Wilders, die laatst ook al in Moskou is geweest, autoritaire leiders wel interessant vind. De GOP lijkt hier ook flink in mee te gaan, die lijken alles wat met democratie te maken heeft het liefst het zo snel mogelijk af te willen schaffen als ze de kans krijgen.
Over Wilders gesproken, die vond het een geweldig optreden van Trump en Poetin :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_180521835
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:33 schreef Szura het volgende:

[..]

Over Wilders gesproken, die vond het een geweldig optreden van Trump en Poetin :').
Die zal wel balen dat hij niet was uitgenodigd idd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_180521896
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:33 schreef Szura het volgende:

[..]

Over Wilders gesproken, die vond het een geweldig optreden van Trump en Poetin :').
Zoals Willem van Hanegem al zei: "Wat interesseert mij die man nou? Hij is al zo lang aanwezig en heeft niks voor elkaar gekregen. Moet ik me dan druk gaan maken om zo'n pruikenmaker?"
Ik doe het ff rustig aan.
pi_180522019
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:21 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Het verbaasde me niet echt. Hij stuurt er al tijden op aan. Minachting voor wereldwijde democratische vrienden en bewondering voor non-democratische machtspolitici, van Rusland tot Noord-Korea tot Saüdi-Arabië.

Maar z'n liefde voor Poetin was vandaag wel heel erg krachtig. Daarom begin ik toch te vermoeden dat Poetin met 'bepaalde middelen' heeft gedreigd. Met ongetwijfeld een verfijnde kouwe glimlach. Het hele Kremlin is vergiftigd met de mentaliteit van de vroegere KGB. Ik ben ervan overtuigd dat ze vervelende boodschapjes leuk kunnen brengen.
Steeds meer mensen, ook die op Trump hebben gestemd, zijn er van overtuigd dat Rusland 'kompromat' hebben op Trump. Trump basht iedereen en alles, behalve Rusland. De persco vandaag sloeg werkelijk alles.

Dit schurkt tegen landverraad aan. Lekker, een president aan de macht die in de tas zit van een ander groot land. Bizar.
  maandag 16 juli 2018 @ 20:51:03 #174
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_180522189
Zo, dat was even een schoonmaakbeurt mensen. Voortaan wat minder reageren op regelovertredend gedrag en wat meer een TR zetten.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 16 juli 2018 @ 20:52:14 #175
323401 Kijkertje
met filter
pi_180522211
Hmmm…

blakehounshell twitterde op maandag 16-07-2018 om 20:24:20 Maybe Congress should haul the translator onto Capitol Hill and ask her what happened in that meeting reageer retweet
renato_mariotti twitterde op maandag 16-07-2018 om 20:28:46 It would be more productive if Robert Mueller issued a grand jury subpoena to the translator. https://t.co/MwovQZeGd5 reageer retweet
SethAbramson twitterde op maandag 16-07-2018 om 20:47:02 I agree with Renato. There are legal arguments against this being allowed in terms of various executive privileges, but why not let Trump's administration argue that no one in law enforcement has a right to hear what Trump—*sans advisers* (hurting his legal argument)—told Putin? https://t.co/TvGMKMxEXy reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')