Ik ken het niet, of bedoelde je die Popcap spelletjes?quote:Op woensdag 4 juli 2018 17:09 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
ik kan serieus urenlang naar Bejeweled filmpjes kijken
Die jaquote:Op woensdag 4 juli 2018 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, of bedoelde je die Popcap spelletjes?
Maar bedoel je dan niet 'spelen' ipv 'kijken'?quote:
nee echt highscore filmpjes kijken op youtubequote:Op woensdag 4 juli 2018 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar bedoel je dan niet 'spelen' ipv 'kijken'?
Ah zoquote:Op woensdag 4 juli 2018 17:35 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
nee echt highscore filmpjes kijken op youtube
Unreal tournamentquote:Op woensdag 4 juli 2018 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al een week of 2 met 'project huis uitmesten' bezig, doe ik elk half jaar ofzo. Kwam ik originele Quake en Unreal Tournament cd's tegen. Toen dacht ik nog: "hmm, zou wel even willen knallen".
Ook héél rustgevend
Ik weet het echt nietquote:Op woensdag 4 juli 2018 18:24 schreef Greys het volgende:
Welkom terug Moira![]()
![]()
Goed gevoel over je scriptie?
Ja ben benieuwd of het nou Tel Aviv gaat worden en hoe het gaat aflopen qua sabbath en OV enzo :d
quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:22 schreef Cee het volgende:
Gazpacho met wokgarnalen en crème fraiche met een stuk focaccia brood uit de oven op.
Dank voor de tip Greys.
Ik duim voor jequote:Op woensdag 4 juli 2018 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet het echt nietweet wel dat mijn ‘standaard’ van werk dat ik lever sowieso al beter in elkaar zit dan bij de meesten, maar bij de uitwerking van de conclusie was mijn brein al zodanig pudding dat ik geen idee heb wat ze ervan vinden
hoop het komende week te horen
Hebben ze in Tel Aviv ook die OV-stop ivm Sabbath? Of alleen in Jeruzalem?
Thanksquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik duim voor je
En ik weet het niet dat laatste, geloof dat het daar allemaal makkelijker is omdat ze sowieso een werkende airport hebben itt Jeruzalem.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 18:19 schreef Moira. het volgende:
Zo, ik ben na het inleveren van mijn scriptie ook maar weer eens aan het terugkeren in de mensenwereld
Heb zo te horen al heel wat gemist over de organisatie tot nu toe...____
Jepquote:Op woensdag 4 juli 2018 20:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Het leeft. Maar in spanning dus over hoe ze je scriptie gaan beoordelen? Wanneer weet je of je t gehaald hebt?
Spannend, mag ik vragen waar je scriptie overgaat? Waarschijnlijk heb je het al eerder aangegeven, maar ik ben het even kwijt.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jepheb er toch wel m'n twijfels over
Maar we zullen zien.
Een van m'n beoordelaars heeft iig vanaf 12 juli vakantie dus ik hoop nog voor die tijd![]()
Als 't dan toch onvoldoende is dan kan ik 'm daarna nog in augustus inleveren en hopelijk diezelfde maand nog beoordeling en verdediging, ben ik toch nog voor 1 september klaar
Denk het niet hoorquote:Op woensdag 4 juli 2018 20:30 schreef ato het volgende:
[..]
Spannend, mag ik vragen waar je scriptie overgaat? Waarschijnlijk heb je het al eerder aangegeven, maar ik ben het even kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk het niet hoorInterressantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
Dat is helemaal niks nee.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:53 schreef Redefine het volgende:
Dat een kermis vlakbij heel vervelend kan zijn, weet ik nog wel toen ik in Amsterdam Noord woonde. Dan was daar elk jaar een kermis op een paar honderd meter van de flat waar ik woonde. Nou die hoorde je wel. De hele dag door 'We're flying hiiiiiiiiiiiigh' uit de speakers van zo'n attractie.
Al kon het nog erger. Want heb daar ook een jaar gehad, waar de hele zomer vlakbij geheid werd. De hele doordeweeks uit je bed getrild worden
Gelukkig dat het vroeg is afgelopenquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is helemaal niks nee.
Maar ik mag niet teveel klagen, want het was netjes om 18:00 afgelopen, dus toch nog een rustige avond gehad .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |