klaasweetniksquote:Op zondag 15 juli 2018 18:34 schreef Anonymousz het volgende:
url=http://forum.fok.nl/user/profile/245701]naatje_1[/url] het volgende:[/b] En ik zei het toch: als klaasweetalles Kroatië zegt, wordt het Frankrijk
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat tellen maar aan Haags over. Dat kan ie wel.
hier gaat iets misquote:Op zondag 15 juli 2018 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[ [url= https://i.imgur.com/jURXkq5.png]afbeelding[/url] ]
klaasweetniksquote:Op zondag 15 juli 2018 18:34 schreef Anonymousz het volgende:
naatje_1 het volgende:[/b] En ik zei het toch: als klaasweetalles Kroatië zegt, wordt het Frankrijk
een debiel blijft een debielquote:Op zondag 15 juli 2018 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
Houd je een beetje in als je kritiek hebt op klaasweetalles. Dank.
ben viezmadquote:
Kan iemand dit als topicpointer zettenquote:Op zondag 15 juli 2018 18:36 schreef Coco. het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek op Klaas hebt. Dank.
Lovren snapt dit nietquote:
Nee, die hele kutgimmick is nu wel leuk geweestquote:Op zondag 15 juli 2018 18:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kan iemand dit als topicpointer zetten
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:36 schreef Coco. het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek op Klaas hebt. Dank.
nou nou nouquote:Op zondag 15 juli 2018 18:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, die hele kutgimmick is nu wel leuk geweest
Jammerquote:Op zondag 15 juli 2018 18:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met hem in het team heeft Frankrijk wel mooi de finale gehaald (en gaan ze die nog winnen ook)!quote:
Eens met deze man.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig niet meer zo.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:37 schreef Tassendief het volgende:
[..]
VROUWEN EN KINDEREN EERST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kregen net balvoordeelquote:Op zondag 15 juli 2018 18:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Alle kleine beslissingen gaan ook tegen de Kroaten.
quote:
Wie?quote:
Het was dit jaar wel weer genieten jaquote:Op zondag 15 juli 2018 18:39 schreef Perrin het volgende:
Bedankt voor alle posts dit mooie wk, mensen. Tot over 4 jaar.
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:39 schreef Perrin het volgende:
Barça - PSG 6-1quote:
4,5 jaar. December 2022 pas ....quote:Op zondag 15 juli 2018 18:39 schreef Perrin het volgende:
Ga je ook naar PSV-Valencia kameraad?quote:Op zondag 15 juli 2018 18:40 schreef Coco. het volgende:
Rustig mensen, volgende week zaterdag is er weer darts.
Africa Cup is geen voetbalquote:Op zondag 15 juli 2018 18:40 schreef Zorro het volgende:
Het kan nog:
Africa Cup of Nations: Angola 4-4 Mali - as it happened
(Flavio 36, 42; Gilberto 67; Manucho 72)
(Keita 79, 90+3; Kanoute 88; Yattabare 90+4)
Eindelijk.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:40 schreef Coco. het volgende:
En F1quote:Op zondag 15 juli 2018 18:40 schreef Coco. het volgende:
Nee, maar door de hele wedstrijd kleine beslissingen tegen krijgen wel een eerlijke kans om terug in de wedstrijd te komen. Maar het waren idd de grote beslissingen die ze de finale deden verliezen.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Door geen corner krijgen verlies je geen finale. toch?
Europa leaguequote:Op zondag 15 juli 2018 18:40 schreef Coco. het volgende:
Daarom is een overwinning van Frankrijk ook een schande.quote:
Neequote:Op zondag 15 juli 2018 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je ook naar PSV-Valencia kameraad?
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer wordt het speelschema in Spanje bekend?
Ik had t niet gepikt.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:41 schreef Friday12 het volgende:
Top.. internet en tv valt weg en in dit kut dorp werkt 4g ook niet
Nee, Frankrijk heeft er honderden...quote:
Jep. Beetje dat gevoel dat het normale leven weer begint lolquote:Op zondag 15 juli 2018 18:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Toch altijd jammer wanneer een groot toernooi voorbij is.
Moet je wel door Duitslandquote:Op zondag 15 juli 2018 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik rij om Frankrijk heen volgende keer.
Precies, vind alles erom heen wel leuk, ook al zaten we er niet bij deze keer.. maar da's maar beter ook zo te zien.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jep. Beetje dat gevoel dat het normale leven weer begint lol
Volgend jaar WK vrouwen genotquote:Op zondag 15 juli 2018 18:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jep. Beetje dat gevoel dat het normale leven weer begint lol
Frankrijk laat uberhaupt weinig van zich zien, qua balbezit kans ratio zitten die best wel goed volgens mijquote:Op zondag 15 juli 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, Frankrijk heeft er honderden...
Kansen echt van dat ajax gelulquote:Op zondag 15 juli 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, Frankrijk heeft er honderden...
Ik kijk uit naar Cardiff City v Burnley.quote:
Ik vond het eigenlijk wel leuk eens een WK zonder Nederland te hebben. Je kijkt toch anders. Heb meer wedstrijd gekeken en ook wat relaxter allemaal. En het was wel genieten niet die achterlijke hype in het hele land te hebben met al die versieringen, kut reclames, clowns etc.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Precies, vind alles erom heen wel leuk, ook al zaten we er niet bij deze keer.. maar da's maar beter ook zo te zien.
Alleen al om dit soort posts hoop ik dat het nog 5-2 wordt.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Giroud staat er ook alleen maar in voor het “blankenquotum”.
vergeet Servië niet! Dikke burgeroorlog gehad daarquote:Op zondag 15 juli 2018 18:43 schreef Boca_Raton het volgende:
‘De klok is misschien wel de grootste vijand van Kroatië.’
Je meent ‘t.
Er was wel een clown.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel leuk eens een WK zonder Nederland te hebben. Je kijkt toch anders. Heb meer wedstrijd gekeken en ook wat relaxter allemaal. En het was wel genieten niet die achterlijke hype in het hele land te hebben met al die versieringen, kut reclames, clowns etc.
Tuurlijk... je houd zeker van die 30cm stokbroodjes.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen al om dit soort posts hoop ik dat het nog 5-2 wordt.
Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
daarom mocht Kuipers niet fluiten, die is niet om te kopen
+1 helemaal waar.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel leuk eens een WK zonder Nederland te hebben. Je kijkt toch anders. Heb meer wedstrijd gekeken en ook wat relaxter allemaal. En het was wel genieten niet die achterlijke hype in het hele land te hebben met al die versieringen, kut reclames, clowns etc.
klaasweetalles.gifquote:Op zondag 15 juli 2018 18:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En winnen uiteraardquote:Op zondag 15 juli 2018 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
+1 helemaal waar.
Al moeten we er de volgende keer gewoon bij zijn.
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:43 schreef Boca_Raton het volgende:
‘De klok is misschien wel de grootste vijand van Kroatië.’
Je meent ‘t.
Scherp waargenomen hoor jongensquote:Op zondag 15 juli 2018 18:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Wow, hij kent wat steden in Kroatië. Knap hoor. Hier, een sticker.
eerst nog een EK gelukkigquote:Op zondag 15 juli 2018 18:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En winnen uiteraardMaargoed in de winter (
___! ) gaat die hele wk-sfeer sowieso aanzienlijk minder zijn he.
grammar*quote:Op zondag 15 juli 2018 18:45 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
oh ja.. Fok is het gedrocht geworden van het internet met alleen maar Grammernazi's en keyboard warriors..
Jij hebt dan ook geen enkel verstand van voetbal ...quote:Op zondag 15 juli 2018 18:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik vind modric dit hele toernooi al bijzonder matig.
Gr gr
Vraag me af of dat wel doorgaat met alle ellende in die regio de laatste tijdquote:Op zondag 15 juli 2018 18:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En winnen uiteraardMaargoed in de winter (
___! ) gaat die hele wk-sfeer sowieso aanzienlijk minder zijn he.
Grammarnazi's.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:45 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
oh ja.. Fok is het gedrocht geworden van het internet met alleen maar Grammernazi's en keyboard warriors..
quote:
Basis Nederlands is een heel normaal iets.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:45 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
nee maar stam+t leer je in de lagere schoolquote:Op zondag 15 juli 2018 18:45 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Misschien is over een jaartje de olie op en gaat alles naar den tering.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vraag me af of dat wel doorgaat met alle ellende in die regio de laatste tijd
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Basis Nederlands is een heel normaal iets.
Maar niks om je boven verheven te voelen als een ander het minder beheerstquote:Op zondag 15 juli 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
1-1 tegen Engelandquote:Op zondag 15 juli 2018 18:46 schreef Saekerhett het volgende:
Kroatië, hef jezelf op met die verschrikkelijke voorzetten. Zo ga je in geen 100 jaar een goal maken.
Dat is geen Kroaat?quote:Op zondag 15 juli 2018 18:46 schreef Groby het volgende:
Kroatië mist Manolev voor de heerlijke voorzetten
Bas is Nederlands, een heel normaal iets.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Da's een Bulgaarquote:Op zondag 15 juli 2018 18:46 schreef Groby het volgende:
Kroatië mist Manolev voor de heerlijke voorzetten
Het gaat hem niet worden, neequote:Op zondag 15 juli 2018 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie Kroatië niet meer terugkomen jongens
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:47 schreef matspontius het volgende:
Frankrijk heeft echt serieus mazzel gehad deze finale. Kroatie was de veel betere ploeg ..
"qua blijkelijk"quote:Op zondag 15 juli 2018 18:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar niks om je boven verheven te voelen als een ander het minder beheerst
Ik vind dat een heel groot recht. Normale volwassen mensen gaan later solliciteren en sturen een brief. Het zou uiterst zorgwekkend zijn als je dan dit soort domme fouten gaat maken.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar niks om je boven verheven te voelen als een ander het minder beheerst
Het hele WK al. Alleen tegen Argentinie waren ze overtuigend. Maar ja, Argentiniequote:Op zondag 15 juli 2018 18:47 schreef matspontius het volgende:
Frankrijk heeft echt serieus mazzel gehad deze finale. Kroatie was de veel betere ploeg ..
Overtuigend... Wat een ajax gelul je moet gewoon winnen en dat doen ze.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het hele WK al. Alleen tegen Argentinie waren ze overtuigend. Maar ja, Argentinie
Sinds wanneer is Ajax ooit overtuigend?quote:Op zondag 15 juli 2018 18:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Overtuigend... Wat een ajax gelul je moet gewoon winnen en dat doen ze.
Gelukkig is de Tour gewoon elk jaar.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:49 schreef VeX- het volgende:
Al met al is dit geen bijzonder memorabel WK. Wel qua verrassingen maar niet kwa voetbal. Waar ik bij de vorige WK winnaars muv Spanje kon zeggen dat ze een waardige kampioensploeg waren, is Frankrijk door de laffe speelwijze en het 'geluk' om altijd de scheids blijkbasr mee te hebben maar een lastig te verteren winnaar. Ik huiver voor dat WK in Qatar. Wat een grap zal dat worden.
Wat ga jij morgen, op de dag van bezinning, doen?quote:
Frankrijk eruit in de groepsfase genotquote:Op zondag 15 juli 2018 18:49 schreef VeX- het volgende:
Al met al is dit geen bijzonder memorabel WK. Wel qua verrassingen maar niet kwa voetbal. Waar ik bij de vorige WK winnaars muv Spanje kon zeggen dat ze een waardige kampioensploeg waren, is Frankrijk door de laffe speelwijze en het 'geluk' om altijd de scheids blijkbasr mee te hebben maar een lastig te verteren winnaar. Ik huiver voor dat WK in Qatar. Wat een grap zal dat worden.
altijdquote:Op zondag 15 juli 2018 18:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ajax ooit overtuigend?
Was een uitstekend WKquote:Op zondag 15 juli 2018 18:49 schreef VeX- het volgende:
Spanje was niet kampioenswaardig?quote:Op zondag 15 juli 2018 18:49 schreef VeX- het volgende:
Ga er maar niet vanuit.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:51 schreef Groby het volgende:
Ja was een leuk wk. Hopelijk zijn we er over 4 jaar wel weer bij.
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:51 schreef houdjemond het volgende:
Nou, bedankt allemaal voor het samen kijken en posten.![]()
! Was me weer een waar genoegen!
denk vooral dat de uitschakeling van NL steektquote:Op zondag 15 juli 2018 18:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De verwachte wereldkampioen in 2010, maar wel allemaal doodsaaie 1-0'tjes.
Gefeliciteerd makker, al vanaf dag 1 op de bandwagon. Moet goed voelen.quote:
mad🤣quote:
We zien het tagjequote:Op zondag 15 juli 2018 18:53 schreef O_o_ het volgende:
Ik had, om er nog maar een keer op terug te komen, Frankrijk - Kroatië als finale ingevuld in alle pooltjes, en Frankrijk als wereldkampioen.
Dus, voortaan, voor voorspellingen weet u mij te vinden.
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Genoten zowel hier als van het WK zelfTot in VBL/EK/WK/whatever
DRTquote:Op zondag 15 juli 2018 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Link naar voorspelling van destijds?quote:Op zondag 15 juli 2018 18:53 schreef O_o_ het volgende:
Ik had, om er nog maar een keer op terug te komen, Frankrijk - Kroatië als finale ingevuld in alle pooltjes, en Frankrijk als wereldkampioen.
Dus, voortaan, voor voorspellingen weet u mij te vinden.
Eens maar Deschamps is nog steeds een kutcoachquote:
sowquote:Op zondag 15 juli 2018 18:54 schreef KingRoland het volgende:
Ah de eerste Belg die een landverrader is hebben we al gespot
LEFquote:Op zondag 15 juli 2018 18:53 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:54 schreef BB-King het volgende:
Modric doet zijn bijnaam eer aan als Cruijff van de Balkan.
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:55 schreef franklop het volgende:
Messi al uitgeroepen tot speler van het toernooi?
Mag ik toch wel hopen ja.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:55 schreef franklop het volgende:
Haha heerlijk wanhopig zo snel willen zijn. Snel alle artikelen van tevoren schrijven jongens!1!!quote:
21:30 Indycarquote:
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:54 schreef KingRoland het volgende:
Ah de eerste Belg die een landverrader is hebben we al gespot
quote:Op zondag 15 juli 2018 18:55 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |