weet iemand het liedje dat op http://www.goapresski.nl word gedraaid?
En het hele filmpje
quote:Helaas wel
Op vrijdag 27 december 2002 22:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
Help! Ik zoek een nummer deel 27
hier verderweet iemand het liedje dat op http://www.goapresski.nl word gedraaid?
Dj Galaga - The Game (Bubbeling Remix)
hp22 was me voor...
[Dit bericht is gewijzigd door Keekaboo op 27-12-2002 23:04]
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 22:58 schreef hp22 het volgende:[..]
Helaas wel
Dj Galaga - The Game (Bubbeling Remix)
quote:tnx!!
Op vrijdag 27 december 2002 23:00 schreef Keekaboo het volgende:
Dat Apres ski nummer is van dj galaga ofzo, (staat op site) en het heet geloof ik the game.hp22 was me voor...
quote:Cheeky Girls - We are the Cheeky Girls
Op vrijdag 27 december 2002 22:53 schreef Troel het volgende:
Ik zoek het liedje dat gebruikt wordt in dat koddige dansje van die twee chineesjes/koreaantjes/jappannertjes...En het hele filmpje
quote:NEE!!! Da's heel wat anders
Op zaterdag 28 december 2002 00:04 schreef Meril het volgende:[..]
Cheeky Girls - We are the Cheeky Girls
Ik zoek dit :
Ik zoek een nummer en je hoort in het refrein iets van dit: Pizzaa!! Is flowing (ofzo) in my miiinnndd!! Pizzzaa...
Kennen jullie dit? Tis best een vrolijk nummertje, het was vanmiddag ook op 3fm, maar ik kon niet goed verstaan hoe het liedje heette .
Iemand die em weet?
quote:The Riders - Bang (uit 1994)
Op zaterdag 28 december 2002 11:14 schreef blieblie het volgende:
Ik zoek de titel van een eendagsvlieg.
die vent zingt "baby wants to bam bam bam...."Iemand die em weet?
quote:Bucketheads - The Bomb
Op zaterdag 28 december 2002 03:17 schreef E- het volgende:
Hee!Ik zoek een nummer en je hoort in het refrein iets van dit: Pizzaa!! Is flowing (ofzo) in my miiinnndd!! Pizzzaa...
Kennen jullie dit? Tis best een vrolijk nummertje, het was vanmiddag ook op 3fm, maar ik kon niet goed verstaan hoe het liedje heette
.
[Dit bericht is gewijzigd door Meril op 28-12-2002 13:50]
quote:Oeh! Klopt! Geniaal!! Zanx
Op zaterdag 28 december 2002 11:25 schreef Schlagerzanger het volgende:[..]
The Riders - Bang (uit 1994)
weet iemand hoe dit nummer heet
Ook zoek ik het nummer dat ze bij BNN gebruiken voor de aankondiging van Storing. Volgens mij is het van 2Pac
Marco V. draaide 'm @ Trance Energy voor Plastic Boy - Silverbath.
http://members.lycos.nl/macko/downloads/id_me.mp3
En nee, het is niet "Positron" zoals er staat in de tracklisting (*CLAP* voor diegene die d8 dat dit positron was, schaam je!)
Geen zin in sex of een glas bier ik denk alleen aan mn 1604.
quote:Spinvis - Smalfilm?
Op zaterdag 28 december 2002 20:15 schreef VerlegenVentje het volgende:
nummer met deze zin, songtekst is ook welkom.Geen zin in sex of een glas bier ik denk alleen aan mn 1604.
ik heb hem al: Brothers in crime - forever.
nogal moeilijk te downloaden op kazaa helaas.
[Dit bericht is gewijzigd door smvs op 28-12-2002 21:12]
alvast bedankt
weet iemand toevallig hoe die heet (ja sorry, kheb niet echt meer info over dat nummer)
quote:Ik dacht dat ze op de site van dat programma alle gedraaide nummers bespraken.
Op zondag 29 december 2002 00:45 schreef Smurf het volgende:
Iedereen kent in de tussentijd die 'punjabi MC' wel.
maar nu hoor ik ook af en toe zo'n soort liedje met een vrouwenstem (hoog krijsend)
je hoorde een paar keer stukjes ervan op V8 in het programma AxeNightguide.nlweet iemand toevallig hoe die heet (ja sorry, kheb niet echt meer info over dat nummer)
quote:euh ja ik heb die site al doorgespit, maar ik kan het maar niet vinden, enigste wat ik kan vinden zijn een paar liedjes die werden besproken in het programma, maar dat nr wat ik bedoelde was gewoon als 'achtergrond geluidje' zo nu en dan.
Op zondag 29 december 2002 14:46 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ik dacht dat ze op de site van dat programma alle gedraaide nummers bespraken.
Hij verteld steeds over "a dude that comes up to me, an he asks,,,, and i say whatever"
Iemand...?
quote:Die stukjes komen uit het refrein van Erick Sermon & Redman - React..
Op zondag 29 december 2002 00:45 schreef Smurf het volgende:
Iedereen kent in de tussentijd die 'punjabi MC' wel.
maar nu hoor ik ook af en toe zo'n soort liedje met een vrouwenstem (hoog krijsend)
je hoorde een paar keer stukjes ervan op V8 in het programma AxeNightguide.nlweet iemand toevallig hoe die heet (ja sorry, kheb niet echt meer info over dat nummer)
quote:Liam Lynch - 'United States Of Whatever'
Op zondag 29 december 2002 17:28 schreef Jerommeke het volgende:
Ik zoek een plaatje wat ik wel vaker op 3fm gehoord heb, maar niet weet wie de artiest is.Hij verteld steeds over "a dude that comes up to me, an he asks,,,, and i say whatever"
Iemand...?
quote:Waarschijnlijk gaat dit enorm moeilijk worden. Het is in ieder geval een Chinees ravenummer en ook ik vraag me nog steeds af wat het is. Op de frontpage van Yonkis (zo te zien een spaanstalige, erotisch site) vind je ook geen ene sodemieter aan info. Zoeken met bijvoorbeeld Kazaa is eigenlijk ook onbegonnen werk (ben er wel een aantal dagen zoet mee geweest, maar ik heb niets kunnen vinden wat er ook maar enigszins op leek).
Op zaterdag 28 december 2002 02:30 schreef Troel het volgende:
NEE!!! Da's heel wat andersIk zoek dit :
http://yonkis.ya.com/video2/chin2.mpeg
dus niet Mark Norman - Overkill maar dat klassiek achtige ervoor
quote:zoooo muchos
Op zondag 29 december 2002 17:31 schreef Zkeppie het volgende:[..]
Die stukjes komen uit het refrein van Erick Sermon & Redman - React..
Ik kom liever niet op de TMF site... Zit niet meer zo in die scene...
quote:MC Punjabi - Mundian to bach ke (Knightrider Remix)
Op maandag 30 december 2002 13:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand die weet hoe dat hindoe-rap nummer heet met die Night-Rider sample?Ik kom liever niet op de TMF site...
Zit niet meer zo in die scene...
Ken je top-40 troep!
quote:Thanx! Zal weer wat meer de Top 40 scene induiken...
Op maandag 30 december 2002 13:10 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
MC Punjabi - Mundian to bach ke (Knightrider Remix)
Ken je top-40 troep!
quote:Hij's nu op MTV
Op maandag 30 december 2002 13:12 schreef 100% Tukker het volgende:[..]
Thanx! Zal weer wat meer de Top 40 scene induiken...
quote:Russian national anthem
Op maandag 30 december 2002 11:33 schreef kreischer2000 het volgende:
wie weet hoe het nummer uit de intro van tiesto - live at innercity 2002 heet?dus niet Mark Norman - Overkill maar dat klassiek achtige ervoor
Harm gezongen als Harrum (hoe anders:))
[Dit bericht is gewijzigd door Djek_D op 30-12-2002 15:12]
quote:Iemand? mmm tis een lekker fout nummer en ik heb het nodig..
Op maandag 30 december 2002 14:39 schreef Djek_D het volgende:
Wie kent het apres-ski achtige nummer waarin gezongen wordt: "Harm bedankt ole ole! Harm bedankt ole ole!"
Misschien zingt de meneer in het liedje ook wel iets anders. Laat ik het nog eenmaal uitleggen.
Het nummer loopt vrij lekker, beetje snel 4-kwarts maat.
Naar mijn idee zingt een man telkens 'How many times...' en vervolgt hij deze drie woorden steeds op een verschillende manier. De stem van de zanger lijkt op die van Phil Collins.
WDV
quote:bestaat dat..
Op maandag 30 december 2002 14:39 schreef Djek_D het volgende:
Wie kent het apres-ski achtige nummer waarin gezongen wordt: "Harm bedankt ole ole! Harm bedankt ole ole! Harm bedankt, harm bedankt Harm bedankt ole ole!"Harm gezongen als Harrum (hoe anders:))
quote:Ja ik ben er bang voor.... maar de wijs is bekend dus misschien dat ik het niet goed verstond..
Op maandag 30 december 2002 15:37 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
bestaat dat..
is dat niet zelf gezongen liedje of iets? dat ze in de plaatselijke kroeg zelf hebben gemaakt??
quote:http://www.copcity.com/anthems/ussr.mid
Op maandag 30 december 2002 14:00 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Russian national anthem
quote:mischien bedoel je deze :
Op maandag 30 december 2002 15:38 schreef Djek_D het volgende:[..]
Ja ik ben er bang voor.... maar de wijs is bekend dus misschien dat ik het niet goed verstond..
andere weet ik echt niet die er iets op lijkt..
quote:Ja 't wijsje is die van flugel is oke komt overeen maar dit is wel een enorme kutversie zeg. Ah neeee ze gebruiken OOK het anton aus tirol deuntje en nog meer bekende pauperrommel....
Op maandag 30 december 2002 15:46 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
mischien bedoel je deze :
apres ski hut - houdoe en bedankt
offeh: apres ski hut - flugel is okeandere weet ik echt niet die er iets op lijkt..
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:51 schreef Djek_D het volgende:[..]
Ja 't wijsje is die van flugel is oke komt overeen maar dit is wel een enorme kutversie zeg. Ah neeee ze gebruiken OOK het anton aus tirol deuntje en nog meer bekende pauperrommel....
quote:JEUH tis die van houdoe en bedankt, maar die brabo's zijn neit te verstaan man!
Op maandag 30 december 2002 15:54 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ik weet het
tis kut liedje jamaar meer weet ik niet dat overeenkomt
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:57 schreef Djek_D het volgende:[..]
JEUH tis die van houdoe en bedankt, maar die brabo's zijn neit te verstaan man!
--->EDIT<---
Ben er zelf al achter gekomen: Tomcraft - Loneliness (zwaar goeie plaat)
[Dit bericht is gewijzigd door boeltje.nl op 30-12-2002 17:11]
quote:Dit topic is niet bedoeld om te vragen om plaatsen om dingen te downloaden.
Op maandag 30 december 2002 18:59 schreef Lorn het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer "Do I Look Like A Slut" van Avenue D. Iemand die me kan vertellen waar ik dit kan vinden? Tot nu toe nog niet veel succes gehad.
Een trance-feestnummer (commercieel) wat qua eenvoudigheid lijkt op DJ Friso met Mouldy ol'dough. Volgens mij is het een nieuw nummer, nog nooit gehoord namelijk. Het refrein kun je zo lekker mee zingen, niet de tekst, maar de melodie.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
quote:Niet op Fok!.
Op maandag 30 december 2002 20:30 schreef Lorn het volgende:
Mij best, waar moet ik het dan vragen?
Ik kon de uitvoerende niet vinden en de exacte titel weet ik ook niet...
Het is volgens mij iets aziatisch en het is een beetje lounch achtige muziek...
iemand??
quote:melodie van het liedje dat ik geef is precies hetzelfde ongeveer.. mischien bedoel je deze:
Op maandag 30 december 2002 19:29 schreef Hanneman het volgende:
Gisteren een nummer in een discotheek gehoord wat ik nog niet kende.Een trance-feestnummer (commercieel) wat qua eenvoudigheid lijkt op DJ Friso met Mouldy ol'dough. Volgens mij is het een nieuw nummer, nog nooit gehoord namelijk. Het refrein kun je zo lekker mee zingen, niet de tekst, maar de melodie.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
ik zoek nog ff verder voor je
kan hem ook zijn.. maar denk het haast niet.. ik zoek nog ff verder
quote:Dit nummer is 'm helaas niet. Volgens mij komt in 'mijn' nummer geen tekst voor. Maar in ieder geval bedankt voor het zoeken!
Op maandag 30 december 2002 22:58 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
melodie van het liedje dat ik geef is precies hetzelfde ongeveer.. mischien bedoel je deze:
starkoo - ver wegik zoek nog ff verder voor je
quote:Helaas is dit 'm ook niet. Kleine blonde mariandel ken ik al een hele tijd.
Op maandag 30 december 2002 23:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
roro - kleine blonde mariandelkan hem ook zijn.. maar denk het haast niet.. ik zoek nog ff verder
Het nummer wat ik zoek hoorde ik zondagavond voor het eerst.
quote:ik zoek ff verder
Op dinsdag 31 december 2002 09:56 schreef Hanneman het volgende:[..]
Helaas is dit 'm ook niet. Kleine blonde mariandel ken ik al een hele tijd.
Het nummer wat ik zoek hoorde ik zondagavond voor het eerst.
edit: ik zelf zit hem eigenlijk nu ook te zoeken ben benieuwd welke je bedoelt namelijk want zelf heb ik ook een zelfde soort melodie in mijn koppie
'in the land of the common people'
Tnx
Gezongen door een dame. ze zong dit als refrein :
The Birds, The plane nanaananana en dat een paar keer achterelkaar. Klonk heel happy
quote:Ik gok zo dat het 'love of the common people' van Paul Young is (of een of andere moderne trance-verkrachting daarvan, natuurlijk)
Op dinsdag 31 december 2002 16:08 schreef doekels het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende text (in de richting van):'in the land of the common people'
Tnx
quote:* doekels doet niet aan commerciële trance-verkrachtingen
Op dinsdag 31 december 2002 16:21 schreef Zander het volgende:[..]
Ik gok zo dat het 'love of the common people' van Paul Young is (of een of andere moderne trance-verkrachting daarvan, natuurlijk)
Tnx mate!
quote:Kioki - Do and Don't for love misschien?
Op maandag 30 december 2002 22:54 schreef Sh4keM het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de titel iets weg moet hebben van 'what you do and what you don't for love'Ik kon de uitvoerende niet vinden en de exacte titel weet ik ook niet...
Het is volgens mij iets aziatisch en het is een beetje lounch achtige muziek...
iemand??
quote:Niemand? Beetje Pinokkio song achtig
Op dinsdag 31 december 2002 16:19 schreef Razor21 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de tijd rond 96 Happy Hardcore achtig was het volgens mij.Gezongen door een dame. ze zong dit als refrein :
The Birds, The plane nanaananana en dat een paar keer achterelkaar. Klonk heel happy
quote:VOlgensmij kwam het woord The spring er ook invoor
Op dinsdag 31 december 2002 16:48 schreef Razor21 het volgende:[..]
Niemand? Beetje Pinokkio song achtig
quote:Yezzz heb hem gevonden zat ff op een happy hardcore forum te kijken.
Op dinsdag 31 december 2002 17:08 schreef Razor21 het volgende:[..]
VOlgensmij kwam het woord The spring er ook invoor
RMB - Spring
quote:myyyy heroo!
Op dinsdag 31 december 2002 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Kioki - Do and Don't for love misschien?
nu nog vinden op kazaa
quote:Het is een 'traditional', er zijn al (geschreven) versies van HOTRS bekend van het begin van de vorige eeuw, het is dus ook niet echt mogelijk om 'de' eerste versie aan te wijzen. In ieder geval waren er ook al artiesten die het voor the Animals op de plaat hebben gezet.
Op woensdag 1 januari 2003 16:09 schreef Herfst het volgende:
Ik had gisteren een discussie met iemand, die niet wou geloven dat "House of the Rising Sun" van the Animals een cover is. Maar ik kan er niet opkomen van wie het origineel dan is, weet iemand dit?
quote:Overigens is die van Paul Young natuurlijk ook niet het orgineel, die is waarschijnlijk van Nicky Thomas
Op dinsdag 31 december 2002 16:21 schreef Zander het volgende:[..]
Ik gok zo dat het 'love of the common people' van Paul Young is (of een of andere moderne trance-verkrachting daarvan, natuurlijk)
quote:[offtopic]
Op woensdag 1 januari 2003 16:27 schreef ranja het volgende:[..]
Overigens is die van Paul Young natuurlijk ook niet het orgineel, die is waarschijnlijk van Nicky Thomas
Ook nog eens gedaan door Spaan & Vermeegen als 'Stille Willem'
[/offtopic]
weet iemand hoe dit nummer heet, vast wel
quote:Paul Simon - Me and Julio down by the schoolyard
Op woensdag 1 januari 2003 23:30 schreef flippie_flink het volgende:
ik zoek een nummer wat ik lang geleden hoorde het ging iets van "me and Julio down by the river (schoolyard, een van de twee)" en dan gaat er iemand fluitenweet iemand hoe dit nummer heet, vast wel
quote:Hopelijk brengt het nieuwe jaar mij het antwoord op deze vraag...
Op zaterdag 28 december 2002 18:12 schreef ZanderZ het volgende:
Ik ben opzoek naar het 'vervolg' van Whatevaman door Redman & Method ManOok zoek ik het nummer dat ze bij BNN gebruiken voor de aankondiging van Storing. Volgens mij is het van 2Pac
(ja ik weet het, het is allemaal lekker vaag).
Gisternacht werd even voor 3 uur op arrow FM een gaaf instrumentaal gitaar nummer geraaid waarbij de enige "text" als refrein een soort gejodel was: "jodeladie jodeladie jodeladie jodeladie... PAM PA!"
Iemand?
quote:Is dat niet van Focus?
Op donderdag 2 januari 2003 17:41 schreef IsaacD het volgende:
Over lekker vaag gesproken, hiern nog 1:Gisternacht werd even voor 3 uur op arrow FM een gaaf instrumentaal gitaar nummer geraaid waarbij de enige "text" als refrein een soort gejodel was: "jodeladie jodeladie jodeladie jodeladie... PAM PA!"
Iemand?
quote:Die staat toch ook in de top 2000?
Op donderdag 2 januari 2003 17:49 schreef Zander het volgende:
Ja, dat moet haast wel 'Hocus Pocus' van Focus zijn.
quote:Al eerder langs geweest: Punjabi MC - Mundian To Bach Ke
Op donderdag 2 januari 2003 19:40 schreef JK het volgende:
Ik zoek volgens mij een nieuw nummer... je hoort er deels de Knightrider tune in terug, volgens mij was het iets met rap en nee, geen Busta Rhymes. Hoorde 'm dinsdag voor het eerst op de radio en 's nachts in de Get Down.... iemand een idee ? Mijn omschrijving is vaag, maar er moet vast iemand zijn die het nr kent...
quote:Misschien Lasgo - Something?
Op donderdag 2 januari 2003 20:32 schreef Nastynza het volgende:
Ik ben op zoek naar een recent top-40 nummer met als refreintje iets van "hold me in your arms and never let me go"wordt gezongen door een vrouw. iemand?
quote:Heb 'em gedownload, is wel een leuk riedeltje
Op donderdag 2 januari 2003 17:49 schreef Zander het volgende:
Ja, dat moet haast wel 'Hocus Pocus' van Focus zijn.
quote:Misschien is het dit nummer: DJ's Sam & Moos met 7 dagen lang.
Op donderdag 2 januari 2003 19:16 schreef Joppy het volgende:
Ik hoorde laatst een of ander apres-ski nummer, iets van "7 dagen lang zuipen" ofzo. Maar in dat nummer zit een melodietje van een ander nummer. Scooter heeft het trouwens ook gebruikt in "how much is the fish"
En nou heb ik dat orgineel weleens gehoord, maar ik weet niet hoe heet. Iemand een idee?
Als dit 'm niet is, kijk dan eens op apres-ski.net, misschien vind je 'm daar wel!
Valencia!!!!!!!!!, mooie meiden, strakke wijven........Valencia!!!!!
quote:Om het nog even onder de aandacht te brengen...
Op maandag 30 december 2002 15:32 schreef Tristitia_Ante het volgende:
Hier ben ik weer met mijn 'How many times...'. Het is niet van Toto, het is niet van Cat Stevens en ook niet van Lori Spee.Misschien zingt de meneer in het liedje ook wel iets anders. Laat ik het nog eenmaal uitleggen.
Naar mijn idee zingt een man telkens 'How many times...' en vervolgt hij deze drie woorden steeds op een verschillende manier. De stem van de zanger lijkt op die van Phil Collins.
WDV
WDV
quote:Heb hem ineens gevonden: Van bill - valencia
Op donderdag 2 januari 2003 22:00 schreef Poogie het volgende:
Ik zoek een feestnummer, beetje apresski-achtig, heb het al enkele keren gevraagd, maar probeer het nog maar een keer:
Het is ongeveer dezelfde melodie als: eddy wally - valencia, maar dan veel vrolijker en sneller, en de tekst die erin wordt gezongen gaat ongeveer zo:Valencia!!!!!!!!!, mooie meiden, strakke wijven........Valencia!!!!!
Zoek er al zo lang naar, dacht nadat ik hier de vraag had gepost van, nog 1 keer proberen met kazaa, en nou stond ie er ineens tussen Kei skon
quote:Hele wilde gok, maar zou het Blowin' In The Wind kunnen zijn, in één van de uitvoeringen? Begint ook met 'How many times'....
Op donderdag 2 januari 2003 22:29 schreef Tristitia_Ante het volgende:[..]
Om het nog even onder de aandacht te brengen...
WDV
quote:Thanx
Op donderdag 2 januari 2003 20:25 schreef ZanderZ het volgende:[..]
Al eerder langs geweest: Punjabi MC - Mundian To Bach Ke
quote:Nee, ook dat is 'em niet. Lijkt me ook niet waarschijnlijk gezien de beschrijving. Maar toch bedankt voor de hulp!
Op donderdag 2 januari 2003 22:36 schreef Jane het volgende:[..]
Hele wilde gok, maar zou het Blowin' In The Wind kunnen zijn, in één van de uitvoeringen? Begint ook met 'How many times'....
WDV
quote:So solid crew - ride wid us?
Op donderdag 2 januari 2003 19:40 schreef JK het volgende:
Ik zoek volgens mij een nieuw nummer... je hoort er deels de Knightrider tune in terug, volgens mij was het iets met rap en nee, geen Busta Rhymes. Hoorde 'm dinsdag voor het eerst op de radio en 's nachts in de Get Down.... iemand een idee ? Mijn omschrijving is vaag, maar er moet vast iemand zijn die het nr kent...
[edit] sorry, niet goed gelezen
quote:Ook nog even een wilde gok, omdat je zegt van 'hij kan ook wat anders zingen'. Ik zat te denken aan Talking heads - Once in a lifetime.
Op donderdag 2 januari 2003 22:29 schreef Tristitia_Ante het volgende:[..]
Om het nog even onder de aandacht te brengen...
WDV
quote:De originele versie is van John Holt, denk ik. En er staat ook nog een lijstje met artiesten op die site wie het nummer naast Massive Attack nog meer gecoverd hebben. Misschien staat de versie die je zoekt er ook bij.
Op donderdag 2 januari 2003 19:29 schreef Zander het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een vraag. Van wie is de originele (?) versie van 'Man Next Door' van Massive Attack? Ik hoorde er laatst in ieder geval een hele goede ska-versie van, klonk alsof het ergens uit de jaren 60 kwam.
edit: volgens mij zit daar geen ska-versie bij... Nog wat speurwerk heeft me ook gebracht bij een versie van ska-band Rude Rich and the High Notes. Een sample is te beluisteren op deze site. Die zal het alleen denk ik wel niet zijn, aangezien die versie afkomstig is van een album van 3 jaar terug of iets dergelijks... Maar ik ben bang dat het een hele populaire ska-cover is, ik kom behoorlijk wat ska-bands tegen die een nummer genaamd Man Next Door hebben opgenomen. Als het niet een van de al genoemde versies is, dan heb je denk ik meer geluk als je gewoon de playlists van die radiozender doorpluist... Of misschien dat iemand anders er meer verstand van heeft, ben zelf niet zo'n ska expert.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 03-01-2003 01:05]
quote:Nee, ook dit is niet het goede nummer.
Op vrijdag 3 januari 2003 00:18 schreef ranja het volgende:[..]
Ook nog even een wilde gok, omdat je zegt van 'hij kan ook wat anders zingen'. Ik zat te denken aan Talking heads - Once in a lifetime.
Ik kan het ook niet beter omschrijven dan ik heb geprobeerd. Om nog één poging te wagen:
Een lekker nummer, je hoort het vrij vaak in kroegen, de stem van de zanger lijkt op die van Phil Collins, hij zingt telkens 'How many times...' of iets wat daarop lijkt en maakt deze zin vervolgens steeds op een andere wijze af, er zit een instrumentaal deel in waarin hij steeds weer dat 'How many times' of iets dergelijks herhaald.
En nog steeds weet ik niet van wie dit nummer is of wat de titel is.
WDV
quote:Een aardig stukje research.
Op vrijdag 3 januari 2003 00:36 schreef Grobbel het volgende:[..]
De originele versie is van John Holt, denk ik. En er staat ook nog een lijstje met artiesten op die site wie het nummer naast Massive Attack nog meer gecoverd hebben. Misschien staat de versie die je zoekt er ook bij.
Een sample van de versie van Dennis Brown is hier te beluisteren.edit: volgens mij zit daar geen ska-versie bij... Nog wat speurwerk heeft me ook gebracht bij een versie van ska-band Rude Rich and the High Notes. Een sample is te beluisteren op deze site. Die zal het alleen denk ik wel niet zijn, aangezien die versie afkomstig is van een album van 3 jaar terug of iets dergelijks... Maar ik ben bang dat het een hele populaire ska-cover is, ik kom behoorlijk wat ska-bands tegen die een nummer genaamd Man Next Door hebben opgenomen. Als het niet een van de al genoemde versies is, dan heb je denk ik meer geluk als je gewoon de playlists van die radiozender doorpluist... Of misschien dat iemand anders er meer verstand van heeft, ben zelf niet zo'n ska expert.
De versie die ik gehoord heb blijkt de originele van John Holt zelf te zijn, alleen heeft hij het niet als "Man Next Door" op de plaat gezet, maar als "I've got to get away" (zelfde tekst + melodie, alleen een andere titel, iets wat je bij veel Jamaicaanse reggae en ska tegenkomt: veel nieuwe versies kregen ook weer een andere titel, men nam het daar met de auteursrechten ook nooit zo nauw). In ieder geval is het mede dankzij jouw hints nu dus gelukt.
quote:Bots - 7 dagen lang is het origineel natuurlijk ook in het duits uitgebracht. en oorspronkelijk een oud franse melodie waar ik even niet op de naam kom
Op donderdag 2 januari 2003 21:49 schreef Hanneman het volgende:[..]
Misschien is het dit nummer: DJ's Sam & Moos met 7 dagen lang.
Als dit 'm niet is, kijk dan eens op apres-ski.net, misschien vind je 'm daar wel!
quote:Wax - Right between the eyes
Op vrijdag 3 januari 2003 10:58 schreef del-larsson het volgende:
Weet iemand het nummer waar de tekst 'right between the (of they) eyes' in voorkomt. Daar heb ik ook op gezocht maar kan hem maar niet vinden.
Weet iemand van jullie wat de titel van dit nummer met deze tekst kan zijn?
Kan het echt nergens vinden; ik versta ook niet genoeg Spaans om goed te kunnen zoeken
quote:Whoa die Rude ruch versie is ook cool zeg!
Op vrijdag 3 januari 2003 00:36 schreef Grobbel het volgende:[..]
De originele versie is van John Holt, denk ik. En er staat ook nog een lijstje met artiesten op die site wie het nummer naast Massive Attack nog meer gecoverd hebben. Misschien staat de versie die je zoekt er ook bij.
Een sample van de versie van Dennis Brown is hier te beluisteren.edit: volgens mij zit daar geen ska-versie bij... Nog wat speurwerk heeft me ook gebracht bij een versie van ska-band Rude Rich and the High Notes. Een sample is te beluisteren op deze site. Die zal het alleen denk ik wel niet zijn, aangezien die versie afkomstig is van een album van 3 jaar terug of iets dergelijks... Maar ik ben bang dat het een hele populaire ska-cover is, ik kom behoorlijk wat ska-bands tegen die een nummer genaamd Man Next Door hebben opgenomen. Als het niet een van de al genoemde versies is, dan heb je denk ik meer geluk als je gewoon de playlists van die radiozender doorpluist... Of misschien dat iemand anders er meer verstand van heeft, ben zelf niet zo'n ska expert.
Oeh en Zander, als je die John holt versie cool vindt.
Ken je de Tony Ttribe versie van Red red wine? Zo niet check hem even, da's ook wel een beetje in dit straatje.
[Dit bericht is gewijzigd door Oid op 03-01-2003 11:22]
quote:de brugse strangers - wat zullen we drinken
Op donderdag 2 januari 2003 19:16 schreef Joppy het volgende:
Ik hoorde laatst een of ander apres-ski nummer, iets van "7 dagen lang zuipen" ofzo. Maar in dat nummer zit een melodietje van een ander nummer. Scooter heeft het trouwens ook gebruikt in "how much is the fish"
En nou heb ik dat orgineel weleens gehoord, maar ik weet niet hoe heet. Iemand een idee?
quote:Dit nummer ben ik in mijn verwoede zoekpogingen ook al tegen gekomen. Maar inderdaad, dit heeft weinig van Phil Collins.
Op vrijdag 3 januari 2003 01:26 schreef Jane het volgende:
Ik zie dat Lil' Bow Wow een nummer heeft dat 'How Many Times' heet, maar die klinkt toch ook niet als Phil Collins, dacht ik.
WDV
quote:Ik zoek niet dat apres-ski nummer, maar het orginele nummer met dat melodietje.
Op donderdag 2 januari 2003 21:49 schreef Hanneman het volgende:[..]
Misschien is het dit nummer: DJ's Sam & Moos met 7 dagen lang.
Als dit 'm niet is, kijk dan eens op apres-ski.net, misschien vind je 'm daar wel
quote:Volgens mij hoorde ik het in een Engels kerstnummer ofzo. En scooter heeft het ook al gebruikt in how much is the fish
Bots - 7 dagen lang is het origineel natuurlijk ook in het duits uitgebracht. en oorspronkelijk een oud franse melodie waar ik even niet op de naam kom
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 14:02 schreef Joppy het volgende:[..]
Ik zoek niet dat apres-ski nummer, maar het orginele nummer met dat melodietje.
[..]Volgens mij hoorde ik het in een Engels kerstnummer ofzo. En scooter heeft het ook al gebruikt in how much is the fish
quote:Nee, want ik ook al zei het was een engels kerstnummer, maar met die melodie die in dat nummer wordt gebruikt.
Op vrijdag 3 januari 2003 14:20 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat ik al zei.. de brugse strangers - wat zulle we drinken, is hem
Het origineel was ook te horen in één van de laatste scènes van Westenwind afgelopen maandag 30 december.
overigens origineel van zeven dagen is Son ar Ghistr en dat is een bretons volksdeuntje
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 21:38 schreef ItsMeMB het volgende:
als je met de begintune dat stukje bedoelde voordat de klok van twaalf uur kwam, dacht ik daar te horen In Grid - tu es fouluoverigens origineel van zeven dagen is Son ar Ghistr en dat is een bretons volksdeuntje
quote:op die toer
Op vrijdag 3 januari 2003 14:33 schreef Joppy het volgende:[..]
Nee, want ik ook al zei het was een engels kerstnummer, maar met die melodie die in dat nummer wordt gebruikt.
quote:Ik heb ook even gezocht, omdat ik wel erg nieuwsgierig ben geworden.
Op vrijdag 3 januari 2003 12:43 schreef Tristitia_Ante het volgende:
Dit nummer ben ik in mijn verwoede zoekpogingen ook al tegen gekomen. Maar inderdaad, dit heeft weinig van Phil Collins..
WDV
Julian Lennon - How many times
Peter Cetera - How many times
Maar ik betwijfel of het 1 van de 2 zal zijn.
Ik ken ze in elk geval allebei niet, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Het is een beetje een Rythm Lounge achtig iets. Het is voornamelijk met een vrouwenstem, (lijkt op de stem van Madison Avenue) die iets zing van "In the bushes bushes bushes etc..."
Wie oh wie ?!
quote:
Het is een beetje een Rythm Lounge achtig iets. Het is voornamelijk met een vrouwenstem, (lijkt op de stem van Madison Avenue) die iets zing van "In the bushes bushes bushes etc..."
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:42 schreef ZimZ het volgende:
Geen idee, maar als het Lounge-achtig is heb je een grote kans dat je het hier kunt vinden:
http://www.chilledbeats.org/
quote:Markus Nikolai - Bushes
Op vrijdag 3 januari 2003 23:39 schreef Reintje het volgende:
Ik zoek een nummer, namelijk:Het is een beetje een Rythm Lounge achtig iets. Het is voornamelijk met een vrouwenstem, (lijkt op de stem van Madison Avenue) die iets zing van "In the bushes bushes bushes etc..."
Wie oh wie ?!
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 00:55 schreef Meril het volgende:[..]
Markus Nikolai - Bushes
* Meril tot held van de dag kroont *
[Dit bericht is gewijzigd door Reintje op 04-01-2003 01:04]
quote:Clip is overigens bekender dan het nummer...
Op zaterdag 4 januari 2003 01:02 schreef Reintje het volgende:[..]
* Download zoekt *
Het nummer is iets van 25, 30 jaar oud, en het was iets van Elfje, twaalfje...
Ik kan hem nergens vinden, maar wellicht heeft iemand deze nog ergens thuis liggen? (zal wel op plaat zijn dan...)
Wie weet misschien of deze ook ergens op internet staat?
Weet iemand de titel en zanger van dit nummer ?
De nederlandse versie word gezongen door:
DJ Ronnie - Amsterdam Amsterdam
* ThunderFly wenst iedereen de beste wensen en maak er wat van in 2k3
. Iemand die dit toevallig weet?
quote:Is het plaatje (en boekje) Elfje Twaalfje van Martine Bijl. Denk niet dat het online te vinden is. Tweedehands is ie iig behoorlijk prijzig.
Op zaterdag 4 januari 2003 11:27 schreef Reintje het volgende:
Ik zoek een oud kindernummer.Het nummer is iets van 25, 30 jaar oud, en het was iets van Elfje, twaalfje...
Ik kan hem nergens vinden, maar wellicht heeft iemand deze nog ergens thuis liggen? (zal wel op plaat zijn dan...)Wie weet misschien of deze ook ergens op internet staat?
quote:East 17 feat. Gabrielle - If You Ever
Op zaterdag 4 januari 2003 11:56 schreef sefer het volgende:
Ik zoek een nummer van een jongensbandje, boyzone, take that, east 17 (volgens mij was het die laatste). In de zwart-witte clip zie je een trein, het is gezongen samen met een vrouw met kort zwart haar.
. Iemand die dit toevallig weet?
quote:Peter Cetera is de zanger van Chicago. Julian Lennon ken ik niet. Ik ga weer aan het downloaden, hopelijk zit het nummer er nu eindelijk bij!
Op vrijdag 3 januari 2003 22:57 schreef Cora het volgende:[..]
Ik heb ook even gezocht, omdat ik wel erg nieuwsgierig ben geworden.
Julian Lennon - How many times
Peter Cetera - How many timesMaar ik betwijfel of het 1 van de 2 zal zijn.
Ik ken ze in elk geval allebei niet, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
WDV
Het is een vrij recent nummer volgens mij
Wie weet de naam van het nummer met het nightrider (Kitt) deuntje op de achtergrond. De laatste tijd is ie vaak op de radio......
Bedankt....
[Dit bericht is gewijzigd door Realzm op 04-01-2003 22:36]
quote:Julian Lennon is de zoon van John Lennon dacht ik.
Op zaterdag 4 januari 2003 14:30 schreef Tristitia_Ante het volgende:
Peter Cetera is de zanger van Chicago. Julian Lennon ken ik niet. Ik ga weer aan het downloaden, hopelijk zit het nummer er nu eindelijk bij!WDV
quote:ja. Die had minder talent dan z'n vader. Heeft maar 1 hitje gehad.
Op zaterdag 4 januari 2003 22:35 schreef Cora het volgende:Julian Lennon is de zoon van John Lennon dacht ik.
quote:Effe schoppen...
Op zaterdag 4 januari 2003 22:29 schreef Djek_D het volgende:
Help! Ik zoek een nummer: in de clip rennen mensen naar een podium dan gaan ze dansen en op de duur trekken de vrouwen hun shirt uiten dan stagediven. In het nummer wordt "rock now superstar" oid geroepen...
quote:Ik heb mijn google nog maar eens opgestart en dit was het enige wat ik kon vinden. Geen idee wat het is:
Op zaterdag 4 januari 2003 22:44 schreef Djek_D het volgende:
Effe schoppen...
Novy vs Eniac - Rock Now Superstar
quote:Dank je!
Op zaterdag 4 januari 2003 12:52 schreef Meril het volgende:[..]
East 17 feat. Gabrielle - If You Ever
http://www.east17online.co.uk/ifyouever.htm
dj sammy & yanou - heaven
Ik kan echt niet meer op de orgineel uitvoerende artiest komen
quote:Bryan Adams
Op zondag 5 januari 2003 12:43 schreef amnesiac het volgende:
Wie heeft ook al weer het origineel gemaakt van het volgende nummer:dj sammy & yanou - heaven
Ik kan echt niet meer op de orgineel uitvoerende artiest komen
quote:thnx
Op zondag 5 januari 2003 13:01 schreef Miss het volgende:[..]
Bryan Adams
quote:Ik denk dat je deze bedoelt:
Op zaterdag 4 januari 2003 11:33 schreef ThunderFly het volgende:
Goeiemorgen Fokkers,
Ik zoek een liedje
Ik weet alleen de tekst, het is best wel een feest nummer en de tekst is (ongeveer)
* ThunderFly zingt uit volle borst Amsterdam, Amsterdam.. Amsterdam De Cornasor (ofzo iets he :y)Weet iemand de titel en zanger van dit nummer ?
De nederlandse versie word gezongen door:
DJ Ronnie - Amsterdam Amsterdam
* ThunderFly wenst iedereen de beste wensen en maak er wat van in 2k3
Sail Joia - Amsterdao
En de beste wensen terug, natuurlijk.
quote:Nou, een paar meer, maar dit nummer ken ik zo direct ook niet. Was hem inderdaad met googlen ook al tegengekomen, maar Peter Cetera inderdaad ook en ik dacht dat de kans dat die het is groter was. Die stem lijkt ook meer op Phil Collins dan bv. Julian Lennon.
Op zaterdag 4 januari 2003 22:42 schreef calvobbes het volgende:[..]
ja. Die had minder talent dan z'n vader. Heeft maar 1 hitje gehad.
quote:Het nummer is een combinatie van muziek samples uit "Radio babylon" van Meat Beat Manifesto en vocalen uit "The host of Seraphim" van Dead Can Dance
Op vrijdag 3 januari 2003 17:32 schreef Fokkie het volgende:
Ik zoek het originele nummer dat later gesampled is door Future Sound Of London in het nummer 'Papua New Guinea'.Het origineel was ook te horen in één van de laatste scènes van Westenwind afgelopen maandag 30 december.
quote:Tenacious D. - Tribute
Op zondag 5 januari 2003 18:47 schreef blaaaat het volgende:
Ok vraagje van mij:
Zag laatste op tv en hoorde op de radio een of ander nummer van 2 kerels... in de clip gingen ze ook zo'n record-hokje in, en kwamen ze een soort duivel figuur tegen. HEt enige wat ik me van de tekst nog kan herinneren is dat er in het begin gebabbeld werd: me and my brother... en dat het iets met The best song ever, maar toch weer neit of zo,
Nou ja, kan iemand me daar mee helpen?
Thanks alvast
beetje langzaam liedje volgens mij een man en een vrouw samen
hoe heet ie nou ook alweer?????
quote:Woman in love (Barbra Streisand)
Op zondag 5 januari 2003 22:55 schreef Cylvia het volgende:
Er is NU!!!! een liedje op tv op net 5 bij I love 1980....
Van 2 mensen, oud liedje, volgens mij zit er een stukje in I am a woman in love, and I'll do anything... To keep you into my heart... And.. nananana...
quote:He Bedankt!!
Op zondag 5 januari 2003 20:00 schreef Meril het volgende:[..]
Tenacious D. - Tribute
quote:Zelf heb ik al heel wat zoekmachine's afgestruind maar nog steeds weet ik niet van wie het nummer is of wat de titel is. Maar ik zou het nog steeds graag willen weten.
Op zaterdag 4 januari 2003 22:35 schreef Cora het volgende:[..]
Julian Lennon is de zoon van John Lennon dacht ik.
Ik ken ze allebei wel, maar volgens mij zijn het niet echt bekende liedjes
Maar goed, heb je hem al gevonden of moet ik verder google-en?
WDV
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:12 schreef ZanderZ het volgende:
Ik ben op zoek naar het 'vervolg' van Whatevaman door Redman & Method ManOok zoek ik het nummer dat ze bij BNN gebruiken voor de aankondiging van Storing. Volgens mij is het van 2Pac
ik ben op zoek naar een nummer met een prachtige saxofoon solo erin!! kweet alleen dat in het refrein de volgende teksten voorkomen:
sometimes i tell myself i'm better of without you
(saxofoon)
blablabla
en dan zoiets van: make it trough another day
bvd!!!
quote:Buckshot Lefonque - Another Day
Op maandag 6 januari 2003 22:09 schreef tim-f het volgende:
ha!ik ben op zoek naar een nummer met een prachtige saxofoon solo erin!! kweet alleen dat in het refrein de volgende teksten voorkomen:
sometimes i tell myself i'm better of without you
(saxofoon)
blablabla
en dan zoiets van: make it trough another daybvd!!!
Erg mooi nummer idd.
quote:danku
Op maandag 6 januari 2003 22:24 schreef mouzzer het volgende:[..]
Buckshot Lefonque - Another Day
Erg mooi nummer idd.
Wie herkent dit stukje muziek dat gebruikt word als achtergrond muziek bij
Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel (1978).
Het stukje muziek word gebruikt bij een achtervolgingsscene op de racebaan.
Sommige mensen dachten dat het van Focus of Jethro Tull was.
Maar ik heb het nummer nog steeds niet kunnen vinden.
Hier het fragment:
http://members.chello.nl/~j.heidbuurt/Bassie.mp3
Groeten van Johan
quote:Volgens mij is het "Something happened on the way to heaven" van Phil Collins. Tenminste, als die nog niet genoemd is en je het nog niet geluisterd hebt, dat kan ik even niet meer onthouden allemaal.
Op maandag 30 december 2002 15:32 schreef Tristitia_Ante het volgende:
Hier ben ik weer met mijn 'How many times...'. Het is niet van Toto, het is niet van Cat Stevens en ook niet van Lori Spee.Misschien zingt de meneer in het liedje ook wel iets anders. Laat ik het nog eenmaal uitleggen.
WDV
Hier zijn de lyrics.
We had a life, we had a love
but you don´t know what you´ve got till you lose it
well that was then and this is now
I want you back
how many times can I say I´m sorry
I only wanted you as someone to love
but something happend on the way to heaven
I got a hold of me and wouldn´t let go
and I want you back
You can run and you can hide
but I´m not leaving less you come with me
we´ve had our problems but I´m on your side
you´re al I need please believe in me
How can something so good go so bad
how can something so right go so wrong
I don´t know, I don´t have all the answers
but I want you back
They say you can´t take it with youwhen you go
and I believe it
but taking what I´ve got
or being here with you, you knowI´d rather leave it
You can run and you can hide
but I´m not leaving till it´s all over
we´ve had our problems but I´m on your side
you´re all I need, let me show you
Het is een redelijk snel nummer, waarin het How many times eerst door Phil Collins gezongen wordt, daarna door zangeresjes en dan nog eens door Phil Collins.
quote:Wel, het nummer is genoemd en het nummer is tevens al vaak door mij beluisterd. Dus, dat heb je even niet meer onthouden, het is namelijk al een paar pagina's eerder gezegd. Toch bedankt voor de moeite!
Op dinsdag 7 januari 2003 15:09 schreef Seborik het volgende:[..]
Volgens mij is het "Something happened on the way to heaven" van Phil Collins. Tenminste, als die nog niet genoemd is en je het nog niet geluisterd hebt, dat kan ik even niet meer onthouden allemaal.
En... Ik ben nóg steeds op zoek!
WDV
het gaat ongeveer zo:
liedje
de kwaliteit is niet super, maar ik heb het ingevloten op mijn nokiaatje *TALENT FLUITEN *
Ik hoop dat iemand het weet
I've been thru the desert on a horse with no name.
It felt good to be out of the rain.
In the desert you can't remember you're name.
Mooi liedje.
quote:http://www.potomachorse.com/noname.htm
Op dinsdag 7 januari 2003 17:18 schreef Myster_E het volgende:
Ik zoek een nummer waarin het volgende stukje tekst in voor komt:I've been thru the desert on a horse with no name.
In the desert you can't remember you're name.Mooi liedje.
quote:Dank je wel voor de supersnelle service.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:20 schreef Seborik het volgende:[..]
http://www.potomachorse.com/noname.htm
Alvast bedankt!
quote:http://www.biscuitfan.com/america/song/song005.htm
Ik zoek een nummer waarin het volgende stukje tekst in voor komt:I've been thru the desert on a horse with no name.
geh geh khad het bovenstaande allemaal nog niet gelezen.. sowwie
quote:Het antwoord is al gegeven, maar als je nog een keer iets zoekt: gewoon even een regel tussen aanhalingstekens intypen in een zoekmachine en 99 van de 100 keer vind je het nummer meteen!
- EDIT - AL GEVONDEN VIA een fok!ker dank dank dank!
[Dit bericht is gewijzigd door atp-5 op 07-01-2003 19:39]
quote:Een vriend van me zocht die ook. Heeft toch ook een mooie piano-melodie of niet?
Op dinsdag 7 januari 2003 19:31 schreef atp-5 het volgende:
nummertje zit weer in me hoofd; gaat over de seizoenen ofzo; beetje happy hardcore achtig; iets met "the wind, the birds, the bla bla bla bla bla"... wordt door een vrouw gezongen.. ongeveer... +/- 7/8 jaar oud denk ik
Hoe heet dit?
quote:RMB - Spring ??
Op dinsdag 7 januari 2003 19:31 schreef atp-5 het volgende:
nummertje zit weer in me hoofd; gaat over de seizoenen ofzo; beetje happy hardcore achtig; iets met "the wind, the birds, the bla bla bla bla bla"... wordt door een vrouw gezongen.. ongeveer... +/- 7/8 jaar oud denk ik
quote:Misschien Truth Hurts - Addicted? Heeft ook een indisch tintje.. Is Dr de zelfs nog voor aangeklaagd. Hij had het 'gejat' van een indische zangeres :p
Op dinsdag 7 januari 2003 19:04 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek een nummertje wat ik laatst een paar keer op MTV/TMF zag (maar dus niet weet hoe het heet). Het is nogal in Indische style, beetje hindoe gedoe enzo dus, maar toch met een moderne draai. De vocals zijn ook Indiaas volgens mij...
quote:Nee sorry, in de search kwam ik deze ook al tegen maar dat is 'em niet.
Op dinsdag 7 januari 2003 19:40 schreef salvadio het volgende:[..]
Misschien Truth Hurts - Addicted? Heeft ook een indisch tintje.. Is Dr de zelfs nog voor aangeklaagd. Hij had het 'gejat' van een indische zangeres :p
De vocal is een mannelijke stem en deze zingt volgens mij in z'n eigen Hindoestaanse taaltje.
quote:Zoek eens op Punjabi MC - Knightrider remix
Op dinsdag 7 januari 2003 19:42 schreef BrauN het volgende:[..]
Nee sorry, in de search kwam ik deze ook al tegen maar dat is 'em niet.
De vocal is een mannelijke stem en deze zingt volgens mij in z'n eigen Hindoestaanse taaltje.
Geen idee hoe het officieel heet.
quote:Panjabi MC - Mundian To Bach Ke (knight rider)
Op dinsdag 7 januari 2003 19:45 schreef Lortnoc het volgende:
Zoek eens op Punjabi MC - Knightrider remixGeen idee hoe het officieel heet.
Ik weet alleen hoe de clip gaat:
Een man met lange haren, staat tegenover zichzelf, en zijn andere "ik" die wordt langzamer ouder totdat hij doodgaat, en verliest zijn ring en de andere ik neemt die ring en doet hem om..
Een rustig rock/metal nummer..
quote:Stone Sour - Bother
Op dinsdag 7 januari 2003 20:50 schreef Dizer het volgende:
Hee ik zoek het volgende nummer, ik weet niet wat voor band het is en eventueel het nummer, anders zou ik het natuurlijk niet zoekenIk weet alleen hoe de clip gaat:
Een man met lange haren, staat tegenover zichzelf, en zijn andere "ik" die wordt langzamer ouder totdat hij doodgaat, en verliest zijn ring en de andere ik neemt die ring en doet hem om..Een rustig rock/metal nummer..
2 leden van Slipknot spelen in Stone Sour en ik moet zeggen Stone Sour klinkt een stuk beter
quote:Kleine gok: misschien een nummer van de Jeevas, dit is het nieuwe bandje van Crispian Mills die bij Kula Shaker zong. Kula Shaker was erg Indiaas, Mills zong ook vaak in die taal. Maar ik weet eigenlijk niet in hoeverre hij in de Jeevas door is gegaan met zijn Indiase stijl
Op dinsdag 7 januari 2003 19:04 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek een nummertje wat ik laatst een paar keer op MTV/TMF zag (maar dus niet weet hoe het heet). Het is nogal in Indische style, beetje hindoe gedoe enzo dus, maar toch met een moderne draai. De vocals zijn ook Indiaas volgens mij...
Het is niet van Phil Collins, Julian Lennon, Talking Heads, Toto, het is niet van Cat Stevens en ook niet van Lori Spee.
Het nummer loopt lekker (zoals men dat noemt), een 4-kwarts maat.
Naar mijn idee zingt een man telkens 'How many times...' (of iets wat daar op lijkt) en hij vervolgt deze drie woorden steeds op een verschillende manier. De stem van de zanger lijkt op die van Phil Collins.
WDV
quote:Ik blijf gewoon meezoeken.
Op dinsdag 7 januari 2003 22:56 schreef Tristitia_Ante het volgende:
Nogmaals de beschrijving, zodat je niet terug hoeft te bladeren.
WDV
The Stranglers - Always the sun?
(leuk nummer, maar niet echt Phil Collins)
Demn, dit moet uiteindelijk toch wel een geweldig nummer zijn hoor!
Anders slaap ik 3 weken niet!
quote:Verdorie, nu wil ik het weten ook
Op dinsdag 7 januari 2003 22:56 schreef Tristitia_Ante het volgende:
Nogmaals de beschrijving, zodat je niet terug hoeft te bladeren.Het is niet van Phil Collins, Julian Lennon, Talking Heads, Toto, het is niet van Cat Stevens en ook niet van Lori Spee.
Het nummer loopt lekker (zoals men dat noemt), een 4-kwarts maat.
Naar mijn idee zingt een man telkens 'How many times...' (of iets wat daar op lijkt) en hij vervolgt deze drie woorden steeds op een verschillende manier. De stem van de zanger lijkt op die van Phil Collins.
WDV
quote:El Debarge - Who's Johnny
Op woensdag 8 januari 2003 00:42 schreef jwvink het volgende:
ik zoek een nummer die ik vanaaf hoorde met text erin "Who's Johny" en er komt ook in voor ".....the other way" iemand ENIG id?
quote:THNX u!!
Op woensdag 8 januari 2003 00:43 schreef Myster_E het volgende:[..]
El Debarge - Who's Johnny
quote:El DeBarge - Who's Johnny ??
Op woensdag 8 januari 2003 00:42 schreef jwvink het volgende:
ik zoek een nummer die ik vanaaf hoorde met text erin "Who's Johny" en er komt ook in voor ".....the other way" iemand ENIG id?
Het is zo'n rockig kei wazig nummer, met zo'n gast die meer vertelt, en dan bijna overal WHATEVER bij zegt...
Weet iemand wat ik bedoel??
quote:Ik denk deze: United states of whatever - Liam Linch
Op woensdag 8 januari 2003 10:21 schreef Frenkel het volgende:
Ik zoek een nummer wat in vanmorgen (woensdag rond 07.15) Op Stenders vroeg was..Het is zo'n rockig kei wazig nummer, met zo'n gast die meer vertelt, en dan bijna overal WHATEVER bij zegt...
Weet iemand wat ik bedoel??
quote:Beetje late reactie maar mijn dank is hier op zeker z'n plaats, heb hier best lang naar gezocht!!
Op zondag 5 januari 2003 16:07 schreef ric0 het volgende:[..]
Het nummer is een combinatie van muziek samples uit "Radio babylon" van Meat Beat Manifesto en vocalen uit "The host of Seraphim" van Dead Can Dance
quote:Dank u!!
Op woensdag 8 januari 2003 10:26 schreef ranja het volgende:[..]
Ik denk deze: United states of whatever - Liam Linch
Zie ook Releases & reviews -- >> 2002 week 52
quote:Was dat niet gewoon 'waar is de zon' van Willeke Alberti met een enigszins aangepaste tekst?
Op zaterdag 28 december 2002 12:20 schreef sir_dalord het volgende:
gisteren bij de show van Marc Marie Huibregts, zong hij een nummer voor zijn moeder als laatste gedeelte van zijn show.. Weet iemand hoe dat nummer heet?
ik zoek een schouder om op te huilen
een huis om in te schuilen,
maar alles wat ik wil lijkt zo ver weg
zo ver weg van mij
quote:Guus Meeuwis & Vagant - Passionele Nachten.
Op woensdag 8 januari 2003 14:19 schreef rolfvp het volgende:
ik zoek een liedje met de volgende tekst:ik zoek een schouder om op te huilen
zo ver weg van mij
quote:Nee, dat mag inderdaad niet.
Op woensdag 8 januari 2003 13:30 schreef SuperUli het volgende:
Ik heb een klein vraagje, je mag hier zeker geen bladmuziek aanvragen?
ivm copyright?
quote:danke
Op woensdag 8 januari 2003 14:21 schreef Seborik het volgende:[..]
Guus Meeuwis & Vagant - Passionele Nachten.
quote:okee, ik blijf wel ff zoeken
Op woensdag 8 januari 2003 14:21 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, dat mag inderdaad niet.
quote:de apres ski hut versie = Starkoo - zo ver weg
Op woensdag 8 januari 2003 14:19 schreef rolfvp het volgende:
ik zoek een liedje met de volgende tekst:ik zoek een schouder om op te huilen
zo ver weg van mij
quote:inmiddels heb ik ook de top 40 lopen door te pluizen, maar ik kom er echt niet achter hoe het liedje heet, weten jullie het? It's driving me
Op dinsdag 7 januari 2003 15:36 schreef IBL het volgende:
Een beetje een rare vraag misschien, maar ik zoek een nummer dat ik gisteren bij de aftiteling hoorde van Rob Kampheus zijn programma op BNN.het gaat ongeveer zo:
http://www.ikbenlief.nl/troep/liedje.wavde kwaliteit is niet super, maar ik heb het ingevloten op mijn nokiaatje *TALENT FLUITEN
*
Ik hoop dat iemand het weet
Ik hoop echt dat jullie het weten anders ga ik
quote:David Guetta - Love Don't Let Me Go
Op woensdag 8 januari 2003 15:49 schreef IBL het volgende:[..]
inmiddels heb ik ook de top 40 lopen door te pluizen, maar ik kom er echt niet achter hoe het liedje heet, weten jullie het? It's driving me
Ik hoop echt dat jullie het weten anders ga ik
(inderdaad een heerlijk nummertje)
even een vraagje (duh.. )
ik zat gisteren op Kink FM de Heavy Alternative top 40 over het jaar 2002 te luisteren. nu stond er op nummer 2 een nummer van Queens Of The Stoneage. ze zeiden dat ie Song For The Deaf heette , maar ik heb even gezocht en ik kan het goeie nummer niet vinden (aangezien het album ook zo heet) het nummer duurt best lang en heeft 8 eindes ofzo. ik bedoel dus dat je denkt dat het afgelopen is en dan gaan ze weer door enzo. ik vond hem zelf erg cool
weet iemand welk nummer ik bedoel?
alvast bedankt..
quote:Helaas...
Op dinsdag 7 januari 2003 23:28 schreef Cora het volgende:
Ik blijf gewoon meezoeken.The Stranglers - Always the sun?
(leuk nummer, maar niet echt Phil Collins)Demn, dit moet uiteindelijk toch wel een geweldig nummer zijn hoor!
Anders slaap ik 3 weken niet!
quote:Helaas...
Op dinsdag 7 januari 2003 23:35 schreef ranja het volgende:
Verdorie, nu wil ik het weten ook
Nog maar es een gok, al lijkt die niet goed: Ace - How long. Met de stem van Paul Carrack, die heeft wel wat van Phil Collins vind ik. Hij heeft ook solonummers maar daar herken ik ook geen 'how many times' in...
In beide gevallen is het weer niet het nummer wat ik zoek. En inderdaad, ik wil het weten ook! Het nummer is mijns inziens best bekend en je hoort het wel vaker in kroegen. Het is moeilijk te vergelijken met andere nummers, het spijt me dat ik geen betere omschrijving kan geven.
WDV
quote:Ik denk dat je het nummer No One Knows bedoelt.
Op woensdag 8 januari 2003 17:20 schreef Evil_Koekje het volgende:weet iemand welk nummer ik bedoel?
alvast bedankt..
Volgens mij heet het album Songs for the deaf daar was je zelf ook al achter
quote:nee das de single die ken ik wel. maar toch bedankt
Op woensdag 8 januari 2003 17:29 schreef Haverklapper het volgende:[..]
Ik denk dat je het nummer No One Knows bedoelt.
Volgens mij heet het album Songs for the deaf
en zo heet het album idd...
quote:Gezien het feit dat het nummer wel 8 eindes lijkt te hebben, leek het me dat je deze bedoelde.
Op woensdag 8 januari 2003 17:30 schreef Evil_Koekje het volgende:nee das de single die ken ik wel. maar toch bedankt
Maargoed, ze maken dus wel meer nummers met 8 eindes, misschien hun handelsmerk.
quote:Heb je al op de site van Kink gekeken?
Op woensdag 8 januari 2003 17:30 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
nee das de single die ken ik wel. maar toch bedankt
quote:Volgens de lijst die op de website van Kink FM staat, is het nummer geen eens van Queens of the Stongeage maar van Qotsa, namelijk;
Op woensdag 8 januari 2003 17:30 schreef Evil_Koekje het volgende:nee das de single die ken ik wel. maar toch bedankt
Qotsa A Song For The Dead.
Voor de complete lijst gaan naar de website, dan playlist, dan jaarlijsten en dan Heavy alternative top 40 - 2002.
quote:Heb je deze al geprobeerd? http://www.atlyrics.com/o/ourladypeace/page5.html
Op woensdag 8 januari 2003 17:27 schreef Tristitia_Ante het volgende:In beide gevallen is het weer niet het nummer wat ik zoek. En inderdaad, ik wil het weten ook! Het nummer is mijns inziens best bekend en je hoort het wel vaker in kroegen. Het is moeilijk te vergelijken met andere nummers, het spijt me dat ik geen betere omschrijving kan geven.
WDV
Jammer inderdaad dat je geen betere beschrijving hebt... maar wel een leuke puzzel.
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:38 schreef Haverklapper het volgende:[..]
Volgens de lijst die op de website van Kink FM staat, is het nummer geen eens van Queens of the Stongeage maar van Qotsa, namelijk;
Duidelijk zo?
quote:Ehm de afkorting van Queens of the stoneage is..... ??
Op woensdag 8 januari 2003 17:38 schreef Haverklapper het volgende:
Volgens de lijst die op de website van Kink FM staat, is het nummer geen eens van Queens of the Stongeage maar van Qotsa
Ok ranja was me voor, sorry
quote:lol @ qotsa
Op woensdag 8 januari 2003 17:38 schreef Haverklapper het volgende:[..]
Volgens de lijst die op de website van Kink FM staat, is het nummer geen eens van Queens of the Stongeage maar van Qotsa, namelijk;
Qotsa A Song For The Dead.
Voor de complete lijst gaan naar de website, dan playlist, dan jaarlijsten en dan Heavy alternative top 40 - 2002.
anyway khad al gezocht op de site maar de lijst niet direct gevonden. zal even kijken
het was dus Song For The Dead , ik dacht zelf dat dat gewoon een typo was, maargoed is dus niet zo
bedankt voor de hulp iedereen!
quote:Het is moeilijk om een nummer te omschrijven zonder dat je de tekst goed hebt gehoord en zonder dat je een titel of artiest weet.
Op woensdag 8 januari 2003 17:38 schreef ranja het volgende:[..]
Heb je deze al geprobeerd? http://www.atlyrics.com/o/ourladypeace/page5.htmlJammer inderdaad dat je geen betere beschrijving hebt... maar wel een leuke puzzel.
En helaas is dit ook niet het goede nummer. Het nummer is sneller.
WDV
quote:iemand??
Op dinsdag 7 januari 2003 23:10 schreef Poogie het volgende:
Hoe heet da turkennummer wa ik vandaag al 2x heb gehoord, met die soort nightrider melodie erachter?
quote:Hmm, ik weet wat je bedoelt. Het is een vreselijk irritant muzikaal misbaksel. Het is Panjabi MC - MUNDIAN TO BACH KE (2003)
Op woensdag 8 januari 2003 18:43 schreef Poogie het volgende:
iemand??
In het begin zegt die gast ook 'die wil je vast remixen' en dat remixen is van gescratched. Ik vind alleen die uberhardcore versie namelijk
Groep 8 nostalgie
quote:Thnx, da issie, hijs idd wel irritant, en toch heeft ie wel iets cools
Op woensdag 8 januari 2003 18:48 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Hmm, ik weet wat je bedoelt. Het is een vreselijk irritant muzikaal misbaksel. Het is Panjabi MC - MUNDIAN TO BACH KE (2003)
Can't Stop Thinking About U
Can't Stop Dreaming to Hold U
How Is Living Without Your Love
AAAAAAARRRGHHHH Hoe heettie nou en van wie istie ook weer...
ps
bedankt voor het nummer van marc marie huibregts
Het enige stukje tekst dat ik zo snel kon verstaan was:
"No more time for pain, this is a winners game..."
Iemand een idee?
quote:oooh.... ik wilde dat ook weten, heb ik het antwoord nu gemist? sorry...
Op woensdag 8 januari 2003 20:14 schreef sir_dalord het volgende:
bedankt voor het nummer van marc marie huibregts
quote:willeke alberti-jij bent de zon
Op woensdag 8 januari 2003 20:50 schreef wyccie het volgende:[..]
oooh.... ik wilde dat ook weten, heb ik het antwoord nu gemist? sorry...
quote:Is speciaal voor deze commercial gecomponeerd. Wel gebaseerd op een nummer van Moricone, zal morgen even navragen welk nummer.
Op dinsdag 7 januari 2003 01:34 schreef jwvink het volgende:
Ik vraag me af (ik weet niet eens OF het een nummer is) hoe het nummer heet bij die SIRE reclame waar ze je er voor waarschuwen eerst na te denken om huisdieren te nemen....iemand enig id?
quote:bedoel je deze:
Op woensdag 8 januari 2003 23:31 schreef t0n het volgende:
arabisch liedje, met goede rnb...
nieuw nr, vaak op 3fm...
wie weet de titel?
Is al vaak voorbij gekomen hier...
quote:Das al minstens de 4e keer in dit topic
Op woensdag 8 januari 2003 23:31 schreef t0n het volgende:
arabisch liedje, met goede rnb...
nieuw nr, vaak op 3fm...
wie weet de titel?
quote:luie ik...
Op woensdag 8 januari 2003 23:40 schreef Mollieman het volgende:[..]
bedoel je deze:
Panjabi MC - Mundian To Bach KIs al vaak voorbij gekomen hier...
bedankt
quote:Ok dan! Bedankt!
Op woensdag 8 januari 2003 23:36 schreef Grobbel het volgende:[..]
Disco 2000 van Pulp.
quote:Met die regels tekst ingevoerd in Google kom ik alleen maar uit bij een Happy Hardcore-nummer van Interactive, Living without your Love. Maar iets zegt me dat een cover is... Maar goed, misschien helpt het iets.
Op woensdag 8 januari 2003 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
HelpCan't Stop Thinking About U
Can't Stop Dreaming to Hold U
How Is Living Without Your LoveAAAAAAARRRGHHHH Hoe heettie nou en van wie istie ook weer...
quote:Voor welk instrument? De akkoorden + gitaartablatuur staan onder andere hier. Als je 't in notenschrift wil hebben, dan wordt het wat lastiger, denk ik.
Op donderdag 9 januari 2003 00:51 schreef danoontje het volgende:
hallo,
Mag ik hier ook zoeken naar bladmuziek van een nummer?
son of a preacherman bijvoorbeeld?
Danke,
So she's like hey aren't you that dude,
And I'm like uhmmm Whatever!
En zo blijft ie een aantal keer whatever roepen...
Weet iemand van wie dit nummer is en hoe het heet? Ik heb op kazaa al gezocht op "whatever" maar er komt zoveel verschillends tevoorschijn dat ik daar niet echt aan kan beginnen.
edit- heb em al gevonden, united states of whatever
quote:Liam Lynch - United States Of Whatever
Op donderdag 9 januari 2003 02:27 schreef Don_Tom het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik laatst op de radio hoorde, weet niet van wie het is, maar was erg droog. Ging iets vanSo she's like hey aren't you that dude,
And I'm like uhmmm Whatever!En zo blijft ie een aantal keer whatever roepen...
Weet iemand van wie dit nummer is en hoe het heet? Ik heb op kazaa al gezocht op "whatever" maar er komt zoveel verschillends tevoorschijn dat ik daar niet echt aan kan beginnen.edit- heb em al gevonden, united states of whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |