Dus volgens jou moeten ze maar naar voren drukken en dan keihard afgestraft worden door James en El Tigre?quote:Op zondag 24 juni 2018 20:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ze hebben een goede aanvaller, maar die staat op deze manier enkel rond de middenstip.
Iets meer naar voren zou wel handig zijn aangezien hun sterspeler dan ook beter tot zijn recht komt.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus volgens jou moeten ze maar naar voren drukken en dan keihard afgestraft worden door James en El Tigre?
Ik vond het geluid van de Belg komt. Ik kijk naar de Mof.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stef Wijnants geeft commentaar vanachter een scherm in Brussel. (Bij de Belg)
Kan iedereen dat niet. Ik merk amper verschil.
En maar zeuren dat er moet bespaard worden.
Snappen jullie dit
moet jij wetenquote:Op zondag 24 juni 2018 20:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik denk dat ik de verkeerde wedstrijd heb uitgekozen om te bekijken.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 24 juni 2018 20:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Iets meer naar voren zou wel handig zijn aangezien hun sterspeler dan ook beter tot zijn recht komt.
Het is wel spannendquote:Op zondag 24 juni 2018 20:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik denk dat ik de verkeerde wedstrijd heb uitgekozen om te bekijken.
Nog even volhouden. Bijna knock out.quote:
Gaat ook om broekjes en sokken, denk dat Columbia dan met witte broekjes speeltquote:Op zondag 24 juni 2018 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom mag combinatie Wit versus geel niet gebruikt worden? Was bij Brazilië - Costa rico ook zo dacht ik..
Toch makkelijk te onderscheiden?
Lewandowski bakt er ook niks vanquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:30 schreef Mansjester het volgende:
Als ik homo was zou ik verliefd zijn op James
Homo-alert.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:30 schreef Mansjester het volgende:
Als ik homo was zou ik verliefd zijn op James
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi dat 422, Onlo op zijn plek heeft gezet
Die zien we even niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |