ik wel maar dan heb ik echt de hele dag nodig en moet ik er zeker van zijn dat de anderen ook actief zijnmquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan het niet op de 'legale' manier joh.
I.
moet je niet willen manquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wel maar dan heb ik echt de hele dag nodig en moet ik er zeker van zijn dat de anderen ook actief zijnm
Onder andere, inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt. Niet goed voor privé
Nog stoute mensen in de hoek gezet?quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:45 schreef I. het volgende:
[..]
Jazeker, iemand moest het zooitje ongeregeld hier onder controle houden.
I.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:33 schreef Limoentjuh het volgende:
In het weekend ga ik misschien ook proberen 1000 te halen met dagcijfers. Is te lang geleden
Goed om te horen!quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prima prima, danku!
En jij meneer?
Heb overwogen om Sked even een afkoelmomentje te geven, maar hij gedroeg zich gelukkig wel weer na een stevig woordje met hem te hebben gesproken.quote:Op donderdag 12 juli 2018 06:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nog stoute mensen in de hoek gezet?
Wat goed van je. Wat moeten we toch zonder jou hierquote:Op donderdag 12 juli 2018 06:47 schreef I. het volgende:
[..]
Heb overwogen om Sked even een afkoelmomentje te geven, maar hij gedroeg zich gelukkig wel weer na een stevig woordje met hem te hebben gesproken.
I.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |