quote:
De quotes liegen niet.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Is toch prachtig man, 24 uur per dag kijken naar een paar hersenlozen die denken dat ze wat kunnen bereiken met niks
sowquote:Op donderdag 12 juli 2018 05:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie geen belediging richting een groep FOK!kers hoor.
Die emo.gif is toch wel redelijk veelzeggend en aanstootgevend.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie geen belediging richting een groep FOK!kers hoor.
Niets meer dan jouw interpretatie.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:15 schreef I. het volgende:
[..]
Die emo.gif is toch wel redelijk veelzeggend en aanstootgevend.
I.
Doen!quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:16 schreef I. het volgende:
[..]
Zal ik het even bij een aantal UTO'ers voorleggen anders?
I.
Om te bewijzen dat jij niet de enige bent die het verkeerd interpreteert? Ga je gang.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:16 schreef I. het volgende:
[..]
Zal ik het even bij een aantal UTO'ers voorleggen anders?
I.
Misschien interpreteer je het zelf wel verkeerd.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat jij niet de enige bent die het verkeerd interpreteert? Ga je gang.
Aangezien ik het zelf heb bedacht en getypt weet ik zeker van niet.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:17 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien interpreteer je het zelf wel verkeerd.
I.
Nou nou Skedje, ik heb toch het idee dat je je eigen opvattingen niet helemaal begrijpt. Heb je misschien last van meerdere persoonlijkheden?quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Aangezien ik het zelf heb bedacht en getypt weet ik zeker van niet.
Aw, wat lief!quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:19 schreef I. het volgende:
[..]
Nou nou Skedje, ik heb toch het idee dat je je eigen opvattingen niet helemaal begrijpt. Heb je misschien last van meerdere persoonlijkheden?
Helemaal niet erg hoor, maar als je dat even aangeeft, kunnen we daar rekening mee houden.
I.
Eigenlijk heb ik alleen last van jou.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:19 schreef I. het volgende:
[..]
Nou nou Skedje, ik heb toch het idee dat je je eigen opvattingen niet helemaal begrijpt. Heb je misschien last van meerdere persoonlijkheden?
Helemaal niet erg hoor, maar als je dat even aangeeft, kunnen we daar rekening mee houden.
I.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:21 schreef I. het volgende:
[..]
Tijd om te slapen dan. Mensen met een opgewekt humeur hebben doorgaans nooit last van mij.
I.
Ik had een opgewekt humeur tot jij mijn gedachten voor mij ging invullen. Daar walg ik van.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:21 schreef I. het volgende:
[..]
Tijd om te slapen dan. Mensen met een opgewekt humeur hebben doorgaans nooit last van mij.
I.
Nu weet ik het zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:23 schreef I. het volgende:
En misschien, heeeeel misschien, neem je alles wel een beetje te serieus.
I.
Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voeren jullie nou een act op of wat?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 12 juli 2018 05:27 schreef I. het volgende:
Skedje, zullen we vriendjes zijn? Ik bedoelde het niet zo
I.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |