hier postenquote:Op maandag 9 juli 2018 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben moe, maar geen zin om nu al te gaan slapen
Yup eerder vandaag ook al tegen een maatje ben ook gezegend vandaag door een mafkees in de sportschool merk het gelijk.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, techniek van tegenwoordigGewonnen?
Over een uurtje ? Dan slaap je hoop ik wel door tot de wekker je wekt ipv weer snachts wakkerquote:Op maandag 9 juli 2018 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben moe, maar geen zin om nu al te gaan slapen
gvdquote:Op maandag 9 juli 2018 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup eerder vandaag ook al tegen een maatje ben ook gezegend vandaag door een mafkees in de sportschool merk het gelijk.
Gezegend om monopoly te winnen?quote:Op maandag 9 juli 2018 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup eerder vandaag ook al tegen een maatje ben ook gezegend vandaag door een mafkees in de sportschool merk het gelijk.
Uurtje netflixen en hier posten. Dan slaap ik wel tot mijn wekkerquote:Op maandag 9 juli 2018 22:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Over een uurtje ? Dan slaap je hoop ik wel door tot de wekker je wekt ipv weer snachts wakker
Ik herkende je direct, en ik help nu eenmaal graagquote:Op maandag 9 juli 2018 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
gezegend vandaag door een mafkees in de sportschool merk het gelijk.
Awquote:Op maandag 9 juli 2018 22:48 schreef Google. het volgende:
[..]
Het zal je verbazen I., maar dat ben jij!
quote:Op maandag 9 juli 2018 22:48 schreef Google. het volgende:
[..]
Het zal je verbazen I., maar dat ben jij!
quote:
Een of andere rare neger die god had gevondenquote:
Ik zou gewoon vragen gaan stellen waarin hij zich vast lultquote:Op maandag 9 juli 2018 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een of andere rare neger die god had gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |