quote:
Mbappe 2.0quote:Op zondag 15 juli 2018 22:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit heb ik vanochtend zitten kijken. Ook wel genot.
Gewoon RTL helemaal afkrakenquote:Op zondag 15 juli 2018 22:03 schreef Mr.Maul het volgende:
Zou geweldig zijn als ze de hele aflevering mensen als Sylvana belachelijk maken en totaal niet over voetbal praten.
RTL leest meequote:
Niet zo vaak als zijn oerlelijk VI ondergoed.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:05 schreef Ingolstadt het volgende:
Hoe vaak gaat Wilfred het nog hebben over de ALLER ALLER ALLER ALLER LAATSTE
40-45 keerquote:Op zondag 15 juli 2018 22:05 schreef Ingolstadt het volgende:
Hoe vaak gaat Wilfred het nog hebben over de ALLER ALLER ALLER ALLER LAATSTE
quote:Op zondag 15 juli 2018 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
Ja joh, verkracht dit nummer even. Waarom ook niet.
Hopelijk komt die Pascalus nooit meer hier posten.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:06 schreef De_Kraam het volgende:
Ik verwacht toch minstens Zipportal en Pascalus in dit topic te zien, zo niet dan zijn het geen echte VI hooligans.
Wat moeten we nu zonder Neutrale Kijkers, nou ja nog één keer.quote:
ratataquote:
We doen hier graag een slechte imitatie van de YouTube-comments.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
serieus jij nu ook??
WTF is dit soort shit
Gaan we nostalgisch worden?quote:Op zondag 15 juli 2018 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Zo terugdenkende aan de afgelopen 8/9 jaar VI die ik gezien heb heb ik er toch wel verdomd veel lol van gehad
T gaat gewoon door hoor.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Zo terugdenkende aan de afgelopen 8/9 jaar VI die ik gezien heb heb ik er toch wel verdomd veel lol van gehad
Lekker man. Ventje moest vast z'n arm strekken met zijn microfoontje. Gert even superieur zijn. Echte cholo.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We doen hier graag een slechte imitatie van de YouTube-comments.
Je kijkt toch al jaren niet meer?quote:Op zondag 15 juli 2018 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Er zijn genoeg TdF podcasts waar ik mee vermaak.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat moeten we nu zonder Neutrale Kijkers, nou ja nog één keer.
Rip SigaarSnor, Oliver en Superbeeldenquote:Op zondag 15 juli 2018 22:06 schreef BobW het volgende:
RTL bedankt voor alles
Behalve het weghalen van Youtubehoogtepuntjes
Absoluut, VI 2009/2010 met aansluitend VI Oranje 2010 was wel het absolute hoogtepuntquote:
Sow danquote:Op zondag 15 juli 2018 22:07 schreef Doublepain het volgende:
Dit is echt een ordinaire pijpslet die je al met een breezer hebt
Sorry voor mijn taalgebruik
De oude VI Hooligan garde is het hier niet mee eensquote:Op zondag 15 juli 2018 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We doen hier graag een slechte imitatie van de YouTube-comments.
We nemen Tagliano niet kwalijk dat hij historisch besef heeft, anders hadden we net zo goed een kleuter FA kunnen maken.quote:
De FA's hier zijn toch ook kleuters?quote:Op zondag 15 juli 2018 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We nemen Tagliano niet kwalijk dat hij historisch besef heeft, anders hadden we net zo goed een kleuter FA kunnen maken.
Ik ben de grootste kleuter onder de FA's eigenlijkquote:Op zondag 15 juli 2018 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De FA's hier zijn toch ook kleuters?
Behalve Tag dan.
Heb jij een nieuwe ava? Want ik herken jou helemaal niet!quote:Op zondag 15 juli 2018 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Hij zal binnenkort wel weer een UI van een lelijke darter nemen of zo.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe ava? Want ik herken jou helemaal niet!
Niks.quote:
Deze had ik voor mijn Meghan UIquote:Op zondag 15 juli 2018 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe ava? Want ik herken jou helemaal niet!
Nieuw sponsortje denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Wilfred weer hetzelfde shirt maar andere kleur
Sinds wanneer maken ze van newbies forum admins trouwensquote:
Succesquote:Op zondag 15 juli 2018 22:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken ze van newbies forum admins trouwens?
IK GA NU NAAR YVONNE, BRB
Jij dan?quote:Op zondag 15 juli 2018 22:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ben je wel eens in je ster genomen door een ster![]()
Fish O Mania wordt niet meer uitgezondenquote:
darts!quote:Op zondag 15 juli 2018 22:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Fish O Mania wordt niet meer uitgezonden![]()
Hef RTL7 maar op.
quote:Op zondag 15 juli 2018 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Er is ook een WK finale gespeeld trouwens.
quote:Op zondag 15 juli 2018 22:16 schreef superniger het volgende:
Heerlijk.
Iedereen VIESMAD op Frankrijk.
Ze zijn gewoon ZWART FYSIEK SNEL STERKquote:Op zondag 15 juli 2018 22:16 schreef superniger het volgende:
Heerlijk.
Fok mad, VI mad, Nederland madquote:Op zondag 15 juli 2018 22:16 schreef superniger het volgende:
Heerlijk.
Bedankt ikweethetookniet!quote:Op zondag 15 juli 2018 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik heb een hoop vrienden maar met deze 30 cm heb ik de meeste lol gehad![]()
![]()
Heb jij wel eens 30 cm ontvangen?quote:Op zondag 15 juli 2018 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik heb een hoop vrienden maar met deze 30 cm heb ik de meeste lol gehad![]()
![]()
Winnen met fantastisch voetbal blijft langer herinnerd wordenquote:Op zondag 15 juli 2018 22:16 schreef luxerobots het volgende:
Het gaat alleen nog maar om winnen.
Duh, natuurlijk gaat het om winnen.
quote:Op zondag 15 juli 2018 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon ZWART FYSIEK SNEL STERK
Geen last vanquote:Op zondag 15 juli 2018 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Geluid loopt niet meer gelijk
RTL is en blijft een walgelijke grafzender
madquote:Op zondag 15 juli 2018 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Geluid loopt niet meer gelijk
RTL is en blijft een walgelijke grafzender
Waarom is er nog geen Stax versie van dit plaatje met Humberto op de achtergrond? #dtvquote:
https://www.instagram.com/p/BiBe7pFA7aiquote:Op zondag 15 juli 2018 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Waarom is er nog geen Stax versie van dit plaatje met Humberto op de achtergrond? #dtv
quote:Op zondag 15 juli 2018 22:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BiBe7pFA7ai
[..]
"Ik vind James Rodriguez een goede speler, daar kijk ik graag naar"quote:Op zondag 15 juli 2018 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Van der Vaart "tactiek interesseert me niet zoveel" als analist
quote:
quote:
quote:
Hij schijnt ook van Isco te kunnen genieten.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ik vind James Rodriguez een goede speler, daar kijk ik graag naar"
[..]
Messi vindt hij ook goed?quote:Op zondag 15 juli 2018 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ik vind James Rodriguez een goede speler, daar kijk ik graag naar"
Quintero is zijn spelertje.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij schijnt ook van Isco te kunnen genieten.
"Ja waanzinnige speler, als hij de bal krijgt dan gebeurt er wat. Daarvoor kijk je naar voetbal"quote:
Ik ken alleen een blanke Cross.quote:
Die van James Milner?quote:Op zondag 15 juli 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ja waanzinnige speler, als hij de bal krijgt dan gebeurt er wat. Daarvoor kijk je naar voetbal"
Hier zit een twitteraccount in.
jammer dat @analistheitinga niet meer actief isquote:Op zondag 15 juli 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ja waanzinnige speler, als hij de bal krijgt dan gebeurt er wat. Daarvoor kijk je naar voetbal"
Zijn manier van analyseren over Frankrijk kon echt niet.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat werkt goed jaquote:Op zondag 15 juli 2018 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Je moet ook niet bellen met Ziggo maar gewoon chatten
Dat gaat nog wel even duren. Nooit meer is overdreven.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die gaat nooit meer een toernooi van enig allure winnen
Met Iptv krijg je het "gratis"quote:Op zondag 15 juli 2018 22:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog Film1 ?
Films op tv kijken (lol)quote:Op zondag 15 juli 2018 22:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog Film1 ?
Roken is een keuze en ik heb geen moeite met mensen die roken ook al rook ik zelf niet.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Roken is kanjersmerig
Verbied maar gewoon helemaal
Wel jammer dat er niemand op deze mooie Yannicktweet reageert.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:24 schreef De_Kraam het volgende:
Erg jammer dat het tering arrogante Frankrijk onverdiend het WK hebben gewonnen. Ik had gehoopt dat Kroatie vandaag hun eerste verdiende wereldtitel zouden winnen maar ze hadden veel pech. Ik heb er alle vertrouwen in dat het sympathieke Kroatie over 2 jaar wel het EK gaat winnen
RTquote:Op zondag 15 juli 2018 22:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Roken is kanjersmerig
Verbied maar gewoon helemaal
quote:Op zondag 15 juli 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
De McDonalds mag je inderdaad afschaffen.
Ik weet dat het fout is om een voetballer een blessure toe te wensen maar de enige voetballer in de wereld die ik wel een blessure toewens is Toivonen. Vroeger maakt hij als PSVer veel walgelijke overtredingen op Ajax spelers en ik hoop dat Toivonen dit WK nog geblesseerd raaktquote:Op zondag 15 juli 2018 22:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel jammer dat er niemand op deze mooie Yannicktweet reageert.
quote:Op zondag 15 juli 2018 22:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Roken is een keuze en ik heb geen moeite met mensen die roken ook al rook ik zelf niet.
Ik.
Wel lollig, zelf zit je dit soort tweets dus te verspreiden maar als anderen jouw tweets ergens posten is FOK! te kleinquote:Op zondag 15 juli 2018 22:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik weet dat het fout is om een voetballer een blessure toe te wensen maar de enige voetballer in de wereld die ik wel een blessure toewens is Toivonen. Vroeger maakt hij als PSVer veel walgelijke overtredingen op Ajax spelers en ik hoop dat Toivonen dit WK nog geblesseerd raakt
oeiquote:Op zondag 15 juli 2018 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel lollig, zelf zit je dit soort tweets dus te verspreiden maar als anderen jouw tweets ergens posten is FOK! te klein
Olé.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel lollig, zelf zit je dit soort tweets dus te verspreiden maar als anderen jouw tweets ergens posten is FOK! te klein
Daar gaat het niet om, vind ik.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
HE SHOOTSquote:Op zondag 15 juli 2018 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onverdiendquote:Op zondag 15 juli 2018 22:24 schreef De_Kraam het volgende:
Erg jammer dat het tering arrogante Frankrijk onverdiend het WK hebben gewonnen. Ik had gehoopt dat Kroatie vandaag hun eerste verdiende wereldtitel zouden winnen maar ze hadden veel pech. Ik heb er alle vertrouwen in dat het sympathieke Kroatie over 2 jaar wel het EK gaat winnen
Die vergelijking van Johan waarbij hij diesel/benzine er ook even bij betrekt is wel echt zielig. Alsof je zomaar even alle auto's groen kan laten rijden.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RT
Dan hoeven mensen dat vanzelf niet zo nodig als ze niet verslaafd zijn.
Koekoek boem goaaalquote:Op zondag 15 juli 2018 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op zondag 15 juli 2018 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarbij is roken ook gewoon smerig en ongezond voor je omgeving die daar niks mee te maken willen hebben.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:30 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Die vergelijking van Johan waarbij hij diesel/benzine er ook even bij betrekt is wel echt zielig. Alsof je zomaar even alle auto's groen kan laten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |