ach de soep wordt nooit zo heet gegeten als die wordt opgediendquote:
Waarheid als een koe.quote:Op zondag 8 juli 2018 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ach de soep wordt nooit zo heet gegeten als die wordt opgediend
mijn paint is waardeloosquote:Op zondag 8 juli 2018 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand hier een paintgod die een hakkuh smiley kan verzorgen?
homijn misschien?quote:Op zondag 8 juli 2018 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand hier een paintgod die een hakkuh smiley kan verzorgen?
Ingredienten voor erwtensoep vind je overal wel tochquote:
Bijna allemaal. Even de erwten laten wekenquote:Op zondag 8 juli 2018 02:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ingredienten voor erwtensoep vind je overal wel toch
Of knolselderij niet?
En rookworst mss
Homein was je duitse neef tochquote:
Alleen in principe. In de praktijk is het toch weer andersquote:Op zondag 8 juli 2018 02:14 schreef monkyyy het volgende:
Dit is dus in principe het nachtbagger topic?
Ja, tenzij je kneiterharde pompende muziek weer luisteren, dan is R49 er ook nogquote:Op zondag 8 juli 2018 02:14 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2018 02:14 schreef monkyyy het volgende:
jou bot mag ze hebben hoorquote:Op zondag 8 juli 2018 02:22 schreef Homijn het volgende:
Door jullie trage reactie heeft mijn bot nu dus een punt gehaald. Terwijl ik dat stomme ding alleen maar heb om zelf meer punten te krijgen.
Lief dagboek,...quote:Op zondag 8 juli 2018 02:22 schreef Homijn het volgende:
Door jullie trage reactie heeft mijn bot nu dus een punt gehaald. Terwijl ik dat stomme ding alleen maar heb om zelf meer punten te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |