Ik ken alleen een blanke Cross.quote:
Die van James Milner?quote:Op zondag 15 juli 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ja waanzinnige speler, als hij de bal krijgt dan gebeurt er wat. Daarvoor kijk je naar voetbal"
Hier zit een twitteraccount in.
jammer dat @analistheitinga niet meer actief isquote:Op zondag 15 juli 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ja waanzinnige speler, als hij de bal krijgt dan gebeurt er wat. Daarvoor kijk je naar voetbal"
Zijn manier van analyseren over Frankrijk kon echt niet.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat werkt goed jaquote:Op zondag 15 juli 2018 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Je moet ook niet bellen met Ziggo maar gewoon chatten
Dat gaat nog wel even duren. Nooit meer is overdreven.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die gaat nooit meer een toernooi van enig allure winnen
Met Iptv krijg je het "gratis"quote:Op zondag 15 juli 2018 22:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog Film1 ?
Films op tv kijken (lol)quote:Op zondag 15 juli 2018 22:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog Film1 ?
Roken is een keuze en ik heb geen moeite met mensen die roken ook al rook ik zelf niet.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Roken is kanjersmerig
Verbied maar gewoon helemaal
Wel jammer dat er niemand op deze mooie Yannicktweet reageert.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:24 schreef De_Kraam het volgende:
Erg jammer dat het tering arrogante Frankrijk onverdiend het WK hebben gewonnen. Ik had gehoopt dat Kroatie vandaag hun eerste verdiende wereldtitel zouden winnen maar ze hadden veel pech. Ik heb er alle vertrouwen in dat het sympathieke Kroatie over 2 jaar wel het EK gaat winnen
RTquote:Op zondag 15 juli 2018 22:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Roken is kanjersmerig
Verbied maar gewoon helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |