doe ik devjesgodquote:Op maandag 9 juli 2018 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
zet mij ook maar op de lijst van beta testers
Dat is het lastige met een snel topic. Ik kan me ook niet voorstellen dat er in de COS "slow" chats ook maar iets nuttigs zal worden besproken.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Jawel, maar als we snel gaan leest niemand. Behalve I., omdat ik hem heb gequote. Dus dan weet niemand dat hij er met mij over heeft gepraat.
panturrrrrrquote:
Mag er ook geprobeerd worden om de app te hacken?quote:Op maandag 9 juli 2018 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
doe ik devjesgod
zal topic maken over paar weken of maanden en jullie allemaal contactere.![]()
Срдачан поздрав Flip.
In de live sport topics is het ook altijd een grote tering bendequote:Op maandag 9 juli 2018 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het lastige met een snel topic. Ik kan me ook niet voorstellen dat er in de COS "slow" chats ook maar iets nuttigs zal worden besproken.
We wachten af. Wel vaak herhalen want misschien missen we het hier welquote:Op maandag 9 juli 2018 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
doe ik devjesgod
zal topic maken over paar weken of maanden en jullie allemaal contactere.![]()
Срдачан поздрав Flip.
gezellig toch.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de live sport topics is het ook altijd een grote tering bende
Net als COS zijn die ook alleen maar om een kreet te slaken over wat er net op het scherm is gebeurd. Dat 5 mensen dat ook doen maakt niet uit omdat niemand het zal zienquote:Op maandag 9 juli 2018 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de live sport topics is het ook altijd een grote tering bende
Meestal niet. Alleen in de ONZ SCquote:Op maandag 9 juli 2018 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het lastige met een snel topic. Ik kan me ook niet voorstellen dat er in de COS "slow" chats ook maar iets nuttigs zal worden besproken.
Ja precies.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Net als COS zijn die ook alleen maar om een kreet te slaken over wat er net op het scherm is gebeurd. Dat 5 mensen dat ook doen maakt niet uit omdat niemand het zal zien
Alsof er iets nuttigs op Fok word gepostquote:Op maandag 9 juli 2018 19:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
in de sc staat ook alleen maar onzin hoor
Zeg dat niet te hard. Voor je het weet gaan I. en Haags al hun botjes ONZ SC vol spammenquote:Op maandag 9 juli 2018 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Die mag dan weer wel een stukje sneller gaan
goeiequote:Op maandag 9 juli 2018 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof er iets nuttigs op Fok word gepost
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
in de sc staat ook alleen maar onzin hoor
mooooooiquote:Op maandag 9 juli 2018 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |