Ik zou een hapje uit de tegenstander laten nemen door een reservespelerquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:41 schreef Greys het volgende:
Oh jee, dus niet alleen om de tegenstanders willen beiden tweede worden maar ook om het reisschema. Ipv heel Rusland door maar één kleine reis.
Nou succes met tweede worden allebei
Bij de Belgen?quote:
Een wedstrijd spelen om die te willen verliezen, het is weer eens wat andersquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:41 schreef Greys het volgende:
Oh jee, dus niet alleen om de tegenstanders willen beiden tweede worden maar ook om het reisschema. Ipv heel Rusland door maar één kleine reis.
Nou succes met tweede worden allebei
Thanksquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij krijgt er twee.
Die had je nog tegoed.
Mét glitters
Whehehequote:
Klein smetje hebben we ook nog niet gehad geloof ikquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou een hapje uit de tegenstander laten nemen door een reservespeler
Het mag helaas niet te opzichtig, daar hadden ze al waarschuwingen voor gehad toch?quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een wedstrijd spelen om die te willen verliezen, het is weer eens wat anders
Nou, schop 'm in eigen doel en je bent klaar
De Britten hebben 8 andere spelers. Wel met vaste keeper.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij de Belgen?
En de Britten, die nog veel veranderd?
Een van de keepers is ook anders dan anders begreep ik. Was tussendoor ff honden wandelen maar zoiets zeiden zequote:Op donderdag 28 juni 2018 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehehe
Maar wel leuk voor de bankzitterds
Go study Ijsbeer, of lig je lekker op schema?quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
Belgie 2 is waarschijnlijk nog steeds beter dan het NL elftal.
Schema gaat voorlopig goed.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:37 schreef ato het volgende:
[..]
Go study Ijsbeer, of lig je lekker op schema?
Goed zoquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schema gaat voorlopig goed.![]()
Heb na het eten nog een uurtje gedaan en nu is het wel weer even goed vind ik.
Mooi, goed bezig.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jaaaa. Dat zou echt de kers op de taart zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel leuk dat Panama voor staat trouwens.
Die supporters waren al zo blij met een WK goal laatst, zou het leuk vinden als ze dan ook nog een wedstrijdje kunnen winnen.
Goed van je Ijs, lekker even genieten vanavond.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja gun ik hen ook..quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel leuk dat Panama voor staat trouwens.
Die supporters waren al zo blij met een WK goal laatst, zou het leuk vinden als ze dan ook nog een wedstrijdje kunnen winnen.
Ja, vervelend is dit altijd, maar je houdt het niet tegen. Was laatst bij Frankrijk - Denemarken ook al zo waardeloos.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:43 schreef Em31 het volgende:
Hoop hierdoor dat de nummer twee er tegen Colombia meteen uitgaat
t.e.a.b.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:48 schreef ato het volgende:
Over ijs gesproken, ik kon het niet laten om ijs te kopen..![]()
Oh ja, nog niet eens bij stilgestaanquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, vervelend is dit altijd, maar je houdt het niet tegen. Was laatst bij Frankrijk - Denemarken ook al zo waardeloos.
Helemaal vervelend voor al die mensen die hier een kaartje voor hebben gekocht.
Ik zie dat belletje nu pas.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Dat belletje bovenaan, heeft dat nog een functie? Het lijkt nu een escape functie. Forum snel op wit
Welk belletje?quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Dat belletje bovenaan, heeft dat nog een functie? Het lijkt nu een escape functie. Forum snel op wit
Zo lijkt het wel jaquote:Op donderdag 28 juni 2018 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor als de baas binnen komt? Of moeder de vrouw![]()
Ik zie daar geen belletje, nergens eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |