die chatbots zijn wel heel geavanceerd tegenwoordigquote:Op maandag 9 juli 2018 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Google. beantwoord al je vragen. Alleen soms met cynische antwoorden
Alle antwoorden zijn antwoorden.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Google. beantwoord al je vragen. Alleen soms met cynische antwoorden
Wanneer, is nog onduidelijk. De ploeg wordt wel steeds stabieler, dus de kansen worden groter.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:35 schreef markdeajaxfan het volgende:
hallo google wanneer wordt ajax weer kampioen ?
Het is mij ook wel eens overkomen en op een geven moment negeer je die lijstjes en gaat de schaamte weg.quote:
Uit onderzoek van de consumentenbond vallen vooral '‘t Stoepje fijn volkoren' en 'Bakker Ammerlaan fijn volkoren' in de smaak. Deze eindigden gezamelijk op de eerste plek.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
Okay Google, wat is lekkere volkorenbrood?
Dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
Google, wanneer wordt Feyenoord weer kampioen?
Alles slijt. Zelfs schaamtequote:Op maandag 9 juli 2018 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is mij ook wel eens overkomen en op een geven moment negeer je die lijstjes en gaat de schaamte weg.
Dat supermarktbrood is trouwens Zaanse Volkoren, die koop ik toevallig heeft vaakquote:Op maandag 9 juli 2018 22:40 schreef markdeajaxfan het volgende:
Bakker Ammerlaan fijn volkoren
Beste uit de test (gedeelde 1e plek)
Prijs: ¤2,10
Testoordeel: 7,3
Één van de favorieten van het smaakpanel: ‘Een perfect Nederlands volkorenbrood’. Deze bakker bakt zijn brood in Bleiswijk en levert aan winkels in Delft, Rotterdam, Zoetermeer en omstreken.
Ben jij meer van de ‘one stop shopping’? Er is ook een supermarktbrood dat zich aardig kan meten met de warme bakker. En dat voor een fijn prijsje:
't stoepje heeft lekkere pizza broodjes en zoquote:Op maandag 9 juli 2018 22:40 schreef Google. het volgende:
[..]
Uit onderzoek van de consumentenbond vallen vooral '‘t Stoepje fijn volkoren' en 'Bakker Ammerlaan fijn volkoren' in de smaak. Deze eindigden gezamelijk op de eerste plek.
Monopoly gespeeld nog.quote:
Mijn broertje via ps4quote:
hier postenquote:Op maandag 9 juli 2018 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben moe, maar geen zin om nu al te gaan slapen
Yup eerder vandaag ook al tegen een maatje ben ook gezegend vandaag door een mafkees in de sportschool merk het gelijk.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, techniek van tegenwoordigGewonnen?
Over een uurtje ? Dan slaap je hoop ik wel door tot de wekker je wekt ipv weer snachts wakkerquote:Op maandag 9 juli 2018 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben moe, maar geen zin om nu al te gaan slapen
gvdquote:Op maandag 9 juli 2018 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup eerder vandaag ook al tegen een maatje ben ook gezegend vandaag door een mafkees in de sportschool merk het gelijk.
Gezegend om monopoly te winnen?quote:Op maandag 9 juli 2018 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup eerder vandaag ook al tegen een maatje ben ook gezegend vandaag door een mafkees in de sportschool merk het gelijk.
Uurtje netflixen en hier posten. Dan slaap ik wel tot mijn wekkerquote:Op maandag 9 juli 2018 22:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Over een uurtje ? Dan slaap je hoop ik wel door tot de wekker je wekt ipv weer snachts wakker
Ik herkende je direct, en ik help nu eenmaal graagquote:Op maandag 9 juli 2018 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
gezegend vandaag door een mafkees in de sportschool merk het gelijk.
Awquote:Op maandag 9 juli 2018 22:48 schreef Google. het volgende:
[..]
Het zal je verbazen I., maar dat ben jij!
quote:Op maandag 9 juli 2018 22:48 schreef Google. het volgende:
[..]
Het zal je verbazen I., maar dat ben jij!
quote:
Een of andere rare neger die god had gevondenquote:
Ik zou gewoon vragen gaan stellen waarin hij zich vast lultquote:Op maandag 9 juli 2018 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een of andere rare neger die god had gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |