Oh sorry, weet niet wat me bezielde meneer ijsbeerquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten in de rij newbie.
Laat FOK! maar schuiven.....met zijn bannersquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
Nee Fok, ik wil geen Pampers. En ik wil ook niet naar Toverland
Die Ijsbeer lust er wel pap van he..quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga jij nou alweer met een andere Fokster trouwen?
Een date via Twitter?quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Milfs en cougars doen het tegenwoordig meer dan goed bij de mannelijke adolescenten dus dat hoeft geen belemmering te zijn hoor.
Maargoed: Geen Tinder, wel Twitter.
IJsberen zijn blijkbaar niet monogaam.quote:
Ja nee. Ik bedoel eerst Pisces en ik. Daarna die anderen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga jij nou alweer met een andere Fokster trouwen?
Je krijgt het nog druk.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja nee. Ik bedoel eerst Pisces en ik. Daarna die anderen.![]()
![]()
![]()
Nee blijktquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
IJsberen zijn blijkbaar niet monogaam.
Wij ook al die feesten afstruinen, alhoewel als er maar bier is en cheesecake.quote:
IJsbeer kennende wordt dat dan Radler bier en cheesecake.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:23 schreef ato het volgende:
[..]
Wij ook al die feesten afstruinen, alhoewel als er maar bier is en cheesecake.
Met anderen bedoel Greys en ThePrinceTWPhupleldrpup.quote:
Ik hoop dat hij ook ander bier heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
IJsbeer kennende wordt dat dan Radler bier en cheesecake.
En pokébowls. Lots of themquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:23 schreef ato het volgende:
[..]
Wij ook al die feesten afstruinen, alhoewel als er maar bier is en cheesecake.
Radler.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
IJsbeer kennende wordt dat dan Radler bier en cheesecake.
Waarom zou die dan van jou achteraan de rij moeten aansluiten?quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met anderen bedoel Greys en ThePrinceTWPhupleldrpup.
Nee daar wordt je te dronken van en dan moeten we naar huis.quote:
Pokébowls, pokébowls everywhere.quote:
Ik snap het zelf ook niet meer.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou die dan van jou achteraan de rij moeten aansluiten?
Dat gebeurd jou nou nooit.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
Damn, volgende keer toch m'n zinnen beter formuleren.
The Prince Freezer..quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met anderen bedoel Greys en ThePrinceTWPhupleldrpup.
Again.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee daar wordt je te dronken van en dan moeten we naar huis.
Op feesten wil ik dronken worden en ik kom toch wel thuisquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee daar wordt je te dronken van en dan moeten we naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |