De teams met de beste voetballers hebben gewoon niet lekkervanuit balbezit gevoetbald, ook Belgie zeker niet. Je zag ook heel veel doelpogingen terwijl er drie man waren om te blokken, gewoon omdat er niet snel en met verrassing over meerdere schijven gecombineerd werd.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:49 schreef VeX- het volgende:
Al met al is dit geen bijzonder memorabel WK. Wel qua verrassingen maar niet kwa voetbal. Waar ik bij de vorige WK winnaars muv Spanje kon zeggen dat ze een waardige kampioensploeg waren, is Frankrijk door de laffe speelwijze en het 'geluk' om altijd de scheids blijkbasr mee te hebben maar een lastig te verteren winnaar.
Ik hoop dat er grote spelers zijn die gewoon afzeggen. Te warm, te corrupt.quote:Ik huiver voor dat WK in Qatar. Wat een grap zal dat worden.
Ik naar die van VeXquote:Op zondag 15 juli 2018 18:56 schreef Masterminded het volgende:
Wim en ik kijken reikhalzend uit naar de meltdown van R_R.
Gouden schoenquote:
VeX- is forumvervuiling.quote:
Nederland en Italie zijn nu vrijgespeeld en spelen straks nog tegen de Fransenquote:Op zondag 15 juli 2018 18:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Op de super nintendo kwam er altijd nog een bonus team na het kampioenschap die belachelijk moeilijk waren.
Dat is wel erg sad inderdaad. Die gasten zijn gewoon geboren in Frankrijkquote:Op zondag 15 juli 2018 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh is dat waarom heel fok ineens pro-kroatië was... logisch.
Nee hoor, schitterend land, mooie architectuur, goede keuken.. ga er eens heen.quote:
Je vergeet: "Kutinwoners"quote:Op zondag 15 juli 2018 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, schitterend land, mooie architectuur, goede keuken.. ga er eens heen.
Ok doeiquote:Op zondag 15 juli 2018 18:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goed ik ga wat anders doen. Deze shitshow hoef ik verder niet te zien. Jongens tot ziens, fijne vakantie in ieder geval!
Oh, wat maakt ze 'echte' Fransen?quote:Op zondag 15 juli 2018 18:59 schreef Luppie0110 het volgende:
Die Fransen idd, alleen Griezmann en Lloris zijn "echte" Fransen.
Ik vind het echt genieten hoeveel mensen woedend kunnen zijn over dit WK.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:59 schreef Coco. het volgende:
Stijn, Davy en ik genieten van de madness hier.
Was het maar humor. Helaas is het bloedserieus.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat de humor maar aan anderen over.
Ze zijn blank.quote:Op zondag 15 juli 2018 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, wat maakt ze 'echte' Fransen?
Griezmann heeft roots naar Portugalquote:Op zondag 15 juli 2018 18:59 schreef Luppie0110 het volgende:
Die Fransen idd, alleen Griezmann en Lloris zijn "echte" Fransen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |