ach de soep wordt nooit zo heet gegeten als die wordt opgediendquote:
Waarheid als een koe.quote:Op zondag 8 juli 2018 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ach de soep wordt nooit zo heet gegeten als die wordt opgediend
mijn paint is waardeloosquote:Op zondag 8 juli 2018 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand hier een paintgod die een hakkuh smiley kan verzorgen?
homijn misschien?quote:Op zondag 8 juli 2018 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand hier een paintgod die een hakkuh smiley kan verzorgen?
Ingredienten voor erwtensoep vind je overal wel tochquote:
Bijna allemaal. Even de erwten laten wekenquote:Op zondag 8 juli 2018 02:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ingredienten voor erwtensoep vind je overal wel toch
Of knolselderij niet?
En rookworst mss
Homein was je duitse neef tochquote:
Alleen in principe. In de praktijk is het toch weer andersquote:Op zondag 8 juli 2018 02:14 schreef monkyyy het volgende:
Dit is dus in principe het nachtbagger topic?
Ja, tenzij je kneiterharde pompende muziek weer luisteren, dan is R49 er ook nogquote:Op zondag 8 juli 2018 02:14 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2018 02:14 schreef monkyyy het volgende:
jou bot mag ze hebben hoorquote:Op zondag 8 juli 2018 02:22 schreef Homijn het volgende:
Door jullie trage reactie heeft mijn bot nu dus een punt gehaald. Terwijl ik dat stomme ding alleen maar heb om zelf meer punten te krijgen.
Lief dagboek,...quote:Op zondag 8 juli 2018 02:22 schreef Homijn het volgende:
Door jullie trage reactie heeft mijn bot nu dus een punt gehaald. Terwijl ik dat stomme ding alleen maar heb om zelf meer punten te krijgen.
Post het password in de VBL SC en je kunt gaan zitten genietenquote:Op zondag 8 juli 2018 02:28 schreef Homijn het volgende:
Ik wil geen bot met een eigen leven en een eigen wil
straks krijgen we nog een homijnbotrevolutie en I-robot taferelenquote:Op zondag 8 juli 2018 02:28 schreef Homijn het volgende:
Ik wil geen bot met een eigen leven en een eigen wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
klinkt goedquote:Op zondag 8 juli 2018 02:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
straks krijgen we nog een homijnbotrevolutie en I-robot taferelen
Uw wil zal geschiedequote:
Ach, het zijn maar punten.quote:Op zondag 8 juli 2018 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
4 puntjes voorsprong op dr mickey, ja dat redden we natuurlijk niet als morgen bbq is en ik nu niet punten sprokkel
Eigenlijk vind ik het allebei niet echt belangrijk.quote:Op zondag 8 juli 2018 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind jij meedoen belangrijker dan winnen?
dan noem ik je geen loserquote:Op zondag 8 juli 2018 02:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het allebei niet echt belangrijk.
Dat kan jij helemaal niet joh, moet je echt op hele goede voet met tagliano ed staanquote:Op zondag 8 juli 2018 02:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Verstandig. Anders had je nu een ban aan je broek.
hoi skedquote:Op zondag 8 juli 2018 02:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Verstandig. Anders had je nu een ban aan je broek.
Tagliano komt uit VBL he, onderdeel van het kliekje. Ban is zo geregeld.quote:Op zondag 8 juli 2018 02:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet joh, moet je echt op hele goede voet met tagliano ed staan
Bel 'm zo uit bed.quote:Op zondag 8 juli 2018 02:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet joh, moet je echt op hele goede voet met tagliano ed staan
Op zich wel aardig, alleen die nieuwe presentator is echt aidsquote:
Heh kutquote:Op zondag 8 juli 2018 02:49 schreef I. het volgende:
[..]
Tagliano komt uit VBL he, onderdeel van het kliekje. Ban is zo geregeld.
I.
Jij bent de winnaar hierquote:Op zondag 8 juli 2018 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is maar 1 winnaar, de rest zijn allemaal losers
jaquote:Op zondag 8 juli 2018 02:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een flinke beurt nodig.
Ach, zolang het 18+ is.quote:Op zondag 8 juli 2018 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
De titel van dit topicDIG / Kleine Spycam met 18+ opname
Kan het wel een kickje geven, maar vraag me af of het hier dan nog wel zo druk is.quote:Op zondag 8 juli 2018 03:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou dit topic eigenlijk in kpd moeten staan ofniedan
Ik had het over dat topic in DIG heh, daar is het uberhaupt al niet drukquote:Op zondag 8 juli 2018 03:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan het wel een kickje geven, maar vraag me af of het hier dan nog wel zo druk is.
DIG blijf ik vanaf, straks krijg ik op m'n sodemieter van de nieuwe modquote:Op zondag 8 juli 2018 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had het over dat topic in DIG heh, daar is het uberhaupt al niet druk
Met z'n geweldige plaatjeshost.quote:Op zondag 8 juli 2018 03:18 schreef Sked het volgende:
[..]
DIG blijf ik vanaf, straks krijg ik op m'n sodemieter van de nieuwe mod
Je kan m meeten met tailfox heh...quote:Op zondag 8 juli 2018 03:18 schreef Sked het volgende:
[..]
DIG blijf ik vanaf, straks krijg ik op m'n sodemieter van de nieuwe mod
quote:Op zondag 8 juli 2018 03:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
welke film was je gaan kijken ? ik had er net geen antwoord op gekregen
Niet genoeg energie om een uitgebreide review te schrijvenquote:
Lijkt me echt een zaadfilmquote:Op zondag 8 juli 2018 03:24 schreef naatje_1 het volgende:
Incredibles 2 schijnt dan wel weer goed te zijn
die acteur die erin speelt is wel leuk. Chris Prattquote:Op zondag 8 juli 2018 03:23 schreef naatje_1 het volgende:
Moet jurrasic world nog zien, denk dat t gewoon zelfde is als de vorige zoveel.
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 03:24 schreef I. het volgende:
[..]
Niet genoeg energie om een uitgebreide review te schrijven
Maar was een goede filmHeb genoten
I.
Jurasik park is sowiezo 8/10quote:
Matig tot slecht.quote:Op zondag 8 juli 2018 03:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vond je de eerste goed? Hangt natuurlijk ook wat vanaf
Chris Pratt is wel een baas ja.quote:Op zondag 8 juli 2018 03:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
die acteur die erin speelt is wel leuk. Chris Pratt
Ja, altijd leukquote:Op zondag 8 juli 2018 03:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
die acteur die erin speelt is wel leuk. Chris Pratt
Star-Lordquote:Op zondag 8 juli 2018 03:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, altijd leukOptreden in Infinity War was ook
Dat is toch een b acteur die meedoet is allemaal soapseries ?quote:Op zondag 8 juli 2018 03:26 schreef I. het volgende:
[..]
Chris Pratt is wel een baas ja.Goede acteur.
I.
Hij heeft een hele poos in Parks & Recreation gespeeld, maar voor de rest voornamelijk films.quote:Op zondag 8 juli 2018 03:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Dat is toch een b acteur die meedoet is allemaal soapseries ?
Hoeveelste?quote:Op zondag 8 juli 2018 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
De laatste halve liter HJ valt matig hier... Dat is dan weer jammer...
quote:Op zondag 8 juli 2018 03:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Dat is toch een b acteur die meedoet is allemaal soapseries ?
Het is wel een wilde jongeman ja.quote:Op zondag 8 juli 2018 03:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
jij kent google beter dus jij zal het beter weten
ik ken hem uit de serie ''everwood''. Andere series ken ik niet met hem erinquote:Op zondag 8 juli 2018 03:30 schreef I. het volgende:
[..]
Hij heeft een hele poos in Parks & Recreation gespeeld, maar voor de rest voornamelijk films.
I.
Die ken ik dan weer nietquote:Op zondag 8 juli 2018 03:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik ken hem uit de serie ''everwood''. Andere series ken ik niet met hem erin
Hmm, toen was ik daar blijkbaar niet zo geïnteresseerd inquote:Op zondag 8 juli 2018 03:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
2002-2006 draaide hij. Een beetje een drama soap was het meer.
27 jaar oud noemen
quote:Op zondag 8 juli 2018 03:42 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, toen was ik daar blijkbaar niet zo geïnteresseerd in
I.
Denk het ookquote:Op zondag 8 juli 2018 03:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]beetje teveel drama voor jou denk ik
He man, ik gun je ook puntenquote:Op zondag 8 juli 2018 03:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ha, dev is er niet, heb ik eens profijt van die downtime
K heb een tijd terug op videoland een serie gezien over robots die is best goedquote:Op zondag 8 juli 2018 03:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik moet dan eigenlijk denken aan robocop
Ah, te laat voor mij, denk ik, heb te veel alcohol op om geconcentreerd te lezen en nadat ik geslapen heb ga ik ook niet meer lezen denk ikquote:
Barbaar.quote:Op zondag 8 juli 2018 03:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, te laat voor mij, denk ik, heb te veel alcohol op om geconcentreerd te lezen en nadat ik geslapen heb ga ik ook niet meer lezen denk ik
Ondankbaar mens ben je ookquote:Op zondag 8 juli 2018 03:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, te laat voor mij, denk ik, heb te veel alcohol op om geconcentreerd te lezen en nadat ik geslapen heb ga ik ook niet meer lezen denk ik
documentaire ?quote:Op zondag 8 juli 2018 03:53 schreef markdeajaxfan het volgende:
I
[..]
K heb een tijd terug op videoland een serie gezien over robots die is best goed
En dan maandag de tijdrit dan pakt tom de gele truiquote:Op zondag 8 juli 2018 03:54 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ga sws morgen BBQ-en met maten van me, dus ben er niet voor de eindsprint
Met z'n ploeg? Dat moet ik nog zien...quote:Op zondag 8 juli 2018 03:55 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
En dan maandag de tijdrit dan pakt tom de gele trui
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2018 03:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ja, hé, kan ik er wat aan doen dat ik morgen ineens wel een deel leven heb?![]()
Een leven hebben is een no-go voor ons FOK!kers.quote:Op zondag 8 juli 2018 03:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ja, hé, kan ik er wat aan doen dat ik morgen ineens wel een deel leven heb?![]()
quote:
Ik weet het, daarom was ik een lange tijd FOK!ker af...quote:Op zondag 8 juli 2018 03:57 schreef I. het volgende:
[..]
Een leven hebben is een no-go voor ons FOK!kers.
I.
Ik ook.quote:Op zondag 8 juli 2018 03:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom was ik een lange tijd FOK!ker af...
quote:Op zondag 8 juli 2018 04:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd wie jij was in een vorig leven
Ik sta nog wel ergens in de top 500 volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2018 04:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd wie jij was in een vorig leven
ja, nee, dat helptquote:Op zondag 8 juli 2018 04:02 schreef I. het volgende:
[..]
Ik sta nog wel ergens in de top 500 volgens mij.
I.
Maar dan kan je ONZ Radio niet echt kennen, daarom wil ik weten wie je bentquote:Op zondag 8 juli 2018 04:04 schreef I. het volgende:
Misschien is dit account wel ouder dan mijn 'vorige leven' account.
I.
Zie mijn profielquote:Op zondag 8 juli 2018 04:05 schreef markdeajaxfan het volgende:
Wanneer zijn jullie geboren op dit mooie forum ?
Miskraamquote:Op zondag 8 juli 2018 04:05 schreef markdeajaxfan het volgende:
Wanneer zijn jullie geboren op dit mooie forum ?
quote:Op zondag 8 juli 2018 04:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan kan je ONZ Radio niet echt kennen, daarom wil ik weten wie je bent
Hé, en ook met mij dusquote:Op zondag 8 juli 2018 04:11 schreef I. het volgende:
ONZ Radio met Knetter, Paul in the dark, djkoelkast, WebHawk, -Datdus- en consorten.
I.
Die heb ik nooit meegekregenquote:Op zondag 8 juli 2018 04:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ONZIN Radio, toen X-Raydio oid, en toen R49 als het goed is
Er was ophef, djkoelkast wilde dingen niet meer doen, onz radio dreigde dood te gaan, toen kwam er een initiatief vanuit viro, morpheus en ik en ws nog meer mensen om dingen door te zettenquote:Op zondag 8 juli 2018 04:25 schreef I. het volgende:
Of wel, maar vond ik dat kut, en ben ik vertrokken
I.
Ah, op die fiets.quote:Op zondag 8 juli 2018 04:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er was ophef, djkoelkast wilde dingen niet meer doen, onz radio dreigde dood te gaan, toen kwam er een initiatief vanuit viro, morpheus en ik en ws nog meer mensen om dingen door te zetten
En terecht ook, wat een goden zijn dat geweestquote:Op zondag 8 juli 2018 04:31 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Ik kon me nog wel herinneren dat WebHawk(juh) en djkoelkast nogal haantjes waren destijds daar.
I.
Die jingles etc. kon ik altijd wel waarderen, maar het haantjesgedrag wat minder.quote:Op zondag 8 juli 2018 04:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En terecht ook, wat een goden zijn dat geweest
quote:Op zondag 8 juli 2018 04:35 schreef naatje_1 het volgende:
Heb de top 500 afgeI'd, geen enkele username die in aanmerking komt voor terechte I. status
Dat niet alleen, maar in het diepste van mijn geheugen rinkelt er een belletje. Ik kan het alleen nog niet plaatsen.quote:
Het is een modje.quote:Op zondag 8 juli 2018 04:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar in het diepste van mijn geheugen rinkelt er een belletje. Ik kan het alleen nog niet plaatsen.
Als ze met een I begonnen en geen vrouw warenquote:Op zondag 8 juli 2018 04:36 schreef I. het volgende:
[..]
En wanneer zouden ze daar wel voor in aanmerking komen?
I.
Twitter? Retroforum?quote:Op zondag 8 juli 2018 04:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken hem volgens mij ook ergens anders van.
Misschien ben ik wel een vrouw.quote:Op zondag 8 juli 2018 04:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze met een I begonnen en geen vrouw warenBen volgens mij alleen vrouwen met een I aan begin username tegengekomen
Zolang hangt die vent hier ook al rond;quote:Op zondag 8 juli 2018 04:41 schreef Sked het volgende:
Is volgens mij al van iets van ~15 jaar geleden. Kom er niet op.
slaap lekker I. en tot straks. Of was je van plan zondag niet online te komenquote:Op zondag 8 juli 2018 04:44 schreef I. het volgende:
Anyway,
Ik ga maar eens slapen. Morgen drukke dag. Douchen, aantal mailtjes van Danny beantwoorden, lunchen, en dan richting een verjaardag.
Groetjens
Pff, dan zou dat het zomaar kunnen zijnquote:Op zondag 8 juli 2018 04:43 schreef I. het volgende:
[..]
Zolang hangt die vent hier ook al rond;
vrijdag 9 mei 2003 @ 11:29
Adiosquote:Op zondag 8 juli 2018 04:44 schreef I. het volgende:
Anyway,
Ik ga maar eens slapen. Morgen drukke dag. Douchen, aantal mailtjes van Danny beantwoorden, lunchen, en dan richting een verjaardag.
Groetjens
Jij ook zo, als je nog gaat slapenquote:Op zondag 8 juli 2018 04:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
slaap lekker I. en tot straks. Of was je van plan zondag niet online te komen
dank je wel. Ik zal nog wel even wakker blijvenquote:Op zondag 8 juli 2018 04:48 schreef I. het volgende:
[..]
Jij ook zo, als je nog gaat slapen![]()
Misschien heel kortZal niet veel zijn.
We zullen je missen.quote:Op zondag 8 juli 2018 04:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga slapen en dan richting een BBQ, dus byebye
slaap lekkerquote:Op zondag 8 juli 2018 04:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga slapen en dan richting een BBQ, dus byebye
Vlees, altijd lekkerquote:Op zondag 8 juli 2018 04:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
slaap lekkeren veel plezier op de bbq en hopen dat het mag smaken
als het goed is gemarineerd en het moet toch ook echt goed vlees zijn. Het is niet altijd lekker vind ik danquote:
de PI is een onderwaardeerde vorm van communicatie bij al die mobiele usersquote:Op zondag 8 juli 2018 04:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mis de PI of de smiley die dat sarcastisch maakt...
bedorven vlees ?quote:Op zondag 8 juli 2018 04:56 schreef naatje_1 het volgende:
Voor mij is vlees gewoon echt altijd lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |