Stop eens met zuigen,serieus....quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
Als je geen verpest topic ziet kunnen we de discussie wel stoppen. Ik dacht altijd dat jij wel een goede mod was. Helaas.
Mocht het topic nu nog verder wegzakken door het gebrek aan reacties kunnen we het ook naar Werk, Geldzaken en Recht schoppen, als je wilt?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Vraagje over een tunnel, kan dat hier ook? Gaat met name over regels en recht.
Ik vind alles best. Het enige waar ik naar op zoek ben is iemand die mijn vraag kan beantwoorden. Doe nog 1 poging om de vraag wat breder te stellen.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Mocht het topic nu nog verder wegzakken door het gebrek aan reacties kunnen we het ook naar Werk, Geldzaken en Recht schoppen, als je wilt?
Ik heb even vluchtig gezocht, maar volgens mij niet. En anders ver weggezakt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er een centraal off-road of terrein rijd topic?
Open er eentje.quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zie dat er een BMW en een Tesla topic is. Is er ook een Kia topic?
Wil ik graag maar ik heb geen verstand van auto’s.quote:
Ik zal het eens proberen. Thanksquote:
Nee volgens mij niet. maak gerustquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er al een centralig Subaru topic?
Ik heb liever antwoord van iemand die het zeker weer en blauw is.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:25 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. maak gerust
Ik ben niet blauw, maar er is geen centraal Subaru topic.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb liever antwoord van iemand die het zeker weer en blauw is.
Ik wilde jou eigenlijk nog noemen als geweten en geheugen van PTA, maar was te lui.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben niet blauw, maar er is geen centraal Subaru topic.
PTA / Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic #15quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:52 schreef Charged het volgende:
Het eenvoudige auto onderhouds vraagjes dingetjes topic is dicht? Heb een simpel vraagje over een brandstof additief om de Co 0.1 omlaag te krijgen en denk niet dat het het waard is om er een apart topic over te openen.
Hm,ben ik zo scheel dan? Dank je Anne!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
PTA / Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic #15
Deel 13 wás er niet, omdat je blijkbaar niet zo goed zocht naar de genoemde knop.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Is hier geen deel 13 van en waarom is er geen open nieuw deel-knop?
Topicreeks: Het grote autopoets- en wastopic
Zat een virus in, en ze stonden te dicht op elkaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom blijven een aantal nogal onfatsoenlijke posts staan in het irritatietopic en verdwijnen er andere wel?
Duidelijk. Bedankt voor het goede werk!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zat een virus in, en ze stonden te dicht op elkaar.
Aangezien niemand antwoordt: Er zijn hier meerdere topics die over fietsen gaan dus ik zou niet weten waarom niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:53 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb een vraag over een (stads)fiets. Kan dat ook in pTa of kluskwestie?
Deze? Die is er iddquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:12 schreef pitboer het volgende:
Was er geen algemene onderhoudstopic?Voor kleine vragen?
Niet in een PTA topic, dat sloeg echt helemaal nergens op, doe maar lekker in je NWS forum.quote:Op zondag 6 september 2020 11:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je mag tegenwoordig niet meer generaliseren een een complete etnische groep koppelen aan een automerk? 🤔
Dat erkende ik ook zeg maar in bovenstaande post lolquote:Op zondag 6 september 2020 11:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Niet in een PTA topic, dat sloeg echt helemaal nergens op, doe maar lekker in je NWS forum.
Dit idd, maar denk niet dat het gebeurd. Heb namelijk heel erg het gevoel dat er meerdere kampen zijn binnen de admin/mod groep.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:00 schreef halfway het volgende:
Ik moet het toch even kwijt, dit had anders opgelost kunnen worden door opschonen oid het was bedoeld als bedanktopic nu lijkt het een 2e trap na.
PTA / Sounddragon bedankt openen dus.
Niet echt netjes inderdaad, iemand die 10 jaar vrijwilliger is geweest zo behandelenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:00 schreef halfway het volgende:
Ik moet het toch even kwijt, dit had anders opgelost kunnen worden door opschonen oid het was bedoeld als bedanktopic nu lijkt het een 2e trap na.
PTA / Sounddragon bedankt openen dus.
Inderdaad, niet altijd eens maar zeker bedankt voor het ondankbare werk!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Bedanken we m toch gewoon hier.
SD, je bent een lul maar wel een lieve lul. Tx voor alle tijd die je in PTA hebt gestoken!
Volgens de regeltjes post je nu door met een ban.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
Thanks voor de support mannen, en er zit idd een een heel stuk meer achter; ik ben ook geen heilige, maar hoe dit gaat is idd niet zoals het hoort.
Ik heb geen ban, anders kon ik niet postenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:38 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Volgens de regeltjes post je nu door met een ban.
Je kloon heeft er 1.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen ban, anders kon ik niet posten
Wil je ergens heen met dit verhaal of had je ineens zin om voor het eerst in PTA te posten?quote:
Zo is het maar net ! Je bent een botte lul met grote poten, die snel op andermans tenen staat. Toch bedoel je het goed en heb je een hart van goud.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Bedanken we m toch gewoon hier.
SD, je bent een lul maar wel een lieve lul. Tx voor alle tijd die je in PTA hebt gestoken!
Maatje 42 bij 1.87, valt best meequote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:25 schreef lipje het volgende:
[..]
Zo is het maar net ! Je bent een botte lul met grote poten, die snel op andermans tenen staat. Toch bedoel je het goed en heb je een hart van goud.
SD, thnx voor alle moeite die je hebt gedaan om het een beetje leefbaar te houden hier
Kutkabouter..zo,dat was mijn feedback weer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maatje 42 bij 1.87, valt best meeMaar je hebt wel gelijk; ik heb een grote bek soms, maar met mijn hartje is niks mis, soms moet je door dingen heen kijken
![]()
Het is nooit te laat er een te beginnenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er ook een Peugeot rijders lotgenoten topic?
zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nuquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:04 schreef Hyperdude het volgende:
Begin anders een Stellantis topic.
Nog meer lotgenoten.
Kan je toch wegstrepen tegen de toffe Lancia fanboys?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nu
quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nu
PTA tradities.. ze zijn kapodt.quote:
No offence, maar je bleef 2 dagen stil na het openen van je topic. In bijna alle gevallen houdt dat in dat een TS niks meer van zich gaat laten horen. Dat jij nu zegt dat je van plan was om te reageren, oke. Dat kan...quote:Op zondag 27 februari 2022 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom gooit Dick Laurent mijn topic dicht, en waarom noemt hij het een "vrij onzinnig" topic?
Ik wilde net gaan reageren.
Feiten jongeh, en klagen mag bij Yvonne, ik ben niet bepaald vrijwillig weg gegaan ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 15:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
No offence, maar je bleef 2 dagen stil na het openen van je topic. In bijna alle gevallen houdt dat in dat een TS niks meer van zich gaat laten horen. Dat jij nu zegt dat je van plan was om te reageren, oke. Dat kan...
Je vraag was tevens volgens mij ook niet heel serieus te nemen, lokt over het algemeen trollerige reacties uit. "Moet ik mijn auto nu weg doen omdat het van een merk is van een land dat nu oorlog voert" Tsja. Wat verwacht je oprecht voor advies uit zo'n vraag te halen? Meeste reacties (ik heb zelf ook gereageerd) waren nog goed bedoeld, maar op een gegeven moment kwamen er alleen maar trolololo antwoorden, dus toen heb ik hem dicht gegooid.
En @:Sounddragon Je mag ook wel een keer ophouden met elke kans te grijpen om hier te roepen dat het vroeger zoveel beter was en gedaan werd. Dan had je lekker zelf mod moeten blijven als je het zó goed voor elkaar had
Gedraag jullie allebei,heb geen zin om een random rooie alweer een dickpic te sturen en de klappen alweer op te vangen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Feiten jongeh, en klagen mag bij Yvonne, ik ben niet bepaald vrijwillig weg gegaan ofzoEn tevens ventileer ik gewoon mijn mening, in een feedbacktopic, weet niet wat je probleem is
![]()
PTA-traditie, en tevens om domweg de weg open te houden voor posts en views (die betalen de rekeningen bij de FOK!s) topics werden hier nooit gesloten, of het moest echt, echt, echt nodig zijn.. nu is de AT nog één page.. armoedig.
Maargoed, nieuwe stuurman nieuwe koers, kijk maar lekker wat je doet jongeh
Hai schatjequote:Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef Charged het volgende:
[..]
Gedraag jullie allebei,heb geen zin om een random rooie alweer een dickpic te sturen en de klappen alweer op te vangen.
Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Is er een centraal topic over Dacia? Specifieker over de Dacia Spring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Maak m aanquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Is er een centraal topic over Dacia? Specifieker over de Dacia Spring?
Zolang je op een verjaardag je mond houd, anders sta je mooi voor lül.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:58 schreef Charged het volgende:
Hebben we een stokbrood liefhebbers iets? Ik weet dat het eigenlijk een no go dingetje is om iets frans te hebben hier sinds onze frankofiel niet meer onder ons is. Heb echter de gok gewaagd en dus ook een Citroen gekocht.
Kan\mag iets geopend worden zonder gedoe of liever niet?
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:34 schreef Charged het volgende:
Hey,don't care. just asking. Loop lang genoeg mee hier om te weten wat jullie over de zeik kan helpen. no prob.
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:34 schreef Charged het volgende:
Hey,don't care. just asking. Loop lang genoeg mee hier om te weten wat jullie over de zeik kan helpen. no prob.
TR gemaakt. SD staat in mijn hall of fame. Het beste wat jullie ooit gehad hebben hier samen met Turq.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.
Sounddragon in PTA / [Autotopic] Citroën #12 - Voor doorgedraaide Citroëngekkiesquote:Op maandag 28 maart 2022 17:58 schreef Charged het volgende:
Hebben we een stokbrood liefhebbers iets? Ik weet dat het eigenlijk een no go dingetje is om iets frans te hebben hier sinds onze frankofiel niet meer onder ons is. Heb echter de gok gewaagd en dus ook een Citroen gekocht.
Kan\mag iets geopend worden zonder gedoe of liever niet?
Lief doen; Chargie is een toffequote:Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.
Ben jij het?quote:
Bij gebrek aan beterquote:
hij mist ook zijspiegels.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef daNpy het volgende:
Ik had de 1984 Isdera Imperator 108i uitgezocht:
De Imperator 108i is een doorontwikkeling van de Mercedes CW311 conceptwagen uit 1978, die door Eberhard Schulz werd ontworpen. Omdat Mercedes geen interesse had om de CW311 in serieproductie te gaan bouwen richtte Schulz zijn eigen bedrijf Isdera op om de wagen op de markt te brengen.
[ afbeelding ]
De Imperator was met zijn carrosserie van glasvezelversterkte kunststof bovenop een stalenbuizenframe vergelijkbaar met andere exotische sportwagens van zijn tijd. Voor de aandrijflijn werd gebruikgemaakt van Mercedes V8-motoren gekoppeld aan een manuele vijfversnellingsbak van ZF.
Opvallend was dat de Imperator geen achteruitkijkspiegels had maar een soort periscoop die de bestuurder het zicht naar achteren gaf, waardoor een uitstulping op het dak ontstond. Verder was de wagen ook uitgerust met vleugeldeuren.
De auto had een luxueus interieur waarbij veel interieurcomponenten uit de Porsche 928 gebruikt werden.
Ik had er echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 november 2022 20:26 schreef lipje het volgende:
[..]
hij mist ook zijspiegels.
Of zaten die ver op de neus. Ooit deze auto mogen aanschouwen bij de ring. Blijft een bijzondere verschijning
Ik ook niet tot ik m zag. Dacht eerst dat het een of andere Benz was, omdat er een ster op de motorkap lag. Maar na lang zoeken bleek het dit ding te zijn.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik had er echt nog nooit van gehoord
Puik!quote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef daNpy het volgende:
Dat kan niet omdat de laatste post is verwijderd en dan krijg ik de melding "Je kan geen nieuw topic maken omdat er nog een topic in deze reeks open is."
Ik had de 1984 Isdera Imperator 108i uitgezocht:
De Imperator 108i is een doorontwikkeling van de Mercedes CW311 conceptwagen uit 1978, die door Eberhard Schulz werd ontworpen. Omdat Mercedes geen interesse had om de CW311 in serieproductie te gaan bouwen richtte Schulz zijn eigen bedrijf Isdera op om de wagen op de markt te brengen.
[ afbeelding ]
De Imperator was met zijn carrosserie van glasvezelversterkte kunststof bovenop een stalenbuizenframe vergelijkbaar met andere exotische sportwagens van zijn tijd. Voor de aandrijflijn werd gebruikgemaakt van Mercedes V8-motoren gekoppeld aan een manuele vijfversnellingsbak van ZF.
Opvallend was dat de Imperator geen achteruitkijkspiegels had maar een soort periscoop die de bestuurder het zicht naar achteren gaf, waardoor een uitstulping op het dak ontstond. Verder was de wagen ook uitgerust met vleugeldeuren.
De auto had een luxueus interieur waarbij veel interieurcomponenten uit de Porsche 928 gebruikt werden.
Sinds wanneer ben jij zwart eigenlijk?quote:
Februari dit jaarquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zwart eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |