Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
is coolquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:59 schreef Sked het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om haags te negeren
Daar kom je niet mee weg.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:59 schreef Sked het volgende:
Dat zeg je iedere dagquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:59 schreef Sked het volgende:
You can run but you can't hidequote:Op donderdag 12 juli 2018 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus het was haags die net door mijn ramen naar binnen aan het gluren was
quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus het was haags die net door mijn ramen naar binnen aan het gluren was
Is toch prachtig man, 24 uur per dag kijken naar een paar hersenlozen die denken dat ze wat kunnen bereiken met niksquote:
Snap werkelijk niet dat sbs-volk dat nog interessant vindt, na vijf! jaarquote:Op donderdag 12 juli 2018 05:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Is toch prachtig man, 24 uur per dag kijken naar een paar hersenlozen die denken dat ze wat kunnen bereiken met niks
Ik zeg maar niks, straks beledig ik een hele groep FOK!kersquote:Op donderdag 12 juli 2018 05:10 schreef I. het volgende:
[..]
Snap werkelijk niet dat sbs-volk dat nog interessant vindt, na vijf! jaar
I.
Te laat, heb je al gedaan.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks, straks beledig ik een hele groep FOK!kers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |