Klinkt lekker, wat doe je er in?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga zometeen een maaltijdsalade in elkaar flansen
Daarvan akte.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:47 schreef LCMS het volgende:
Mooi dat ik indirect heb kunnen bijdragen aan de TT
Koude tagliatelle, sla, mozzarella, paprika, tomaat, komkommer, pijnboompitten,olijven, stukjes kip, en een honing mosterddressing.quote:
Zonder paprika is topquote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Koude tagliatelle, sla, mozzarella, paprika, tomaat, komkommer, pijnboompitten,olijven, stukjes kip, en een honing mosterddressing.
Lekker zeg, zet maar 2 borden bij. Flesje rose erbij en de zomer is goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Koude tagliatelle, sla, mozzarella, paprika, tomaat, komkommer, pijnboompitten,olijven, stukjes kip, en een honing mosterddressing.
lekkah!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prima. Eentje voor ome dev en tante Moentjuhquote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker zeg, zet maar 2 borden bij. Flesje rose erbij en de zomer is goed.
kloptquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Eerst eten anders hoef ik niks meer
Ben je aan de lijn? hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haags heeft nog een hele doos vol.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:55 schreef I. het volgende:
Zo eerst maar eens een sponsje vullen, van hard werken krijg je honger.
beetje goede coke bil?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Schone, die kan hij aftrekken van de belasting.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:58 schreef I. het volgende:
[..]
Gevulde sponsjes? Ja, daar heb ik niks aan he.
Kun je de standen zo even doorgeven, dan hoef ik niet te kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:01 schreef markdeajaxfan het volgende:
De tweede helft gaat beginnen van de middag wedstrijd
IJsland wint, einde.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je de standen zo even doorgeven, dan hoef ik niet te kijken
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Schone, die kan hij aftrekken van de belasting.
DIG / Algemeen Dev Topicquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:32 schreef devzero het volgende:
Nederland gaat het goed doen in 2032 als ze zich eindelijk weer classificeren. Kijk er nu al naar uit.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs ons gebande dreumusje zal dan al 32 zijn.
Nederland zal dan verslagen worden door het Noord Koreanse team, gelukkig wint ijsland dan weer de finalequote:
NK is dan een speciale provincie in het Koninkrijk der Nederlanden dus dat zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Nederland zal dan verslagen worden door het Noord Koreanse team, gelukkig wint ijsland dan weer de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |