Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
limoentjuh kampieoentjuhquote:
Van alles in de groente afdeling een hapje nemen.quote:Op maandag 9 juli 2018 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk in de supermarkt maar beslissen wat we gaan eten.
Ik drink niet bij etenquote:Op maandag 9 juli 2018 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Rum na afloop. Bij erwtensoep smaakt een donker biertje best wel
DM Haags, die vind dat soort verhaaltjes altijd prettig.quote:Op maandag 9 juli 2018 17:53 schreef I. het volgende:
Iemand zin in een pijnlijk piemelpraat verhaaltje?
Vast wel.
I.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. I.
Ik zal hem straks op de hoogte brengen van m'n post.quote:Op maandag 9 juli 2018 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM Haags, die vind dat soort verhaaltjes altijd prettig.
Thuis werd nooit tijdens het avond eten gegeten en dat ben ik daarna blijven doen thuisquote:
quote:Op maandag 9 juli 2018 17:54 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zal hem straks op de hoogte brengen van m'n post.
I.
quote:Op maandag 9 juli 2018 17:53 schreef I. het volgende:
Zou het nog bijna gaan geloven ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. I.Mooi verhaal verder
Ah, dat verklaard waarom ik wel bijna altijd wat drink bij het etenquote:Op maandag 9 juli 2018 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuis werd nooit tijdens het avond eten gegeten en dat ben ik daarna blijven doen thuis
quote:Op maandag 9 juli 2018 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou het nog bijna gaan geloven ookMooi verhaal verder
Als ik zoets lees dan voel ik het bij mezelf gebeurenquote:Op maandag 9 juli 2018 17:57 schreef I. het volgende:
[..]Reddit heeft wel mooie pareltjes liggen.
I.
Had ik ook wel even ja.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zoets lees dan voel ik het bij mezelf gebeuren
Zo groot zijn die toch niet, dat past toch helemaal niet? Weet je zeker dat het niet van die startkabel clips waren?quote:Op maandag 9 juli 2018 18:03 schreef I. het volgende:
[..]
Had ik ook wel even ja.Moet er niet aan denken
Las net ook over een vent die voor de lol zo'n krokodillenbek paperclip op z'n lul zette, en daarna een paar maanden meerdere richtingen op piste.
![]()
I.
quote:Op maandag 9 juli 2018 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo groot zijn die toch niet, dat past toch helemaal niet? Weet je zeker dat het niet van die startkabel clips waren?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. I.
quote:Op maandag 9 juli 2018 18:08 schreef I. het volgende:
[..]Damn, dat moet je ook niet willen
1, Waarom zou je dat willen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. I.
2. Waarom zou je willen toekijken als je vriend dat doet
3. ach laat maar![]()
Lekker in je voorhuid prikkenquote:Op maandag 9 juli 2018 18:09 schreef I. het volgende:
Dan denk ik dus aan van die papierklemmen, met tandjes.
I.
quote:Op maandag 9 juli 2018 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
1, Waarom zou je dat willen doen
2. Waarom zou je willen toekijken als je vriend dat doet
3. ach laat maar
Ideaal ja. Te gebruiken voor allesquote:
En nu dus ook eentje voor onder je buro voor het fijne klemgenot.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ideaal ja. Te gebruiken voor alles
Ik had er op m'n werk een aantal aan de achterzijde van m'n bureau, kabels er doorheen, en als je ze dan loskoppelde, vielen de kabels niet op de grond.
En zo'n grote aan de voorzijde van m'n bureau, als koptelefoonhouder.
I.
Ik denk dat je op dat moment ook zelf mentaal kapot gaat aan de gedachte hoeveel pijn dat wel niet moet doen.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel flauw dat die vriend em niet even had geholpen
Zie ze nooit meer liggen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ideaal ja. Te gebruiken voor alles
Ik had er op m'n werk een aantal aan de achterzijde van m'n bureau, kabels er doorheen, en als je ze dan loskoppelde, vielen de kabels niet op de grond.
En zo'n grote aan de voorzijde van m'n bureau, als koptelefoonhouder.
I.
Ja, ben nu wel benieuwd of die prikkeling fijn is.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu dus ook eentje voor onder je buro voor het fijne klemgenot.
Oh, laat dan maar.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:13 schreef devzero het volgende:
Net eentje op mijn vinger gedaan, dat zou ik niet op mijn lul willen
Schopje naar het keldertje maar?quote:Op maandag 9 juli 2018 18:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, ben nu wel benieuwd of die prikkeling fijn is.
I.
quote:So I open up the fridge and see these huge milk jug things staring back at me. (Here comes my biggest regret in life) "Hey! Im going to put my dick in that!"
Wat ?quote:
Op de wereld vandaag.quote:
Ik wil urgentie en weg uit deze kut flat vol drugs gebruikers en honden die los over de gallerij lopen.quote:
Ow..quote:Op maandag 9 juli 2018 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil urgentie en weg uit deze kut flat vol drugs gebruikers en honden die los over de gallerij lopen.
geilquote:Op maandag 9 juli 2018 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
Gister nog een 2-pack M&M's gekocht voor 50 cent
Overdatum?quote:Op maandag 9 juli 2018 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
Gister nog een 2-pack M&M's gekocht voor 50 cent
Via ribw ooit maar toen dacht ik nog die twee jaar overleef ik wel.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow..
Hoe ben je daar terecht gekomen
Tupack Eminems voor 50 centsquote:
Niet dreigend genoeg.quote:
En wat is ribwquote:Op maandag 9 juli 2018 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Via ribw ooit maar toen dacht ik nog die twee jaar overleef ik wel.
Organisatie.quote:
niet alle chinesen die bezorgen staan op thuibezorgdquote:Op maandag 9 juli 2018 18:41 schreef Hexxenbiest het volgende:
Vandaag ben ik echt lui om te koken. Er komt hier geen thuisbezorgd
Ik lust geen chineesquote:Op maandag 9 juli 2018 18:42 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
niet alle chinesen die bezorgen staan op thuibezorgd
dat zeggen er wel mee tot morgen hansquote:
Het is een film die ik heb gezien toen ik nog kind was. Zo'n indruk om mij gemaakt dat ik het nooit ben vergeten.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:50 schreef Homijnbot het volgende:
Gone with the Wind is een Amerikaanse film uit 1939 onder regie van Victor Fleming en geproduceerd door David O. Selznick
Nee, z'n account is verwijderd.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
dat zeggen er wel mee tot morgen hans
en dan wordt je hele account verwijdert?quote:Op maandag 9 juli 2018 18:53 schreef I. het volgende:
[..]
Kan je aanvragen, moet volgens die nieuwe privacy wet
I.
Jup, of eigenlijk inactief gemaakt. Je posts blijven wel staan, maar de naam waaronder die gepost zijn wordt weggehaald. en dan staat er alleen nog #ANONIEM.quote:
De posts blijven wel staan dus.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:56 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, of eigenlijk inactief gemaakt. Je posts blijven wel staan, maar de naam waaronder die gepost zijn wordt weggehaald. en dan staat er alleen nog #ANONIEM.
Zie bijvoorbeeld; STA / [Rotterdam] #220 met Culinair Erfgoed
I.
De naam in de quotes blijven wel, dus toch niet zo anoniemquote:Op maandag 9 juli 2018 18:56 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, of eigenlijk inactief gemaakt. Je posts blijven wel staan, maar de naam waaronder die gepost zijn wordt weggehaald. en dan staat er alleen nog #ANONIEM.
Zie bijvoorbeeld; STA / [Rotterdam] #220 met Culinair Erfgoed
I.
True.. Maar op verzoek worden posts / quotes met gevoelige / persoonlijke info wel verwijderd.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
De naam in de quotes blijven wel, dus toch niet zo anoniem
Dat overkwam ene markvanrinsum ook.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:59 schreef Hexxenbiest het volgende:
En je nickname wordt weer beschikbaar.
Stel je voor dat ik mijn account laat verwijderen en iemand ander een nieuwe maakt met mijn nickname. En dan allemaal gênante dingen post. Brrr...
Sat zal dan een hele karwei zijn om die posts op te zoeken. Meestal zitten los van elkaar genoeg info van iemand als je het bij elkaar zet.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:58 schreef I. het volgende:
[..]
True.. Maar op verzoek worden posts / quotes met gevoelige / persoonlijke info wel verwijderd.
I.
Klopt, dat is dan ook aan de gebruiker zelf om dat na te zoeken.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:01 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Sat zal dan een hele karwei zijn om die posts op te zoeken. Meestal zitten los van elkaar genoeg info van iemand als je het bij elkaar zet.
First rule of voorem. You don't talk about voorem!quote:Op maandag 9 juli 2018 19:03 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hoe staat het met voorem btw. Al leden geregistreerd?
quote:Op maandag 9 juli 2018 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
First rule of voorem. You don't talk about voorem!
Is met Fripsel gebeurd een maand ofzo terug.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:59 schreef Hexxenbiest het volgende:
En je nickname wordt weer beschikbaar.
Stel je voor dat ik mijn account laat verwijderen en iemand ander een nieuwe maakt met mijn nickname. En dan allemaal gênante dingen post. Brrr...
lolquote:Op maandag 9 juli 2018 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is met Fripsel gebeurd een maand ofzo terug.
Nick opnieuw registreert en zelfde UI gebruikt.
Nee, die heeft een post geplaatst die binnen een paar uur verwijderd is en permaban volgens mij.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol
tja
en mag dat account nog posten?
親切的問候 Flip.
ah okéquote:Op maandag 9 juli 2018 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die heeft een post geplaatst die binnen een paar uur verwijderd is en permaban volgens mij.
Ik had eigenlijk verwacht dat er sowieso een registratie blokkade zou worden ingesteld voor gedeletet accounts.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké
misschien wel handig gelijk die registratiemogelijkheid even weg te nemen voor die naam, er zijn niet zoveel accounts dat de namen opraken
కైండ్ గౌరవంతో Flip.
jaquote:Op maandag 9 juli 2018 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
yup.
wie van jullie heeft een Android mobiel trouwens?
दयालु सादर Flip.
quote:Op maandag 9 juli 2018 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
yup.
दयालु सादर Flip.
quote:Op maandag 9 juli 2018 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
First rule of voorem. You don't talk about voorem!
quote:Op maandag 9 juli 2018 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is met Fripsel gebeurd een maand ofzo terug.
Nick opnieuw registreert en zelfde UI gebruikt.
Ikke, gigi.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
yup.
दयालु सादर Flip.
quote:
mooi zoquote:
jaaaa mooi zoquote:
Wat voor app?quote:Op maandag 9 juli 2018 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
mooi zo
kunnen jullie mijn app testen over wat weken tot maanden.
Genus ipsum Flip.
quote:Op maandag 9 juli 2018 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
mooi zo
Genus ipsum Flip.
boodschappenlijst appquote:
tof markjesdansgodquote:
Oh handig. Ik gebruik nu van de Jumbo, maar dat is de bestel appquote:Op maandag 9 juli 2018 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
boodschappenlijst app![]()
Ystävällisin terveisin Flip.
ah tof ik denk dat die van mij fijner is, ook omdat die niet beperkt is tot de Jumbo en omdat er meer functionaliteiten in zitten.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:29 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Oh handig. Ik gebruik nu van de Jumbo, maar dat is de bestel app
Ik heb het driemaal gelezen, maar ik denk niet dat ik je goed begrijp.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
Zo een korte stevige dutje gemaakt, nu klaarwakker. Eerst koffie drinken daarna gelijk ingedut totdat cafeine begint in te kicken
Mag er niet meer over praten hierquote:Op maandag 9 juli 2018 19:03 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hoe staat het met voorem btw. Al leden geregistreerd?
Benieuwd.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah tof ik denk dat die van mij fijner is, ook omdat die niet beperkt is tot de Jumbo en omdat er meer functionaliteiten in zitten.![]()
Hörmətlə Flip.
zet mij ook maar op de lijst van beta testersquote:Op maandag 9 juli 2018 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
mooi zo
Genus ipsum Flip.
Ik had gedacht dat gewoon in deze reeks niemand toch weet als je op mijn vraag ingaat....quote:Op maandag 9 juli 2018 19:32 schreef I. het volgende:
[..]
Mag er niet meer over praten hierMaar gaat goed verder.
I.
hup zeehondenking!quote:Op maandag 9 juli 2018 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah tof ik denk dat die van mij fijner is, ook omdat die niet beperkt is tot de Jumbo en omdat er meer functionaliteiten in zitten.![]()
Hörmətlə Flip.
Alleen als het te snel gaatquote:Op maandag 9 juli 2018 19:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat gewoon in deze reeks niemand toch weet als je op mijn vraag ingaat....
Niemand leest deze reeks..
Dat ik met een korte dutje veel meer wakker ben dan normaal. Ik was best moe en had koffie gedronken, maar nog steeds slaperig en ging ff slapen, maar weer heel snel wakker omdat die cafeine begon te werken. Nu dus klaarwakker.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:31 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb het driemaal gelezen, maar ik denk niet dat ik je goed begrijp.
Ik krijg soms 3 topics later wel eens antwoord, dus dat valt ook wel mee.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat gewoon in deze reeks niemand toch weet als je op mijn vraag ingaat....
Korte dutjes werken best goed bij mij, maar na een paar uur ben ik toch weer moe.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ik met een korte dutje veel meer wakker ben dan normaal. Ik was best moe en had koffie gedronken, maar nog steeds slaperig en ging ff slapen, maar weer heel snel wakker omdat die cafeine begon te werken. Nu dus klaarwakker.
Begrijp je het zo?
Blijkbaar toch welquote:Op maandag 9 juli 2018 19:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Oh ja, nu wel duidelijkquote:Op maandag 9 juli 2018 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ik met een korte dutje veel meer wakker ben dan normaal. Ik was best moe en had koffie gedronken, maar nog steeds slaperig en ging ff slapen, maar weer heel snel wakker omdat die cafeine begon te werken. Nu dus klaarwakker.
Begrijp je het zo?
Als ik normaal een dutje doe omdat ik nauwelijks had geslapen s'nachts blijf ik uren doorslapen, maar nu dus niet omdat ik het met koffie combineerde. Extra koffie ook nog.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Korte dutjes werken best goed bij mij, maar na een paar uur ben ik toch weer moe.
Jawel, maar als we snel gaan leest niemand. Behalve I., omdat ik hem heb gequote. Dus dan weet niemand dat hij er met mij over heeft gepraat.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je geen antwoord op je vragen dan?
Aahh...quote:Op maandag 9 juli 2018 19:36 schreef I. het volgende:
[..]
Blijkbaar toch welWant ik kreeg klachten vanwege mijn 'lobbygedrag' hier
I.
ja in 100 talenquote:Op maandag 9 juli 2018 19:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Benieuwd.
Ben je international? Gigi heeft plaats gemaakt voor allemaal vreemde tekens.
doe ik devjesgodquote:Op maandag 9 juli 2018 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
zet mij ook maar op de lijst van beta testers
Dat is het lastige met een snel topic. Ik kan me ook niet voorstellen dat er in de COS "slow" chats ook maar iets nuttigs zal worden besproken.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Jawel, maar als we snel gaan leest niemand. Behalve I., omdat ik hem heb gequote. Dus dan weet niemand dat hij er met mij over heeft gepraat.
panturrrrrrquote:
Mag er ook geprobeerd worden om de app te hacken?quote:Op maandag 9 juli 2018 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
doe ik devjesgod
zal topic maken over paar weken of maanden en jullie allemaal contactere.![]()
Срдачан поздрав Flip.
In de live sport topics is het ook altijd een grote tering bendequote:Op maandag 9 juli 2018 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het lastige met een snel topic. Ik kan me ook niet voorstellen dat er in de COS "slow" chats ook maar iets nuttigs zal worden besproken.
We wachten af. Wel vaak herhalen want misschien missen we het hier welquote:Op maandag 9 juli 2018 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
doe ik devjesgod
zal topic maken over paar weken of maanden en jullie allemaal contactere.![]()
Срдачан поздрав Flip.
gezellig toch.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de live sport topics is het ook altijd een grote tering bende
Net als COS zijn die ook alleen maar om een kreet te slaken over wat er net op het scherm is gebeurd. Dat 5 mensen dat ook doen maakt niet uit omdat niemand het zal zienquote:Op maandag 9 juli 2018 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de live sport topics is het ook altijd een grote tering bende
Meestal niet. Alleen in de ONZ SCquote:Op maandag 9 juli 2018 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het lastige met een snel topic. Ik kan me ook niet voorstellen dat er in de COS "slow" chats ook maar iets nuttigs zal worden besproken.
Ja precies.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Net als COS zijn die ook alleen maar om een kreet te slaken over wat er net op het scherm is gebeurd. Dat 5 mensen dat ook doen maakt niet uit omdat niemand het zal zien
Alsof er iets nuttigs op Fok word gepostquote:Op maandag 9 juli 2018 19:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
in de sc staat ook alleen maar onzin hoor
Zeg dat niet te hard. Voor je het weet gaan I. en Haags al hun botjes ONZ SC vol spammenquote:Op maandag 9 juli 2018 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Die mag dan weer wel een stukje sneller gaan
goeiequote:Op maandag 9 juli 2018 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof er iets nuttigs op Fok word gepost
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
in de sc staat ook alleen maar onzin hoor
mooooooiquote:Op maandag 9 juli 2018 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |