Met glittersquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Krijgen we nu allemaal een sticker in ons schrift?
Oh nee. Toch niet.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Nahhh, jullie krijgen allemaalllll een sticker!
YASSSSSquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:29 schreef ijs_beer het volgende:
Insert Oprah: and a sticker for you and for you![]()
Geroyeerdquote:
Is het ook. Leuker dan Luizenmoeder.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was een verwijzing naar dit, vind dat hilarisch:
Ik ken alleen dat fragmentquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is het ook. Leuker dan Luizenmoeder.
Ja wat is dan jamaarjaaaa ja nouja.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat fragment![]()
niet de hele serie.
quote:
Die moet in de OPquote:
Gaat het nog popjequote:Op woensdag 27 juni 2018 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja wat is dan jamaarjaaaa ja nouja.![]()
![]()
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een half biertje op en ben zowat al stomdronken joh. Ben echt niks meer gewend.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was een verwijzing naar dit, vind dat hilarisch:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik drink ook nooit bier, maar had er ineens zin in. Hoort bij voetbal.
Bier en tieten! Nou die heb ik ook, dus mooi.
En je bent een bijtertjequote:Op woensdag 27 juni 2018 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik drink ook nooit bier, maar had er ineens zin in. Hoort bij voetbal.
Bier en tieten! Nou die heb ik ook, dus mooi.
Ato!quote:
Vanavond niet gedronken, afgelopen zondag wel. Ik was net wijs genoeg om niet te postenquote:
Is zeker zo. Ik ben ook graag hier de laatste tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet meer zo goed waarom dit ooit 'de vernieuwde SC' werd destijds en wat er mis was met de oude (geloof dat ik het zelf deed maar weet het echt niet meer waarom, tis de leeftijd...) maar tis wel echt donders gezellig en tof al heel lang hier jongasss.![]()
Je verdient een sticker voor het opzetten van de SCquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet meer zo goed waarom dit ooit 'de vernieuwde SC' werd destijds en wat er mis was met de oude (geloof dat ik het zelf deed maar weet het echt niet meer waarom, tis de leeftijd...) maar tis wel echt donders gezellig en tof al heel lang hier jongasss.![]()
Dank u dank uquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je verdient een sticker voor het opzetten van de SC![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:44 schreef Redefine het volgende:
Zeker gezellig hierAl was het in de twee klachtnachten natuurlijk nog veel gezelliger
Maakt niet uit. Gewoon een sticker erbij.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank u dank uStickers
(maar ik deed niks hoor behalve gewoon ff snel een nieuwe starten of laten starten, weet het niet meer en zit mobiel dus kan niet snel terugvinden)
HATSEEEEEEquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gewoon een sticker erbij.
Jij krijgt een sticker met de tekst ”I Survived Klachtnacht 1 & 2”.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:44 schreef Redefine het volgende:
Zeker gezellig hierAl was het in de twee klachtnachten natuurlijk nog veel gezelliger
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij krijgt een sticker met de tekst ”I Survived Klachtnacht 1 & 2”.
F*ck Yeahquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij krijgt een sticker met de tekst ”I Survived Klachtnacht 1 & 2”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |