Klinkt lekker, wat doe je er in?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga zometeen een maaltijdsalade in elkaar flansen
Daarvan akte.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:47 schreef LCMS het volgende:
Mooi dat ik indirect heb kunnen bijdragen aan de TT
Koude tagliatelle, sla, mozzarella, paprika, tomaat, komkommer, pijnboompitten,olijven, stukjes kip, en een honing mosterddressing.quote:
Zonder paprika is topquote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Koude tagliatelle, sla, mozzarella, paprika, tomaat, komkommer, pijnboompitten,olijven, stukjes kip, en een honing mosterddressing.
Lekker zeg, zet maar 2 borden bij. Flesje rose erbij en de zomer is goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Koude tagliatelle, sla, mozzarella, paprika, tomaat, komkommer, pijnboompitten,olijven, stukjes kip, en een honing mosterddressing.
lekkah!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prima. Eentje voor ome dev en tante Moentjuhquote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker zeg, zet maar 2 borden bij. Flesje rose erbij en de zomer is goed.
kloptquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Eerst eten anders hoef ik niks meer
Ben je aan de lijn? hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haags heeft nog een hele doos vol.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:55 schreef I. het volgende:
Zo eerst maar eens een sponsje vullen, van hard werken krijg je honger.
beetje goede coke bil?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Schone, die kan hij aftrekken van de belasting.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:58 schreef I. het volgende:
[..]
Gevulde sponsjes? Ja, daar heb ik niks aan he.
Kun je de standen zo even doorgeven, dan hoef ik niet te kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:01 schreef markdeajaxfan het volgende:
De tweede helft gaat beginnen van de middag wedstrijd
IJsland wint, einde.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je de standen zo even doorgeven, dan hoef ik niet te kijken
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Schone, die kan hij aftrekken van de belasting.
DIG / Algemeen Dev Topicquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:32 schreef devzero het volgende:
Nederland gaat het goed doen in 2032 als ze zich eindelijk weer classificeren. Kijk er nu al naar uit.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs ons gebande dreumusje zal dan al 32 zijn.
Nederland zal dan verslagen worden door het Noord Koreanse team, gelukkig wint ijsland dan weer de finalequote:
NK is dan een speciale provincie in het Koninkrijk der Nederlanden dus dat zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Nederland zal dan verslagen worden door het Noord Koreanse team, gelukkig wint ijsland dan weer de finale
Nadat Friesland en Groningen bij het Grote Pruisische rijk waren ingelijfd, konden we wel een nieuw provincie gebruiken.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
NK is dan een speciale provincie in het Koninkrijk der Nederlanden dus dat zal niet gebeuren.
NOOIT, we gaan aloa niet opgeven kom nou.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Nadat Friesland en Groningen bij het Grote Pruisische rijk waren ingelijfd, konden we wel een nieuw provincie gebruiken.
Nobele gedachte, maar dacht je dat een nederlands leger met mensen als tailfox en secretpret veel kan aanrichten?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
NOOIT, we gaan aloa niet opgeven kom nou.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:51 schreef FlippingCoin het volgende:
nou ja hoe dan ook Zweden heeft gewonnen
qua kwaliteit?quote:
en stadsstaat Rotterdam als economische grootmacht een soort Singaporequote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Nadat Friesland en Groningen bij het Grote Pruisische rijk waren ingelijfd, konden we wel een nieuw provincie gebruiken.
Ah op die manier, geloof ik gelijk ja.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zie ik een meid in UB met trui aan en kort rokje
Fashionablequote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zie ik een meid in UB met trui aan en kort rokje
wel aparte combi, bovenkant winter onderkant zomerquote:
Als een vrouw als AIU dat voorstelt dan scheur je haar kleren van haar lijf en je snuift elkaar de 7nde hemel in.quote:
beetje warm welquote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel aparte combi, bovenkant winter onderkant zomer
mwah beide ook niet zo'n behoefte aan de laatste tijdquote:
en maar gek vinden dat iedereen en z'n moeder een adblocker gebruiktquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
de ads bij nu.nljezus doe normaal zeg
ik wel ben costant hyperbezopenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mwah beide ook niet zo'n behoefte aan de laatste tijd
doen cokesnuivers toch.quote:
Hij vroeg er zelf naarquote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je die arme jongen nou allemaal rare gedachten geven?
Als magquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Als een vrouw als AIU dat voorstelt dan scheur je haar kleren van haar lijf en je snuift elkaar de 7nde hemel in.
als mag
echt hè?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en maar gek vinden dat iedereen en z'n moeder een adblocker gebruikt
Maand? ze waren toch net gevonden toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
wtf ze zitten mogelijk nog maanden vast in die grot
die voetballersquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
wtf ze zitten mogelijk nog maanden vast in die grot
ja ik ook wel maar dat moet ook niet te gek worden, als de ads echt klote worden gaat die hier ook tijdelijk aanquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
echt hè?
Al ben ik zo braaf m op fok niet te gebruiken.
ja maar ze zijn verzwakt, kunnen niet zwemmen en zitten op een erg moeilijke plek dus ze kunnen er net door het water uitgehaald worden, ze moeten de grot droogleggen wss.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Maand? ze waren toch net gevonden toch?
jaquote:
sowquote:
Nog nietquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:11 schreef Already_in_use het volgende:
Waar is Moen dev? Heb jij al gegeten?
HAHAHAHA WAT WEINIG.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar ze zijn verzwakt, kunnen niet zwemmen en zitten op een erg moeilijke plek dus ze kunnen er net door het water uitgehaald worden, ze moeten de grot droogleggen wss.
welquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moeders grotje was ook niet erg droog
en je was er veilig uitgeklommen ondanks de nattigheid?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moeders grotje was ook niet erg droog
nou volgens jouw ventilator verhaal van dan de week ook hoor.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou volgens jouw ventilator verhaal van dan de week ook hoor.
ff doorposten nog.quote:
watte?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou volgens jouw ventilator verhaal van dan de week ook hoor.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom krijg ik op fok een ad van heineken dat het 29 graden is in oud beijerland? daar ben ik helemaal niet
bedankt dat je mij daarvoor waarschuwt, anders zou ik dat nooit geweten hebbenquote:
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Volgende week ruim 40 graden in Spanje
ga je op vakantiequote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Volgende week ruim 40 graden in Spanje
ga jij nog op vakantie?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:49 schreef markdeajaxfan het volgende:
oke in new york 32 graden volgende week
Een duiker had me gered.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en je was er veilig uitgeklommen ondanks de nattigheid?
Bij je moeder is het een stuk heterquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou nou, is 32C zo heet? Eigenlijk best wel
Pas dan maar op dat je condoompje niet verbandtquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij je moeder is het een stuk heter
gaat wel goed komen, krijgen daarna asociaal veel regen daarna is het weer hersteldquote:
Klopt. Dan zal augustus dus wel zwaar kut wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gaat wel goed komen, krijgen daarna asociaal veel regen daarna is het weer hersteld
Of een ouderwetse september waarin het constant regent.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Dan zal augustus dus wel zwaar kut worden
Niets mooiers dan een ouderwetse regenmaand.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of een ouderwetse september waarin het constant regent.
Ik heb liever alles met mate, zon, hitte, kou, neerslag.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mooiers dan een ouderwetse regenmaand.
Maar dan heb je weer niets om te klagen. Nu kun je vanaf september 8 beginnen dat het nu wel eens op mag houden met die regen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb liever alles met mate, zon, hitte, kou, neerslag.
Staat haags niet bovenaan alltime?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:13 schreef devzero het volgende:
Nog even hulde voor deze alltime top 2
nr / user / score / tot. aant. post in reeks
1. aloa / 43091 / 53936
2. Dr.Mikey / 25665 / 29579
Wel hoor. Ik heb genoeg te klagen, daar hoeft het weer niet bij.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Staat haags niet bovenaan alltime?
Meneer is te goed om te klagen over het weerquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel hoor. Ik heb genoeg te klagen, daar hoeft het weer niet bij.
Ik klaag er wel over, maar ik zou er liever niet over hoeven klagenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Meneer is te goed om te klagen over het weer
nicequote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:13 schreef devzero het volgende:
1. aloa / 43091 / 53936
Was die zo vies dat je er niet nog gewoon in kon koken?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:19 schreef I. het volgende:
En nee, handafwas was geen optie. Daar ben ik te lui voor.
Jupquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Was die zo vies dat je er niet nog gewoon in kon koken?
dr moet iets op mn onderarmquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan, zolang we maar niet hoeven te weten waar je em hebt laten zetten.
mooiquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:13 schreef devzero het volgende:
1. aloa / 43091 / 53936
dank uquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Je komt in de buurt.
6. markdeajaxfan / 16669 / 34303
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |