Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
is coolquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:59 schreef Sked het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om haags te negeren
Daar kom je niet mee weg.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:59 schreef Sked het volgende:
Dat zeg je iedere dagquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:59 schreef Sked het volgende:
You can run but you can't hidequote:Op donderdag 12 juli 2018 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus het was haags die net door mijn ramen naar binnen aan het gluren was
quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus het was haags die net door mijn ramen naar binnen aan het gluren was
Is toch prachtig man, 24 uur per dag kijken naar een paar hersenlozen die denken dat ze wat kunnen bereiken met niksquote:
Snap werkelijk niet dat sbs-volk dat nog interessant vindt, na vijf! jaarquote:Op donderdag 12 juli 2018 05:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Is toch prachtig man, 24 uur per dag kijken naar een paar hersenlozen die denken dat ze wat kunnen bereiken met niks
Ik zeg maar niks, straks beledig ik een hele groep FOK!kersquote:Op donderdag 12 juli 2018 05:10 schreef I. het volgende:
[..]
Snap werkelijk niet dat sbs-volk dat nog interessant vindt, na vijf! jaar
I.
Te laat, heb je al gedaan.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks, straks beledig ik een hele groep FOK!kers
quote:
De quotes liegen niet.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Is toch prachtig man, 24 uur per dag kijken naar een paar hersenlozen die denken dat ze wat kunnen bereiken met niks
sowquote:Op donderdag 12 juli 2018 05:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie geen belediging richting een groep FOK!kers hoor.
Die emo.gif is toch wel redelijk veelzeggend en aanstootgevend.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie geen belediging richting een groep FOK!kers hoor.
Niets meer dan jouw interpretatie.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:15 schreef I. het volgende:
[..]
Die emo.gif is toch wel redelijk veelzeggend en aanstootgevend.
I.
Doen!quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:16 schreef I. het volgende:
[..]
Zal ik het even bij een aantal UTO'ers voorleggen anders?
I.
Om te bewijzen dat jij niet de enige bent die het verkeerd interpreteert? Ga je gang.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:16 schreef I. het volgende:
[..]
Zal ik het even bij een aantal UTO'ers voorleggen anders?
I.
Misschien interpreteer je het zelf wel verkeerd.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat jij niet de enige bent die het verkeerd interpreteert? Ga je gang.
Aangezien ik het zelf heb bedacht en getypt weet ik zeker van niet.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:17 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien interpreteer je het zelf wel verkeerd.
I.
Nou nou Skedje, ik heb toch het idee dat je je eigen opvattingen niet helemaal begrijpt. Heb je misschien last van meerdere persoonlijkheden?quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Aangezien ik het zelf heb bedacht en getypt weet ik zeker van niet.
Aw, wat lief!quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:19 schreef I. het volgende:
[..]
Nou nou Skedje, ik heb toch het idee dat je je eigen opvattingen niet helemaal begrijpt. Heb je misschien last van meerdere persoonlijkheden?
Helemaal niet erg hoor, maar als je dat even aangeeft, kunnen we daar rekening mee houden.
I.
Eigenlijk heb ik alleen last van jou.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:19 schreef I. het volgende:
[..]
Nou nou Skedje, ik heb toch het idee dat je je eigen opvattingen niet helemaal begrijpt. Heb je misschien last van meerdere persoonlijkheden?
Helemaal niet erg hoor, maar als je dat even aangeeft, kunnen we daar rekening mee houden.
I.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:21 schreef I. het volgende:
[..]
Tijd om te slapen dan. Mensen met een opgewekt humeur hebben doorgaans nooit last van mij.
I.
Ik had een opgewekt humeur tot jij mijn gedachten voor mij ging invullen. Daar walg ik van.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:21 schreef I. het volgende:
[..]
Tijd om te slapen dan. Mensen met een opgewekt humeur hebben doorgaans nooit last van mij.
I.
Nu weet ik het zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:23 schreef I. het volgende:
En misschien, heeeeel misschien, neem je alles wel een beetje te serieus.
I.
Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voeren jullie nou een act op of wat?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:27 schreef I. het volgende:
Skedje, zullen we vriendjes zijn? Ik bedoelde het niet zo
I.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Lastig, lastig.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Nja, gevoelig is toch nog iets anders dan homoseksueel.
Als je dan toch homoseksueel bent kan je natuurlijk de HOMO SC nieuw leven inblazenquote:Op donderdag 12 juli 2018 05:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Lastig, lastig.
I.
Samen doen alsof dan?quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dan toch homoseksueel bent kan je natuurlijk de HOMO SC nieuw leven inblazen
2018quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:38 schreef markdeajaxfan het volgende:
Wanneer was de laatste elfstedentocht?
i.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:43 schreef Sked het volgende:
I. is nu aan het huilen omdat ik nee heb gezegd?
Moest m'n buttplug even her-positioneren.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:43 schreef Sked het volgende:
I. is nu aan het huilen omdat ik nee heb gezegd?
Verkeerd gedacht.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:45 schreef I. het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij me daarin op weg kon helpen.
I.
Oké, Hans.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze 'act' faalt nu al een paar posts.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:51 schreef Sked het volgende:
Nu weet ik ook hoeveel jouw eerdere woorden waard zijn
quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:57 schreef markdeajaxfan het volgende:
Anne eva amalia alexia amber rikki inge evi
gewoon niet.quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:01 schreef Sked het volgende:
Ik ga slapen en beslissen of (en hoelang) ik haags nog ga negeren
geen idquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:05 schreef I. het volgende:
MUZ / K3 #46 - K3, X4, Wir3, UK3, My3
Hoezo is dit een reeks
I.
Jouw vingers ookquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mobiel gaat wat sneller dood ja
Ik doe het je niet naquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tussendoor beetje rekken en strekken
I.quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi om te zien hoe fok langzaam ontwaakt
Stefanus stefanus, piemel in je anusquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke debiel noemt zijn kind nou weer Stefanus
Treurigquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha ja. Levenslang gepest
Ik ben daar zo snel, dat ik 1 seconde na m'n ene post, de ander al kan posten.quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JA, daar ben ik ook wel snel maar lang niet zo snel als op mobiel
ja lol. Scriptje zekerquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:21 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben daar zo snel, dat ik 1 seconde na m'n ene post, de ander al kan posten.
I.
ah nice. Wel goed trucje ja. Ik kan het ook wel maar niet lang ofzo. Misschien een minuut.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:23 schreef I. het volgende:
Ohja. Moet ik niet twee keer het zelfde willen posten._!
I.
Pogingquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik eens een legale recordpoging plannen?
Van wat?quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik eens een legale recordpoging plannen?
Ja, lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:30 schreef markdeajaxfan het volgende:
Het weekend gaat aloa limoentje en ik voor 1000
Vrij lastig te doen. Ik denk dat MEN posts op een zekere manier dan ook wel goed in de gaten gehouden gaan worden.quote:
jazeker, maar dat record is juist grotendeels in MEN gepost.quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:31 schreef I. het volgende:
[..]
Vrij lastig te doen. Ik denk dat MEN posts op een zekere manier dan ook wel goed in de gaten gehouden gaan worden.
I.
Daarom zeg ik dus ook, posts die op een zekere manier gedaan wordenquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jazeker, maar dat record is juist grotendeels in MEN gepost.
oh ok las het even verkeerdquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:32 schreef I. het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus ook, posts die op een zekere manier gedaan worden
I.
ik wel maar dan heb ik echt de hele dag nodig en moet ik er zeker van zijn dat de anderen ook actief zijnmquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan het niet op de 'legale' manier joh.
I.
moet je niet willen manquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wel maar dan heb ik echt de hele dag nodig en moet ik er zeker van zijn dat de anderen ook actief zijnm
Onder andere, inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt. Niet goed voor privé
Nog stoute mensen in de hoek gezet?quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:45 schreef I. het volgende:
[..]
Jazeker, iemand moest het zooitje ongeregeld hier onder controle houden.
I.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:33 schreef Limoentjuh het volgende:
In het weekend ga ik misschien ook proberen 1000 te halen met dagcijfers. Is te lang geleden
Goed om te horen!quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prima prima, danku!
En jij meneer?
Heb overwogen om Sked even een afkoelmomentje te geven, maar hij gedroeg zich gelukkig wel weer na een stevig woordje met hem te hebben gesproken.quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nog stoute mensen in de hoek gezet?
Wat goed van je. Wat moeten we toch zonder jou hierquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:47 schreef I. het volgende:
[..]
Heb overwogen om Sked even een afkoelmomentje te geven, maar hij gedroeg zich gelukkig wel weer na een stevig woordje met hem te hebben gesproken.
I.
Wat moeten we toch zonder jullie 2quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:47 schreef I. het volgende:
Mede dankzij haags hoor, zonder hem had ik het niet gered.
I.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:47 schreef I. het volgende:
Mede dankzij haags hoor, zonder hem had ik het niet gered.
I.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |