Dan liegt de NOS ons keihard voor.quote:Op zondag 24 juni 2018 00:35 schreef Koffieplanter het volgende:
![]()
Ospina; Arias, Davinson, Murillo, Mojica; Aguilar, Barrios; Cuadrado, James, Muriel; Falcao
https://colombia.as.com/c(...)terno_rsoc=CM_COL_TWquote:Op zondag 24 juni 2018 00:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan liegt de NOS ons keihard voor.
Je weet toch wel beter dan de NOS te vertrouwen, Stijnquote:Op zondag 24 juni 2018 00:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan liegt de NOS ons keihard voor.
Ja, sorry. Ik ben een beetje moe en heb eigenlijk geen zin om over deze poules te schrijven maar ik doe het toch. Krijg ik nu een presentje?quote:Op zondag 24 juni 2018 00:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Je weet toch wel beter dan de NOS te vertrouwen, Stijn
Vorige wissel van Cuadrado was dus wel tactisch?quote:Op zondag 24 juni 2018 00:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://colombia.as.com/c(...)terno_rsoc=CM_COL_TW
Als beloning voor al dit harde werk mag je naar bedquote:Op zondag 24 juni 2018 00:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik ben een beetje moe en heb eigenlijk geen zin om over deze poules te schrijven maar ik doe het toch. Krijg ik nu een presentje?
Ik heb nog trauma's van het spel van Polen afgelopen dinsdag.quote:Op zondag 24 juni 2018 00:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als beloning voor al dit harde werk mag je naar bed
Dat heb ik al verdrongenquote:Op zondag 24 juni 2018 00:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb nog trauma's van het spel van Polen afgelopen dinsdag.
Daar heeft het nu wel alle schijn van.quote:Op zondag 24 juni 2018 00:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vorige wissel van Cuadrado was dus wel tactisch?
overal crisis dit WK mexicanoquote:Op zondag 24 juni 2018 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe even een knuppel
Gelijkspelletje en crisis in Columbia.
Dit is toch juist een interessante poule.quote:Op zondag 24 juni 2018 00:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik ben een beetje moe en heb eigenlijk geen zin om over deze poules te schrijven maar ik doe het toch. Krijg ik nu een presentje?
Twee wedstrijden zijn nooit hetzelfde.quote:Op zondag 24 juni 2018 01:05 schreef LordVoldermort het volgende:
0-6. Polen was met afstand het slechtste Europese land.
Daar verheug ik mij nu al opquote:Op zondag 24 juni 2018 10:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Colombia moet gewoon even tweede worden en dan kunnen we een topshow krijgen met België - Colombia.
Stiekem hoop ik op een gelijkspel in deze pot en in die van vanavond, dan ligt alles nog open in de laatste speelronde.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:41 schreef Dejannn het volgende:
Hoop dat Colombia deze pakt, Polen was in de eerste wedstrijd echt belabberd.
YERRYYYYYYquote:Ospina; Arias, Mina, Davinson, Mojica; Barrios, Aguilar; Cuadrado, Quintero, James; Falcao
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer niet?![]()
quote:Op zondag 24 juni 2018 18:57 schreef showtimer het volgende:
[..]Muriel komt er nog wel in hoor. Quintero speelt nķķit 90 minuten omdat hij daar de conditie gewoon niet voor heeft (lol).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer niet?Put these foolish ambitions to rest.
Hoe is het doorgestoken kaart als je daarna nog 'ff' moet winnen.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
1-1, waarna in de laatste ronde beide teams winnen en allebei door zijn. Doorgestoken kaart dus.
Dat is inderdaad reden genoeg om hem met de dood te bedreigen en hem racistisch te bejegenenquote:
Dat is vandaag de dag op internet een prima reden helaas.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is inderdaad reden genoeg om hem met de dood te bedreigen en hem racistisch te bejegenen
Voor blanke West-Europeanen wel.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is inderdaad reden genoeg om hem met de dood te bedreigen en hem racistisch te bejegenen
Ag dat zijn toch allemaal 12 jarigen internethooligans.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan?quote:Op zondag 24 juni 2018 19:37 schreef AQUILA. het volgende:
Typisch NOS weer, even weer een politiek correct sausje erover heen gooien. Blijft een walgelijke omroep met die geniepige indoctrinatie.
Kijk je wel? Het gaat over doodsbedreigingen en racisme aan het adres van een voetballer. Het politieke sausje is van een burgemeester die doodsbedreigingen die een burgemeester die bedreigt wordt omdat hij een demonstratie van Pegida toestaat. Wat is daar politiek correct aan?quote:Op zondag 24 juni 2018 19:37 schreef AQUILA. het volgende:
Typisch NOS weer, even weer een politiek correct sausje erover heen gooien. Blijft een walgelijke omroep met die geniepige indoctrinatie.
Iran is een voorbeeld van hoe het moet!😑quote:Op zondag 24 juni 2018 19:36 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Voor blanke West-Europeanen wel.
Seedorf met Nederland.
Sterling in Engeland.
Ozil in Duitsland.
Durmaz in Zweden.
Als het slecht gaat is de buitenlander altijd de zondebok.
Dat het op zichzelf al aangehaald wordt is typisch NOS, er aandacht aan besteden om weer even duidelijk te maken dat het slecht is.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kijk je wel? Het gaat over doodsbedreigingen en racisme aan het adres van een voetballer. Het politieke sausje is van een burgemeester die doodsbedreigingen die een burgemeester die bedreigt wordt omdat hij een demonstratie van Pegida toestaat. Wat is daar politiek correct aan?
quote:Op zondag 24 juni 2018 19:41 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Dat het op zichzelf al aangehaald wordt is typisch NOS, er aandacht aan besteden om weer even duidelijk te maken dat het slecht is.
Wangedrag van "supporters" aan de kaak stellen is inderdaad heel vreemd.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:41 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Dat het op zichzelf al aangehaald wordt is typisch NOS, er aandacht aan besteden om weer even duidelijk te maken dat het slecht is.
Nou kan ik vaak genoeg even haten omdat de NOS ergens bijvoorbeeld een vrouw neerzet omdat het een vrouw is (niks mis met vrouwen maar zet ze er neer omdat ze deskundig zijn), maar dit slaat wel weer een beetje door hoorquote:Op zondag 24 juni 2018 19:41 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Om zo'n relatief klein dingetje weer enorm uit te meten is typisch NOS. Maar blijf vooral lekker moreel verheven.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wangedrag van "supporters" aan de kaak stellen is inderdaad heel vreemd.
Het leven moet heel zwaar zijn als klootjesvolkconservatief sneeuwvlokje.
2. De verliezer trapt op alles wat beweegt.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Maar heren, zeg het maar, hoeveel penalties krijgen we deze pot
2quote:Op zondag 24 juni 2018 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Maar heren, zeg het maar, hoeveel penalties krijgen we deze pot
Ik voel me vooral verheven boven allerlei janksmoelen die overal weer een links of rechts complot in zien.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:45 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Om zo'n relatief klein dingetje weer enorm uit te meten is typisch NOS. Maar blijf vooral lekker moreel verheven.
Voor figuren als jij moet het leven wel ondraaglijk zijn.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:45 schreef AQUILA. het volgende:
Om zo'n relatief klein dingetje weer enorm uit te meten is typisch NOS. Maar blijf vooral lekker moreel verheven.
Heel poule A en Bquote:Op zondag 24 juni 2018 19:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke potjes hebben we morgrn mensen?
Rusland-Uruguayquote:Op zondag 24 juni 2018 19:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke potjes hebben we morgrn mensen?
Mja dat zou voor de neutrale kijker wel lekker zijn jaquote:Op zondag 24 juni 2018 19:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hadden ze moeten verdelen:
12 uur
3 uur
6uur
9 uur
Bah. Iranaids. Laat die er maar uitgaan. Poule A is al beslist.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:48 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Rusland-Uruguay
Egypte-Saudi
Iran-Portugal
Spanje-Marokko
Iran die Portugal eruit gooit zou genot zijnquote:Op zondag 24 juni 2018 19:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bah. Iranaids. Laat die er maar uitgaan. Poule A is al beslist.
Iran gaat er niet uit.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Bah. Iranaids. Laat die er maar uitgaan. Poule A is al beslist.
Iran is het meest walgelijke land ooit. Wat een mongolen elftal zeg.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iran die Portugal eruit gooit zou genot zijn
Nee Portugal bestaat uit lieverdjesquote:Op zondag 24 juni 2018 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Iran is het meest walgelijke land ooit. Wat een mongolen elftal zeg.
quote:Op zondag 24 juni 2018 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jahanbakhshquote:Op zondag 24 juni 2018 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
yallahquote:
Nu begin ik me zorgen te makenquote:Op zondag 24 juni 2018 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
polen gaat in geen duizend jaar van deze colombianen winnen
Ronaldo lach je uitquote:Op zondag 24 juni 2018 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iran die Portugal eruit gooit zou genot zijn
Polen en Colombiaquote:
jij kan je beter zorgen gaan maken over het volgende seizoen...quote:
Mad op RonaldoGODquote:Op zondag 24 juni 2018 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Portugal bestaat uit lieverdjes![]()
Die zijn elk toernooi weer gęnant
Klaas jynx het nou nietquote:Op zondag 24 juni 2018 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
polen gaat in geen duizend jaar van deze colombianen winnen
Ach, Feyenoord doet zelden mee om de bovenste plekken dus 2e worden ze sowiesoquote:Op zondag 24 juni 2018 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij kan je beter zorgen gaan maken over het volgende seizoen...
Moest gniffelen.quote:
Weer die nonsense.quote:
Iddquote:
Ik ga in de rust mn avondeten makenquote:Op zondag 24 juni 2018 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Zit er klaar voor met coca cola en borrelnootjes
Ik pak zo een Hertog Janquote:Op zondag 24 juni 2018 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Zit er klaar voor met coca cola en borrelnootjes
ik ga geluid uitzetten en met me koptelefoon met muziek kijken.....quote:
Het zijn dezelfde als op het EKquote:Op zondag 24 juni 2018 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
De NOS heeft zichzelf weer overtroffen in het inhuren van achterlijke commentatoren
Inderdaad ja, NEDERLANDS TINTJEquote:Op zondag 24 juni 2018 20:03 schreef remlof het volgende:
Leuk dat Colombia in oude uit-shirts van Oranje speelt.
Ik heb geen zin in bierquote:
Vind het zelfs een van de betere van de NOSquote:Op zondag 24 juni 2018 20:03 schreef Falco het volgende:
Frank Wielaard is toch niet zo bekend? Vind hem niet heel vervelend vooralsnog.
kan je nagaan hoe slecht is...quote:Op zondag 24 juni 2018 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vind het zelfs een van de betere van de NOS
Ja maar Klaas, jij weet alles. Andere kijkers kunnen dat misschien niet weten.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe slecht is...
die gasten vertellen gewoon een hoop non onzin die geen fuck met de wedstrijd te maken hebben
dat er een moord gepleegd is in colombia wil ik 30 jaar niet nog is een keer horen ...dat weten we nu wel.....
Aangezien ze ook bij andere sporten en eredivisiesamenvattingen commentaar geven denk ik eigenlijk van welquote:Op zondag 24 juni 2018 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommigen zullen geen vast contract hebben denk ik
Geduld. In minuut 40-45 geeft de vierde man het vanzelf aanquote:
diegene die verliest vandaag ligt eruit en bij een gelijkspel maakt iedereen in de groep een kans tochquote:Op zondag 24 juni 2018 20:00 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Weer die nonsense.
Dat zei je laatst ook al met Zwitserland - Servië. Deze ploegen spelen nooit op een gelijkspel. Dat is typisch de instelling van een armchair general.
hoe rood moet ie zijn?quote:Op zondag 24 juni 2018 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
toch niet
dit is fukking express...
roder kaart gvd
Ja.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
James heeft van de vorige wedstrijd al geel staan toch?
Dit zijn op een handvol wedstrijden na, alle wedstrijden uit de eerste ronde.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Polen is zo ergerlijk om naar te kijken
Maar er zit letterlijk geen enkel voetbal in dat elftal.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zijn op een handvol wedstrijden na, alle wedstrijden uit de eerste ronde.
Eens.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:17 schreef Mansjester het volgende:
Stelling: De gemiddelde eredivisiewedstrijd is nog minder slecht dan deze pot
Blacked filmpjes?quote:Op zondag 24 juni 2018 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Commentator kijkt veel films in zijn vrije tijd
Dat idee heb ik bij best veel wedstrijden.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:17 schreef Mansjester het volgende:
Stelling: De gemiddelde eredivisiewedstrijd is nog minder slecht dan deze pot
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt daar komend seizoen geen last meer van
zenunwachtigquote:Op zondag 24 juni 2018 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beiden zijn nog zenunwachtig, geef het tijd
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2018 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar er klopt geen klote van, dom varken.
Ga Jojoortje vervelen.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar er klopt geen klote van, dom varken.
Aan beide kanten ook...quote:Op zondag 24 juni 2018 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
Onvoorstelbaar hoeveel fouten er worden gemaakt, er staan toch een aantal prima spelers op het veld
Incontinentquote:Op zondag 24 juni 2018 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Balbezit was hier wel heel contingent voor Colombia
Op basis van wat deze ploegen laten zien niet verkeerdquote:Op zondag 24 juni 2018 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
Zal wat als de 2 underdogs (Senegal en japan) doorgaan
Deze heer heeft een spelfout ontdekt in het woord "Zenunwachtig"quote:
Omdat je bloedirritant bent in dit topic.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar komt opeens jouw behoefte vandaan om mij jojo te zien bashen?
Rip kpquote:Op zondag 24 juni 2018 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
Zal wat als de 2 underdogs (Senegal en japan) doorgaan
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat je bloedirritant bent in dit topic.
Thanks sherlockquote:Op zondag 24 juni 2018 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Deze heer heeft een spelfout ontdekt in het woord "Zenunwachtig"
Het is uiteraard "zenuwachtig"
Dat snap ik, maar inprincipe begreep ie mij dus, dus ik zie geen probleemquote:Op zondag 24 juni 2018 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Deze heer heeft een spelfout ontdekt in het woord "Zenunwachtig"
Het is uiteraard "zenuwachtig"
Goed bezig, was je maar blauw (en op je andere acc)quote:Op zondag 24 juni 2018 20:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat je bloedirritant bent in dit topic.
Dit dus. Willen blijkbaar niet winnen of zo.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:25 schreef Machielovic het volgende:
Polen lijkt PSVaux wel, met z'n allen verdedigen met z'n allen counteren
Misschien heeft Polen niet zo goeie verdedigersquote:Op zondag 24 juni 2018 20:25 schreef Machielovic het volgende:
Polen lijkt PSVaux wel, met z'n allen verdedigen met z'n allen counteren
Ze hebben een goede aanvaller, maar die staat op deze manier enkel rond de middenstip.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien heeft Polen niet zo goeie verdedigers
Dus volgens jou moeten ze maar naar voren drukken en dan keihard afgestraft worden door James en El Tigre?quote:Op zondag 24 juni 2018 20:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ze hebben een goede aanvaller, maar die staat op deze manier enkel rond de middenstip.
Iets meer naar voren zou wel handig zijn aangezien hun sterspeler dan ook beter tot zijn recht komt.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus volgens jou moeten ze maar naar voren drukken en dan keihard afgestraft worden door James en El Tigre?
Ik vond het geluid van de Belg komt. Ik kijk naar de Mof.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stef Wijnants geeft commentaar vanachter een scherm in Brussel. (Bij de Belg)
Kan iedereen dat niet. Ik merk amper verschil.
En maar zeuren dat er moet bespaard worden.
Snappen jullie dit
moet jij wetenquote:Op zondag 24 juni 2018 20:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik denk dat ik de verkeerde wedstrijd heb uitgekozen om te bekijken.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 24 juni 2018 20:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Iets meer naar voren zou wel handig zijn aangezien hun sterspeler dan ook beter tot zijn recht komt.
Het is wel spannendquote:Op zondag 24 juni 2018 20:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik denk dat ik de verkeerde wedstrijd heb uitgekozen om te bekijken.
Nog even volhouden. Bijna knock out.quote:
Gaat ook om broekjes en sokken, denk dat Columbia dan met witte broekjes speeltquote:Op zondag 24 juni 2018 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom mag combinatie Wit versus geel niet gebruikt worden? Was bij Brazilië - Costa rico ook zo dacht ik..
Toch makkelijk te onderscheiden?
Lewandowski bakt er ook niks vanquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:30 schreef Mansjester het volgende:
Als ik homo was zou ik verliefd zijn op James
Homo-alert.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:30 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi dat 422, Onlo op zijn plek heeft gezet
Die zien we even niet meer
"Als"quote:Op zondag 24 juni 2018 20:30 schreef Mansjester het volgende:
je had moeten zeggen (no homo)quote:Op zondag 24 juni 2018 20:30 schreef Mansjester het volgende:
verkeerd plaatje gepostquote:
Om de zege/victorie te vieren, ga ik wat schrijven over Joeregwee tegen Rusland.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi dat 422, Onlo op zijn plek heeft gezet
Die zien we even niet meer
Ja dusquote:Op zondag 24 juni 2018 20:32 schreef Doublepain het volgende:
Cuadrado speelde toch bij Chelsea? #durftevragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |