abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 18:09:48 #1
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_180039351

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.

Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.

Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.

Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!

Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192

Klik hier voor onze Facebookpagina

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_180039369
_O_
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 18:11:24 #3
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_180039394
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:10 schreef EggsTC het volgende:
_O_
Maar goede vakantie geweest?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_180039419
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:11 schreef just me het volgende:

[..]

Maar goede vakantie geweest?
Ja warm men _O_

Voor de alcohol hoefde je daar niet te komen, bijzonder slecht in het allin van het hotel, maar verder was het prima
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 18:14:05 #5
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_180039471
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja warm men _O_

Voor de alcohol hoefde je daar niet te komen, bijzonder slecht in het allin van het hotel, maar verder was het prima
Ik ga in oktober, ben benieuwd :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_180039479
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:14 schreef just me het volgende:

[..]

Ik ga in oktober, ben benieuwd :)
Welk hotel
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 18:17:27 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_180039539
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Welk hotel
ff opzoeken!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_180039552
Ik vond Tenerife mooier dan Gran Canaria, maar ook op die laatste heb ik een prima vakantie gehad ^O^
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180039569
_O- Ik heb een cameralens te koop staan op Marktplaats, neemt er ineens een Engelsman contact met me op.
Hij vraagt de prijs terwijl die 2x duidelijk vermeld staat en hij gaat meteen akkoord zonder te onderhandelen.
Hij vraagt hoeveel het kost om het naar Engeland te sturen en wil mijn gegevens weten.
Het kwam vrij verdacht op me over dus nam ik contact met Marktplaats op over of dit wel zuivere koffie is.
Zij vertrouwden het ook niet en toen besloot ik een zinnetje uit de communicatie met die meneer te gaan Googlen.
Ik kreeg meteen een hit: meneer is blijkbaar een Nigeriaan die in Engeland woont en koopt zo vaker dure lenzen via Marktplaats. Hij zegt dat hij het geld heeft overgemaakt en dat je de advertentie moet verwijderen, en dan wil hij dat je de lens meteen opstuurt.
Je kunt je bankrekening blijven controleren of het geld overgemaakt is, maar dat gebeurt niet, en hij blijft maar pushen dat je het moet opsturen! :')
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 18:18:53 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_180039570
Lopesan Costa Meloneras Resort, daar ga ik naar toe met een vriendin
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 18:19:53 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_180039598
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:18 schreef ToT het volgende:
_O- Ik heb een cameralens te koop staan op Marktplaats, neemt er ineens een Engelsman contact met me op.
Hij vraagt de prijs terwijl die 2x duidelijk vermeld staat en hij gaat meteen akkoord zonder te onderhandelen.
Hij vraagt hoeveel het kost om het naar Engeland te sturen en wil mijn gegevens weten.
Het kwam vrij verdacht op me over dus nam ik contact met Marktplaats op over of dit wel zuivere koffie is.
Zij vertrouwden het ook niet en toen besloot ik een zinnetje uit de communicatie met die meneer te gaan Googlen.
Ik kreeg meteen een hit: meneer is blijkbaar een Nigeriaan die in Engeland woont en koopt zo vaker dure lenzen via Marktplaats. Hij zegt dat hij het geld heeft overgemaakt en dat je de advertentie moet verwijderen, en dan wil hij dat je de lens meteen opstuurt.
Je kunt je bankrekening blijven controleren of het geld overgemaakt is, maar dat gebeurt niet, en hij blijft maar pushen dat je het moet opsturen! :')
:D :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_180039604
quote:
Een bekende scam idd.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180039624
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:18 schreef just me het volgende:
Lopesan Costa Meloneras Resort
Die heb ik zien liggen vanuit de bus, dat is in het duurdere/luxere gedeelte van het eiland.
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 18:21:33 #14
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_180039640
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die heb ik zien liggen vanuit de bus, dat is in het duurdere/luxere gedeelte van het eiland.
O-)

mijn 1e vakantie sinds 6 jaar dus heb ik het gewoon verdiend 8-)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_180039650
quote:
Ik zou zeggen dat hij nog 4 keer geld moet overmaken omdat het niet aankomt steeds, en dan de lens naar nigeria sturen
Lambo of Rekt
pi_180039736
quote:
Gewoon terugpushen dat je het geld niet ontvangen heb. :P
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_180039779
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Gewoon terugpushen dat je het geld niet ontvangen heb. :P
Jep, zeg dat je meerdere lenzen opstuurt als je het geld vaker ontvangt.
Lambo of Rekt
  maandag 25 juni 2018 @ 18:28:02 #18
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_180039807
quote:
Daarom doe ik geen zaken via Marktplaats of welke verkoop-/veilingsite dan ook.
Ik heb geen zin in al die mafklappers die gaan lopen pingelen of langs willen komen.

Gisteren een afval-ophaal-Turk blij gemaakt met mijn oude e-bike.
Die had ik net bij het afval gezet en hij kwam langs met z'n busje.
Hij twijfelde of het wel afval was, hoewel ik de sleutel, het losse bedieningelement en de oplader op de bagagedrager had vastgemaakt. Toen ik 'm overtuigd had, wilde hij 'm vandaag pas op komen halen, want de bus zat al vol. Dan kwam hij 'm bij mij thuis wel even halen.
Mooi niet dus, it's now or never.

'Meneer, ies mooie fiets, dank u!'
Alstu, scheelt mij weer leuren met dat ding...
pi_180039811
Foto van Gran Canaria. Het derde icoon vond ik wel interessant.
"Verboden werpsterren naar vogels te gooien"
pi_180039821
Dit kreeg ik laatst;

Lambo of Rekt
pi_180039933
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Foto van Gran Canaria. Het derde icoon vond ik wel interessant.
"Verboden werpsterren naar vogels te gooien"
[ afbeelding ]
_O-
Lambo of Rekt
pi_180040053
Ik lees net dat zelfs Paypal-betalingen accepteren niet altijd veilig is; als iemand een betaling doet met een gehackte Paypal-account en je stuurt je product op, dan kan naderhand de echte eigenaar van het Paypal account zo het geld van jouw rekening weer terug laten storten en ben je je geld alsnog kwijt. :o
pi_180040093
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:37 schreef ToT het volgende:
Ik lees net dat zelfs Paypal-betalingen accepteren niet altijd veilig is; als iemand een betaling doet met een gehackte Paypal-account en je stuurt je product op, dan kan naderhand de echte eigenaar van het Paypal account zo het geld van jouw rekening weer terug laten storten en ben je je geld alsnog kwijt. :o
Niet alleen een gehackt account. Volgens mij kan je bij paypal als koper altijd een klacht indienen, waarbij je eigenlijk altijd je geld terug krijgt. Als je als koper zegt dat je het product niet hebt ontvangen, is dat al voldoende voor paypal om het geld van het account van de verkoper terug te halen en terug te storten naar de koper.
pi_180040143
Ik betaal graag met paypal, maar iemand mag mij niet via paypal betalen, te veel kans op gezeik en geld kwijt
pi_180040169
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Niet alleen een gehackt account. Volgens mij kan je bij paypal als koper altijd een klacht indienen, waarbij je eigenlijk altijd je geld terug krijgt. Als je als koper zegt dat je het product niet hebt ontvangen, is dat al voldoende voor paypal om het geld van het account van de verkoper terug te halen en terug te storten naar de koper.
Neuh, zo makkelijk gaat dat ook weer net niet, maar je moet er als verkoper wel wat moeite voor doen om te zorgen dat de koper geen gelijk krijgt.

Maar goed, Marktplaats Harktplaats.... het interesseert ze daar echt geen moer... zolang je maar betaalt voor je advertentie enzo....

En daarbij, het volk wat reageert is vaak wel van een niveau :') _____!!!!

Gratis aanbieden en dan nog eisen stellen enzo.... :') Of je auto verkopen, dat is echt altijd een lol.

Vraagprijs 7500 euro..

"Voor 2000 haal ik hem nu gelijk op" :') ___!!!!
pi_180040302
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

-O- Was ik ook al bang voor...
pi_180040311
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Neuh, zo makkelijk gaat dat ook weer net niet, maar je moet er als verkoper wel wat moeite voor doen om te zorgen dat de koper geen gelijk krijgt.

Maar goed, Marktplaats Harktplaats.... het interesseert ze daar echt geen moer... zolang je maar betaalt voor je advertentie enzo....

En daarbij, het volk wat reageert is vaak wel van een niveau :') _____!!!!

Gratis aanbieden en dan nog eisen stellen enzo.... :') Of je auto verkopen, dat is echt altijd een lol.

Vraagprijs 7500 euro..

Dit ja! :X :X :X
pi_180040356
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:49 schreef ToT het volgende:

[..]

:') schitterend.
Lambo of Rekt
pi_180040359
Wat maken jullie een hoop mee zeg :+
I reject reality and substitute my own
pi_180040367
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vraagprijs 7500 euro..

Antwoord: "Voor 7500 kan je hem nu gelijk ophalen!" :+
(maar idd wel errug kansloos)
pi_180040382
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Had toen ook een keer een auto die al tijdje stilstond en dus lege accu had. Maar ja, laden ging langzaam. Ging die kerel helemaal van: Ja, de motor is z'n druk kwijt en dat kost bla bla veel enzo... dus ik geef je er 100 euro voor

Ik zeg: nou mooi niet, die accu is gewoon leeg.
Ging om een BMW 318iS, 1 van de meest betrouwbare motorblokken die BMW gebouwd heeft... ja, die is echt zomaar vanuit het niets z'n druk kwijt enzo :')

Gast helemaal boos dat ie zo ver moest rijden enzo... Ik zeg, ja, ik heb je vooraf gemeld dat de accu waarschijnlijk leeg zou zijn. Jouw keuze.

Ging ie weer boos weg. _O-
pi_180040394
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:52 schreef CindieY het volgende:
Wat maken jullie een hoop mee zeg :+
:Y

Marktplaat-s, never a dull moment
pi_180040455
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:') schitterend.
Ja echt, dan plaats je een advertentie waarbij je bewust al onder de andere prijzen gaan zitten, bieden ze soms serieus 10% van jouw vraagprijs.
Dan geef je aan dat je akkoord gaat als ze er nog een nulletje achter zetten, worden ze ineens knorrig! :')
pi_180040462
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja echt, dan plaats je een advertentie waarbij je bewust al onder de andere prijzen gaan zitten, bieden ze soms serieus 10% van jouw vraagprijs.
Dan geef je aan dat je akkoord gaat als ze er nog een nulletje achter zetten, worden ze ineens knorrig! :')
Ik reageer niet eens op dat soort bids... ja soms, en dan lach ik... maar alleen als ik er tijd voor heb
Lambo of Rekt
pi_180040483
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:53 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Had toen ook een keer een auto die al tijdje stilstond en dus lege accu had. Maar ja, laden ging langzaam. Ging die kerel helemaal van: Ja, de motor is z'n druk kwijt en dat kost bla bla veel enzo... dus ik geef je er 100 euro voor

Ik zeg: nou mooi niet, die accu is gewoon leeg.
Ging om een BMW 318iS, 1 van de meest betrouwbare motorblokken die BMW gebouwd heeft... ja, die is echt zomaar vanuit het niets z'n druk kwijt enzo :')

Gast helemaal boos dat ie zo ver moest rijden enzo... Ik zeg, ja, ik heb je vooraf gemeld dat de accu waarschijnlijk leeg zou zijn. Jouw keuze.

Ging ie weer boos weg. _O-
Oef ja, dat soort gezeik! :X En 100 euro voor een BMW? _O- :'( _O-
Of dat ze, terwijl je al een prijs hebt afgesproken, ineens "benzinegeld" van de prijs af willen hebben omdat ze van zo ver moesten komen! _O-
pi_180040492
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik reageer niet eens op dat soort bids... ja soms, en dan lach ik... maar alleen als ik er tijd voor heb
_O- :D
pi_180040500
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik maakte er af en toe een spelletje van om ze bezig te houden _O-
pi_180040534
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2018 18:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Oef ja, dat soort gezeik! :X En 100 euro voor een BMW? _O- :'( _O-
Of dat ze, terwijl je al een prijs hebt afgesproken, ineens "benzinegeld" van de prijs af willen hebben omdat ze van zo ver moesten komen! _O-
Mja, het was al een wat ouder model en er zat wat werk aan. Dus had hem voor 600 ofzo te koop staan. Wat gewoon een reëele prijs was gezien het werk wat moest gebeuren.
Maar het was echt zo'n gast die echt wel ervaring had in dat soort trucjes.... Hij werd echt boos en begon beetje te intimideren enzo.

Heb hem vriendelijk bedankt voor dat soort trucjes.
pi_180040888
Nou zal ik ns een set erin knalle, onnie?

Als er roosteraars en animo is that is.
Lambo of Rekt
pi_180041283
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:16 schreef EggsTC het volgende:
Nou zal ik ns een set erin knalle, onnie?

Als er roosteraars en animo is that is.
Lijkt mager. :+
Lambo of Rekt
  maandag 25 juni 2018 @ 19:38:13 #41
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_180041646
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lijkt mager. :+
Ik heb wel animo, maar dan is het nog steeds mager, ja.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_180042015
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:38 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik heb wel animo, maar dan is het nog steeds mager, ja.
_O_

Mysterieuze user ben jij.
Lambo of Rekt
  maandag 25 juni 2018 @ 20:00:32 #43
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_180042493
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Kan je wel inroosteren, vanaf hoe laat?
mja, nu?
Lambo of Rekt
pi_180042509
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

mja, nu?
al luistert er niemand...... Dance as if nobody's watching.... dat geldt ook voor draaien :P
Lambo of Rekt
  maandag 25 juni 2018 @ 20:02:52 #46
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 25 juni 2018 @ 20:04:58 #47
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 25 juni 2018 @ 20:05:18 #48
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_180042604
Ik luister wel hoor. Ik kan wel een dosis muzikale energie gebruiken *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_180042633
Ik probeer ff mn mic te fixen, moment.
Lambo of Rekt
pi_180042803
Ingetuned, maar ff druk hier. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')