Valt tegenquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:05 schreef I. het volgende:
17 LinkedIn uitnodigingen in twee weken tijd. Moet niet veel gekker worden.
I.
Werruuuuuuhkquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:05 schreef I. het volgende:
I.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:05 schreef AMS76 het volgende:
Zo en ik ga weer. Morgenochtend ben ik er wel weer.
Doei doei!![]()
![]()
Van die mensen die je al jaren niet hebt gesproken maar nu hun aderessenlijst door linkedin laten scrapen. Uitermate vervelendquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:05 schreef I. het volgende:
I.
Niet eens, ik ken letterlijk niemand uit die lijst.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Van die mensen die je al jaren niet hebt gesproken maar nu hun aderessenlijst door linkedin laten scrapen. Uitermate vervelend
Nah, dan word ik wekelijks doodgegooid met uitnodigingen voor een bakje koffie.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
LinkedIn is geen feesboek, gewoon lekker accepteren die meuk
Ik hoorde dat het een be(wat?) -kan niet op het woord komen- datingsite is.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
LinkedIn is geen feesboek, gewoon lekker accepteren die meuk
Dan zou ik mezelf doodschieten, als ik zo'n functienaam had.quote:
LinkedIn verkapte datingsite? Dat wist ik nog niet!quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een be(wat?) -kan niet op het woord komen- datingsite is.
Onder de hoogopgeleiden.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
LinkedIn verkapte datingsite? Dat wist ik nog niet!
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg dan gewoon dat je niet voor de koffie gaat, maar wel voor een biertje. Gratis bier, wie wilt dat nou niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |