SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Lambo of Rekt
Gaan we al trouwen miranquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo hel hè eindelijk reactie jonguh !
ik kom net uit gran canaria... maar als jij daar wil trouwen, ik volg jou waar jij wil schone.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tenerife natuurlijk. Overheerlijke cocktails voor de gasten. Gamba’s al ajillo
nog geen eens Tenerife? Effe serieus! Anders hadden we effe biertje kunnen doenquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik kom net uit gran canaria... maar als jij daar wil trouwen, ik volg jou waar jij wil schone.
wanneer was je erquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog geen eens Tenerife? Effe serieus! Anders hadden we effe biertje kunnen doentjongejonge
holaquote:Op woensdag 27 juni 2018 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat is het helaas eerder regel dan uitzondering hier tegenwoordig....![]()
Hoi C_A![]()
yes sinds 1 maart.quote:Op woensdag 27 juni 2018 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey kanjer! Hoe is het met jou? Je woont inmiddels in Tenerife lees ik.
Primaquote:Op woensdag 27 juni 2018 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
Geen zin in een Hardcore setje Eggs? Als er nog een roosteraar te bereiken is that is...
Kan ik me heel goed voorstellen! Voor altijd op vakantie!quote:Op woensdag 27 juni 2018 01:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yes sinds 1 maart.
Heerlijk! Nooit meer terug naar nl
mwahquote:Op woensdag 27 juni 2018 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen! Voor altijd op vakantie!![]()
Ja ok, werken hoort er bij als je geen miljonair bent ofzo maar damn dat klimaat, als ik en je man ook maar een klein beetje homo in ons hadden zou ik zo met je ruilen!quote:Op woensdag 27 juni 2018 01:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah
Keihard aan het werk hier
quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:04 schreef EggsTC het volgende:
daar gaan we... scott brown, oldschool, maar bijzonder goed voor zn tijd, ergo; ver vooruit zn tijd.
ik doe niet aan techno... alleen hardcore, darkcore, goa en hardrock.quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
Ik krijg het verzoek of je het kan mixen met Techno....
ok duidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik doe niet aan techno... alleen hardcore, darkcore, goa en hardrock.
Voor mij niet nodig , ik ging vroeger ook naar dit soort feestjesquote:Op woensdag 27 juni 2018 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
Ik krijg het verzoek of je het kan mixen met Techno....
ligt eraan of charlotske komtquote:Op woensdag 27 juni 2018 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
Kom je nog hier heen de 28e van Juli Eggs?
Maak eens een hardcore torrent net zoals je Goa torrent....quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:32 schreef EggsTC het volgende:
ik spaar bepaalde muziek al 20 jaar ongeveer, zoals ook dit
Kan opzich wel ja.quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak eens een hardcore torrent net zoals je Goa torrent....
Serieus, doe dat! Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Serieus, doe dat! Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!Ik ga mn best doen, maar dat laatste hoeft nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
Gelukkig!quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen, maar dat laatste hoeft niet
Je hoeft van mij niet een volgorde te geven, gewoon op alfabet vind ik primaquote:Op woensdag 27 juni 2018 02:39 schreef EggsTC het volgende:
Weet je wat het is... het bepalen van de volgorde is het moeilijkst, ik heb 100 tracks die extreem bizar zijn, maar om nou te zeggen dit is nr 23 en dit is nr 88.... dat is echt lastig.
Ik heb over een jaar of 15 heen alle beste nrs verzameld, waarvan ik vind dat ze het beste zijn... dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet een volgorde te geven, gewoon op alfabet vind ik prima
Damn dat moet 1 van de beste downloads worden die ik ooit heb gedaan!quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb over een jaar of 15 heen alle beste nrs verzameld, waarvan ik vind dat ze het beste zijn... dus dat komt wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aint even started yetquote:Op woensdag 27 juni 2018 02:47 schreef Outpost76 het volgende:
God domme EggsTC wat draai je HEERLIJK!![]()
zekerquote:Op woensdag 27 juni 2018 02:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Die was sick! Maar wat er nu komt is nog beter??
JAAAAAA!quote:Op woensdag 27 juni 2018 03:04 schreef knokkels het volgende:
Uurtje bezig geweest met 1 app downloaden om vanaf te bank te luisteren 😂😏
Play store werkte niet mee, daarna verkeerde apps.
Nog wat extra tijd erbij Eggs?
Possie die religieus gaat. Dat wil ik zien.quote:Op woensdag 27 juni 2018 02:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen, maar dat laatste hoeft niet
quote:Op woensdag 27 juni 2018 03:04 schreef knokkels het volgende:
Uurtje bezig geweest met 1 app downloaden om vanaf te bank te luisteren 😂😏
Play store werkte niet mee, daarna verkeerde apps.
Nog wat extra tijd erbij Eggs?
Ehm.... mijn aanbod had niets met iets religieus te maken...quote:Op woensdag 27 juni 2018 03:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Possie die religieus gaat. Dat wil ik zien.
Onze Eggs, die achter de draaitafel staat. Geheiligd zij Zijn Naam.
Enzovoorts enzovoorts.
Johquote:Op woensdag 27 juni 2018 03:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm.... mijn aanbod had niets met iets religieus te maken...![]()
EggsTC begreep dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |