kan je nagaan hoe slecht is...quote:Op zondag 24 juni 2018 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vind het zelfs een van de betere van de NOS
Ja maar Klaas, jij weet alles. Andere kijkers kunnen dat misschien niet weten.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe slecht is...
die gasten vertellen gewoon een hoop non onzin die geen fuck met de wedstrijd te maken hebben
dat er een moord gepleegd is in colombia wil ik 30 jaar niet nog is een keer horen ...dat weten we nu wel.....
Aangezien ze ook bij andere sporten en eredivisiesamenvattingen commentaar geven denk ik eigenlijk van welquote:Op zondag 24 juni 2018 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommigen zullen geen vast contract hebben denk ik
Geduld. In minuut 40-45 geeft de vierde man het vanzelf aanquote:
diegene die verliest vandaag ligt eruit en bij een gelijkspel maakt iedereen in de groep een kans tochquote:Op zondag 24 juni 2018 20:00 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Weer die nonsense.
Dat zei je laatst ook al met Zwitserland - Servië. Deze ploegen spelen nooit op een gelijkspel. Dat is typisch de instelling van een armchair general.
hoe rood moet ie zijn?quote:Op zondag 24 juni 2018 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
toch niet
dit is fukking express...
roder kaart gvd
Ja.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
James heeft van de vorige wedstrijd al geel staan toch?
Dit zijn op een handvol wedstrijden na, alle wedstrijden uit de eerste ronde.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Polen is zo ergerlijk om naar te kijken
Maar er zit letterlijk geen enkel voetbal in dat elftal.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zijn op een handvol wedstrijden na, alle wedstrijden uit de eerste ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |