abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:39:59 #76
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_180231288
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De oplossing is simpel: begin met ALLE sleepboten voor de kust van Afrika vast te leggen en te vervolgen voor mensenhandel. Daarna ga je duidelijk maken dat wie illegaal de grens oversteekt GEEN asielprocedure kan starten. Per definitie niet: je meldt je maar bij een ambassade vh land waar je asiel aan wilt vragen en that's it. Illegaal de grens oversteken is per definitie detentie en uitzetting.
Ja, dat je alleen iets om jezelf geeft is nu wel duidelijk.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_180231382
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:39 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, dat je alleen iets om jezelf geeft is nu wel duidelijk.
Ahhh... jij 'geeft' zo om die 1,2 miljard Afrikanen? Hoeveel heb je er al opgenomen, wat doe je aan hulp daar en hoeveel van je inkomen maak je over?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:48:33 #78
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_180231420
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ahhh... jij 'geeft' zo om die 1,2 miljard Afrikanen? Hoeveel heb je er al opgenomen, wat doe je aan hulp daar en hoeveel van je inkomen maak je over?
Hoe moeilijk is het nou om niet te gaan staan juichen als die mensen de dood in worden gejaagd? Wat ben jij voor een walgelijk ventje?
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:54:20 #79
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180231499
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De oplossing is simpel: begin met ALLE sleepboten voor de kust van Afrika vast te leggen en te vervolgen voor mensenhandel. Daarna ga je duidelijk maken dat wie illegaal de grens oversteekt GEEN asielprocedure kan starten. Per definitie niet: je meldt je maar bij een ambassade vh land waar je asiel aan wilt vragen en that's it. Illegaal de grens oversteken is per definitie detentie en uitzetting.
In praktijk blijkt dat niet te werken, getuige het grote aantal mensen dat toch de grens oversteekt hoewel ze weten dat ze kansloos zijn.
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:56:14 #80
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180231530
Ik sta niet te juichen dat die mensen een gevaarlijk gebied ingestuurd worden, ik veroordeel ook niet categorisch de Algerijnen dat ze tot deze maatregel overgegaan zijn.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180231532
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

In praktijk blijkt dat niet te werken, getuige het grote aantal mensen dat toch de grens oversteekt hoewel ze weten dat ze kansloos zijn.
Omdat ze niet vast en uitgezet worden en eindeloos kunnen procederen!
pi_180231564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het nou om niet te gaan staan juichen als die mensen de dood in worden gejaagd? Wat ben jij voor een walgelijk ventje?
Waar heb ik staan juichen, virtue signaler?
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:59:46 #83
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180231587
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Omdat ze niet vast en uitgezet worden en eindeloos kunnen procederen!
Uitzetten blijkt in praktijk erg moeilijk, omdat mensen hun paspoort 'kwijtraken' en landen niet mee willen werken aan repatriëring. Het procederen is het gevolg van het feit dat we een rechtsstaat hebben die mensen dat recht geeft. Ik ben er geen voorstander van om aan de rechtsstaat te gaan morrelen uit angst voor immigranten.

Maar goed, ik ben ook zo'n zachte policor heelmeester die vindt dat we geen mensen zonder water de woestijn in moeten sturen.
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:01:38 #84
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_180231633
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:58 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Waar heb ik staan juichen, virtue signaler?
Hoe moet ik dit anders uitleggen?

quote:
13s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
Jij bent een typerend voorbeeld van zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ik begrijp echt niet hoe je dit uit je vingers krijgt.
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:01:41 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180231637
Ik neem aan dat de Europese politici die respectievelijk een soft grensbeleid aan hebben gehangen de afgelopen 10, 20 jaar zich schuldig voelen voor deze walgelijke uitkomst?

Die politici zijn wat mij betreft mede-verantwoordelijk aan massamoord. Of massa-dood-door-schuld.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_180231680
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:01 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit anders uitleggen?

[..]

Ik begrijp echt niet hoe je dit uit je vingers krijgt.
Negens dus, je wilt gewoon weer even verontwaardigd doen en verder niets.
pi_180232959
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:20 schreef Rangono het volgende:

[..]

Zij die dit echt toejuichen zijn trollen of psychopaten. Maar dat neemt niet weg dat je verontwaardiging uiten ook te makkelijk is.

Het westen moet al wantrouwig zijn tegenover massa-immigratie, laat staan een land als Algerije. Dat land kan de druk nu al niet aan. En andere islamitische landen staan ook al niet te springen om migranten. Wat moet Algerije? ja, niet mensen aan hun lot overlaten in de woestijn. Uiteraard, eens. Maar wat dan?
Karavaantje richting land van herkomst? Ik zou het zo ook niet weten. Snap wel dat ze ze niet op willen vangen.
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:07:16 #88
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_180233095
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:55 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Welk Afrikaans land staat te wachten op tien/honderd duizenden extra inwoners die alleen maar geld/resources kosten en niets opleveren?
Niemand, maar wij ook niet ;(
pi_180233215
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Schandalig beleid. En minstens zo schandalig dat dit goedgekeurd wordt omdat mensen hun land niet willen delen met gekleurde, andersgelovige of raarpratende mensen.

Iedereen die dit oké vindt, mogen ze van mij ook zonder water in de woestijn achterlaten.
Ja want in nederland is het zo goed gelukt :') :')
pi_180233487
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Uitzetten blijkt in praktijk erg moeilijk, omdat mensen hun paspoort 'kwijtraken' en landen niet mee willen werken aan repatriëring. Het procederen is het gevolg van het feit dat we een rechtsstaat hebben die mensen dat recht geeft. Ik ben er geen voorstander van om aan de rechtsstaat te gaan morrelen uit angst voor immigranten.
Dat hoeft ook niet, je moet gewoon goede wetten maken. De rechtsstaat wordt nu overigens gewoon genegeerd, maar dat mag allemaal want het is in het voordeel van economische migratie.

quote:
Maar goed, ik ben ook zo'n zachte policor heelmeester die vindt dat we geen mensen zonder water de woestijn in moeten sturen.
Misschien kunnen die NGO's die pretenderen mensen van de dood te redden middels veerdiensten zorgen voor water en eten op de terugweg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:23:49 #91
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_180233526
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Laat de EU daar maar eens energie in stoppen; landen die hun onderdanen niet terug willen nemen straffen op economische gronden (of de tegoeden van de heersende kliek op westerse banken bevriezen etc.) of maak het heel moeilijk voor onderdanen uit die landen om visa voor de EU te verkrijgen. Er zijn allerlei kwaadschikse manieren om die landen te dwingen als goedschiks niet werkt, alleen die ruggengraatloze 'leiders' moeten daar nu eens werk van maken.

En we dienen onze wetten aan te passen; maximaal 1 keer een verzoek tot herziening mogelijk maken en daarna wegwezen bij 2e afwijzing. Maak asiel alleen mogelijk voor mensen die werkelijk voor hun leven te vrezen hebben en dan alleen nog maar op tijdelijke basis, er vanuit gaande dat er binnen enkele jaren repatriering mogelijk is. De Syrische vluchtelingen mogen wat mij betreft weer hun land op gaan bouwen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_180233533
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:20 schreef Rangono het volgende:

[..]

Zij die dit echt toejuichen zijn trollen of psychopaten. Maar dat neemt niet weg dat je verontwaardiging uiten ook te makkelijk is.

Het westen moet al wantrouwig zijn tegenover massa-immigratie, laat staan een land als Algerije. Dat land kan de druk nu al niet aan. En andere islamitische landen staan ook al niet te springen om migranten. Wat moet Algerije? ja, niet mensen aan hun lot overlaten in de woestijn. Uiteraard, eens. Maar wat dan?
Wellicht kunnen we Algerije helpen met het aanleggen van een watervoorziening langs de route zodat teruggestuurde immigranten niet meer omkomen in de woestijn.
pi_180238609
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je het toejuicht dat daar mensen zonder proces een pijnlijke dood ingejaagd worden omdat ze mogelijk iets zouden mispeuteren, ben je wel ranzig hypocriet als je niet wilt dat het hier gebeurt.
Volgens mij lees je behoorlijk slectief. Het gaat mij om draagkracht, heeft niets met criminaliteit te maken. Economische en sociale draagkracht in een land. Algerije is een relatief instabiel land, dat kan deze stromen er helemaal niet bij hebben. Ik kan niet begrijpen dat jij dat niet wenst in te zien.

Dat praat het dumpen van mensen in de Sahara niet goed, maar het geeft wel aan hoe ernstig de situatie rondom migratie is. We willen ook niet dat een land als Algerije bezwijkt onder de druk lijkt me.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 4 juli 2018 @ 16:43:35 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180239152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:23 schreef grimselman het volgende:

[..]

Wellicht kunnen we Algerije helpen met het aanleggen van een watervoorziening langs de route zodat teruggestuurde immigranten niet meer omkomen in de woestijn.
kunnen we ze beter een stel bussen cadeau doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:48:18 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180239217
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Houd toch op man.

Er wordt hier een duimpje omhoog geplaatst aangaande een bericht waarin gesteld wordt dat mensen de woestijn in geflikkerd worden en van de dorst omkomen. Dat is kennelijk het huidige niveau. En daar iets van zeggen maakt je een moraalridder.

Ik ben nooit fan geweest van massa-immigratie (het past simpelweg niet allemaal hier), maar staan juichen en schijtlollig doen over stervende mensen in een woestijn is gewoon psychopathisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:53:04 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180239286
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:54 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Ik geloof best dat zoveel mensen naar Europa willen. Het is hier een beter plek om te leven en je kinderrn laten opgroeien. Ik dacht echter dat maar een fractie van die mensen het daadwerkelijk privéleven, omdat het gevaarlijk en lastig is. Je hebt er ook geld voor nodig.
Punt is: het past niet. Het ontbreekt aan werk, woningen en ruimte.

Het zal DAAR beter moeten worden. Wisselwerking van effectieve ontwikkelingshulp en scholing.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_180239371
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

kunnen we ze beter een stel bussen cadeau doen
Bedoel je hiermee al grappend dat we Algerije moeten helpen met mensen de dood in te jagen?

Of ben je gewoon lollig aan het doen om een goed voorbeeld te geven?
pi_180239401
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Punt is: het past niet. Het ontbreekt aan werk, woningen en ruimte.

Het zal DAAR beter moeten worden. Wisselwerking van effectieve ontwikkelingshulp en scholing.
Ik vind het altijd wel getuigen van een soort vreemde hoogmoed dat je vaak hoort dat we wel eventjes een continent met bijna 3 keer zoveel inwoners kunnen redden met wat ontwikkelingshulp. Dat zullen die landen toch echt primair zelf moeten doen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator woensdag 4 juli 2018 @ 17:01:40 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180239444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bedoel je hiermee al grappend dat we Algerije moeten helpen met mensen de dood in te jagen?

Of ben je gewoon lollig aan het doen om een goed voorbeeld te geven?
wat is dit nu weer voor rare reactie ... het is toch niet om over ze heen te rijden ofzo :')

de suggestie was dat we Algerije moeten helpen met watervoorziening langs de route zodat die mensen niet uitdrogen tijdens de wandeling, ik stel voor dat als we ze dan toch willen helpen ze beter van bussen kunnen voorzien

dan gaan ze namelijk niet dood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180239508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 17:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat is dit nu weer voor rare reactie ... het is toch niet om over ze heen te rijden ofzo :')

de suggestie was dat we Algerije moeten helpen met watervoorziening langs de route zodat die mensen niet uitdrogen tijdens de wandeling, ik stel voor dat als we ze dan toch willen helpen ze beter van bussen kunnen voorzien

dan gaan ze namelijk niet dood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een shitty reactie op een shitty en niet serieuze suggestie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')