abonnement Unibet Coolblue
pi_180253570
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:55 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor :*
Net zoals met dat haken, als jij het leuk vindt om dieren te haken moet je dat gewoon doen. Niet jezelf dwingen tot "volwassen" dingen. Het is juist goed voor de mens om speels te zijn en het blije kind in zichzelf te uiten.
Dank je wel lieverd. Het volwassen doen lukt niet, maar soms heb ik stiekem de wens ;) Ach, ik ben gewoon lekker mijn kinderachtige zelf en heb daarbij heel veel lol in mijn leven. Als mensen dat niet oké vinden, vinden ze mij niet oké en laten ze me wel met rust oid ;) Ik ben wie ik ben en daar heb ik stiekem best wel veel vrede mee

quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nergens voor nodig
:*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180254241
Ik ben juist gaan haken om poppetjes te maken, de rest boeit mij niet zoveel. Al wil ik nog wel een echte pannenlap maken een keer.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_180255441
Zo, weer lekker rondgestapt en voor twee euro een basisboek breien gehaald. Daar wil ik echt eens handiger in worden...

Ik ben nu alleen zo moe van anderhalf uur lopen, bed in elkaar zetten, kamer verbouwen en dergelijke dat ik even geen creatieve bui heb. Dadelijk nog een wandelingetje om de 10000 stappen te halen en dan neer ploffen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180258307
Goed bezig CotS en probeer idd de balans een beetje te zoeken dat je niet alles in 1 ochtendje allemaal doet en dan uitgeput bent en de rest van de dag niks meer kunt. Herken ik ook erg van mezelf namelijk.

Vanochtend kwamen de glazenwassers het buitenraam doen van de woonkamer (woon op 4 hoog). Heb bedacht om dan op die dagen zelf ook de rest te doen. Nu alleen de voorkant (woonkamer/balkon/hobbykamer) van binnen en buiten gedaan, toen was ik het wel zat. En de achterkant staat 's ochtends nog zon op, dus dat kan ik beter 's avonds doen. Misschien dat ik vanavond nog puf heb.

Net even de stad in geweest om wat dingen te regelen en bij de Boekenvoordeel stencils gekocht voor mn bullet journal O+

Mn date nam telefoon niet op (zou bellen als ik klaar was en dan zouden we terrasje pakken) en reageert niet op de app. Dus na een uur dwalen in de stad toch maar weer naar huis gegaan. Beetje jammer :(
  donderdag 5 juli 2018 @ 15:18:04 #55
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180258311
Ik borduur cactussen en groente en fruit met gezichtjes, Mario en Pokémon, gewoon omdat ik dat leuk vind. Dan maar wat mínder volwassen. :6
pi_180258552
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:17 schreef _Hestia_ het volgende:
Goed bezig CotS en probeer idd de balans een beetje te zoeken dat je niet alles in 1 ochtendje allemaal doet en dan uitgeput bent en de rest van de dag niks meer kunt. Herken ik ook erg van mezelf namelijk.
Meestal heb ik die balans wel, alleen toevallig viel het zo vandaag. En dat bed, en alles opnieuw inrichten moest even tegelijkertijd. En dat bed kwam in de ochtend en voor de lunch wil ik minimaal 10000 stappen gezet hebben. Dan komt de rest vanzelf. Ach en dan maar een luie middag :) ik voel me wel gelukkig vandaag
quote:
Vanochtend kwamen de glazenwassers het buitenraam doen van de woonkamer (woon op 4 hoog). Heb bedacht om dan op die dagen zelf ook de rest te doen. Nu alleen de voorkant (woonkamer/balkon/hobbykamer) van binnen en buiten gedaan, toen was ik het wel zat. En de achterkant staat 's ochtends nog zon op, dus dat kan ik beter 's avonds doen. Misschien dat ik vanavond nog puf heb.
En anders is er morgen weer een dag toch :) Je kan vast nog wel naar buiten kijken ;)
quote:
Net even de stad in geweest om wat dingen te regelen en bij de Boekenvoordeel stencils gekocht voor mn bullet journal O+
Leker bezig!
quote:
Mn date nam telefoon niet op (zou bellen als ik klaar was en dan zouden we terrasje pakken) en reageert niet op de app. Dus na een uur dwalen in de stad toch maar weer naar huis gegaan. Beetje jammer :(
Wat stom :(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180258554
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:18 schreef Patapon het volgende:
Ik borduur cactussen en groente en fruit met gezichtjes, Mario en Pokémon, gewoon omdat ik dat leuk vind. Dan maar wat mínder volwassen. :6
*O* Fan van jou!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180258697
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Meestal heb ik die balans wel, alleen toevallig viel het zo vandaag. En dat bed, en alles opnieuw inrichten moest even tegelijkertijd. En dat bed kwam in de ochtend en voor de lunch wil ik minimaal 10000 stappen gezet hebben. Dan komt de rest vanzelf. Ach en dan maar een luie middag :) ik voel me wel gelukkig vandaag

[..]

En anders is er morgen weer een dag toch :) Je kan vast nog wel naar buiten kijken ;)

[..]

Leker bezig!

[..]

Wat stom :(
Fijn dat je je gelukkig voelt vandaag!
Thnx! En eerlijk gezegd is het voor het eerst dat ik het echt zo uitgebreid gelapt heb met spons, trekker en zeem terwijl ik hier al 15 maand woon :@
Normaal is het ff met glassex en een microvezeldoekje. Maar hier wordt het wel echt een stuk schoner van :P

En ja echt stom :( Hebben al ruim een maand appcontact, maar het afspreken is al 3x niet doorgegaan nu dan (1x van mij en netjes afgezegd en 2x liet hij op bewuste dag niks horen, vorige keer was hij opeens druk :? En nu dus nog niks gehoord ook)
pi_180258750
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:40 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Fijn dat je je gelukkig voelt vandaag!
Thnx! En eerlijk gezegd is het voor het eerst dat ik het echt zo uitgebreid gelapt heb met spons, trekker en zeem terwijl ik hier al 15 maand woon :@
Normaal is het ff met glassex en een microvezeldoekje. Maar hier wordt het wel echt een stuk schoner van :P [/quote[

Troost je, ik lap mijn ramen eens per jaar (moet dit jaar nog een keer, voel me nu een beetje schuldig om mijn vieze ruiten) en doe er verder niks aan. Alleen in mijn buurt word je echt lastig gevallen als je je ramen lapt (woon vlak bij de prostituees en ook al draag ik een jeans en shirt, ze zien me dan voor hoer aan).
[quote]
En ja echt stom :( Hebben al ruim een maand appcontact, maar het afspreken is al 3x niet doorgegaan nu dan (1x van mij en netjes afgezegd en 2x liet hij op bewuste dag niks horen, vorige keer was hij opeens druk :? En nu dus nog niks gehoord ook)
Oké... ik zou me erop voorbereiden dat het een zak hooi is :(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180258812
Ik mag toch hopen dat je hem nu in zijn sop gaar laat koken hestia
Geen man is het waard om als een hondje achterna te lopen
pi_180258816
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oké... ik zou me erop voorbereiden dat het een zak hooi is :(
Ja begin er nu ook wel beetje klaar mee te worden :(
Prima als er wat tussenkomt, maar app dan even. Of zeg niet dat ik kan bellen als het blijkbaar niet kan. Zou mn eerste Tinderdate zijn, maar meteen al niet echt een succes dus als het zo gaat :')
pi_180258830
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:47 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja begin er nu ook wel beetje klaar mee te worden :(
Prima als er wat tussenkomt, maar app dan even. Of zeg niet dat ik kan bellen als het blijkbaar niet kan. Zou mn eerste Tinderdate zijn, maar meteen al niet echt een succes dus als het zo gaat :')
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik mag toch hopen dat je hem nu in zijn sop gaar laat koken hestia
Geen man is het waard om als een hondje achterna te lopen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180258885
Had er pas ook met een vriendin over, die na 11 jaar weer single was
Dat daten zo anders is geworden
Ik heb mijn man ook wel online leren kennen maar Tinder is volgens mij weer heel anders
pi_180258932
Er is een goede vriendin die zegt dat als ze lesbisch was dat ze dan een relatie met me zou willen, maar hetero, en ik vind haar heul erg leuk. Maar helaas... hetero. Ach, ik vind vanzelf een leuke vent of vrouw die ook op mij valt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 5 juli 2018 @ 16:00:15 #65
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180259069
Yeah, overleg gaat niet door dus vroeg naar huis. *O* Lekker een raketje eten. *O*
  donderdag 5 juli 2018 @ 16:01:48 #66
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180259108
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Had er pas ook met een vriendin over, die na 11 jaar weer single was
Dat daten zo anders is geworden
Ik heb mijn man ook wel online leren kennen maar Tinder is volgens mij weer heel anders
Ik leerde mijn man ook online kennen. Op een chat box van 538. _O- hij was daar moderator en ik een vervelende klier met tig inlogs. ~O>
pi_180259142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Had er pas ook met een vriendin over, die na 11 jaar weer single was
Dat daten zo anders is geworden
Ik heb mijn man ook wel online leren kennen maar Tinder is volgens mij weer heel anders
Ja ik heb mijn ex 10 jaar geleden via Relatieplanet leren kennen. Maar toen was het sowieso nog heel anders omdat er naast Hyves nog amper social media waren.
Maar ik ga idd niet als een schoothondje achter hem aan lopen.

Lekker Patapon, geniet ervan!
pi_180259341
Goh Hestia!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 5 juli 2018 @ 16:32:59 #69
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180259638
Zo, ff een rondje met het hondje lopen en dan het eten in elkaar flansen. We eten snijboonstamppot met kippenshoarma. Wat eten jullie?
pi_180259732
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 16:32 schreef Patapon het volgende:
Zo, ff een rondje met het hondje lopen en dan het eten in elkaar flansen. We eten snijboonstamppot met kippenshoarma. Wat eten jullie?
Ik heb met dit warme weer echt geen zin om te koken/eten en kijk rond een uur of 8 een keer wat er in de koelkast/vriezer ligt :')
Gisteravond ook alleen sla met van alles erdoor (paprika, augurk, zilverui, komkommer, cherrytomaat, pittenmix) gegeten :@
pi_180260228
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 16:01 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ik leerde mijn man ook online kennen. Op een chat box van 538. _O- hij was daar moderator en ik een vervelende klier met tig inlogs. ~O>
Dat klinkt schattig :D
Wij hebben elkaar op Paiq leren kennen en nu zijn we alweer 11 jaar verder en ruim 1 jaar getrouwd.
pi_180260245
Wij eten rundvleessalade met wat fruit en stokbrood
Ook geen zin in echt eten
  donderdag 5 juli 2018 @ 17:34:28 #73
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180260599
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 17:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat klinkt schattig :D
Wij hebben elkaar op Paiq leren kennen en nu zijn we alweer 11 jaar verder en ruim 1 jaar getrouwd.
Eerste live date was een ramp maar ondertussen zijn we 15 jaar samen en 6 jaar getrouwd.
pi_180260716
Makreel, krieltjes uit de oven en worteltjes :9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180260816
Wat leuk dat er ineens zoveel leven in CREA zit :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180261001
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 16:32 schreef Patapon het volgende:
Zo, ff een rondje met het hondje lopen en dan het eten in elkaar flansen. We eten snijboonstamppot met kippenshoarma. Wat eten jullie?
Brood met ei, want ik heb echt geen zin in moeite doen. Morgen maak ik quiche, denk ik.

quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 09:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Was het niet te warm om hard te lopen?

Goedemorgen trouwens :W
Nee, heerlijk juist! Maar ik kan best goed tegen de warmte. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180261036
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat leuk dat er ineens zoveel leven in CREA zit :)!
Hopelijk binnen het hele subforum :)

Wil al een tijdje de kleur'wedstrijd' terugbrengen maar heb nog niet de motivatie gevonden om het ook echt te doen
pi_180261065
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 18:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hopelijk binnen het hele subforum :)

Wil al een tijdje de kleur'wedstrijd' terugbrengen maar heb nog niet de motivatie gevonden om het ook echt te doen
De topics waarin ik zit wel ;)

Dat is ook wel leuk!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180261375
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 18:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hopelijk binnen het hele subforum :)

Wil al een tijdje de kleur'wedstrijd' terugbrengen maar heb nog niet de motivatie gevonden om het ook echt te doen
Oh ja dat was echt een leuk topic toen! :Y

Ik ga voor de rijst met paprika, sperziebonen en rode currysaus met kokosmelk als eten :9
pi_180261600
Oooh lekker...

Morgen ook weer eens curry maken denk ik... of couscous
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180262617
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 18:17 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh ja dat was echt een leuk topic toen! :Y

Toen was er ook veel activiteit in het kleur topic
pi_180262629
Curry :9 zo makkelijk en lekker
pi_180262647
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Toen was er ook veel activiteit in het kleur topic
Ja klopt, maar er zijn er nu nog maar weinig over die het doen volgens mij ;(
pi_180262775
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:09 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja klopt, maar er zijn er nu nog maar weinig over die het doen volgens mij ;(
Ik kleur best veel! Zal eens posten daar :)
Alleen iedereen werkt daar met stiften en ik met potloden, waardoor ik bang ben dat mijn werk niet "mooi" is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180263642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik kleur best veel! Zal eens posten daar :)
Alleen iedereen werkt daar met stiften en ik met potloden, waardoor ik bang ben dat mijn werk niet "mooi" is
Daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor. Iedereen daar weet ook wel dat je met potlood ander resultaat krijgt dan met stiften of promarkers. Gewoon posten!
pi_180263797
Ik vind persoonlijk potlood gewoon fijner :) voor mijn gevoel kun je meer variëren in kleur. Al geeft stift mooiere kleuren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180263884
Pastelpotloden O+
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_180263931
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:09 schreef dedodo het volgende:
Pastelpotloden O+
Ooooh die ken ik niet, eens kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180263954
ALs ik pastelkrijt gebruik verander ik in eenhoorndiarree
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180263955
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind persoonlijk potlood gewoon fijner :) voor mijn gevoel kun je meer variëren in kleur. Al geeft stift mooiere kleuren
Ik ook. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 5 juli 2018 @ 20:16:54 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180264022
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
ALs ik pastelkrijt gebruik verander ik in eenhoorndiarree
Daarom ook pastelpotloden. Zorg wel voor een enorm scherpe slijper.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 5 juli 2018 @ 20:17:17 #92
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180264028
En pastel moet je altijd fixeren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180264034
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daarom ook pastelpotloden. Zorg wel voor een enorm scherpe slijper.
Naja :) eerst mijn krijt opmaken ;) Ik vind het niet erg om eronder te zitten... Gaat eruit in de was en ach, even een doekje over de tafel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180264037
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:17 schreef Samzz het volgende:
En pastel moet je altijd fixeren.
Klopt :) Leuk spul is het wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180272624
Goedemorgen allemaal :*
Iedereen lekker geslapen en wat zijn de plannen voor vandaag?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 juli 2018 @ 06:14:00 #96
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180272725
Goedemorgen, ik moet zo bloedprikken en daarna werken. Dit weekend is Werfpop dus vandaag lekker druk en zondagochtend de locatie nog schouwen.
pi_180272733
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 06:14 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen, ik moet zo bloedprikken en daarna werken. Dit weekend is Werfpop dus vandaag lekker druk en zondagochtend de locatie nog schouwen.
Succes! Klinkt als een goede dag :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180272738
Ik ga eerst haken aan mijn lama (kameleon is af) en portemonnee. Misschien een stuk borduren en vanavond BuJo-avond met een vriendin
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 juli 2018 @ 06:28:52 #99
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180272745
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 06:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga eerst haken aan mijn lama (kameleon is af) en portemonnee. Misschien een stuk borduren en vanavond BuJo-avond met een vriendin
Leuk!
pi_180272756
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 06:28 schreef Patapon het volgende:

[..]

Leuk!
Ja en verder even rustig aan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')