Want?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:17 schreef EP3 het volgende:
[..]
Dan zou ie alsnog rood moeten krijgen, lijkt me.
0-3 ook met counterquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:18 schreef Nielsch het volgende:
Brazil nu wel beter... 1-2 hangt in de lucht
Die Jan van Halst imitator van de FIFA heeft het al van te voren bepaald.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:17 schreef VeX- het volgende:
De Brazilianen moeten van de Fifa uitgeschakeld worden, het is me duidelijk.
Want? Financieel belang van Brazilië is veel groter dan dat van België.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:17 schreef VeX- het volgende:
De Brazilianen moeten van de Fifa uitgeschakeld worden, het is me duidelijk.
Theaterschool.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welke studie kan je daar het best voor volgen
Toneelschool natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
marketingquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mbo voetballerquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ze willen het grote ploegen worden uitgeschakeld-sprookje in leven houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Want? Financieel belang van Brazilië is veel groter dan dat van België.
marketingquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe zijn de baankansen?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Mbo voetballer
(is tegenwoordig ook een studie)
Doe eens niet zo onzinnigquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:20 schreef VeX- het volgende:
[..]
ze willen het grote ploegen worden uitgeschakeld-sprookje in leven houden.
Tis zo.quote:
Als een kelderdeur. Met extra slot erop.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:21 schreef Infection het volgende:
De Belgische verdediging staat als een muur.
Staan erg goed idd. Brazilië weet er nog niet mee om te gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:21 schreef Infection het volgende:
De Belgische verdediging staat als een muur.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een kelderdeur. Met extra slot erop.
DUTROUXED
Coca Cola?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
Lol dat sneaky blikje van Neymar richting de scheids
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
Lol dat sneaky blikje van Neymar richting de scheids
AGOVVgodenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chadli is de beste man op het veld zowat
Blij dat die Brazilie hype erop zit. Stijn is het met mij eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.
Lekker man. Paar kindjes uit elkaar trekken. Deurtje op slot. Cholootje.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een kelderdeur. Met extra slot erop.
DUTROUXED
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lekker man. Paar kindjes uit elkaar trekken. Deurtje op slot. Cholootje.
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kom. Ik wil een doelpunt van Brasil, dan de hoop dat ze erin gaan geloven, en dan rood voor Neemaar. Genot zou dat zijn.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kom. Ik wil een doelpunt van Brasil, dan de hoop dat ze erin gaan geloven, en dan rood voor Neemaar. Genot zou dat zijn.
Dit is de enige manier waarop een klein land met beperkte spelers zo'n grootmacht als Brazilië kan bestrijden.quote:
Waarom zegt iedereen dit? Ik niet begrijpquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel voorquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
topicpointerquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dit? Ik niet begrijp
topicpointerquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:25 schreef Hathor het volgende:
Maar met Neymar was die 7-1 tegen Duitsland nooit gebeurt hoor.
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:25 schreef Hathor het volgende:
Maar met Neymar was die 7-1 tegen Duitsland nooit gebeurt hoor.
Lik me reet, dankquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wij hebben beide weleens veel gekkere dingen gezien, maar zie jij de 2-2 aankomen na de eventuele 1-2?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
frustratie en rood voor Neemaar is GENOT
Da's knapquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:26 schreef PSVCL het volgende:
Firmino nu al meer laten zien dan Firmino heel het toernooi
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:26 schreef PSVCL het volgende:
Firmino nu al meer laten zien dan Firmino heel het toernooi
2-2 en dan in de laatste minuut van de blessure tijd, De Kev die naast Neymar een schwalbe maakt in het strafschop gebied en penalty krijgt. 2-3. VAR technisch probleem op dat moment.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jammer van de VARquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
2-2 en dan in de laatste minuut van de blessure tijd, De Kev die naast Neymar een schwalbe maakt in het strafschop gebied en penalty krijgt. 2-3.
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
2-2 en dan in de laatste minuut van de blessure tijd, De Kev die naast Neymar een schwalbe maakt in het strafschop gebied en penalty krijgt. 2-3.
En Neymar vliegt op de scheids af en krijgt rood. Lekker manquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Topicpointer beste Heeinzquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
VAR grijpt in.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
We hebben nog evenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:27 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben enorm trots op de community dat we ons allen goed in hebben gehouden met kritiek op Neymar.
hafc ken je em nog van die bueno reclamequote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Hahaha die Lukaku kan er ook niks van
Stijn ziet dit constant in de Spaanse competitie. Is normaal.quote:
Gezien de prestaties van Frankrijk en Zweden dit toernooi kun je wel stellen dat we achteraf gezien in de kwalificatiepoule des doods zaten.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
Stelling: Nederland had zich gewoon gekwalificeerd in alle kwalificatiepoules buiten Europa.
gr Capuchon_jongen
Integendeelquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zit me toch niet belachelijk te maken he Tagliano?
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zou ie zelf denken als hij dit terug ziet?
quote:
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:30 schreef beantherio het volgende:
De helft van de postings gaat over Neymar
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:30 schreef beantherio het volgende:
Maar waarom mogen mensen geen kritiek hebben op Neymar?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
IntegendeelIk verbaas me meer over hoe druk mensen zich erover kunnen maken
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:30 schreef vigen98 het volgende:
Hazardhand voor je hoofd maar last van je voet
Afgekeken van Neymar.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:30 schreef vigen98 het volgende:
Hazardhand voor je hoofd maar last van je voet
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat die de volgende x contact moet maken voordat die gaat acteren!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zou ie zelf denken als hij dit terug ziet?
Op naar het plebstopicquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn ziet dit constant in de Spaanse competitie. Is normaal.
Dat staat toch helemaal nergens?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar waarom mogen mensen geen kritiek hebben op Neymar?
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:30 schreef alopio het volgende:
Wat lult die grueter nu weer van dat België het absolute topniveau haalt. Ze hebben de afgelopen jaren werkelijk geen een topduel gewonnen, winnen dit WK in een makkelijke poule van Panama en Tunesië en van een Engeland wat het geen reet boeide. Tegen Japan, fucking Japan, speelden ze absoluut dramatisch en hebben ze geluk dat ze er niet dan al uitliggen.
Nu spelen ze taktisch prima, en Brazilië is weliswaar een van de zwakste Brazilië’s in jaren maar toch knap. Maar de Belgen gaan er tegen Frankrijk toch wel vanaf hoor
toby kan rechtsquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie moet België op rechts zetten als Meunier er niet is.
4-3-3 dan? Of Boyata centraal?quote:
Wie?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:30 schreef beantherio het volgende:
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat staat toch helemaal nergens?
Maar begeef je vooral richting FB als je het er niet mee eens bent
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik snap er niks vanMisschien moet ik toch vaker meeposten hier, wordt iedereen blij van
Zit nogal een verschil tussen kritiek en het spelers toewensen van gebroken benen en whatnot (lol).quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar waarom mogen mensen geen kritiek hebben op Neymar?
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:32 schreef Zorro het volgende:
Neymar, wat een idioot, wat een debiel, wat een klaphark!
Gelukkig hield ik me in.
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zit nogal een verschil tussen kritiek en het spelers toewensen van gebroken benen en whatnot (lol).
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:32 schreef Zorro het volgende:
Neymar, wat een idioot, wat een debiel, wat een klaphark!
Gelukkig hield ik me in.
OP NAAR FB!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat staat toch helemaal nergens?
Maar begeef je vooral richting FB als je het er niet mee eens bent
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:33 schreef Heeinz het volgende:
Jantje wordt wel continu voorbij gelopen zeg
Ja maar.... oooh, een beetje!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
IntegendeelIk verbaas me meer over hoe druk mensen zich erover kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |