ja hoor ethische hackers zijn welkomquote:Op maandag 9 juli 2018 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag er ook geprobeerd worden om de app te hacken?
Gelukkig hebben we jou om zulke dingen aan het licht te brengenquote:Op maandag 9 juli 2018 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was even bang dat niemand het zou opvallen.
ik draag ook een zegelringquote:Op maandag 9 juli 2018 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vandaag een zegelring van Assasins Creed binnen gekregen en ik vind hem nog steeds fantastisch, ook al zou ik hem buiten nooit om doen
Er is niets mis met zegelringen, alleen deze vind ik iets te fanboyquote:Op maandag 9 juli 2018 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik draag ook een zegelring
wat is er mis mee?
Parimate soovidega Flip.
ah okéquote:Op maandag 9 juli 2018 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is niets mis met zegelringen, alleen deze vind ik iets te fanboy
Ik ben nooit te beroerd om iedereen te helpen.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou om zulke dingen aan het licht te brengen
dat is zoquote:Op maandag 9 juli 2018 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om iedereen te helpen.
Nice! Mooi aandenken.quote:Op maandag 9 juli 2018 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké
op die van mij staat een schermer, dat deed mijn opa.
Հարգանքներով Flip.
Krijg nu heel fouten gedachten in mijn hoofd.quote:Op maandag 9 juli 2018 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om iedereen te helpen.
Ik regel jouw moeder toch regelmatig voor haags, ja.quote:Op maandag 9 juli 2018 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg nu heel fouten gedachten in mijn hoofd.
Zou je haags of murp ook 'een handje helpen'?
gekregen van mijn opaquote:Op maandag 9 juli 2018 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Mooi aandenken.
Heb je die ook van je opa gekregen of zelf gekocht?
Dan leef ik al heel lang niet...quote:Op maandag 9 juli 2018 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Een dag geen moedergrap is een dag niet geleefd.
Dan zou ik hem ook dragen.quote:Op maandag 9 juli 2018 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gekregen van mijn opa![]()
Agur bero bat Flip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |