Ik ben #teamSenegal&Nigeriaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Is de meerderheid van dit forum eigenlijk #teamBelgium?
Nu heeft Wilmots nog tenminste nog iemand die aan zijn zijde staat.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
die nederlandse commentator is weer debiel
wat heeft belgie aan een record aantal doelpunten
bruyne lukaku wisselen lijkt mij nu
Ja da’s waar maar hoezo ben je te zwak als je 4-1 voorstaat? Tunesië is heus niet de slechtste ploeg op het WK en België doet het beter dan zowat alle favorieten zoals bv Brazilië/Frankrijk/Argentiniëquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Over ongeveer ieder topland wordt wel gezegd dat ze te zwak zijn zo'n beetje
oke daarom mogen ze ook pas over 10.000 jaar WK kampioen worden , je zegt het zelf rustig aan alles op zijn tijd :-)quote:
Rustaaaagh.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator zal niet in zijn debiele kop halen dat Lukaku gewoon gespaard wordt
ik zou die vent gewoon willen vermoorden met zijn onzin
Volgens mij heb ik niemand echt zien zeggen dat dit een waardeloos potje isquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja da’s waar maar hoezo ben je te zwak als je 4-1 voorstaat? Tunesië is heus niet de slechtste ploeg op het WK en België doet het beter dan zowat alle favorieten zoals bv Brazilië/Frankrijk/Argentinië
Verder gewoon leuk voetbal imo, dus beetje zwak dat zovelen hier dat zelfs niet durven toegeven.
Irriteert me zeker wel daarom post ik hier zowat niks als België speelt.
Klaas GODquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator zal niet in zijn debiele kop halen dat Lukaku gewoon gespaard wordt
Effe dimmen klaasquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zal het doorgeven aan de NO5quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
echt wel een irritante vent ook gewoon.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
eerst nog tegen brasil/swiss/serbia swe/mex/gerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef PSVCL het volgende:
Belgie vliegt er straks gewoon uit tegen een Spanje ofzo
Geen Dembele
Ik ben vast dom, maar helaas begrijp ik dit huilertje niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Daar waren ze nog niet aan toe''..
Nico Gaitan daarentegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heerlijke speler. Nog geen seconde gemist bij Atlético.
brazil zijn ze ook kansloosquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:22 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
eerst nog tegen brasil/swiss/serbia swe/mex/ger
ja die ventzit met zijn rits open en zijn rechterhand in broek commentaat te geven...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
echt wel een irritante vent ook gewoon.
Misschien lag dat aan Wilmots zelfquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben vast dom, maar helaas begrijp ik dit huilertje niet.
Voor mij was België de grote teleurstelling 2 jaar geleden. Zoveel talent, zoveel angsthazerij. Tegen Wales stonden ze nota bene zowat allemaal in hun eigen doel te verdedigen. En Wilmots maar schreeuwen: schuif op, schuif op, schuif op, nondeju.
Alsof ze zelf niet geloofden dat ze brutaal mochten zijn.
Belg schiet in de verdediging en post heel betoogquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja da’s waar maar hoezo ben je te zwak als je 4-1 voorstaat? Tunesië is heus niet de slechtste ploeg op het WK en België doet het beter dan zowat alle favorieten zoals bv Brazilië/Frankrijk/Argentinië
Verder gewoon leuk voetbal imo, dus beetje zwak dat zovelen hier dat zelfs niet durven toegeven.
Irriteert me zeker wel daarom post ik hier zowat niks als België speelt.
Rusland stond 70e op de wereldranglijst onder Saoedie-Arabië en Egyptequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:23 schreef Twiitch het volgende:
België en Rusland wel de enige teams die nu al twee wedstrijden gewoon hun ding doen. Wel tegen beduidend zwakkere teams maar ze doen het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |