Goedemorgen livelink.quote:
Ik ben een beetje moe. Van het weer en van de laatste schoolweken. Dan moet er ineens nog zo veel.quote:Op woensdag 4 juli 2018 06:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Gaat het een beetje?
Succes er mee dan maar. Hoop dat het in de vakantie iets beter gaat worden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 06:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe. Van het weer en van de laatste schoolweken. Dan moet er ineens nog zo veel.
Goedemorgen jarige jobquote:
Gefeliciteerd met je dertigste verjaardag 😂 🎂🎂🎂🎂quote:
Rijke Godmother dan.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:11 schreef just me het volgende:
Dank jullie wel![]()
raar idee hoor ik ben de 1e in het topic (denk ik...) die maandelijks AOW en pensioen gaat krijgen
eind van de maand pasquote:
Deze maand nog even op een houtje bijten dan.quote:
Wat leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2018 09:07 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Ik ben al telefonisch toegezongen door de oudste kabouter in het nederlands én in het engels![]()
nu even snel stofzuigen, naar de Hema en dan mag de visite komen
Succes met werken ooit komt de tijd dat je ook met pensoen magquote:Op woensdag 4 juli 2018 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat leuk.
Succes! Ik ben aan het werk. Anders was ik wel even langs gekomen.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
Succes met werken ooit komt de tijd dat je ook met pensoen mag
ooit komt dat moment wel hoor, misschien krijg je pas AOW als je 70 bent, maar dat gaat echt niet vervallenquote:
Van harte gefeliciteerd, fijne dagquote:Op woensdag 4 juli 2018 09:07 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Ik ben al telefonisch toegezongen door de oudste kabouter in het nederlands én in het engels![]()
nu even snel stofzuigen, naar de Hema en dan mag de visite komen
Mensen hebben een levenquote:
Ik heb er al 1quote:
bbq is 15-07-2018.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:12 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Kom, we gaan live draaien op Radio 49 tijdens de BBQ![]()
![]()
knokkels heeft een prettige stemquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:17 schreef DevFreak het volgende:
[..]![]()
Ik ben van mening dat we een live presentator in moeten huren.
live kijken op groot scherm tijdens de bbqquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
15 juli is overigens finale WK om 17.00...
Dan kom ik zeker.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
live kijken op groot scherm tijdens de bbq
Say whutquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Flikker nou toch eens op met dat gespam over ONZ aub
dat geeft geen recht op spammen en crossposten. Gewoon niet doen, zo simpel is het.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Say whutJe weet toch hopelijk wel de oorsprong van dit fijne radiostationnetje?
ow want neerzetten dat er een show gaat zijn is spam.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat geeft geen recht op spammen en crossposten. Gewoon niet doen, zo simpel is het.
Spammen ben ik mee eens, maar dit was sws geen spammen, dit was ontopic over een mogelijke meet die tailfox wil doen waar hij op R49 wil draaien samen met Devquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat geeft geen recht op spammen en crossposten. Gewoon niet doen, zo simpel is het.
je kunt je conversatie over je meet gewoon in dat topic daar in ONZ houden, dat hoeft niet hierquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
ow want neerzetten dat er een show gaat zijn is spam.
verder recht?
waar staat dat recht? u zal niet crossposten tussen forum 49 en radio 49
quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je kunt je conversatie over je meet gewoon in dat topic daar in ONZ houden, dat hoeft niet hier
het gaat over R49. maar goed sorry ws vergeten dat het een no fun zone isquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je kunt je conversatie over je meet gewoon in dat topic daar in ONZ houden, dat hoeft niet hier
Spammen en crossposten is inderdaad ongewenst, maar daar is in dit geval geen sprake van.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een BBQ en live uitzending op 49 wel te hosselen zijn hoorquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:50 schreef Rafeiro het volgende:
Hossel een deel van Myra, Eggs, Mono, Lompehork, KKJ, Siep, Webhawk etc en het zou echt tof zijn.
Die posten ook niet meer in ONZ hoor, we worden allemaal oud...quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:50 schreef Rafeiro het volgende:
Hossel een deel van Myra, Eggs, Mono, Lompehork, KKJ, Siep, Webhawk etc en het zou echt tof zijn.
Ik niet, post alleen niet meer in ONZquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die posten ook niet meer in ONZ hoor, we worden allemaal oud...
ik regel wel gehaktballen komt die wel mis zelfs met moira.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:50 schreef Rafeiro het volgende:
het zou je sieren om hier niet zomaar een grote mond open te trekkenquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:47 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Spammen en crossposten is inderdaad ongewenst, maar daar is in dit geval geen sprake van.
In ONZ is het idee ontstaan een FOK!meet te organiseren waar wij tail en ik live willen gaan uitzenden op 49. Het idee wordt hier voorgelegd aan de andere users die gerelateerd zijn aan 49 en de discussie wordt hier verder voortgezet, niet in twee topics tegelijkertijd.
Ik zou willen aansturen op een klein beetje flexibiliteit van sommige users in dit topic. Het is gewoon relevant en ik zie niet wat het probleem is.
Met alle respect maar FOK! is geen bejaardenhuis.
Lijkt me logischquote:Op woensdag 4 juli 2018 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
En er zal ook eerst gevraagd moeten worden of er ruimte is in het rooster op 15 juli. Net zoals iedere DJ dat eerst even overlegt.
ik zie dit niet staan in het rooster?quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanavond van 19 tot 21 uur: DJ Symphonic - Happy Birthday just me
Denk indd dat de meeste hier niks hebben met ONZ neequote:Op woensdag 4 juli 2018 16:08 schreef ToT het volgende:
Een lastig dingetje wat de meet betreft is dat we onlangs al een meet hebben gehad. Ik denk dat niet veel mensen zin hebben aan 2x zo kort achter elkaar en een redelijk deel van de huidige bezoekers heeft idd ook weinig met ONZ.Maar misschien kan het toch wel leuk zijn voor een paar van ons hier.
Wie was die amateur ook al weer die de OP een paar topics geleden om zeep heeft geholpen?quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, in de OP staan geen links, maar plaatjes, die zwarte navigatieblokken, dus als je op Luisteren, Rooster en Verzoekjes klikt word je niet doorverwezen. Kennelijk is dat niet helemaal goed gegaan met het repareren van de OP
Ow lekker!quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Diaan, maak jij een kwarktaart voor het verjaardagsfeestje vanavond?
quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:08 schreef ToT het volgende:
Een lastig dingetje wat de meet betreft is dat we onlangs al een meet hebben gehad. Ik denk dat niet veel mensen zin hebben aan 2x zo kort achter elkaar en een redelijk deel van de huidige bezoekers heeft idd ook weinig met ONZ.Maar misschien kan het toch wel leuk zijn voor een paar van ons hier.
Ach, ik heb zelf ook niks met ONZ... er is toevallig een topic waar ik op klikte, ben erin gerold en daar is het idee ontstaan is om vanaf een eventuele meet live uit te zenden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Denk indd dat de meeste hier niks hebben met ONZ nee.. maar goed, wie weet..
Als de uitzending op 15 juli plaatsvindt, dan spreken we elkaar hier weer.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:47 schreef DevFreak het volgende:
[..]
In ONZ is het idee ontstaan een FOK!meet te organiseren waar wij tail en ik live willen gaan uitzenden op 49. Het idee wordt hier voorgelegd aan de andere users die gerelateerd zijn aan 49 en de discussie wordt hier verder voortgezet, niet in twee topics tegelijkertijd.
Was jij aan het draaien?quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:53 schreef Rafeiro het volgende:
Nok hem na dit nummer even sorry, real llife dingetje.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Si even spontaan maar pas 25 minuten ofzo.
het leek weer het oude euvel: via ipad kwam de OP niet meequote:Op woensdag 4 juli 2018 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie was die amateur ook al weer die de OP een paar topics geleden om zeep heeft geholpen?
Maar dit kan Melting wel even fixen en anders ik als ik (ooit) een nieuw topic aanmaak...
Hmmm, nooit problemen mee gehad...quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het leek weer het oude euvel: via ipad kwam de OP niet mee
OP is gefixt!quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie was die amateur ook al weer die de OP een paar topics geleden om zeep heeft geholpen?
Maar dit kan Melting wel even fixen en anders ik als ik (ooit) een nieuw topic aanmaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |