Jij zit áltijd op een paard. Op je werk, met PC, slapen, allemaal te paardquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:21 schreef Samzz het volgende:
Haha Child, in het dagelijks leven is het jurkjes hoor.
Ow ja. Nee dan snap ik t.quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij zit áltijd op een paard. Op je werk, met PC, slapen, allemaal te paard
Owquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:38 schreef Patapon het volgende:
Thuiswerken in je hobbykamer is geen strak plan als je geen zin hebt om te werken.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:38 schreef Patapon het volgende:
Thuiswerken in je hobbykamer is geen strak plan als je geen zin hebt om te werken.
Dank jequote:Op woensdag 4 juli 2018 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Gaaf jurkje Samzz
Ik heb pas ook weer 2 TopVintage jurkjes gekocht
Zelfde soort als ik al had maar dan in andere motiefjes.
Heb er nu 7 vanmaar zitten echt heerlijk, zelfs om mee op de bank te hangen.
Wow! Je spaart ze ook echt?quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb er nu 21. Allemaal via Succubus en voornamelijk van Collectif en Lady V. Zitten heerlijk idd!
Ik ben beheerder evenementen. Ik coördineer alle werkzaamheden die het Cluster Beheer uitvoert t.b.v. evenementen.quote:
Nee ik heb gewoon een dure verslavingquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow! Je spaart ze ook echt?
Wat gaaf
Ahem.. dat is knutselen voor mijquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een dure verslaving.
Scheelt toch dat we Aliexpress hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ahem.. dat is knutselen voor mij
quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ahem.. dat is knutselen voor mij
Ik weet niet of dat schelen isquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:57 schreef dedodo het volgende:
[..]
Scheelt toch dat we Aliexpress hebben.
Mee eensquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nee het valt bij mij reuze mee. Ik mag gewoon af en toe een mooie jurk van mezelf. Ze zijn tijdloos, dus een prima investering.
Ik heb er ook nog een stuk meer maar die passen helaas niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nee het valt bij mij reuze mee. Ik mag gewoon af en toe een mooie jurk van mezelf. Ze zijn tijdloos, dus een prima investering.
Wat heerlijk!quote:Op woensdag 4 juli 2018 17:22 schreef sararaats het volgende:
warm zeg. ik ga lekker uitbollen want er komt een drukke periode aan.
ik vertrek op 24 juli naar Zuid Afrika voor 'n maand.
Klinkt als leuk werkquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:49 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik ben beheerder evenementen. Ik coördineer alle werkzaamheden die het Cluster Beheer uitvoert t.b.v. evenementen.
(Ambtenaar bij de gemeente Leiden )
Is het ook, alleen wel vaak in het weekend werken en weinig vrij. Gelukkig kan ik veel vanuit huis regelen.quote:
Dat klinkt inderdaad als een jammere bijeenkomst. Gelukkig is het werk verder wel leukquote:Op woensdag 4 juli 2018 18:40 schreef Patapon het volgende:
[..]
Is het ook, alleen wel vaak in het weekend werken en weinig vrij. Gelukkig kan ik veel vanuit huis regelen.
Ooooh wat vervelend.... Het arme kind en arme jijquote:Op donderdag 5 juli 2018 08:00 schreef Nanuke het volgende:
Ik moet ook werken. En ik hoop vanavond de laatste hand te zetten aan mijn deken, maar t kon nog eel eens zijn dat ik gewoon op tijd ga slapen. Baby bedacht dat het eten niet lekker viel en spuugde vanacht 3x, waarvan 2x z'n bedje onder. Gelukkig is er.
Was het niet te warm om hard te lopen?quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:30 schreef Nanuke het volgende:
Wat gaan jullie hard met dit topic.Ik heb echt fijn hardgelopen net en ook nog braaf aan mijn haakdeken gewerkt voor die tijd. Ik moet even uitproberen of ik genoeg wit heb om hem goed af te maken, anders blijft het bij 1 randje vasten (en dan zou hij op draadjes afknippen na nu al af zijn). Borduurwerk, ik kom eraan!
Nog steeds op vakantie dus lekker niksenquote:Op donderdag 5 juli 2018 06:37 schreef Patapon het volgende:
goedemorgen, wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik moet werken en hopelijk vanavond nog even borduren.
Voor tijdens het werken eraan?quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog steeds op vakantie dus lekker niksen
Maar moet eigenlijk een tijdelijk ophangsysteem voor diamant plakken verzinnen want dit is frustrerend
Autocorrect 😁 moest opbergsysteem zijnquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor tijdens het werken eraan?
Aaaaaah! Ik ben fan van knijpzakjes, maar je kan bij winkels als SoLow kleine bakjes kopen (goedkoper dan de officiële bakjes, net zo handig)...quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Autocorrect 😁 moest opbergsysteem zijn
Ik heb via Ali die opbergbakjes vsn 28 in rijtjes van 4. Zijn erg fijn en kosten ook maar een euro of 2.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Autocorrect 😁 moest opbergsysteem zijn
Die ga ik zeker bestellenquote:Op donderdag 5 juli 2018 09:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik heb via Ali die opbergbakjes vsn 28 in rijtjes van 4. Zijn erg fijn en kosten ook maar een euro of 2.
28 Roosters Demontabel Diamant Borduurwerk Accessoires diamant schilderen Dozen Kruissteek Gevallen Organizer Thuis Opslag
http://s.aliexpress.com/iMfueAN3?fromSns=Copy to Clipboard
Ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 5 juli 2018 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, even showen met mijn nieuwe bed en (in mijn ogen gezellig, maar volgens de relatie SC rommelig en vol en troep) hoekje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juli 2018 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik merk sinds ik zelf als moet poetsen/schoonhouden dat ik minder van frutsels overal ben gaan houden.
Veelste veel werk.
Thnx!quote:
Ik vind het voor jou heel gezellig en leuk staan en goed bij je passen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, even showen met mijn nieuwe bed en (in mijn ogen gezellig, maar volgens de relatie SC rommelig en vol en troep) hoekje
[ afbeelding ]
Ik woon in een studio he, dit is gelijk mijn woonkamer enz. Dus het is 's avonds en overdag mijn bank. 's nacht flikker ik alles eraf en dan pas is het echt een bedquote:Op donderdag 5 juli 2018 10:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik vind het voor jou heel gezellig en leuk staan en goed bij je passen.
Voor mezelf zou het ook veel te druk zijn. In mijn slaapkamer staat mn bed, een nachtkastje, een dichte kast, een stoel en een dichte wasmand. Meer niet
Ah oke op die manier. Nouja als jij er blij mee bent toch, niks van die mensen in de relatie SC aantrekken. Ieder zijn smaakquote:Op donderdag 5 juli 2018 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik woon in een studio he, dit is gelijk mijn woonkamer enz. Dus het is 's avonds en overdag mijn bank. 's nacht flikker ik alles eraf en dan pas is het echt een bed
Ach, niemand reageerde naar hoorquote:Op donderdag 5 juli 2018 10:45 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ah oke op die manier. Nouja als jij er blij mee bent toch, niks van die mensen in de relatie SC aantrekken. Ieder zijn smaak
Heerlijk gezellig rommelig.quote:Op donderdag 5 juli 2018 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hoef je je echt niet voor te schamen hoorquote:Op donderdag 5 juli 2018 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, niemand reageerde naar hoorAlleen ik ga me schamen als mensen niet snappen dat ik een musje ben die dit nodig heeft oid
ieder zo zijn ding. Geef mij maar vol met frummels
Dank je wel lieverd. Het volwassen doen lukt niet, maar soms heb ik stiekem de wensquote:Op donderdag 5 juli 2018 10:55 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor
Net zoals met dat haken, als jij het leuk vindt om dieren te haken moet je dat gewoon doen. Niet jezelf dwingen tot "volwassen" dingen. Het is juist goed voor de mens om speels te zijn en het blije kind in zichzelf te uiten.
quote:
Meestal heb ik die balans wel, alleen toevallig viel het zo vandaag. En dat bed, en alles opnieuw inrichten moest even tegelijkertijd. En dat bed kwam in de ochtend en voor de lunch wil ik minimaal 10000 stappen gezet hebben. Dan komt de rest vanzelf. Ach en dan maar een luie middagquote:Op donderdag 5 juli 2018 15:17 schreef _Hestia_ het volgende:
Goed bezig CotS en probeer idd de balans een beetje te zoeken dat je niet alles in 1 ochtendje allemaal doet en dan uitgeput bent en de rest van de dag niks meer kunt. Herken ik ook erg van mezelf namelijk.
En anders is er morgen weer een dag tochquote:Vanochtend kwamen de glazenwassers het buitenraam doen van de woonkamer (woon op 4 hoog). Heb bedacht om dan op die dagen zelf ook de rest te doen. Nu alleen de voorkant (woonkamer/balkon/hobbykamer) van binnen en buiten gedaan, toen was ik het wel zat. En de achterkant staat 's ochtends nog zon op, dus dat kan ik beter 's avonds doen. Misschien dat ik vanavond nog puf heb.
Leker bezig!quote:Net even de stad in geweest om wat dingen te regelen en bij de Boekenvoordeel stencils gekocht voor mn bullet journal
Wat stomquote:Mn date nam telefoon niet op (zou bellen als ik klaar was en dan zouden we terrasje pakken) en reageert niet op de app. Dus na een uur dwalen in de stad toch maar weer naar huis gegaan. Beetje jammer
quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:18 schreef Patapon het volgende:
Ik borduur cactussen en groente en fruit met gezichtjes, Mario en Pokémon, gewoon omdat ik dat leuk vind. Dan maar wat mínder volwassen.
Fijn dat je je gelukkig voelt vandaag!quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meestal heb ik die balans wel, alleen toevallig viel het zo vandaag. En dat bed, en alles opnieuw inrichten moest even tegelijkertijd. En dat bed kwam in de ochtend en voor de lunch wil ik minimaal 10000 stappen gezet hebben. Dan komt de rest vanzelf. Ach en dan maar een luie middagik voel me wel gelukkig vandaag
[..]
En anders is er morgen weer een dag tochJe kan vast nog wel naar buiten kijken
[..]
Leker bezig!
[..]
Wat stom
Oké... ik zou me erop voorbereiden dat het een zak hooi isquote:Op donderdag 5 juli 2018 15:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Fijn dat je je gelukkig voelt vandaag!
Thnx! En eerlijk gezegd is het voor het eerst dat ik het echt zo uitgebreid gelapt heb met spons, trekker en zeem terwijl ik hier al 15 maand woon
Normaal is het ff met glassex en een microvezeldoekje. Maar hier wordt het wel echt een stuk schoner van[/quote[
Troost je, ik lap mijn ramen eens per jaar (moet dit jaar nog een keer, voel me nu een beetje schuldig om mijn vieze ruiten) en doe er verder niks aan. Alleen in mijn buurt word je echt lastig gevallen als je je ramen lapt (woon vlak bij de prostituees en ook al draag ik een jeans en shirt, ze zien me dan voor hoer aan).
[quote]
En ja echt stomHebben al ruim een maand appcontact, maar het afspreken is al 3x niet doorgegaan nu dan (1x van mij en netjes afgezegd en 2x liet hij op bewuste dag niks horen, vorige keer was hij opeens druk
En nu dus nog niks gehoord ook)
Ja begin er nu ook wel beetje klaar mee te wordenquote:Op donderdag 5 juli 2018 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké... ik zou me erop voorbereiden dat het een zak hooi is
quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja begin er nu ook wel beetje klaar mee te worden
Prima als er wat tussenkomt, maar app dan even. Of zeg niet dat ik kan bellen als het blijkbaar niet kan. Zou mn eerste Tinderdate zijn, maar meteen al niet echt een succes dus als het zo gaat
quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik mag toch hopen dat je hem nu in zijn sop gaar laat koken hestia
Geen man is het waard om als een hondje achterna te lopen
Ik leerde mijn man ook online kennen. Op een chat box van 538.quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Had er pas ook met een vriendin over, die na 11 jaar weer single was
Dat daten zo anders is geworden
Ik heb mijn man ook wel online leren kennen maar Tinder is volgens mij weer heel anders
Ja ik heb mijn ex 10 jaar geleden via Relatieplanet leren kennen. Maar toen was het sowieso nog heel anders omdat er naast Hyves nog amper social media waren.quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Had er pas ook met een vriendin over, die na 11 jaar weer single was
Dat daten zo anders is geworden
Ik heb mijn man ook wel online leren kennen maar Tinder is volgens mij weer heel anders
Ik heb met dit warme weer echt geen zin om te koken/eten en kijk rond een uur of 8 een keer wat er in de koelkast/vriezer ligtquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:32 schreef Patapon het volgende:
Zo, ff een rondje met het hondje lopen en dan het eten in elkaar flansen. We eten snijboonstamppot met kippenshoarma. Wat eten jullie?
Dat klinkt schattigquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:01 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik leerde mijn man ook online kennen. Op een chat box van 538.hij was daar moderator en ik een vervelende klier met tig inlogs.
Eerste live date was een ramp maar ondertussen zijn we 15 jaar samen en 6 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt schattig
Wij hebben elkaar op Paiq leren kennen en nu zijn we alweer 11 jaar verder en ruim 1 jaar getrouwd.
Brood met ei, want ik heb echt geen zin in moeite doen. Morgen maak ik quiche, denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:32 schreef Patapon het volgende:
Zo, ff een rondje met het hondje lopen en dan het eten in elkaar flansen. We eten snijboonstamppot met kippenshoarma. Wat eten jullie?
Nee, heerlijk juist! Maar ik kan best goed tegen de warmte.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was het niet te warm om hard te lopen?
Goedemorgen trouwens
Hopelijk binnen het hele subforumquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat leuk dat er ineens zoveel leven in CREA zit!
De topics waarin ik zit welquote:Op donderdag 5 juli 2018 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk binnen het hele subforum
Wil al een tijdje de kleur'wedstrijd' terugbrengen maar heb nog niet de motivatie gevonden om het ook echt te doen
Oh ja dat was echt een leuk topic toen!quote:Op donderdag 5 juli 2018 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk binnen het hele subforum
Wil al een tijdje de kleur'wedstrijd' terugbrengen maar heb nog niet de motivatie gevonden om het ook echt te doen
Toen was er ook veel activiteit in het kleur topicquote:Op donderdag 5 juli 2018 18:17 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh ja dat was echt een leuk topic toen!
Ja klopt, maar er zijn er nu nog maar weinig over die het doen volgens mijquote:Op donderdag 5 juli 2018 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toen was er ook veel activiteit in het kleur topic
Ik kleur best veel! Zal eens posten daarquote:Op donderdag 5 juli 2018 19:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar er zijn er nu nog maar weinig over die het doen volgens mij
Daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor. Iedereen daar weet ook wel dat je met potlood ander resultaat krijgt dan met stiften of promarkers. Gewoon posten!quote:Op donderdag 5 juli 2018 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kleur best veel! Zal eens posten daar![]()
Alleen iedereen werkt daar met stiften en ik met potloden, waardoor ik bang ben dat mijn werk niet "mooi" is
Ik ook.quote:Op donderdag 5 juli 2018 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind persoonlijk potlood gewoon fijnervoor mijn gevoel kun je meer variëren in kleur. Al geeft stift mooiere kleuren
Daarom ook pastelpotloden. Zorg wel voor een enorm scherpe slijper.quote:Op donderdag 5 juli 2018 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
ALs ik pastelkrijt gebruik verander ik in eenhoorndiarree
Najaquote:Op donderdag 5 juli 2018 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ook pastelpotloden. Zorg wel voor een enorm scherpe slijper.
Succes! Klinkt als een goede dagquote:Op vrijdag 6 juli 2018 06:14 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen, ik moet zo bloedprikken en daarna werken. Dit weekend is Werfpop dus vandaag lekker druk en zondagochtend de locatie nog schouwen.
Leuk!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 06:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga eerst haken aan mijn lama (kameleon is af) en portemonnee. Misschien een stuk borduren en vanavond BuJo-avond met een vriendin
Even laten drogen. Op tekenles en thuis wordt altijd haarlak gebruikt. Maar echte fixeer is vast beter.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 08:40 schreef dedodo het volgende:
Plakt dat niet?
Dat een gezeik altijd bij de prikpost. Als iedereen nou eens dezelfde formulieren zou gebruiken, maar daar verzinnen ze wel smoezen voor.
Leuk stijltjequote:Op vrijdag 6 juli 2018 13:48 schreef dedodo het volgende:
Deze is wel leuk:
https://www.flickr.com/photos/rabbizdesign/5879236609/
Maar dan zonder de groente.
Mee eens!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 13:48 schreef dedodo het volgende:
Deze is wel leuk:
https://www.flickr.com/photos/rabbizdesign/5879236609/
Maar dan zonder de groente.
Ik zit wel 3 weken vastgeplakt voor de tv, maar pooltjes doe ik niet aan. Duimen voor Nederlands succes iigquote:Op vrijdag 6 juli 2018 12:55 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om tour de france pooltjes in te vullen
Wow. Daar heb ik gelukkig nooit last van.quote:
Ach, gewoon gedonder met een vriendin die geen nee voor een antwoord accepteerdequote:
Volgens mij gebruik je bij een borduurmachine gewoon dun garen op een klosje.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 06:42 schreef dedodo het volgende:
Deze ga ik maken:
http://crafteandoqueesger(...)ter-pattern.html?m=1
Moet even kijken of ze dat DMC E940 hier in het dorp hebben.
Wat voor garen gebruikt een borduurmachine? Gewoon dun garen? Niet zo'n zin om naar naaimachinewinkel te gaan na er een blauwtje gelopen te hebben. :p Dus hoop liever dat die machines gewoon dun garen gebruiken en niet dat dmc spul.
Geluksmomentje!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:26 schreef Sarabi het volgende:
Boswandeling gemaakt en een klein hertje stak over
Gaaf!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:26 schreef Sarabi het volgende:
Aaww lief!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:26 schreef Sarabi het volgende:
LOL.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik heb mn halve hobbykamer verhuisd naar de woonkamer en zit de komende 3 weken zo vastgeplakt op de bank denk ik![]()
[ afbeelding ]
Je kan ook op Ali kijken voor hoezenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een nieuwe bank gekocht. En nu dus langzaamaan op zoek naar leuke sierkussens. En die wat ik wil kosten natuurlijk 50 euro per stuk.
Hmmm liever nietquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan ook op Ali kijken voor hoezen
Kan je ook iets vaker wisselen.
Goede zelfkennisquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm liever niet. Aliexpress e.d., daar begin ik liever niet aan. Ben ik in no time failliet.
Daarnaast wil ik kwalitatief echt goede kussens. Maar die zijn zo duurquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:21 schreef sararaats het volgende:
En mijn nichtje heeft haar A diploma. Waterrat.
Bij een vriendin geweest, was gezelligquote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Aaww lief!
@Nanuke, gewoon kijken of het later op de dag lukt en anders morgen weer een dag
@Patapon, dat klinkt als een goed weekend!
@CotS, wat ga je doen vandaag dan?
Ik heb mn halve hobbykamer verhuisd naar de woonkamer en zit de komende 3 weken zo vastgeplakt op de bank denk ik![]()
[ afbeelding ]
oh dat lijkt mij ook wel wat. Helaas denken de kinderen daar anders overquote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Aaww lief!
@Nanuke, gewoon kijken of het later op de dag lukt en anders morgen weer een dag
@Patapon, dat klinkt als een goed weekend!
@CotS, wat ga je doen vandaag dan?
[ afbeelding ]
Jij hebt net als manlief gewoon een eigen ruimte in huis nodig. Alleen nog zorgen dat de kinderen elkaar niet afmaken danquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
oh dat lijkt mij ook wel wat. Helaas denken de kinderen daar anders over
dat laatste is het probleemquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jij hebt net als manlief gewoon een eigen ruimte in huis nodig. Alleen nog zorgen dat de kinderen elkaar niet afmaken dan
oh heerlijk.. helaas laatste dagen een slecht dieet gehad dus morgen maar weer aan de gang...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen: Fuck dieet. Fuck stappentellen. Yeah knutselen en binnen zitten
Ja ik had het gelezen dat hij er nu is, leukquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
dat laatste is het probleem![]()
En de extra kamer die er nog is heb ik opgegeven als logeerkamer zodat mijn familie uit Groningen makkelijker kan blijven. Nu is mijn neefje van 16 hier een paar dagen. Eind september mijn zus voor een weekend etc... Dus ja ik heb mijn keuken en tzt is gewoon de hele woonkamer van mij. Gaan ze allemaal maar op hun kamers zitten
Eerste bolletje wol binnen!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:07 schreef Sarabi het volgende:
Eerste dagprijs voor een tourpool is binnen
1,34 eurogeniaal
Ik ben zo blij dat Dirk nog niet zo groot is. Die kan nog best ook alleen spelen en dan kan ik tussendoor af en toe wat doen. Vaak ook niet, dan issie in boefmodus, maar soms dus wel.quote:
dan is de beneden verdieping van mijquote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:56 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja ik had het gelezen dat hij er nu is, leuk
En ja over een jaar of 10 krijg je ze juist niet van hun kamer af
Bij hem is het de werkkamer, maar de computer is ook zijn hobbyquote:Op zondag 8 juli 2018 09:41 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Eerste bolletje wol binnen!
[..]
Ik ben zo blij dat Dirk nog niet zo groot is. Die kan nog best ook alleen spelen en dan kan ik tussendoor af en toe wat doen. Vaak ook niet, dan issie in boefmodus, maar soms dus wel.
En man en ik delen onze "hobbykamer" sinds de baby er is, maar puntje bij paaltje is dat we er allebei bijna niet komen.
Goed bezig! Ik ga denk ik ook voor de live F1, wielrennen wordt toch weer een massasprint waarschijnlijk. Dus daar kijk ik de laatste 10 seconden wel van danquote:Op zondag 8 juli 2018 09:46 schreef Nanuke het volgende:
En goedemorgen! Ik ga hardlopen zometeen (als ik mijn teen in een schoen krijg) en verder knutselen en f1 kijken.Huishouden komt maandag wel weer.
Dat klinkt wel heel gezellig en leukquote:Op zondag 8 juli 2018 10:28 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb net met de jongens aan de eethoek armbandjes gemaakt voor de juffen als afscheid van dit jaar
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 juli 2018 11:30 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vandaag de verjaardag van mijn vader vieren
Bedoel je dat je twee ongespleten draden gebruikt? Of Split je hem in twee draadjes?quote:Op zondag 8 juli 2018 12:51 schreef dedodo het volgende:
Het glow in the dark borduurgaren is besteld. Ben benieuwd hoe dat haakt met dubbele draad.
Ah, ik snap je! Leukquote:Op zondag 8 juli 2018 14:03 schreef dedodo het volgende:
Ik splits hem in tweeën, maar haak samen met gewoon garen.
Pic?quote:Op zondag 8 juli 2018 14:10 schreef Samzz het volgende:
Zo, nieuwe 'lijst' gemaakt voor een van m'n tekeningen. En de boomstronk die dienst gaat doen als bijzettafeltje geschuurd.
Nu douchen.
Tegenwoordig is alles op school een dingetje aan het worden.quote:Op zondag 8 juli 2018 11:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ga denk ik ook voor de live F1, wielrennen wordt toch weer een massasprint waarschijnlijk. Dus daar kijk ik de laatste 10 seconden wel van dan
[..]
Dat klinkt wel heel gezellig en leuk
Ik kan me trouwens van vroeger echt niet herinneren dat we dat soort dingen deden. En nu is het net als met traktaties echt een ding volgens mij.
[..]
Gefeliciteerd!
mag ik dat een beetje abnormaal en veel vindenquote:Op zondag 8 juli 2018 20:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles op school een dingetje aan het worden.
Ik kan mij niet herinneren dat ouders zoveel op school deden. Ja een voorlees moeder that's it en schoolreisje.
Nu vragen ze bijna elke week wel ergens een moeder voor van luizenpluis tot helpen helpen in de klas, poetsen einde jaar, museum, naar de bieb, naar de bloemenwinkel, naar de kerk weet ik het.
Dan komt juffendag werd weer een inzamelingsactie gehouden. Was het gelijk hoeveel leggen we in dus is mijn voorstel geweest iedereen wat hij/zij kan/wil missen hiervoor in een potje zodat niemand zich lullig hoeft te voelen. En een knutselwerk van de kinderen.
Maja dan komt einde jaar en officieel is het juffendag hebben ze wat gekregen en klaar maar de praktijk is toch iets kleins voor de juf. Het is dat Jan zelf vroeg om armbandjes te maken....
Ohja ik vergeet nog een mini verzorgingsproduct meenemen voor de juffen die gaan trouwen.. morgen weer eentje die het feestje daarvoor op school geeft
Ja precies die herinnering heb ik dus ook. Luizenmoeder, voorleesmoeder, op schoolreisje en aan het eind van het jaar wat speelgoed schoonmaken. Echt bizar hoe erg dat veranderd is danquote:Op zondag 8 juli 2018 20:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles op school een dingetje aan het worden.
Ik kan mij niet herinneren dat ouders zoveel op school deden. Ja een voorlees moeder that's it en schoolreisje.
Nu vragen ze bijna elke week wel ergens een moeder voor van luizenpluis tot helpen helpen in de klas, poetsen einde jaar, museum, naar de bieb, naar de bloemenwinkel, naar de kerk weet ik het.
Dan komt juffendag werd weer een inzamelingsactie gehouden. Was het gelijk hoeveel leggen we in dus is mijn voorstel geweest iedereen wat hij/zij kan/wil missen hiervoor in een potje zodat niemand zich lullig hoeft te voelen. En een knutselwerk van de kinderen.
Maja dan komt einde jaar en officieel is het juffendag hebben ze wat gekregen en klaar maar de praktijk is toch iets kleins voor de juf. Het is dat Jan zelf vroeg om armbandjes te maken....
Ohja ik vergeet nog een mini verzorgingsproduct meenemen voor de juffen die gaan trouwen.. morgen weer eentje die het feestje daarvoor op school geeft
vandaag juf viert dat ze getrouwd is, morgen groep 8 die afscheid neemt moeten ze een extra bakje mee want ze krijgen dan snoepjes mag groep 8 de hele school trakteren, woensdag hebben ze een normale dag maar moeten ze naar de tandarts dus ik hou ze mooi thuis is toch op een rot tijdstip en donderdag en vrijdag schoolquote:Op zondag 8 juli 2018 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
mag ik dat een beetje abnormaal en veel vinden
Die zijn veel te druk bezig de ouders die werken een schuldgevoel aan te praten dat ze werken en geen vrij kunnen/willen nemen voor hun kindjes... Hier hebben we nu vakantie, maar de laatste schoolweken zijn helemaal een ramp wat dat betreft. Sportdag, talenten-ontdek-middag, multiculturele ochtend, meesters&juffendag, afscheid van groep 8 etc etc etc.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies die herinnering heb ik dus ook. Luizenmoeder, voorleesmoeder, op schoolreisje en aan het eind van het jaar wat speelgoed schoonmaken. Echt bizar hoe erg dat veranderd is dan![]()
En dat terwijl ouders nu veel vaker allebei werken. Als je dan als ouder niet/minder werkt zou je je haast verplicht voelen om dan dat allemaal op school te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2018 12:18 schreef Goitske het volgende:
Het voordeel van al dat gedoe is dat de kinderen wel willen knutselen voor hun juffenOohh die zijn wel echt super leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan maar met de kinderen knutselen! De oudste van mij heeft ook een diamond painting van de action bijvoorbeeld niet dat het opschiet naar vind het wel leukquote:Op maandag 9 juli 2018 10:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Die zijn veel te druk bezig de ouders die werken een schuldgevoel aan te praten dat ze werken en geen vrij kunnen/willen nemen voor hun kindjes... Hier hebben we nu vakantie, maar de laatste schoolweken zijn helemaal een ramp wat dat betreft. Sportdag, talenten-ontdek-middag, multiculturele ochtend, meesters&juffendag, afscheid van groep 8 etc etc etc.
Maar goed... die discussies passen veel beter in OUD
On-topic: mijn kinderen hebben nu vakantie. En zijn nu dus thuis op mijn parttime dag...knutseltijd..
Het voordeel van al dat gedoe is dat de kinderen wel willen knutselen voor hun juffenLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voordeel van al dat gedoe is dat de kinderen wel willen knutselen voor hun juffenWat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leukquote:Op zondag 8 juli 2018 20:05 schreef Goitske het volgende:
Ik ben weer thuis. M'n nichtje die net 18 geworden is had haar diamond painting bijna af die ik haar een jaar geleden gegeven heb (mooie grote met paarden) denk nog een uurtje of 2 is hij klaar. Krijg dan vast een foto
vast wel 😁quote:Op maandag 9 juli 2018 13:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukgaat ze daarna verder met een nieuwe?
Goed gekozenquote:Op maandag 9 juli 2018 13:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
ze hebben zelf alles uitgezocht gezegd kijk naar de kleuren wat past er bij
wauw hoeveel uur zitten er in jou dagquote:Op maandag 9 juli 2018 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ga ik heel erg veel knutselen:
Pronkrol
Diamont paining
Fimo
Sjaal haken
Quilling
en Tekenen...
Vroeg eruit en de hele dag functioneel
24quote:
Ah interessant, kende ik nog nietquote:Op maandag 9 juli 2018 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Elke tien cm een ander patroon om je kunde in handwerken te showen
Ik zit bij een club en dan krijg je elke maand minimaal vijf steken (meestal meer) en die moet je tien cm haken/breien/bordurenquote:
Dat is toch ook leuk en creatief!quote:Op maandag 9 juli 2018 18:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik kan me nooit zo goed op meerdere dingen concentreren.
Dus ben nu vooral aan het diamant plakken.
Dat dusquote:Op maandag 9 juli 2018 18:56 schreef Nanuke het volgende:
Herkenbaar van de tijd dat ik thuis zat met een depressie. Hele dagen alleen maar 'knutselen'.
Jawel, maar soms zou ik ook wel meer willen afwisselen maar op een of andere manier werkt dat niet voor mijquote:Op maandag 9 juli 2018 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch ook leuk en creatief!
Ah, dat ken ik wel een beetje... sommige dingen vind ik heel leuk, maar ik eindig hakendequote:Op maandag 9 juli 2018 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel, maar soms zou ik ook wel meer willen afwisselen maar op een of andere manier werkt dat niet voor mij
Soms zou ik willen dat ik t niet deed. Je wilt niet weten hoeveel projecten hier '(bijna) af' liggen waarvan ik betwijfel of ze ooit nog af komen. Ik probeer mijn leven te beteren nu, maar lastig hoor.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel, maar soms zou ik ook wel meer willen afwisselen maar op een of andere manier werkt dat niet voor mij
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 9 juli 2018 19:10 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat ik t niet deed. Je wilt niet weten hoeveel projecten hier '(bijna) af' liggen waarvan ik betwijfel of ze ooit nog af komen. Ik probeer mijn leven te beteren nu, maar lastig hoor.
ik ontken gewoon dat het er ligtquote:Op maandag 9 juli 2018 19:10 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat ik t niet deed. Je wilt niet weten hoeveel projecten hier '(bijna) af' liggen waarvan ik betwijfel of ze ooit nog af komen. Ik probeer mijn leven te beteren nu, maar lastig hoor.
Ik begin er gewoon maar niet aanquote:Op maandag 9 juli 2018 19:10 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval moeilijk, elke keer dat ik de hobbykast open trek kom ik alle liggende projecten tegen.quote:
Hahahahaha daarin verschillen we, ik heb duizend projecten liggen en alles komt bij me af. Alleen niet in 1 dagquote:Op maandag 9 juli 2018 19:22 schreef _Hestia_ het volgende:
Poeh ik kan ook niet zoveel door elkaar doen hoor. Ook al zit ik net als CotS de hele dag thuis, bij mij gaat het knutselen ook meer in fases. Van onafgemaakte projecten word ik erg onrustig. Een kleurplaat/diamond painting/strijkkraalwerkje moet ook het liefst gewoon in 1 dag af. Alleen met die nieuwe diamond painting gaat dat niet lukken natuurlijk
Ik zou helemaal gek worden danquote:Op maandag 9 juli 2018 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahaha daarin verschillen we, ik heb duizend projecten liggen en alles komt bij me af. Alleen niet in 1 dag
ik heb niet eens een hobbykast dus kom het sowieso tegenquote:Op maandag 9 juli 2018 19:16 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval moeilijk, elke keer dat ik de hobbykast open trek kom ik alle liggende projecten tegen.
Kijk je s avonds niet de tour programma's?quote:Op maandag 9 juli 2018 19:33 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden dan
Een avondje geen sport op tv, dus ik ga ook maar eens aan de knutsel
Alleen de Avondetappe, Tour du Jour vind ik niks aan.quote:Op maandag 9 juli 2018 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk je s avonds niet de tour programma's?
Kijk je vanaf volgende week ook vive le velo? Dat is eigenlijk mijn favoriet.quote:Op maandag 9 juli 2018 20:04 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Alleen de Avondetappe, Tour du Jour vind ik niks aan.
Ik ben begonnen met mn cactus diamond painting van de Action
Jaaaa ik kijk de etappe ook het liefst op de Belg, veel leuker commentaar vind ikquote:Op maandag 9 juli 2018 20:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk je vanaf volgende week ook vive le velo? Dat is eigenlijk mijn favoriet.
Maar ik kijk ze allemaal
Ik zou voor olive of army green gaan denk ik. Dat past beste bij de rest van je inrichting.quote:Op maandag 9 juli 2018 21:05 schreef Samzz het volgende:
Mag ik jullie ook om advies vragen? Ik wil nieuwe kussens bestellen en ik twijfel enorm over de kleur.
De kleuren die ik gekozen heb:
Olive green
Earth taupe
Bronskleur
Bordeaux Red
Canyon copper
Army green
https://www.molenaarmeube(...)ur=Grijs%2FAsh+Grey+(255-620-096 hier kun je de kleuren bekijken.
En een oude foto van mijn woonkamer voor een kleurindicatie:
[ afbeelding ]
Ah oke ja dat kan ook natuurlijk een meer contrasterende kleur. En dat staat idd ook wel goed bij je nieuwe bank dan idd.quote:Op maandag 9 juli 2018 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb denk ik voor Canyon Copper gekozen. Ik wil denk ik een meer contrasterende kleur. Ik krijg een donkerbruine leren bank, dus ik denk dat dat heel tof gaat staan samen.
Sowieso gaat koperkleur/roodroze ontzettend goed bij groen.
Ik vind de Army green ook heel mooi. Maar ik ben stiekem een beetje bang dat het dan wel heel veel groen wordt. De muur achter de bank is ook groen namelijkquote:Op maandag 9 juli 2018 21:48 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ah oke ja dat kan ook natuurlijk een meer contrasterende kleur. En dat staat idd ook wel goed bij je nieuwe bank dan idd.
Ja die kans zit er dan wel in idd. En een contrastrerende kleur kan de boel ook opleven (weet even het woord niet wat ik echt bedoel, maar hoop dat je me snaptquote:Op maandag 9 juli 2018 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Army green ook heel mooi. Maar ik ben stiekem een beetje bang dat het dan wel heel veel groen wordt. De muur achter de bank is ook groen namelijk.
Ik snap jequote:Op maandag 9 juli 2018 21:57 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja die kans zit er dan wel in idd. En een contrastrerende kleur kan de boel ook opleven (weet even het woord niet wat ik echt bedoel, maar hoop dat je me snapt)
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 09:33 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben net 2 uur wakker en heb mijn stappen al bijna gehaald vandaag. Een vergeetachtig vrouwmens zijn heeft zo zijn voordelen.
Stiekem vind ik dat nog de fijnste vakantiewekenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
(wel nog vrij deze week, dus lekker chillen thuis)
Echt he.quote:
Deze was wel echt superrelaxed verder, naar de Formule 1 in Engeland geweest. Alleen heeeeeet daar.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 10:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat nog de fijnste vakantieweken
Toch een gelukjequote:Op dinsdag 10 juli 2018 10:24 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Echt he.Al moet ik zeggen dat het alweer de goede kant op gaat. Ik dacht óok nog de overstap van de trein te missen, maar de trein had gewacht en dus ben ik nog ruim op tijd op mijn werk straks.
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 10 juli 2018 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze was wel echt superrelaxed verder, naar de Formule 1 in Engeland geweest. Alleen heeeeeet daar.
Ik kan Silverstone van harte aanbevelen, wat een topsfeer.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat gaaf!
Ben al sinds klein kind f1 fan maar nog nooit bij een race geweest
Alleen een probleem....ik hou niet van kamperenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan Silverstone van harte aanbevelen, wat een topsfeer.Superveel eromheen georganiseerd ook, iedere avond wel concerten op het circuit en ook heel veel activiteiten. Gecombineerd met een camping met festivalvibes echt supertof.
Alleen wat stoffig ende heet, maar ja. Moet wat te zeuren overblijven.
Ken het probleem. Festivalcamperen is minder erg dan normaal camperen... maar het blijft primitief klooien in een tentquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen een probleem....ik hou niet van kamperen
Same here. Wel bij de TT in Assen, maar Formule1 nog nooit een wedstrijd live gezien. Wel op verschillende circuits geweest, maar nooit tijdens F1. Maar gewoon op vakantie of andere autoraces. Wielrennen (Tour/Giro/Vuelta) heb ik wel alle starts hier in NL meegemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2018 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat gaaf!
Ben al sinds klein kind f1 fan maar nog nooit bij een race geweest
Hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2018 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, ik vond het vooral aardig van Max dat 'ie in de FP vlak voor mijn neus crashte.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, ik vond het vooral aardig van Max dat 'ie in de FP vlak voor mijn neus crashte.
beterschapquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:12 schreef sararaats het volgende:
Snotteren. Niet normaal.
Neus dicht, keel dicht en oren potdicht.
Dat houd mij ook een beetje tegenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:36 schreef Nanuke het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik twijfel of je wel echt veel van de wedstrijd meekrijgt.
Het is wel lastiger te volgen, maar dankzij de schermen heb je wel hetzelfde beeld als thuis op tv. Hangt dus ook vooral van je eigen kennis af wat je meekrijgt.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:36 schreef Nanuke het volgende:
Klinkt echt heel tof IJsdraakje. Het stond hier eigenlijk op de planning voor dit jaar, een F1wedstrijd zien. Maar toen was er ineens een baby. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik twijfel of je wel echt veel van de wedstrijd meekrijgt. Maar voor de ervaring en de sfeer lijkt het me wel heel tof om een keer mee te maken.
Maar dan zit je niet bij Luffield waar ze recht voor je snufferd van de baan stuiteren of naast een horde juichende mensen bij een mooie inhaalmove.quote:Op woensdag 11 juli 2018 08:51 schreef Nanuke het volgende:
Maar met scherm én radio kan ik net zo goed thuis voor de tv kijken.
Vervelend zegquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:13 schreef Patapon het volgende:
Gister uitslag van het bloedprikken... bloeddruk weer te hoog en kalium te laag. Tomatensap drinken helpt dus niet.
Oh wat naar...beterschapquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:13 schreef Patapon het volgende:
Gister uitslag van het bloedprikken... bloeddruk weer te hoog en kalium te laag. Tomatensap drinken helpt dus niet.
Ja dat kan ik me voorstellen dan. Knuffel!quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:14 schreef Patapon het volgende:
Ik gebruik sinds 2007 medicijnen tegen hoge bloeddruk. (Burn-out gehad) kalium schommelt steeds maar de bloeddruk ging de laatste tijd juist goed. Dus ik baal....
Tomaten en bananen eten ik dacht de oplossing gevonden te hebben met tomatensap, bevat veel kalium maar nog niet genoeg. Ik hou niet zo van bananen maar ga toch maar iedere dag 1 eten.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:53 schreef Sarabi het volgende:
Wat vervelend Patapon. Nog tips gekregen wat je nog meer kan doen?
Ziet er uit als een mooi pakketquote:Op woensdag 11 juli 2018 14:11 schreef Patapon het volgende:
En ik heb net lekkere wijntjes gekocht....
[ afbeelding ]
plastabletten misschien voor de bloeddruk?quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:09 schreef Patapon het volgende:
[..]
Tomaten en bananen eten ik dacht de oplossing gevonden te hebben met tomatensap, bevat veel kalium maar nog niet genoeg. Ik hou niet zo van bananen maar ga toch maar iedere dag 1 eten.
Stoppen met koffie.
Minder alcohol
gewoon opdrinken en vochtafdrijvende dingen eten. Kan je bloeddruk van dalenquote:Op woensdag 11 juli 2018 14:11 schreef Patapon het volgende:
En ik heb net lekkere wijntjes gekocht....
[ afbeelding ]
Ik heb een combi van bčtablokkers en plaspillen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
plastabletten misschien voor de bloeddruk?
Opdrinken ga ik ze zeker.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
gewoon opdrinken en vochtafdrijvende dingen eten. Kan je bloeddruk van dalen
Vond ik ook. Een ambtenaar zonder koffie. ...dat kan toch niet!quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:09 schreef Nanuke het volgende:
Stoppen met koffie en minder wijn. Wat een prutoplossingen zeg.
Dat kan idd nietquote:Op woensdag 11 juli 2018 15:25 schreef Patapon het volgende:
[..]
Vond ik ook. Een ambtenaar zonder koffie. ...dat kan toch niet!
Ik moet toch wat zo zonder koffie.....quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat kan idd niet
Je hebt vanochtend toch nog niet teveel uit het raam gekeken he?
Ik heb een paarse maar zijn idd erg vrolijk en handig!quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:54 schreef Sarabi het volgende:
2 nieuwe doppers besteldze zijn zo handig en word blij van de verschillende kleurtjes in de koelkast
Maar dan heb je 's middags niks meer om te kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:07 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik moet toch wat zo zonder koffie.....
Wij hebben 2 soorten blauw en 1 gele.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:29 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik heb een paarse maar zijn idd erg vrolijk en handig!
[..]
ik heb er nu 5 staan(geel hard blauw, oranje, groen en paars)quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:54 schreef Sarabi het volgende:
2 nieuwe doppers besteldze zijn zo handig en word blij van de verschillende kleurtjes in de koelkast
Nou echt he. Ik ben een bureaumiepje, ik kan ook echt niet zonder mijn koffie.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:25 schreef Patapon het volgende:
[..]
Vond ik ook. Een ambtenaar zonder koffie. ...dat kan toch niet!
Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 11 juli 2018 17:01 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik heb er nu 5 staan(geel hard blauw, oranje, groen en paars)en dan zwijg ik nog over mijn klean kanteen thermosfles (en de jongens hebben elke ook een klean kanteen kinderthermosfles)
Wel leuk om te lerenquote:Op woensdag 11 juli 2018 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben het breien een het oefenen... Bloed zweet en tranen.
Maar tevreden over deze dag. Lekker actief geweest
Ik kan de basis (kleurwisselen, meerdere, minderen, recht en averecht) alleen alles gaat zo lomp en traag. En ik wil leren rondbreien, maar eerst handiger worden op twee naaldenquote:
Werken. Bam.quote:Op donderdag 12 juli 2018 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag?
Ik loop na de psych even naar de Ikea toe en vanavond komt er een vriendinnetje voor de bujo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |