SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.SPAM:
![]()
Jij jaquote:Op zondag 8 juli 2018 22:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor de weg is vrij om show te maken.
Je hebt het slot gisteren nog redelijk gevuld zag ikquote:
Jep, was wel te gortig hoor he.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je hebt het slot gisteren nog redelijk gevuld zag ik
Laatste post was 04:45 geloof ik, zat ik niet al te ruim met tot 06:00 inplannenquote:
Het enige geluid wat die Tokkies hier maken is schreeuwen en vloeken tegen hun kinderen.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit in de tuin bij ToT loeihard, 100% happende tokkies.
1 avondje snoeiharde Dancehall en ze binden in.quote:Op zondag 8 juli 2018 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enige geluid wat die Tokkies hier maken is schreeuwen en vloeken tegen hun kinderen.
Maakt niet uit dat 2 van die koters 4 jaar oud zijn, maar ze krijgen de laagste krachttermen te horen als ze iets fout doen!
Ja!! Klinkt goedquote:
Ik word wel wat afgeleid door de knappe mokkel.quote:
De Diedjeej bedoel je?quote:Op maandag 9 juli 2018 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik word wel wat afgeleid door de knappe mokkel.
Een mens wil zoveel , en soms kan dat, en soms nietquote:Op maandag 9 juli 2018 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja daar wil ik wel keer wat plaatjes met draaien.
Steeds meer mooie mokkels draaien toffe muziek, kom ze vanzelf tegen.quote:Op maandag 9 juli 2018 02:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een mens wil zoveel , en soms kan dat, en soms niet
Gewoon doen
Dat bedoel ik zeg maarquote:Op maandag 9 juli 2018 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Steeds meer mooie mokkels draaien toffe muziek, kom ze vanzelf tegen.
Toffe muziek maar moet wel naar de kapper.quote:
Zij heeft tenminste een bos haarquote:Op maandag 9 juli 2018 03:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toffe muziek maar moet wel naar de kapper.
Goedemorgen livelink.quote:Op maandag 9 juli 2018 05:58 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Ik werd net wakker met een nummer van Ronnie Flex en Blof op de radio
quote:Op maandag 9 juli 2018 05:58 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Bekijk het positief. Je dag kan nu alleen maar beter worden.quote:Op maandag 9 juli 2018 05:58 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
quote:
quote:
Goedemorgen allemaal.quote:
Nee dat niet maar wel lekker gespeeld, daarna lekker rustig aan gedaan.quote:
Redelijk wel. Op wat terrassen gezeten met een maat van me.quote:Op maandag 9 juli 2018 08:30 schreef just me het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel lekker gespeeld, daarna lekker rustig aan gedaan.
Jij ook een 'n fijne zondag gehad ?
wat terrassen...quote:Op maandag 9 juli 2018 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk wel. Op wat terrassen gezeten met een maat van me.
quote:
geen goed begin van de dagquote:Op maandag 9 juli 2018 10:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vergat alleen wel dat ik naar de mondhygiëniste moet vanochtend. Dus dat was douchen en op de fiets springen
ik hoop dat Symph ook weinig honger heeft, hij is weer eens zijn lunch vergeten mee te nemenquote:Op maandag 9 juli 2018 12:34 schreef Charlotte3 het volgende:
Lunchtijd, nog steeds weinig honger met dit weer!
quote:Op maandag 9 juli 2018 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop dat Symph ook weinig honger heeft, hij is weer eens zijn lunch vergeten mee te nemen
Wat zijn dan de creaties tot nu toe ?quote:Op maandag 9 juli 2018 13:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb juist 's ochtends nooit zin in eten, heb nu een blender gekocht om (karne)melk of yoghurt met fruit als ontbijt te maken. Bevalt best redelijk. Moet alleen nog wat meer variatie verzinnen
er was een topic over dat soort dingen, vol recepten, zal wel in cul te vinden zijnquote:Op maandag 9 juli 2018 13:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb juist 's ochtends nooit zin in eten, heb nu een blender gekocht om (karne)melk of yoghurt met fruit als ontbijt te maken. Bevalt best redelijk. Moet alleen nog wat meer variatie verzinnen
melk/karnemelk met banaanquote:Op maandag 9 juli 2018 13:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wat zijn dan de creaties tot nu toe ?
Oh, fijn toch! Verschilt toch per mens.quote:Op maandag 9 juli 2018 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn eetlust blijft eigenlijk altijd wel hetzelfde, of ik nou ziek ben of als het heel warm is, dat heeft nauwelijks invloed. Ik ben alleen heel soms echt te moe om te eten ‘s avonds
Van een kennis heb ik wel eens gehoord dat die boerenkool met komkommer en karnemelk in de blender gooit. Geen idee of het echt goed smaakt maar schijnt wel gezond te zijnquote:Op maandag 9 juli 2018 13:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
melk/karnemelk met banaan
sinaasappelsap met kiwi
(karne)melk met framboos en bosbessen
Melk met aardbei
Beetje in die geest.
Herkenbaar probleem, ik ben ook vreemd gebouwdquote:Op maandag 9 juli 2018 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben heel vaak misselijk, maar kan dan over het algemeen wel eten. Ik zit wat vreemd in elkaar geloof ik
Symph dreigt regelmatig dat hij me terug gaat sturen naar de fabriek om me opnieuw in elkaar te laten zettenquote:Op maandag 9 juli 2018 13:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, ik ben ook vreemd gebouwd
Zo kwam ik 16 jaar niet bij de huisarts en zo zit ik aan de 16 pillen per dag, lol.
Als dat zou kunnen .....quote:Op maandag 9 juli 2018 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph dreigt regelmatig dat hij me terug gaat sturen naar de fabriek om me opnieuw in elkaar te laten zetten
Ik deel met Eggs ook smoothie recepten.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
melk/karnemelk met banaan
sinaasappelsap met kiwi
(karne)melk met framboos en bosbessen
Melk met aardbei
Beetje in die geest.
quote:Op maandag 9 juli 2018 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph dreigt regelmatig dat hij me terug gaat sturen naar de fabriek om me opnieuw in elkaar te laten zetten
Tof!quote:Op maandag 9 juli 2018 13:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik deel met Eggs ook smoothie recepten.![]()
Andijvie/kiwi/bleekselderij/komkommer/sinaasappelsap en een met kokosmelk/ananas/gele paprika .. en nog iets wat ik vergeten ben nu.
Echt wel lekker hoor, en voedzaam!
Probeer gewoonquote:Op maandag 9 juli 2018 13:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tof!
Maar bleekselderij is wel jakkie bah
quote:Op maandag 9 juli 2018 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn bovenkamer is redelijk ok, de rest niet
Altijd goed, maar ben nog even Dragon Ball Super kijken, moet denk ik nog 2-3 episodes dan ik het "spannende" weer voorbij.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zijn er nog mensen die het leuk vinden om zo meteen/later vandaag een show te horen, heb in ieder geval nog wat muziek klaar staan
Ja, wij kopen deze altijd.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:39 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm kan dat wel een keer op een vrijdag proberen dan, in het weekend maakt mn zwager vaak soep, dan kan de rest daarin![]()
Je moet gelijk zon hele "stronk" kopen. Beetje zonde om voor 1 stengel te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes please.. kan alleen vanavond pas meeluisteren.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zijn er nog mensen die het leuk vinden om zo meteen/later vandaag een show te horen, heb in ieder geval nog wat muziek klaar staan
quote:Op maandag 9 juli 2018 13:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, wij kopen deze altijd.Oeh dat ziet er best bruikbaar uit en zal niet overdreven duur zijn. Kan je dat ook invriezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dus dat zijn 2-3 x 24 minuten ongeveer , dus een show rond 15:00 op z'n vroegst?quote:Op maandag 9 juli 2018 13:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Altijd goed, maar ben nog even Dragon Ball Super kijken, moet denk ik nog 2-3 episodes dan ik het "spannende" weer voorbij.
Haha je kent hetquote:Op maandag 9 juli 2018 13:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dus dat zijn 2-3 x 24 minuten ongeveer , dus een show rond 15:00 op z'n vroegst?
1 Euro volgens mij. En nee, bevat veel water.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er best bruikbaar uit en zal niet overdreven duur zijn. Kan je dat ook invriezen?
een stronk bleekselderij kun je best lang in de koelkast bewaren hoor, daar ga je toch niet zo’n duur zakje voor kopen?quote:Op maandag 9 juli 2018 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er best bruikbaar uit en zal niet overdreven duur zijn. Kan je dat ook invriezen?
Was ik al bang voor, maar kan het een keer proberen dan.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
1 Euro volgens mij. En nee, bevat veel water.
Goed, terug naar muziek.. voordat we hier een CUL 2.0 maken
Ik vind het normaal jakkie bah!quote:Op maandag 9 juli 2018 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een stronk bleekselderij kun je best lang in de koelkast bewaren hoor, daar ga je toch niet zo’n duur zakje voor kopen?
Dat is waar.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die stronk kost ook een euro en kun je ook in de pastasaus of soep doen
Klopt, je bent indd voordeliger uit als je een stronk koopt.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die stronk kost ook een euro en kun je ook in de pastasaus of soep doen
ik maak vaak een globaal menu voor een paar dagen, gebaseerd op aanbiedingen en heb altijd wel wat in huis om wat te improviseren. Dingen als curry en soep en stoofschotels maak ik altijd in ruime hoeveelheden zodat ik minstens de helft kan invriezen.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is waar.
* Rafeiro probeert minder impuls aankopen te doen en gezonder te eten
Maar dat is best lastig
Klinkt allemaal niet verkeerd, heb ook nog een courgette liggen was van plan die te raspen en er pannenkoekjes van te maken.quote:Op maandag 9 juli 2018 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maak vaak een globaal menu voor een paar dagen, gebaseerd op aanbiedingen en heb altijd wel wat in huis om wat te improviseren. Dingen als curry en soep en stoofschotels maak ik altijd in ruime hoeveelheden zodat ik minstens de helft kan invriezen.
Vandaag weinig puf, dus ik hak een courgette in stukjes, mik dat met een half bakje spekreepjes in de pan. Pasta koken, pot pastasaus bij de courgette, beetje pecorino raspen en klaar is Klara. Er liggen daarna nog twee courgettes in de koelkast, van de aanbieding van de Aldi afgelopen week, dus daar ga ik later deze week gevulde courgettes mee maken. Er liggen ook nog wortels, lente-ui en paprika’s in de koelkast, dus morgen koop ik kippedijfilet en dan maak ik er een groene curry van
zo’n stronk kun je weken bewaren en soep kun je invriezen. En ik denk dat ingevroren bleekselderij nog prima in een smoothie kan, een beetje papperige structuur na ontdooien zou daarvoor niet uit moeten maken.quote:Op maandag 9 juli 2018 14:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Klopt, je bent indd voordeliger uit als je een stronk koopt.
Heb alleen geen zin om de gehele week de smaak van selderij in voor- hoofd- en nagerechten te hebben.
da’s ook lekker. Toevallig staat er in cul net een vraag om recepten met courgette, altijd leuk voor inspiratiequote:Op maandag 9 juli 2018 14:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klinkt allemaal niet verkeerd, heb ook nog een courgette liggen was van plan die te raspen en er pannenkoekjes van te maken.
Ah, je zit hier ook je smoothies te prijzen?quote:Op maandag 9 juli 2018 14:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Klopt, je bent indd voordeliger uit als je een stronk koopt.
Heb alleen geen zin om de gehele week de smaak van selderij in voor- hoofd- en nagerechten te hebben.
Een goedemiddag EggsTCquote:Op maandag 9 juli 2018 14:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ah, je zit hier ook je smoothies te prijzen?
Jaha, heb jij nog goeie courgette recepten?quote:Op maandag 9 juli 2018 14:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ah, je zit hier ook je smoothies te prijzen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2018 14:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jaha, heb jij nog goeie courgette recepten?Met een vleugje lichaamsvocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
quote:Op maandag 9 juli 2018 14:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jaha, heb jij nog goeie courgette recepten?Dat is een aubergine, aka eggplantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
leuk!quote:Op maandag 9 juli 2018 15:18 schreef just me het volgende:
Ik hoef vanavond niet over het eten na te denken, ik ga met mijn oud collega's en de leerlingen van groep 8 een hapje eten op school
Dat het u wel moge bekomenquote:Op maandag 9 juli 2018 15:18 schreef just me het volgende:
Ik hoef vanavond niet over het eten na te denken, ik ga met mijn oud collega's en de leerlingen van groep 8 een hapje eten op school
Rare plek om te gaan eten, maar eet smakelijk.quote:Op maandag 9 juli 2018 15:18 schreef just me het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2018 15:18 schreef just me het volgende:
Gezelligquote:Op maandag 9 juli 2018 15:18 schreef just me het volgende:
*Op school, in school. Nooit te oud om te leren.quote:Op maandag 9 juli 2018 15:34 schreef just me het volgende:
op school, in school, nooit te oud om te leren
![]()
Venkel.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik deel met Eggs ook smoothie recepten.![]()
Andijvie/kiwi/bleekselderij/komkommer/sinaasappelsap en een met kokosmelk/ananas/gele paprika .. en nog iets wat ik vergeten ben nu.
Echt wel lekker hoor, en voedzaam!
quote:Op maandag 9 juli 2018 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, 1 muis in de klem, maar dat was niet de muis die ik zag lopen. We hadden een constructie in het gootsteenkastje gebouwd waarbij de muis de klem niet kon ontwijken als hij bij het gifblokje wilde komen en dat had dus resultaat. Nu hebben we nog 25 klemmen op voorraad (don’t ask) en deze week komen er ook nog herbruikbare klemmen binnen.
quote:Op maandag 9 juli 2018 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, 1 muis in de klem, maar dat was niet de muis die ik zag lopen. We hadden een constructie in het gootsteenkastje gebouwd waarbij de muis de klem niet kon ontwijken als hij bij het gifblokje wilde komen en dat had dus resultaat. Nu hebben we nog 25 klemmen op voorraad (don’t ask) en deze week komen er ook nog herbruikbare klemmen binnen.
Zeg het eens qua titel en starttijd...quote:Op maandag 9 juli 2018 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als er iemand is die me kan inroosteren wil ik zo meteen nog wel een show draaien
Start tijd : 19:45 en de titel mag zijn: Weer van alles wat. (En als het kan graag inplannen tot 21:15)quote:Op maandag 9 juli 2018 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg het eens qua titel en starttijd...
GO!quote:Programma van vandaag
19:47 - 21:17 aRd - Weer van alles wat
Geeft niks , al bedankt voor deze snelle servicequote:Op maandag 9 juli 2018 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
GO!
Sneller ging niet, out of the blue...
Dat weet je nu al?quote:Op maandag 9 juli 2018 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Het kan zijn dat ik zo even weg val en Mixxx moet herstarten
Ja want aan mijn kant hing het helemaal vast, vond het al bijzonder dat het nummer nog doorgingquote:
Van Jazz naar hard... ik vind dit toch wel fijner dan Nina Simonequote:Op maandag 9 juli 2018 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Start tijd : 19:45 en de titel mag zijn: Weer van alles wat. (En als het kan graag inplannen tot 21:15)
Vast wel, dat nummer was het laatste gedeelte van de K331(Of volgens de nieuwe telling 300i) van Mozart.quote:
Kom op elien, laat je tieten zienquote:Op maandag 9 juli 2018 20:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De Ghenna's Stigma route zit er niet ver naast nee
Jij weer eens hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |