quote:Op maandag 9 juli 2018 17:54 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zal hem straks op de hoogte brengen van m'n post.
I.
quote:Op maandag 9 juli 2018 17:53 schreef I. het volgende:
Zou het nog bijna gaan geloven ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. I.Mooi verhaal verder
Ah, dat verklaard waarom ik wel bijna altijd wat drink bij het etenquote:Op maandag 9 juli 2018 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuis werd nooit tijdens het avond eten gegeten en dat ben ik daarna blijven doen thuis
quote:Op maandag 9 juli 2018 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou het nog bijna gaan geloven ookMooi verhaal verder
Als ik zoets lees dan voel ik het bij mezelf gebeurenquote:Op maandag 9 juli 2018 17:57 schreef I. het volgende:
[..]Reddit heeft wel mooie pareltjes liggen.
I.
Had ik ook wel even ja.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zoets lees dan voel ik het bij mezelf gebeuren
Zo groot zijn die toch niet, dat past toch helemaal niet? Weet je zeker dat het niet van die startkabel clips waren?quote:Op maandag 9 juli 2018 18:03 schreef I. het volgende:
[..]
Had ik ook wel even ja.Moet er niet aan denken
Las net ook over een vent die voor de lol zo'n krokodillenbek paperclip op z'n lul zette, en daarna een paar maanden meerdere richtingen op piste.
![]()
I.
quote:Op maandag 9 juli 2018 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo groot zijn die toch niet, dat past toch helemaal niet? Weet je zeker dat het niet van die startkabel clips waren?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. I.
quote:Op maandag 9 juli 2018 18:08 schreef I. het volgende:
[..]Damn, dat moet je ook niet willen
1, Waarom zou je dat willen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. I.
2. Waarom zou je willen toekijken als je vriend dat doet
3. ach laat maar![]()
Lekker in je voorhuid prikkenquote:Op maandag 9 juli 2018 18:09 schreef I. het volgende:
Dan denk ik dus aan van die papierklemmen, met tandjes.
I.
quote:Op maandag 9 juli 2018 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
1, Waarom zou je dat willen doen
2. Waarom zou je willen toekijken als je vriend dat doet
3. ach laat maar
Ideaal ja. Te gebruiken voor allesquote:
En nu dus ook eentje voor onder je buro voor het fijne klemgenot.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ideaal ja. Te gebruiken voor alles
Ik had er op m'n werk een aantal aan de achterzijde van m'n bureau, kabels er doorheen, en als je ze dan loskoppelde, vielen de kabels niet op de grond.
En zo'n grote aan de voorzijde van m'n bureau, als koptelefoonhouder.
I.
Ik denk dat je op dat moment ook zelf mentaal kapot gaat aan de gedachte hoeveel pijn dat wel niet moet doen.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel flauw dat die vriend em niet even had geholpen
Zie ze nooit meer liggen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ideaal ja. Te gebruiken voor alles
Ik had er op m'n werk een aantal aan de achterzijde van m'n bureau, kabels er doorheen, en als je ze dan loskoppelde, vielen de kabels niet op de grond.
En zo'n grote aan de voorzijde van m'n bureau, als koptelefoonhouder.
I.
Ja, ben nu wel benieuwd of die prikkeling fijn is.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu dus ook eentje voor onder je buro voor het fijne klemgenot.
Oh, laat dan maar.quote:Op maandag 9 juli 2018 18:13 schreef devzero het volgende:
Net eentje op mijn vinger gedaan, dat zou ik niet op mijn lul willen
Schopje naar het keldertje maar?quote:Op maandag 9 juli 2018 18:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, ben nu wel benieuwd of die prikkeling fijn is.
I.
quote:So I open up the fridge and see these huge milk jug things staring back at me. (Here comes my biggest regret in life) "Hey! Im going to put my dick in that!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |