Hmm, ja, zit een kern van waarheid in inderdaad. Vandaar natuurlijk ook die dating voor hoger opgeleiden sites.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Pré misschien niet als er verliefdheid bij komt kijken. Maar als men zoekt dan wil men toch tenminste iemand waar men op hetzelfde niveau gesprekken mee kan voeren.
Fixed itquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:22 schreef I. het volgende:
[..]
Lichtelijk geïrriteerd op zijn uitspraken ja.
I.
Dus jij riep de hele dag; Neuken?quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:30 schreef Giertje het volgende:
ik had ooit een date met een meisje die nergens een mening over had
vond alles oke
letterlijk op alles zei ze oke
dan had ze waarschijnlijk gezegd niet okequote:
Eentje zonder eigen mening. Hmm lijkt me maar saai.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:30 schreef Giertje het volgende:
ik had ooit een date met een meisje die nergens een mening over had
vond alles oke
letterlijk op alles zei ze oke
was het ook ik ben niet vies van goeie gesprekken en een weerwoord of in ieder geval een eigen onderbouwende meningquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Eentje zonder eigen mening. Hmm lijkt me maar saai.
Kon je eindelijk de baas spelen over een vrouw, vind je dat maar saaiquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan had ze waarschijnlijk gezegd niet oke
maar mijn god wat was dat verschrikkelijk saai
haha neejohquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:21 schreef I. het volgende:
[..]
Moet ik jou dat scriptje ook even geven?
I.
dat is niet zo mijn dingquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Kon je eindelijk de baas spelen over een vrouw, vind je dat maar saai
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan had ze waarschijnlijk gezegd niet oke
maar mijn god wat was dat verschrikkelijk saai
absoluut en ik vind het ook interessant om te kijken hoe iemand op bepaalde meningen is gekomenquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:34 schreef I. het volgende:
[..]
Maar dat kan ik goed begrijpen ja.. Een beetje discussie kunnen hebben met elkaar is altijd goed.
I.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Kon je eindelijk de baas spelen over een vrouw, vind je dat maar saai
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut en ik vind het ook interessant om te kijken hoe iemand op bepaalde meningen is gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |