SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Lambo of Rekt
Gaan we al trouwen miranquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo hel hè eindelijk reactie jonguh !
ik kom net uit gran canaria... maar als jij daar wil trouwen, ik volg jou waar jij wil schone.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tenerife natuurlijk. Overheerlijke cocktails voor de gasten. Gamba’s al ajillo
nog geen eens Tenerife? Effe serieus! Anders hadden we effe biertje kunnen doenquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik kom net uit gran canaria... maar als jij daar wil trouwen, ik volg jou waar jij wil schone.
wanneer was je erquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog geen eens Tenerife? Effe serieus! Anders hadden we effe biertje kunnen doentjongejonge
holaquote:Op woensdag 27 juni 2018 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat is het helaas eerder regel dan uitzondering hier tegenwoordig....![]()
Hoi C_A![]()
yes sinds 1 maart.quote:Op woensdag 27 juni 2018 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey kanjer! Hoe is het met jou? Je woont inmiddels in Tenerife lees ik.
Primaquote:Op woensdag 27 juni 2018 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
Geen zin in een Hardcore setje Eggs? Als er nog een roosteraar te bereiken is that is...
Kan ik me heel goed voorstellen! Voor altijd op vakantie!quote:Op woensdag 27 juni 2018 01:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yes sinds 1 maart.
Heerlijk! Nooit meer terug naar nl
mwahquote:Op woensdag 27 juni 2018 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen! Voor altijd op vakantie!![]()
Ja ok, werken hoort er bij als je geen miljonair bent ofzo maar damn dat klimaat, als ik en je man ook maar een klein beetje homo in ons hadden zou ik zo met je ruilen!quote:Op woensdag 27 juni 2018 01:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah
Keihard aan het werk hier
quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:04 schreef EggsTC het volgende:
daar gaan we... scott brown, oldschool, maar bijzonder goed voor zn tijd, ergo; ver vooruit zn tijd.
ik doe niet aan techno... alleen hardcore, darkcore, goa en hardrock.quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
Ik krijg het verzoek of je het kan mixen met Techno....
ok duidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik doe niet aan techno... alleen hardcore, darkcore, goa en hardrock.
Voor mij niet nodig , ik ging vroeger ook naar dit soort feestjesquote:Op woensdag 27 juni 2018 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
Ik krijg het verzoek of je het kan mixen met Techno....
ligt eraan of charlotske komtquote:Op woensdag 27 juni 2018 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
Kom je nog hier heen de 28e van Juli Eggs?
Maak eens een hardcore torrent net zoals je Goa torrent....quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:32 schreef EggsTC het volgende:
ik spaar bepaalde muziek al 20 jaar ongeveer, zoals ook dit
Kan opzich wel ja.quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak eens een hardcore torrent net zoals je Goa torrent....
Serieus, doe dat! Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Serieus, doe dat! Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!Ik ga mn best doen, maar dat laatste hoeft nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
Gelukkig!quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen, maar dat laatste hoeft niet
Je hoeft van mij niet een volgorde te geven, gewoon op alfabet vind ik primaquote:Op woensdag 27 juni 2018 02:39 schreef EggsTC het volgende:
Weet je wat het is... het bepalen van de volgorde is het moeilijkst, ik heb 100 tracks die extreem bizar zijn, maar om nou te zeggen dit is nr 23 en dit is nr 88.... dat is echt lastig.
Ik heb over een jaar of 15 heen alle beste nrs verzameld, waarvan ik vind dat ze het beste zijn... dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet een volgorde te geven, gewoon op alfabet vind ik prima
Damn dat moet 1 van de beste downloads worden die ik ooit heb gedaan!quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb over een jaar of 15 heen alle beste nrs verzameld, waarvan ik vind dat ze het beste zijn... dus dat komt wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aint even started yetquote:Op woensdag 27 juni 2018 02:47 schreef Outpost76 het volgende:
God domme EggsTC wat draai je HEERLIJK!![]()
zekerquote:Op woensdag 27 juni 2018 02:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Die was sick! Maar wat er nu komt is nog beter??
JAAAAAA!quote:Op woensdag 27 juni 2018 03:04 schreef knokkels het volgende:
Uurtje bezig geweest met 1 app downloaden om vanaf te bank te luisteren 😂😏
Play store werkte niet mee, daarna verkeerde apps.
Nog wat extra tijd erbij Eggs?
Possie die religieus gaat. Dat wil ik zien.quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen, maar dat laatste hoeft niet
quote:Op woensdag 27 juni 2018 03:04 schreef knokkels het volgende:
Uurtje bezig geweest met 1 app downloaden om vanaf te bank te luisteren 😂😏
Play store werkte niet mee, daarna verkeerde apps.
Nog wat extra tijd erbij Eggs?
Ehm.... mijn aanbod had niets met iets religieus te maken...quote:Op woensdag 27 juni 2018 03:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Possie die religieus gaat. Dat wil ik zien.
Onze Eggs, die achter de draaitafel staat. Geheiligd zij Zijn Naam.
Enzovoorts enzovoorts.
Johquote:Op woensdag 27 juni 2018 03:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm.... mijn aanbod had niets met iets religieus te maken...![]()
EggsTC begreep dit.
Rawrrrrrrrrrrquote:
Dat en dan met alle geluidjes en beat, tijd om uit je dak te gaan!quote:Op woensdag 27 juni 2018 03:33 schreef EggsTC het volgende:
deze sick... ik kwam op een gegeven moment een zaal binnen, en ik was de eerste die die zaal binnen kwam, en ik was kneiter waus op de pille... draaitie dit nummer, ik was de eerste omdat het nog vroeg was
Slaapkopquote:
Ik zal je er aan helpen herinneren.quote:
Ja, ik zag het op het journaal. Succes!quote:Op woensdag 27 juni 2018 07:37 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen cafca en CindieY. Ik ga even puzzelen hoe ik vandaag op mijn werk ga komen met de busstakingen. Gedoe
Succes met het puzzelen. Lijkt me geen pretje.quote:Op woensdag 27 juni 2018 07:37 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen cafca en CindieY. Ik ga even puzzelen hoe ik vandaag op mijn werk ga komen met de busstakingen. Gedoe
quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:09 schreef livelink het volgende:
Nou ik zit in de bus naar Utrecht. Ik ging op de gok naar de bushalte en hij kwam net aanrijden. Ik ben tot nog toe wel de enige passagier. Privéritje dus. Deel 1 van de reis gelukt.
Nou ik zit in de bus naar Utrecht. Ik ging op de gok naar de bushalte en hij kwam net aanrijden. Ik ben tot nog toe wel de enige passagier. Privéritje dus. Deel 1 van de reis gelukt.
Yes!quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:09 schreef livelink het volgende:
Het is je dag vandaag!quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:46 schreef livelink het volgende:
Ik zit nu in bus 2. Uiteindelijk ben ik zelfs redelijk op tijd op mijn werk.
Heerlijk! Geniet ervan!quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:31 schreef MadMaster het volgende:
Wachten op de zon en dan richting strand.
Goedemorgen...
Het is nu heerlijk weer voor het strand volgens mij. En nog niet al te druk.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:31 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
dat wordt hier ergens de komende dagen ook het plan, ik denk morgen of zondagquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:31 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Qua sterkte of qua niet meer gangbaar montuur?quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:33 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo naar de opticien. Ik heb echt een nieuwe bril nodig.
Daarom, hoewel het hier nu nog flink bewolkt is...quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is nu heerlijk weer voor het strand volgens mij. En nog niet al te druk.
Alles kan, maar hoger dan 28 graden op maandag en dan langzaam afnemende temperaturen lijkt het hier niet te worden...quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:41 schreef Dolberg het volgende:
Hoorde zojuist dat we volgende week een week lang 30+ graden kunnen krijgen.
pfoe, ik vind het rotdingen, die fietsen, en zeker met een verrotte knie. Zorg je wel goed voor jezelf?quote:Op woensdag 27 juni 2018 07:50 schreef just me het volgende:
ggoedemorgen
![]()
vandaag naar de kabouters en ik pak daar ipv de bus de OV-fiets
Fietsen is goed voor je knieën.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
pfoe, ik vind het rotdingen, die fietsen, en zeker met een verrotte knie. Zorg je wel goed voor jezelf?
Kwa sterkte. Zal naar multifocaal moeten ben ik bangquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua sterkte of qua niet meer gangbaar montuur?
[ afbeelding ]
Dat klopt. Omdat je in beweging bent zonder dat je onverwachtse bewegingen maakt en overdreven kracht hoeft te zetten. (zoals bij veel sporten).quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fietsen is goed voor je knieën.
Kreeg het zelfs als therapie...
ben ik de eerste?quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Kwa sterkte. Zal naar multifocaal moeten ben ik bang
Mijn zwager heeft heel lang met zo'n montuur rondgelopen...
voor mijn knieën niet en zeker niet zo'n zware fiets zonder versnellingen. Ik heb het fietsen definitief opgegevenquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fietsen is goed voor je knieën.
Kreeg het zelfs als therapie...
Wat is er mis met je knieën?quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor mijn knieën niet en zeker niet zo'n zware fiets zonder versnellingen. Ik heb het fietsen definitief opgegeven
Ik zat er over te denken om zo bij de opticien binnen te komen, maar ik zal vast niet de eerste zijn, denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben ik de eerste?
Een multifocaaaaaaale bril
Graag gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, nou zit Froger in mijn hoofd, ik geef cafca de schuld
Geen kloon.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn hele lijf is verrot
Maare, van wie ben jij een kloon?
quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:53 schreef Dolberg het volgende:
[..]
Geen kloon.
Tijd geleden account aangemaakt ivm verveling.
Vervolgens een andere baan gezocht en een tijdje weggeweest hier.
Nu weer terug ivm verveling.
Zowel een multifocale bril als multifocale lenzen vind ik niks.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Kwa sterkte. Zal naar multifocaal moeten ben ik bang
Mijn zwager heeft heel lang met zo'n montuur rondgelopen...
die man gaat ook maar door he?quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Santana gisteren was zeer de moeite waard, maar helaas werden Well All Right en She's Not There (allebei covers natuurlijk, maar toch) niet gespeeld. Was wel een minpuntje...
Op de achtergrond werden regelmatig beelden van zijn optreden op Woodstock geprojecteerd en dan besef je je inderdaad wel dat hij al een tijdje meedraait...quote:
quote:Programma van vandaag
10:30 - 11:30 MadMaster - Bring On The Sun...
quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:28 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien de zon niet wil doorkomen, gaan we die maar even oproepen...
[..]
Never mind, als die zon maar verschijnt...quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:44 schreef cafca het volgende:
Ik kan helaas niet meeluisteren, maar ik zit nu wel met Londonbeat in mijn hoofd
Hier schijnt de zon, hoorquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, als die zon maar verschijnt...
Vandaag behoren we hier tot het noorden, schijnbaar.quote:
Wat zo'n WK in Rusland al niet met je doet...quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was boven mijn tetriservaring aan het toepassen, ik heb het voor elkaar hoor: de twee smalle boekenkasten uit de woonkamer kunnen we tzt op zolder kwijt
Ik was al bang dat je het gedreun niet kon waarderen...quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word best wakker van deze muziek, daar ben ik wel blij mee
's avonds kan ik het inderdaad over het algemeen niet hebben, nu kennelijk welquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je het gedreun niet kon waarderen...
Such is life...quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
's avonds kan ik het inderdaad over het algemeen niet hebben, nu kennelijk wel
Daar is het in principe ook voor bedoelt, maar ik begrijp dat je dat nu niet meer lukt...quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger kon ik op dit soort muziek ook prima dansen
ik ben bang dat het me niet meer gaat lukken nee, tot een jaartje of tien geleden nog wel. Maar goed, toen was dat ook een fikse opleving qua gezondheid, misschien komt er nog een keer zo'n periode. Al denk ik dat de leeftijd ook aardig gaat meetellen dan, maar wie weet sta ik na mijn 50ste ofzo opeens weer op de dansvloer.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is het in principe ook voor bedoelt, maar ik begrijp dat je dat nu niet meer lukt...
quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:46 schreef livelink het volgende:
Ik zit nu in bus 2. Uiteindelijk ben ik zelfs redelijk op tijd op mijn werk.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben bang dat het me niet meer gaat lukken nee, tot een jaartje of tien geleden nog wel. Maar goed, toen was dat ook een fikse opleving qua gezondheid, misschien komt er nog een keer zo'n periode. Al denk ik dat de leeftijd ook aardig gaat meetellen dan, maar wie weet sta ik na mijn 50ste ofzo opeens weer op de dansvloer.
Succes!quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:42 schreef cafca het volgende:
Zo, nieuwe bril uitgezocht. Het wordt een "office-bril" blijkbaar. Om simpel te schakelen tussen beeldscherm, lezen en mensen aankijken. Voor veraf heb ik niks nodig.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:42 schreef cafca het volgende:
Zo, nieuwe bril uitgezocht. Het wordt een "office-bril" blijkbaar. Om simpel te schakelen tussen beeldscherm, lezen en mensen aankijken. Voor veraf heb ik niks nodig.
Ja, zoiets denk ik. We zullen zien.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Heette dat vroeger niet een beeldschermbril? Of is dat toch wat anders?
Bij ons niet denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij ons kon je die vroeger door de werkgever vergoed krijgen
quote:
Ik ben benieuwd hoe de bril bevalt.quote:
Bij ons nog steeds volgens mijquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij ons kon je die vroeger door de werkgever vergoed krijgen
Make love, not war ☮
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
Weten jullie nog mijn boosheid vorige week n.a.v de indeling voor Lennon bij voetbal? The story continues...Wat een gedoe en wat laf dat ze niet even bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Eens.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat een gedoe en wat laf dat ze niet even bellen.
Zo is dat. Stom spelletje. Koop een racefiets voor hemquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens.
En ik vind het stom van mezelf dat ik er zo boos over word/ben. Het is maar voetbal.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo is dat. Stom spelletje. Koop een racefiets voor hem
ik ben helemaal over de diskookquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dansvloer in de nieuwe keuken, dat ga ik eens even overleggen hier
Discobal i.p.v. gehaktbal?quote:
Misschien wil Ajax Lennon wel hebben? Nouri wordt toch niks meer.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik denk dat hij daar ook niet blij van gaat worden.
Ik wil nog met hem praten of hij naar een andere club wil.... dat zou mijn voorkeur zijn.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wil Ajax Lennon wel hebben? Nouri wordt toch niks meer.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
Weten jullie nog mijn boosheid vorige week n.a.v de indeling voor Lennon bij voetbal? The story continues...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een laffe manier van communiceren zeg.
Ik snap het ook wel weer als Lennon niet naar een andere club wil. Hier kent hij iedereen natuurlijk.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Als voetballer heb je niks te willen, de zaakwaarnemer bepaalt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik denk dat hij daar ook niet blij van gaat worden.
Ik wil nog met hem praten of hij naar een andere club wil.... dat zou mijn voorkeur zijn.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een aanfluiting zeg, dat Duitse elftal
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Worden de Duitsers alwéér verslagen in Rusland.
don't mention ze war!
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Jammer dat die wedstrijd niet in Wolgograd (het vroegere Stalingrad) gespeeld is. Dan zou de ironie compleet zijn
Als ie maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien halfdoodquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo is dat. Stom spelletje. Koop een racefiets voor hem
Altijd nog beter dan zakenman worden!quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ie maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien halfdood
Misschien wil Duitsland hem wel.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ie maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien halfdood
Kan 'ie zelfs op de fiets...quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wil Duitsland hem wel.
Eens en klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 17:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat een laffe manier van communiceren zeg.
Ik snap het ook wel weer als Lennon niet naar een andere club wil. Hier kent hij iedereen natuurlijk.
Maar accepteert hij het? Of heeft hij er moeite mee?quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens en klopt.
Even een update. peaceman heeft later vanmiddag toch nog een gesprek gehad. Daarin is van alles besproken en peaceman snapt het nu (voor een deel) ook beter. Waar het op neerkomt, is dat Lennon technisch heel goed is, maar niet fel (eager) genoeg is/geen winnaars mentaliteit heeft. Dat is wel nodig in het hogere team en anderen hebben dat meer. Ze denken dat deze indeling beter voor hem is en dat hij daar meer kan groeien.
Lennon gaat dus volgend jaar naar het team waarvoor hij nu ingedeeld is. Zijn focus ligt nu op feller worden. Lastig om aan hem uit te leggen wat dat precies is, hij snapt dat niet zo goed. Het zit ook niet in hem.
Ja dat doet hij wel. Daarin is hij ook heel gemakkelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar accepteert hij het? Of heeft hij er moeite mee?
Ergens wel te begrijpen, deze beslissing, voor zover dat op die leeftijd van belang is.
voor een club die hoog speelt, en zo’n club is Sparta, is dat wel degelijk van belang hij het indelen van de teams.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar accepteert hij het? Of heeft hij er moeite mee?
Ergens wel te begrijpen, deze beslissing, voor zover dat op die leeftijd van belang is.
Past prima in het huidige Duitse team dus.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon gaat dus volgend jaar naar het team waarvoor hij nu ingedeeld is. Zijn focus ligt nu op feller worden. Lastig om aan hem uit te leggen wat dat precies is, hij snapt dat niet zo goed. Het zit ook niet in hem.
Maar een beetje uitleg op voorhand zou wel fijn zijn geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor een club die hoog speelt, en zo’n club is Sparta, is dat wel degelijk van belang hij het indelen van de teams.
Lennon wilde niet naar een andere club en komt in elk geval bij twee jongens waarmee hij het goed kan vinden. Weliswaar zijn die tweedejaars, maar goed zijn plezier staat voorop.
Ik kan uiteindelijk goed leven met de uitleg. Ze zijn niet zomaar tot deze conclusie gekomen.
Het gaat erom dat de JO11-2 tegen voornamelijk 2e jaars en fysieke spelers moet spelen. Ze denken dat Lennon dat nu nog niet aan kan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:43 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik snap de uitleg van de club niet helemaal...
Als hij het technisch gewoon goed aan kan, dan doet hij het in een lager team met 1 been op zijn rug. Als ze willen dat hij beter/feller wordt en hij heeft de kwaliteit in huis, Zouden ze hem eigenlijk iets boven zijn niveau moeten laten spelen want dan zal hij automatisch groeien.
Maar goed, op zijn leeftijd staat plezier voorop.
En ik denk dat Lennon iemand is die je gewoon lekker moet laten voetballen, dan komt het vanzelf wel goed.
Nee dus... het is een prestatiegerichte club. De lagere teams hebben dat wel wat meer dan de selectieteams. Zelfs met 7 en 8 jarigen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Past prima in het huidige Duitse team dus.
Maar op zijn leeftijd, is lekker tegen een balletje aantrappen niet gewoon belangrijker dan een onverschrokken winnaarsmentaliteit?
Gewoon z'n dansje in het veld doen waardoor iedereen moet lachen en dan sneaky de bal in het netje leggen...
quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Over voetbal gesproken, ik kijk nu al uit naar de eerstvolgende huldiging van Ajax door de burgemeester van Amsterdam....
Alle clubs zijn volgens mij prestatiegerichte clubs... anders kan je er net zo goed mee ophoudenquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dus... het is een prestatiegerichte club. De lagere teams hebben dat wel wat meer dan de selectieteams. Zelfs met 7 en 8 jarigen.
Ja, daar hebben ze wel een goed punt denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de JO11-2 tegen voornamelijk 2e jaars en fysieke spelers moet spelen. Ze denken dat Lennon dat nu nog niet aan kan.
Ja maar de één wat meer dan de andere en ik bedoel daar eigenlijk het niveau mee. Bij deze club speelt op elk niveau het 1e team hoofdklasse. En speelt het 1e team ook hoog. Dat is bij veel andere clubs wel anders.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alle clubs zijn volgens mij prestatiegerichte clubs... anders kan je er net zo goed mee ophouden
hij moet straks al tegen veel tweedejaars e spelers gaan spelen, dus fysiek is het zeker wel een uitdaging.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:43 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik snap de uitleg van de club niet helemaal...
Als hij het technisch gewoon goed aan kan, dan doet hij het in een lager team met 1 been op zijn rug. Als ze willen dat hij beter/feller wordt en hij heeft de kwaliteit in huis, Zouden ze hem eigenlijk iets boven zijn niveau moeten laten spelen want dan zal hij automatisch groeien.
Maar goed, op zijn leeftijd staat plezier voorop.
En ik denk dat Lennon iemand is die je gewoon lekker moet laten voetballen, dan komt het vanzelf wel goed.
met de komst van Tadic is die kans in elk geval toegenomen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Over voetbal gesproken, ik kijk nu al uit naar de eerstvolgende huldiging van Ajax door de burgemeester van Amsterdam....
Je hebt prestatiegericht en prestatiegericht...quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alle clubs zijn volgens mij prestatiegerichte clubs... anders kan je er net zo goed mee ophouden
Twan was ook bijna weg... Die gaat volgend jaar wel echt weg denk ik. Hij moet volgende week weer trainingen voor selectie.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:04 schreef just me het volgende:
Wij hebben ook de nodige opzeggingen gekregen ivm selectie gebeuren, de ene kant op en de andere kant op
Ja, dat vooral. En dan is het goed dat hij bij een paar spelers in het team zit met wie hij het goed kan vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij moet straks al tegen veel tweedejaars e spelers gaan spelen, dus fysiek is het zeker wel een uitdaging.
Ik snapte het ook niet, maar nu, na de mondelinge uitleg, wel veel beter en kan ik er mee leven. Als hij daadwerkelijk de kwaliteit heeft, komt dat toch wel bovendrijven, maar bovenal is het belangrijk dat hij het plezier om te voetballen houdt.
Het ging er ons vooral om dat wij even een gevoel hadden dat hij niet eerlijk beoordeeld was. Dat gevoel is nu weg.
En de keuzes die gemaakt zijn voor de e2, tja wij zijn bevooroordeeld en het er dus bijna automatisch niet mee eens.
het is ook lastig voor clubs natuurlijk. Je kunt het nooit alle ouders (!) naar de zin maken.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:04 schreef just me het volgende:
Wij hebben ook de nodige opzeggingen gekregen ivm selectie gebeuren, de ene kant op en de andere kant op
Zou zonde zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan was ook bijna weg... Die gaat volgend jaar wel echt weg denk ik. Hij moet volgende week weer trainingen voor selectie.
© Joachim Löwquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan was ook bijna weg... Die gaat volgend jaar wel echt weg denk ik. Hij moet volgende week weer trainingen voor selectie.
Wie?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
met de komst van Tadic is die kans in elk geval toegenomen.
Hij heeft zeker 2 niet leuke jaren gehad. Het zou me niet verbazen dat hij naar een andere club gaat. Maar liever dat dan stoppen met voetbal.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik denk dat ze dat nog best goed kan doen. Ben je tevreden met haar als burgemeester?
Maar als ie nou gewoon wil stoppen met voetbal?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker 2 niet leuke jaren gehad. Het zou me niet verbazen dat hij naar een andere club gaat. Maar liever dat dan stoppen met voetbal.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Nog zo'n zwammuts in de Stopera...
Dan stopt hij, maar ik zou het wel jammer vinden. Want dan doet hij niets meer aan sport. En ik vind hem nog te jong voor de sportschool. Al moet ik zien dat hij daar dan naartoe zou gaan zoals hij zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar als ie nou gewoon wil stoppen met voetbal?
quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dus... het is een prestatiegerichte club. De lagere teams hebben dat wel wat meer dan de selectieteams. Zelfs met 7 en 8 jarigen.
Het voordeel is dat ze net zo veel rookt als Eberhard...quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nieuw koekje voor Amsterdam. Het Femkutje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nieuw koekje voor Amsterdam. Het Femkutje.
[ afbeelding ]
Ja, zou zeker jammer zijn. Heb die ene wedstrijd die ik van hem gezien heb (bij de f-jes of hoe dat tegenwoordig ook maar heet) met verbazing staan kijken over goed goed hij toen al was. Maar ook op zijn leeftijd staat plezier nog steeds voorop.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan stopt hij, maar ik zou het wel jammer vinden. Want dan doet hij niets meer aan sport. En ik vind hem nog te jong voor de sportschool. Al moet ik zien dat hij daar dan naartoe zou gaan zoals hij zegt.
Hij heeft nu ook zelf gekozen hoor. We hebben alleen met hem de opties besproken.
Hebben jullie in Amsterdam helemaal geen kutcake-workshop gedaan?! Tssk! Bén je een keer in Amsterdam...quote:
Preciesquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, zou zeker jammer zijn. Heb die ene wedstrijd die ik van hem gezien heb (bij de f-jes of hoe dat tegenwoordig ook maar heet) met verbazing staan kijken over goed goed hij toen al was. Maar ook op zijn leeftijd staat plezier nog steeds voorop.
Nee die hebben we gemist.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hebben jullie in Amsterdam helemaal geen kutcake-workshop gedaan?! Tssk! Bén je een keer in Amsterdam...
Hier ook donderdag gevoelquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat het donderdag is. Ik heb vandaag gewerkt zodat ik morgen thuis ben. Maar dat ben ik helemaal niet gewend.
Je zou het bijna denken...quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier ook donderdag gevoelZit je weer op de bank ofzo?
Ouders hebben m.i.recht op uitleg. Bij ons zijn ale ouders van de f- en de e teams bij elkaar geroepen door de technische staf. Ben benieuwd of er nog meer opzeggingen komenquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is ook lastig voor clubs natuurlijk. Je kunt het nooit alle ouders (!) naar de zin maken.
Bij Lennon was het punt vooral dat ie als enige van zijn oude team ‘zo laag’ werd geplaatst. Waren het er twee of drie geweest, dan had ik er gelijk wel vrede mee kunnen hebben en had ik geen uitleg gehoeven.
Dan komt er over jaar of 10 een nieuwe.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ze net zo veel rookt als Eberhard...
Zo lang gaat Ajax er toch ook over doen om weer kampioen te worden?quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan komt er over jaar of 10 een nieuwe.
Zo lang heeft 'ie het niet gered.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan komt er over jaar of 10 een nieuwe.
Zou zo maar kunnen, maar alleen al voor de beleving door Femke hoop ik dat het eerder is...quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo lang gaat Ajax er toch ook over doen om weer kampioen te worden?
Goedemorgen.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2018 06:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo voel ik me aan het eind van de middag ook, als ik weekend heb.
Ohoh..... Goedemorgen livelink.quote:
Vroeg weekend is voor mietjesquote:Op donderdag 28 juni 2018 06:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo voel ik me aan het eind van de middag ook, als ik weekend heb.
Nee, ik ga voor de tactiek van gisteren. Daarmee ben ik zowel op mijn werk als thuis gekomen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 06:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ohoh..... Goedemorgen livelink.![]()
Al vervoer geregeld voor vandaag?
Goeie tactiek dan.quote:Op donderdag 28 juni 2018 06:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor de tactiek van gisteren. Daarmee ben ik zowel op mijn werk als thuis gekomen.
Echte vrouwen ookquote:Op donderdag 28 juni 2018 06:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vroeg weekend is voor mietjes
Echt mannen werken ook op vrijdag
Precies.quote:
Echte mannen werken soms door de week al zo hard, dat ze vrijdags thuis kunnen blijven.quote:Op donderdag 28 juni 2018 06:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vroeg weekend is voor mietjes
Echt mannen werken ook op vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |