Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
haloa!quote:
Moest aan jou denken, dat deze wel mocht.quote:
Dan nog liever venijn denk ik...quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me vies, maar dan krijg je geen venijn
Doeiquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:05 schreef AMS76 het volgende:
Zo en ik ga weer. Morgenochtend ben ik er wel weer.
Doei doei!![]()
![]()
Valt tegenquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:05 schreef I. het volgende:
17 LinkedIn uitnodigingen in twee weken tijd. Moet niet veel gekker worden.
I.
Werruuuuuuhkquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:05 schreef I. het volgende:
I.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:05 schreef AMS76 het volgende:
Zo en ik ga weer. Morgenochtend ben ik er wel weer.
Doei doei!![]()
![]()
Van die mensen die je al jaren niet hebt gesproken maar nu hun aderessenlijst door linkedin laten scrapen. Uitermate vervelendquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:05 schreef I. het volgende:
I.
Niet eens, ik ken letterlijk niemand uit die lijst.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Van die mensen die je al jaren niet hebt gesproken maar nu hun aderessenlijst door linkedin laten scrapen. Uitermate vervelend
Nah, dan word ik wekelijks doodgegooid met uitnodigingen voor een bakje koffie.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
LinkedIn is geen feesboek, gewoon lekker accepteren die meuk
Ik hoorde dat het een be(wat?) -kan niet op het woord komen- datingsite is.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
LinkedIn is geen feesboek, gewoon lekker accepteren die meuk
Dan zou ik mezelf doodschieten, als ik zo'n functienaam had.quote:
LinkedIn verkapte datingsite? Dat wist ik nog niet!quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een be(wat?) -kan niet op het woord komen- datingsite is.
Onder de hoogopgeleiden.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
LinkedIn verkapte datingsite? Dat wist ik nog niet!
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg dan gewoon dat je niet voor de koffie gaat, maar wel voor een biertje. Gratis bier, wie wilt dat nou niet?
Terecht.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf doodschieten, als ik zo'n functienaam had.
quote:
Oeh, vandaar dat alle leuke dames mij op LinkedIn willen toevoegen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een be(wat?) -kan niet op het woord komen- datingsite is.
Hah!quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:18 schreef I. het volgende:
[..]
Oeh, vandaar dat alle leuke dames mij op LinkedIn willen toevoegen.
I.
Let the party startedquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aiu, aiu, ze is binnen dus het feest start nu!
Alleen qua opleidingsniveau, lijkt me niet dat dat een pré moet zijn binnen een relatie.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:19 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hah!
Maar het ergens wel logisch. Op die manier kun je je gelijke vinden.
*gooit halve liters in het rond.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Let the party started![]()
Grrrr begin jij met bier uitdelen
Ik heb het doorquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Allemaal helm op want Grrrr begint met gooien
bahquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:23 schreef I. het volgende:
Zo'n ondernemingsplan valt nog niet mee.Nu al 20 pagina's aan ellende.
I.
Pré misschien niet als er verliefdheid bij komt kijken. Maar als men zoekt dan wil men toch tenminste iemand waar men op hetzelfde niveau gesprekken mee kan voeren.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:21 schreef I. het volgende:
[..]
Alleen qua opleidingsniveau, lijkt me niet dat dat een pré moet zijn binnen een relatie.
I.
Hmm, ja, zit een kern van waarheid in inderdaad. Vandaar natuurlijk ook die dating voor hoger opgeleiden sites.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Pré misschien niet als er verliefdheid bij komt kijken. Maar als men zoekt dan wil men toch tenminste iemand waar men op hetzelfde niveau gesprekken mee kan voeren.
Fixed itquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:22 schreef I. het volgende:
[..]
Lichtelijk geïrriteerd op zijn uitspraken ja.
I.
Dus jij riep de hele dag; Neuken?quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:30 schreef Giertje het volgende:
ik had ooit een date met een meisje die nergens een mening over had
vond alles oke
letterlijk op alles zei ze oke
dan had ze waarschijnlijk gezegd niet okequote:
Eentje zonder eigen mening. Hmm lijkt me maar saai.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:30 schreef Giertje het volgende:
vond alles oke
was het ook ik ben niet vies van goeie gesprekken en een weerwoord of in ieder geval een eigen onderbouwende meningquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Eentje zonder eigen mening. Hmm lijkt me maar saai.
Kon je eindelijk de baas spelen over een vrouw, vind je dat maar saaiquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan had ze waarschijnlijk gezegd niet oke
maar mijn god wat was dat verschrikkelijk saai
haha neejohquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:21 schreef I. het volgende:
[..]
Moet ik jou dat scriptje ook even geven?
I.
dat is niet zo mijn dingquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Kon je eindelijk de baas spelen over een vrouw, vind je dat maar saai
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan had ze waarschijnlijk gezegd niet oke
maar mijn god wat was dat verschrikkelijk saai
absoluut en ik vind het ook interessant om te kijken hoe iemand op bepaalde meningen is gekomenquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:34 schreef I. het volgende:
[..]
Maar dat kan ik goed begrijpen ja.. Een beetje discussie kunnen hebben met elkaar is altijd goed.
I.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Kon je eindelijk de baas spelen over een vrouw, vind je dat maar saai
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut en ik vind het ook interessant om te kijken hoe iemand op bepaalde meningen is gekomen
ik ben wel koppig maar als zij kan aantonen waarom mijn menging fout is dan stel ik mijn mening wel bijquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:37 schreef I. het volgende:
[..]Ik ook. Maar mijn mening is wel altijd de juiste.
I.
Weet niet of bondage daar zijn monitor voor in wil zettenquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Prima meid om door bondage ingewikkeld te worden lijkt me
En ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:37 schreef I. het volgende:
[..]Ik ook. Maar mijn mening is wel altijd de juiste.
I.
En daarna in een busje ontvoeren naar je sm kelderquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
Niet je date de mond snoeren met ductape
Eerst bewijs inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben wel koppig maar als zij kan aantonen waarom mijn menging fout is dan stel ik mijn mening wel bij
uiteraardquote:
Ook altijd het laatste woord willen hebben zeker?quote:
Het liefst wel.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ook altijd het laatste woord willen hebben zeker?
Nog 1 keer bolk en je zusje krijgt bezoek van mijquote:
Oneensquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Pré misschien niet als er verliefdheid bij komt kijken. Maar als men zoekt dan wil men toch tenminste iemand waar men op hetzelfde niveau gesprekken mee kan voeren.
Maar die heb je ook op de universiteitquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:30 schreef Giertje het volgende:
vond alles oke
Quote bolkquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
NWS / Aanzoek gaat fout: Kinder surprise ei vast in vagina vrouw
Keihard gelachen
Anale sex mee gehad ?quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:30 schreef Giertje het volgende:
vond alles oke
Nee, serieus?quote:
Ja ik zag het al staan niet gelezenquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Keihard gelachen
en niet een beetje ookquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die heb je ook op de universiteit
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Keihard gelachen
Wel een beetje natuurlijk, maar ik wil ook over andere dingen dan data dependency graph en instruction level parallelism pratenquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:45 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Nee, serieus?
Ik snap dat wanneer je spontaan iemand ontmoet en geïnteresseerd raakt dat diens opleidingsniveau bijzaak is. Maar als je zoekt staat dat dan niet op je "lijst"?
Da's toevallig, want ik rijd net een tunnel in, dus ik hoor jou nu ook niet meer.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:48 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik hoor je niet want ik loop naar boven
Maar natuurlijk bedoelde ik denkniveau (dat gaat samen eigenlijk)quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beetje natuurlijk, maar ik wil ook over andere dingen dan data dependency graph en instruction level parallelism praten
De tong uitsteken is ook nog steeds het laatste woord hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:50 schreef I. het volgende:
[..]
Da's toevallig, want ik rijd net een tunnel in, dus ik hoor jou nu ook niet meer.
I.
"Op niveau praten" kun je natuurlijk op meerdere manieren interpreteren. Maar ik mag toch aannemen dat ieder weldenkend mens wel gewoon een fatsoenlijk gesprek wil kunnen voeren met zijn/haar partner. Als het alleen maar ja en amen is, is er geen hol aan.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beetje natuurlijk, maar ik wil ook over andere dingen dan data dependency graph en instruction level parallelism praten
ja ik weet, maar moet met jouw afkorting daar aan denken hahaquote:
Is dat een woord dan?quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:51 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
De tong uitsteken is ook nog steeds het laatste woord hebben.
Als je maar wel weet dat ik het zonnetje in huis ben dus nooit geen paraplu nodig hebquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik weet, maar moet met jouw afkorting daar aan denken haha
Ja, is ook wel belangrijk, maar je hebt leeghoofden op ieder opleidingsniveau en je hebt interessante mensen op ieder opleidingsniveau. Een beetje gelijk denkniveau is belangrijk, maar dat is niet 100% gecorreleerd aan opleiding.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:50 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Maar natuurlijk bedoelde ik denkniveau
Ja, denkniveau is niet (altijd) het zelfde als opleidingsniveau en linkedin laat alleen opleidingsniveau zien. Daarom lijkt het me niet zo'n succesvolle datingsite.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:51 schreef I. het volgende:
[..]
"Op niveau praten" kun je natuurlijk op meerdere manieren interpreteren. Maar ik mag toch aannemen dat ieder weldenkend mens wel gewoon een fatsoenlijk gesprek wil kunnen voeren met zijn/haar partner. Als het alleen maar ja en amen is, is er geen hol aan.
I.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als je maar wel weet dat ik het zonnetje in huis ben dus nooit geen paraplu nodig heb
Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, denkniveau is niet (altijd) het zelfde als opleidingsniveau en linkedin laat alleen opleidingsniveau zien. Daarom lijkt het me niet zo'n succesvolle datingsite.
100% niet, nee.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, is ook wel belangrijk, maar je hebt leeghoofden op ieder opleidingsniveau en je hebt interessante mensen op ieder opleidingsniveau. Een beetje gelijk denkniveau is belangrijk, maar dat is niet 100% gecorreleerd aan opleiding.
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze...iemand ervaring met Meatlovers?
Dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:54 schreef I. het volgende:
[..]
Hier verdien je geen punten mee, dametje.
I.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:00 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een timing weer, fantastisch.
Valt tegenquote:Op woensdag 11 juli 2018 17:00 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een timing weer, fantastisch.
Ik hou dit nog wel even vol ja.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Als we een skelet zijn zijn we nog niet klaar op deze manier
man man man wat een heldquote:Op woensdag 11 juli 2018 17:02 schreef I. het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van het enige vleugje vreugde op mijn dag.
I.
Ik doe het met liefde.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:02 schreef I. het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van het enige vleugje vreugde op mijn dag.
I.
Geen denken aanquote:Op woensdag 11 juli 2018 17:04 schreef I. het volgende:
[..]
Je mag wel stoppen hoor.
Maar dan win ik wel.
I.
Die vliegen hier binnen. Word er gek van. Buurman met zijn stink paardenquote:
Ooww. Ik dacht dat je bedoelde dat de kutjes vliegen ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2018 17:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die vliegen hier binnen. Word er gek van. Buurman met zijn stink paarden
Neem andere buren dan.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die vliegen hier binnen. Word er gek van. Buurman met zijn stink paarden
Dirty mind...quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ooww. Ik dacht dat je bedoelde dat de kutjes vliegen ofzo![]()
stroomt de broek van over.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar het hart van vol is..
Dit zijn geen grappen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:08 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de grap niet begrepen
In Eindhoven heb ik ze nog niet gespotquote:Op woensdag 11 juli 2018 17:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ooww. Ik dacht dat je bedoelde dat de kutjes vliegen ofzo![]()
Wat? Giechelen?quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:09 schreef I. het volgende:
[..]
Gaan we dit nu bij elke nieuwe quote doen?
I.
Ja je hebt gelijk. Ik gooi ze meteen in de prullenbak.quote:
Jij kunt de eerste zijn...quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
In Eindhoven heb ik ze nog niet gespot
quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik gooi ze meteen in de prullenbak.
Als ik uit mijn raam spring nu dan zal het op zijn hoogst 3 sec durenquote:Op woensdag 11 juli 2018 17:11 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Jij kunt de eerste zijn...![]()
Okay, ik weet niet of dat garpje wel kan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |