Ja, nee, dat is slechts een detail.quote:
Ja, 'tuurlijk, die nummers worden allemaal automatisch opgehoogd.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Zou dat nr ook opgehoogd worden bij een volgende TT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:23 schreef EP3 het volgende:
Voor de liefhebber: Marcella Mesker doet deze wedstrijd het commentaar bij de NOS.Ik mag Marcella wel. Toen ik me aan haar voorstelde op de Mets zei ze: "O,ben jij dat!" (Ik mailde vaak vragen naar Fox tijdens die Masterstoernooien).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat was wel het geval tijdens afgelopen Serious Request of Top2000 volgens mij..quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Zou dat nr ook opgehoogd worden bij een volgende TT?
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:23 schreef EP3 het volgende:
Voor de liefhebber: Marcella Mesker doet deze wedstrijd het commentaar bij de NOS."Bijna geen fouten!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*dubbele fout djokovic*
goede jinxYou're Fucking Out, I'm Fucking In
O, ze is vast heel aardig, maar ik kan onmogelijk naar haar commentaar luisteren.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik mag Marcella wel. Toen ik me aan haar voorstelde op de Mets zei ze: "O,ben jij dat!" (Ik mailde vaak vragen naar Fox tijdens die Masterstoernooien).
"En de game. De game voor Djokovic."quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:27 schreef EP3 het volgende:
[..]
O, ze is vast heel aardig, maar ik kan onmogelijk naar haar commentaar luisteren.
Grapje, toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
Zie ik nou goed dat de snelheid van de service hier veel lager ligt dan bij de andere halve finale?
Geneigd daarmee eens te zijn. Wat ze allebei laten zien hierquote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Deze set en de vorige behoren buiten gravel tot Nadals beste sets ooit vind ik.
Genot.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geneigd daarmee eens te zijn. Wat ze allebei laten zien hier4 jaar op moeten wachten...
Ja, exact. Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:29 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Nee, die Isner raakte ze een paar keer met 135mph. Echt tyfushard.
Isner en Anderson zijn twee van de hardste serveerders van de Tour - Nadal en Djokovic bepaald niet.quote:
Haha, ongeluksdag? Wat is dat nou weer voor iets mallotigs.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:29 schreef Federer-fan het volgende:
Het is vandaag trouwens vrijdag de 13e. Sommigen van jullie weten dat misschien niet, maar dat is van oudsher een ongeluksdag.
Om te voorkomen dat je tv automatisch uitgaat omdat je niks aanraakt!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:28 schreef Federer-fan het volgende:
De BBC gaat weer wisselen van 1 naar 2.Over vijf minuten.
![]()
Ben blij dat het nog maar een half uur is. Of 1,5 uur met tijdsverschil natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:29 schreef Federer-fan het volgende:
Het is vandaag trouwens vrijdag de 13e. Sommigen van jullie weten dat misschien niet, maar dat is van oudsher een ongeluksdag.
Googel het maar eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haha, ongeluksdag? Wat is dat nou weer voor iets mallotigs.
Klopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben blij dat het nog maar een half uur is. Of 1,5 uur met tijdsverschil natuurlijk.
"Vrijdag de dertiende wordt door veel mensen als een ongeluksdag beschouwd, wegens de combinatie van vrijdag en dertien."quote:
2 servicekanonnen -> Wimbledon -> Wedstrijd waar geen eind aan lijkt te komenquote:
Mentaal?quote:
Die gaat wel komen denk ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:34 schreef Federer-fan het volgende:
Een eventuele tiebreak zo zou wel erg spannend zijn.
Ik hoop het wel, want anders betekent het dat Nadal de set kwijt is.quote:
Ja, ik vind Nadal ook briljant spelen in de rally's.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Djokovic blijft in de set door zijn service. Nadal speelt belachelijk goed in de rally.
Nadal schat ik. Verdient het ook net meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:41 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik durf echt niet te zeggen wie de tie break gaat winnen.
Na deze TB stoppen ze.quote:
Belacheloos dit.quote:
Nog niet bekend, misschien rond 13.00 u.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
vraag 2: hoelaat spelen ze morgen weer
12 uur lokaal denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
vraag 2: hoelaat spelen ze morgen weer
Dan is hij nog niet af.quote:
Toen vond ik Federer nog wel iets beter dan Djokovic nu spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een rally weer. Wat is dit voor partij man.Dit is toch gewoon beter dan die 2008-finale?
Die is al een tijdje dood... Khan kan hier niets mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Stomme gemeente. Dit Khan toch niet stoppen.
ik ben moequote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:58 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je wilt dat het stopt? Dit is toch genieten man.
Ik ook.quote:
Alleen wielrenners gebruiken dopingquote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:58 schreef iejeecee het volgende:
Waarom haalt Djokovic die dropshots niet meer? Gebruikt hij geen doping meer ofzo?
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:59 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je gaat niet vaak zulke epische pots meer meemaken. Doorbijten dus.
Vroeger haalde hij dat soort dropshots welquote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen wielrenners gebruiken doping
Heeft 4 uur zitten knikkerenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:00 schreef iejeecee het volgende:
[..]
Vroeger haalde hij dat soort dropshots wel
Begint nu pas weer zijn oude spelritme terug te krijgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:00 schreef iejeecee het volgende:
[..]
Vroeger haalde hij dat soort dropshots wel
laat mijn huis staan aubquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:03 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Godverdomme. Kom we gaan Londen slopen!
Die volleys van hem.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Balen voor Nadal, vond hem toch wel de betere deze set
Daarop had ik ook de hoop dat Nadal deze set nog zou winnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:05 schreef Marcoss het volgende:
Zo, dat scheelt nogal voor Djoko zeg
En Nadal weet ook dat hij vandaag niet denderend begon, daar gaat hij wel over nadenken vannacht. Denk dat Djoko dit niet meer weggeeft.
Zolang ie over tennis praat is het te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
willen we meer of minder john van lottum
Toch heb ik altijd nog zo’n 6-3 6-2 voor Nadal in m’n hoofdquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:05 schreef Marcoss het volgende:
Zo, dat scheelt nogal voor Djoko zeg
En Nadal weet ook dat hij vandaag niet denderend begon, daar gaat hij wel over nadenken vannacht. Denk dat Djoko dit niet meer weggeeft.
Alsof die van Djokovic zo geniaal isquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooie tiebreak en dropshots. Uiteindelijk mist Nadal toch een goede service op dit soort momenten.
Mja, die komt 0-30 achter bij 5-6 en komt met drie directe servicepunten weer terug. Dat zie je Nadal niet of nauwelijks doen. Ook in de tiebreak volgens mij twee setpunten weggeslagen op deze wijze.quote:
Vind er altijd zoveel twijfel in zitten, begint al met dat eeuwige gestuiter. Na de return van de tegenstander komt ie pas op gang.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mja, die komt 0-30 achter bij 5-6 en komt met drie directe servicepunten weer terug. Dat zie je Nadal niet of nauwelijks doen. Ook in de tiebreak volgens mij twee setpunten weggeslagen op deze wijze.
Jups, buurtverengingquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat ze gestopt zijn en niet gewoon diep in de nacht verder gingen.
kkr linkse burgemeestersquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat ze gestopt zijn en niet gewoon diep in de nacht verder gingen.
Omdat hij Brits is?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:13 schreef Szura het volgende:
Maar waar zat hem dat nou precies in? Murray ging toch ooit tot diep in de nacht door onder het dak?
quote:
Hoeveelste was Serena?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:23 schreef maan_man het volgende:
Is er ooit iemand geweest met slechtere raking dan Serena die een Grand Slam won?
Gaat ook om de veiligheid blijkbaar, publiek moet nog fatsoenlijk weg kunnen komen na de wedstrijd. In Australië boeit ze dat blijkbaar iets minder..quote:
Edmondson won the 1976 Australian Open while ranked 212th in the world, and remains the lowest-ranked winner of a Grand Slam tournament since the ATP rankings were introduced in 1973quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveelste was Serena?
Goran was 125e geloof ik.
183 was Serena.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveelste was Serena?
181, dus dan zou het een nieuw record zijn. Als het het natuurlijk niet een typische 181-speelster die totaal onverwacht het toernooi wint.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveelste was Serena?
Is natuurlijk de vraag of het hun minder boeit. In Londen sluiten de metro's vroeg voor een wereldstad, ligt de accommodatie een stuk buiten het centrum en komt bijna iedereen naar het tennis met de openbaar vervoer. Weet niet of de situatie in Australië vergelijkbaar is.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gaat ook om de veiligheid blijkbaar, publiek moet nog fatsoenlijk weg kunnen komen na de wedstrijd. In Australië boeit ze dat blijkbaar iets minder..
De district line rijdt gewoon de hele nacht door op vrijdag en zaterdag.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:34 schreef maan_man het volgende:
In Londen sluiten de metro's vroeg voor een wereldstad,
Nadal was beter in de 3e setquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vond Djoko in de tweede beter, dus terechte stand.
Viesmadquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De district line is gewoon rijdt gewoon de hele nacht door op vrijdag en zaterdag.
Dat zou nieuw zijn, voorheen was het zo dat als het dak gedurende de wedstrijd dicht is, dat zo moet blijven gedurende het restant van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
De spelers mochten kiezen aldus de BBC
Jaja, eens, dus 2-1 voor Djoko is goed zoquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Nadal was beter in de 3e set
Maar goed wat een wedstrijd
Denk dat Djoko tussen 2011 en 2016 zeker ook mentaal beter was dan Nadal, hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:47 schreef TennispeRFect het volgende:
Er werd gisteren gezegd dat je fysiek niet kan winnen van Nadal. Dat vind ik ook. Maar mentaal kan je ook niet winnen van Nadal vind ik. Blijft over dat je echt alleen met beter spel kan winnen van Nadal. Dat heeft Federer niet, die kan mentaal weleens verliezen. Maar hoe is dat met Djoko? Los van de blessuretijd eigenlijk ook alleen met beter spel?
Clijsters had in 2009 geen ranking toen ze de US Open won.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:34 schreef maan_man het volgende:
[..]
181, dus dan zou het een nieuw record zijn. Als het het natuurlijk niet een typische 181-speelster die totaal onverwacht het toernooi wint.
[..]
En ze wilden beiden vandaag met een dicht dak hervatten?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
ze mochten toch alleen kiezen of ze voor of na de vrouwen finale wilden spelen?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Da's altijd lastig. Gold ok voor Federer van 2004-2007. Ze hoefden mentaal niet heel sterk te zijn want ze waren zo goed dat ze amper in de problemen kwamen. Nadal moet wedstrijden vaak op vechtlust winnen, Federer een stuk minder.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Denk dat Djoko tussen 2011 en 2016 zeker ook mentaal beter was dan Nadal, hoor!
Hoi.quote:
Vrouw van de BBC zei dat ze beide mochten kiezen. Maar nu lijken ze weer wat anders te zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 14:01 schreef franklop het volgende:
[..]
ze mochten toch alleen kiezen of ze voor of na de vrouwen finale wilden spelen?
NOS?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 14:07 schreef KennyPowers het volgende:
"Een nieuwe dag, is het dan ook een nieuwe wedstrijd eigenlijk?"
wiequote:Op zaterdag 14 juli 2018 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé de slechtste VI-gast ooit zit daar
weg ermeequote:Op zaterdag 14 juli 2018 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die andere meid ook wel lekker hoor boh
Ik vind het helemaal niks, vooral die neus niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die andere meid ook wel lekker hoor boh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |