SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Maar goede vakantie geweest?quote:
Ja warm menquote:
Ik ga in oktober, ben benieuwdquote:Op maandag 25 juni 2018 18:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja warm men![]()
Voor de alcohol hoefde je daar niet te komen, bijzonder slecht in het allin van het hotel, maar verder was het prima
ff opzoeken!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:18 schreef ToT het volgende:
Ik heb een cameralens te koop staan op Marktplaats, neemt er ineens een Engelsman contact met me op.
Hij vraagt de prijs terwijl die 2x duidelijk vermeld staat en hij gaat meteen akkoord zonder te onderhandelen.
Hij vraagt hoeveel het kost om het naar Engeland te sturen en wil mijn gegevens weten.
Het kwam vrij verdacht op me over dus nam ik contact met Marktplaats op over of dit wel zuivere koffie is.
Zij vertrouwden het ook niet en toen besloot ik een zinnetje uit de communicatie met die meneer te gaan Googlen.
Ik kreeg meteen een hit: meneer is blijkbaar een Nigeriaan die in Engeland woont en koopt zo vaker dure lenzen via Marktplaats. Hij zegt dat hij het geld heeft overgemaakt en dat je de advertentie moet verwijderen, en dan wil hij dat je de lens meteen opstuurt.
Je kunt je bankrekening blijven controleren of het geld overgemaakt is, maar dat gebeurt niet, en hij blijft maar pushen dat je het moet opsturen!
Een bekende scam idd.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:18 schreef ToT het volgende:
Ik heb een cameralens te koop staan op Marktplaats, neemt er ineens een Engelsman contact met me op.
Hij vraagt de prijs terwijl die 2x duidelijk vermeld staat en hij gaat meteen akkoord zonder te onderhandelen.
Hij vraagt hoeveel het kost om het naar Engeland te sturen en wil mijn gegevens weten.
Het kwam vrij verdacht op me over dus nam ik contact met Marktplaats op over of dit wel zuivere koffie is.
Zij vertrouwden het ook niet en toen besloot ik een zinnetje uit de communicatie met die meneer te gaan Googlen.
Ik kreeg meteen een hit: meneer is blijkbaar een Nigeriaan die in Engeland woont en koopt zo vaker dure lenzen via Marktplaats. Hij zegt dat hij het geld heeft overgemaakt en dat je de advertentie moet verwijderen, en dan wil hij dat je de lens meteen opstuurt.
Je kunt je bankrekening blijven controleren of het geld overgemaakt is, maar dat gebeurt niet, en hij blijft maar pushen dat je het moet opsturen!
Die heb ik zien liggen vanuit de bus, dat is in het duurdere/luxere gedeelte van het eiland.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die heb ik zien liggen vanuit de bus, dat is in het duurdere/luxere gedeelte van het eiland.
Ik zou zeggen dat hij nog 4 keer geld moet overmaken omdat het niet aankomt steeds, en dan de lens naar nigeria sturenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:18 schreef ToT het volgende:
Gewoon terugpushen dat je het geld niet ontvangen heb.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:18 schreef ToT het volgende:
Jep, zeg dat je meerdere lenzen opstuurt als je het geld vaker ontvangt.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon terugpushen dat je het geld niet ontvangen heb.
Daarom doe ik geen zaken via Marktplaats of welke verkoop-/veilingsite dan ook.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:18 schreef ToT het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Foto van Gran Canaria. Het derde icoon vond ik wel interessant.
"Verboden werpsterren naar vogels te gooien"
[ afbeelding ]
Niet alleen een gehackt account. Volgens mij kan je bij paypal als koper altijd een klacht indienen, waarbij je eigenlijk altijd je geld terug krijgt. Als je als koper zegt dat je het product niet hebt ontvangen, is dat al voldoende voor paypal om het geld van het account van de verkoper terug te halen en terug te storten naar de koper.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:37 schreef ToT het volgende:
Ik lees net dat zelfs Paypal-betalingen accepteren niet altijd veilig is; als iemand een betaling doet met een gehackte Paypal-account en je stuurt je product op, dan kan naderhand de echte eigenaar van het Paypal account zo het geld van jouw rekening weer terug laten storten en ben je je geld alsnog kwijt.
Neuh, zo makkelijk gaat dat ook weer net niet, maar je moet er als verkoper wel wat moeite voor doen om te zorgen dat de koper geen gelijk krijgt.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet alleen een gehackt account. Volgens mij kan je bij paypal als koper altijd een klacht indienen, waarbij je eigenlijk altijd je geld terug krijgt. Als je als koper zegt dat je het product niet hebt ontvangen, is dat al voldoende voor paypal om het geld van het account van de verkoper terug te halen en terug te storten naar de koper.
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet alleen een gehackt account. Volgens mij kan je bij paypal als koper altijd een klacht indienen, waarbij je eigenlijk altijd je geld terug krijgt. Als je als koper zegt dat je het product niet hebt ontvangen, is dat al voldoende voor paypal om het geld van het account van de verkoper terug te halen en terug te storten naar de koper.
Dit ja!quote:Op maandag 25 juni 2018 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, zo makkelijk gaat dat ook weer net niet, maar je moet er als verkoper wel wat moeite voor doen om te zorgen dat de koper geen gelijk krijgt.
Maar goed, Marktplaats Harktplaats.... het interesseert ze daar echt geen moer... zolang je maar betaalt voor je advertentie enzo....
En daarbij, het volk wat reageert is vaak wel van een niveau_____!!!!
Gratis aanbieden en dan nog eisen stellen enzo....Of je auto verkopen, dat is echt altijd een lol.
Vraagprijs 7500 euro..
"Voor 2000 haal ik hem nu gelijk op"___!!!!
Antwoord: "Voor 7500 kan je hem nu gelijk ophalen!"quote:Op maandag 25 juni 2018 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vraagprijs 7500 euro..
"Voor 2000 haal ik hem nu gelijk op"___!!!!
Had toen ook een keer een auto die al tijdje stilstond en dus lege accu had. Maar ja, laden ging langzaam. Ging die kerel helemaal van: Ja, de motor is z'n druk kwijt en dat kost bla bla veel enzo... dus ik geef je er 100 euro voorquote:
quote:
Ja echt, dan plaats je een advertentie waarbij je bewust al onder de andere prijzen gaan zitten, bieden ze soms serieus 10% van jouw vraagprijs.quote:
Ik reageer niet eens op dat soort bids... ja soms, en dan lach ik... maar alleen als ik er tijd voor hebquote:Op maandag 25 juni 2018 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt, dan plaats je een advertentie waarbij je bewust al onder de andere prijzen gaan zitten, bieden ze soms serieus 10% van jouw vraagprijs.
Dan geef je aan dat je akkoord gaat als ze er nog een nulletje achter zetten, worden ze ineens knorrig!
Oef ja, dat soort gezeik!quote:Op maandag 25 juni 2018 18:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had toen ook een keer een auto die al tijdje stilstond en dus lege accu had. Maar ja, laden ging langzaam. Ging die kerel helemaal van: Ja, de motor is z'n druk kwijt en dat kost bla bla veel enzo... dus ik geef je er 100 euro voor
Ik zeg: nou mooi niet, die accu is gewoon leeg.
Ging om een BMW 318iS, 1 van de meest betrouwbare motorblokken die BMW gebouwd heeft... ja, die is echt zomaar vanuit het niets z'n druk kwijt enzo
Gast helemaal boos dat ie zo ver moest rijden enzo... Ik zeg, ja, ik heb je vooraf gemeld dat de accu waarschijnlijk leeg zou zijn. Jouw keuze.
Ging ie weer boos weg.
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik reageer niet eens op dat soort bids... ja soms, en dan lach ik... maar alleen als ik er tijd voor heb
Ik maakte er af en toe een spelletje van om ze bezig te houdenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt, dan plaats je een advertentie waarbij je bewust al onder de andere prijzen gaan zitten, bieden ze soms serieus 10% van jouw vraagprijs.
Dan geef je aan dat je akkoord gaat als ze er nog een nulletje achter zetten, worden ze ineens knorrig!
Mja, het was al een wat ouder model en er zat wat werk aan. Dus had hem voor 600 ofzo te koop staan. Wat gewoon een reëele prijs was gezien het werk wat moest gebeuren.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef ja, dat soort gezeik!En 100 euro voor een BMW?
![]()
![]()
Of dat ze, terwijl je al een prijs hebt afgesproken, ineens "benzinegeld" van de prijs af willen hebben omdat ze van zo ver moesten komen!
Lijkt mager.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:16 schreef EggsTC het volgende:
Nou zal ik ns een set erin knalle, onnie?
Als er roosteraars en animo is that is.
Ik heb wel animo, maar dan is het nog steeds mager, ja.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel animo, maar dan is het nog steeds mager, ja.
mja, nu?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je wel inroosteren, vanaf hoe laat?
al luistert er niemand...... Dance as if nobody's watching.... dat geldt ook voor draaienquote:
Wat wil je, met de GOaD op de radio!quote:Op maandag 25 juni 2018 20:14 schreef livelink het volgende:
Kijk, de luisteraars komen toch als vanzelf
Goede muziek om ondertussen op te ruimen!quote:
Dat is het voordeel van een dochter die al zomervakantie heeft. Ik kom tegenwoordig elke dag thuis in een opgeruimd huisquote:Op maandag 25 juni 2018 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Goede muziek om ondertussen op te ruimen!
een puber die opruimt? Wat voor zeldzaam exemplaar heb jij in huis?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een dochter die al zomervakantie heeft. Ik kom tegenwoordig elke dag thuis in een opgeruimd huis
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een dochter die al zomervakantie heeft. Ik kom tegenwoordig elke dag thuis in een opgeruimd huis
Ja, ze is het grootste deel van de dag alleen thuis en dan vindt ze het kennelijk leuk. Het is ook meer dan alleen opruimen hoor. Ze is ook elke dag de kamer aan het veranderen. Dus wat dat betreft is het wel telkens een verrassing als ik thuis kom. Het opruimen is de bonus, zeg maar.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een puber die opruimt? Wat voor zeldzaam exemplaar heb jij in huis?
Niet zoveel naar haar luisteren dan, ik krijg eerst Faithless, dan Fat Boy Slim, Fall Out Boy en dan pas dat gedrocht...quote:Op maandag 25 juni 2018 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is wel triest gesteld met Spotify op het moment dat wanneer je Fa intypt in de zoekfunctie, dat je eerst Famke Louise krijgt en dan pas Faithless
Ik weet alleen van horen zeggen wie die hork is....quote:Op maandag 25 juni 2018 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zoveel naar haar luisteren dan, ik krijg eerst Faithless, dan Fat Boy Slim, Fall Out Boy en dan pas dat gedrocht...
Uiteraard zou je als eerst Fantasia en Fatali moeten krijgen, in de perfecte wereld.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is wel triest gesteld met Spotify op het moment dat wanneer je Fa intypt in de zoekfunctie, dat je eerst Famke Louise krijgt en dan pas Faithless
Geen aandacht aan schenken...quote:Op maandag 25 juni 2018 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik weet alleen van horen zeggen wie die hork is....
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:44 schreef EggsTC het volgende:
Als je mij ziet, zie je de leer.
Als je de leer ziet, zie je mij.
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:44 schreef EggsTC het volgende:
Als je mij ziet, zie je de heer.
Als je de heer ziet, zie je mij.
quote:
en wat doet het nu met je ?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef livelink het volgende:
Gek is dat; op sommige momenten kan ik van dit soort muziek ontzettend zenuwachtig worden en op andere momenten ontspant het me juist.
Dit is normaal, sterk wel, van iemand als jij... je gaat in de muziek op, deze muziek kan zware emoties los maken, en dat kan best heftig zijn, je bent een heel eind als je hier zenuwachtig van kan worden.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef livelink het volgende:
Gek is dat; op sommige momenten kan ik van dit soort muziek ontzettend zenuwachtig worden en op andere momenten ontspant het me juist.
Ik luisterde het eerst met de koptelefoon en toen werd ik er echt zenuwachtig van. Nu luister ik zonder koptelefoon en nu raak ik wel ontspannen.quote:
Te direct kan soms idd net ff wat te heftig zijn, hoewel het soms ook wel enorm episch kan zijn!quote:Op maandag 25 juni 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luisterde het eerst met de koptelefoon en toen werd ik er echt zenuwachtig van. Nu luister ik zonder koptelefoon en nu raak ik wel ontspannen.
a.k.a. Yoda?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:09 schreef EggsTC het volgende:
"Whatever you fight against, will make you suffer. If you fight anxiety you will get anxious, If you fight anger, you will get angry. If you fight sadness, you will get sad. Whatever you fight, you will become."
~Adyashanti.
mooi zoquote:Op maandag 25 juni 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luisterde het eerst met de koptelefoon en toen werd ik er echt zenuwachtig van. Nu luister ik zonder koptelefoon en nu raak ik wel ontspannen.
Ok, I fight being rich.... so I'll become rich...quote:Op maandag 25 juni 2018 21:09 schreef EggsTC het volgende:
"Whatever you fight against, will make you suffer. If you fight anxiety you will get anxious, If you fight anger, you will get angry. If you fight sadness, you will get sad. Whatever you fight, you will become."
~Adyashanti.
Adyashanti is de grootste die ik ken, qua z'n materie, weet heel heel goed waar hij over praat, beter dan wie dan ook in deze materie. Ik zou je deze boeken zeer zeer aanraden als je wil weten hoe je psyche, je emoties en je state of mind werken;quote:
Rich is relatief... vrijheid in je hoofd is een mijloen keer meer waard dan materiele "richness".... dus het hangt af van wat je met "rich" bedoeltquote:Op maandag 25 juni 2018 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ok, I fight being rich.... so I'll become rich...
Je bent veel te vroeg man.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef EggsTC het volgende:
Piet zou zn broek op zn enkels hebben met deze panfluiten.
Welterusten just me. Alles opgeruimd?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef just me het volgende:
ik goa afsluiten
dank voor de muziekjes eitje
....en toen hij eenmaal de hamburger en patatje met ontdekt had:quote:Op maandag 25 juni 2018 21:34 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor t luisteren JM
Ik ga nog wel ff door voor de liefhebbers
Dat is boeddha die de mac had ontdektquote:Op maandag 25 juni 2018 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
....en toen hij eenmaal de hamburger en patatje met ontdekt had:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft het kennelijk al geregeld...
Bedankt voor het vooraf melden...quote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden weer ff gedaan.
Lang leve Smoelenboek!
Ik kreeg het verzoek via Facebook, of ik ff wilde verlengen. Klonk nogal dringend.quote:
Prima, maar meld het hier ook dan even, zoals ik deed.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kreeg het verzoek via Facebook, of ik ff wilde verlengen. Klonk nogal dringend.
Ik heb dit in geen tijden meer gedaan en wil het verder ook graag zo houden. Sorry als ik ff niet aan de gangbare regels voldaan heb voor deze ene keer dat ik het doe.
Ik doe het nooit, ik wist amper meer hoe het werkt en ik hoop het voorlopig ook niet weer hoeven te doen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar meld het hier ook dan even, zoals ik deed.
Had ik niet naar boven hoeven lopen en de boel voor niets in hoeven kloppen...
Daarom verwachtte ik ook geen actie van je, maar de wandeling was in ieder geval goed voor de lijn.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe het nooit, ik wist amper meer hoe het werkt en ik hoop het voorlopig ook niet weer hoeven te doen.
Mocht ik in de verre toekomst het weer moeten doen, hoop in te herinneren dat als men me in Facebook aanspreekt, dat ik het hier moet vermelden. Ik was niet eens meer actief in het topic.
Maar goed, natuurlijk idd wel kut dat je naar boven moest lopen.
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom verwachtte ik ook geen actie van je, maar de wandeling was in ieder geval goed voor de lijn.
Molshoop er over...
GIng ff iets sneller dan nieuwe datum aanklikken en dan daar een tijd kiezen.quote:
Ah zo, 6 bier is ongeveer 3 uur zoiets met halve liters.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
GIng ff iets sneller dan nieuwe datum aanklikken en dan daar een tijd kiezen.
Kan altijd aangepast worden natuurlijk!(En dat zou natuurlijk ook moeten gebeuren!
)
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik vind het jammer, maar ik ga echt afsluiten. Dank je wel voor de muziek Eggs. Hoe vaker en hoe langer ik het hoor, hoe lekkerder ik het ga vinden.
The muses rapt.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen idee? Laatste tijd veel Bullwackie.
[ afbeelding ]
Die site http://www.mijk.pro/quote:Op maandag 25 juni 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:
Dit zijn 3 top100 goa collecties die ik over 7 jaar heb gespaard, ze zijn redelijk outdated, want 2014 was de laatste... maar bijna alles wat ik draai nu komt erin terug.
Uit 90.000 tracks ongeveer... de 300 beste, maar hij loopt 4 jaar achter.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:
Hier, download dit;
http://www.mijk.pro/Tops.zip
Dit zijn 3 top100 goa collecties die ik over 7 jaar heb gespaard, ze zijn redelijk outdated, want 2014 was de laatste... maar bijna alles wat ik draai nu komt erin terug.
Haha, ja wat sloop ik ze hard he... man man man, wat een killer was ik in world of warcraft.quote:
Ik heb 34 GB zoiets.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Uit 90.000 tracks ongeveer... de 300 beste, maar hij loopt 4 jaar achter.
Ik wordt echt te oud.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:10 schreef Rafeiro het volgende:
Tijdje terug had eggs goa met bitpop, dacht wellicht nu ook wat met pokemon GO
2x naar de kapper op 1 avond?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Is daar aan huis.. wel gezellig.
Ik ga zo weer, fijne avond!
Raakt het dan niet in de war?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:25 schreef Charlotte3 het volgende:
Lekkerrrrrr met bol fris haar onder den wol![]()
Een losse knot, hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, losse knot op mn kop. Zo slaap ik.
Biemans is wel een Brabantse achternaamquote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die komt ook uit Brabantttt denk.. zo te horen.
Laatste dit piet, sorryquote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer bij, mijn naam is haas.
Ben nog wel tijdje wakker.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:51 schreef EggsTC het volgende:
Ok alleen nog vortex er achteraan, dan klaar
Hij was weer top. Schakel over naar de Boiler room nu.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:01 schreef EggsTC het volgende:
Bedankt jongens, volgende keer op de keta, dan ga je een stuk betere set horen.
Doe mij dan ook een beetjequote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:01 schreef EggsTC het volgende:
Bedankt jongens, volgende keer op de keta, dan ga je een stuk betere set horen.
Goedemorgen Meltingquote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 06:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Ik was er van overtuigd dat het zondag was toen de wekker ging. Het duurde echt wel even voordat ik doorhad dat het een werkdag was
Ja, ik ben er nog steeds niet helemaal overheen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 06:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat een tegenvaller zal dat zijn geweest.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 06:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog steeds niet helemaal overheen.
En het is ongeneeslijkquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:08 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Spijkerbroek.... je bent ziek!
Sterkte!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 06:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog steeds niet helemaal overheen.
nu nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Moeiiiiizaam, stond net nog voor een gesloten deur. Kantoorpand was nog dicht.
Nee nee, ben binnen nu.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu nog?da's best laat! ik ben hier sinds 7:15 binnen
door elkaar heen?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Karnemelk en water it is. Drink niet zo vaak koffie..
tegenwoordig is het kennelijk ook een dingetje om lauwwarm water te drinken, doen er hoer ook een paarquote:
hoer ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tegenwoordig is het kennelijk ook een dingetje om lauwwarm water te drinken, doen er hoer ook een paar
Drink ik ook. Met een smaakje.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tegenwoordig is het kennelijk ook een dingetje om lauwwarm water te drinken, doen er hoer ook een paar
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Drink ik ook. Met een smaakje.
(Thee te lang laten staan)
dat dusquote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:07 schreef cafca het volgende:
Ook geen zin om te werken, maar wel een paar deadlines deze week. Dus toch maar ff gas erop.
Lekker aan de nesteldrangquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]Kerel!
[..]Heej!
Ben aan het behangen hier!Althans in de voorbereidende fase!
Alles fijn daar?quote:
Whehe!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekker aan de nesteldrangLukt het een bietje?
Dat is ook lastig, om boven je hoofd te werkenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles fijn daar?
[..]
Whehe!
Ja hoor!Alleen plafonds sauzen vind ik echt zoooooo kut he!
Het is niet volledig naar m'n zin geworden, maar fuck it; met gewoon daglicht (dus geen fel zonlicht) ziet het er prima uit.
Ja ! Het gaat eindelijk de goede kant opquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles fijn daar?
[..]
Whehe!
Ja hoor!Alleen plafonds sauzen vind ik echt zoooooo kut he!
Het is niet volledig naar m'n zin geworden, maar fuck it; met gewoon daglicht (dus geen fel zonlicht) ziet het er prima uit.
Daarvoor hebben ze in de Efteling een goede oplossing: Villa Volta.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:40 schreef Charlotte3 het volgende:
Dat is ook lastig, om boven je hoofd te werken.
Je autocorrect werkt nog steeds prima dusquote:
Ja, vet hequote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze in de Efteling een goede oplossing: Villa Volta.
Help eens Sjakie!quote:
Hetzelfde doet R49 nu in MUZquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
De postcijfers van ONZ in 2010-2014 bekeken, man, wat was R49 daarin vertegenwoordigd zeg!
rare neigingen dat dingquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je autocorrect werkt nog steeds prima dus
Jaja, hij maakt er gewoon van wat je het meest typt hoorquote:
Ja en het is wit op wit; je ziet amper wat je aan het doen bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat is ook lastig, om boven je hoofd te werken.
Zo lang vrouwlief niet begint te klagen is het goed, haha.
zou ie gewoon net zo ranzig zijn als ikquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jaja, hij maakt er gewoon van wat je het meest typt hoor
Eerst zwart verven dus. En dan wit sauzen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en het is wit op wit; je ziet amper wat je aan het doen bent.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eerst zwart verven dus. En dan wit sauzen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan heeftie tenminste nog wat te doen thuis..quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dan heeftie tenminste nog wat te doen thuis..ahum..
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 Melting - Golden oldies
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Is de winkel bijna gesloten dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:49 schreef brother52 het volgende:
Oei, ik moet even in volle sprint naar de winkel zie ik...
Hoi Raf.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:01 schreef Rafeiro het volgende:
Hoi meltingIk heb de hik en ben wat anders aan het doen, maar de stream staat aan
Weet je hoe irritant!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Raf.![]()
Dat je de hik hebt, en dat je wat anders aan het doen bent, is dubbelop.
Je bent natuurlijk gewoon aan het hikken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vout voor 96 uur non stop is er niks bij
Anderhalf nummer gemist. Valt dus nog wel mee.quote:
Verdorie...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Anderhalf nummer gemist. Valt dus nog wel mee.
Is wel een hitje geweest, tochquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
De zanger was me wel duidelijk, maar dit nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |