Van mij mogen ze het wk weer met 24 landen gaan spelen. Op dit soort potjes zit toch niemand te wachten?quote:
Is ook best aannemelijk na al die slachtpartijen dit wk.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:19 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
belgie heeft een veel betere ploeg ze walsen er overheen
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:04 schreef Eenskijken het volgende:
volgens mij begint deze om 13.00 toch?
Ja, we zitten je allemaal voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:04 schreef Eenskijken het volgende:
volgens mij begint deze om 13.00 toch?
Amai, 1-3?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:54 schreef Nober het volgende:
Om het toch wat spannender te maken.
Europa 4-2 Afrika
Rusland 3-1 Egypte
Portugal 1-0 Marokko
Kroatië 2-0 Nigeria
Engeland 2-1 Tunesië
Senegal 2-1 Polen
Nigeria 2-0 IJsland
België ?-? Tunesië
Het team omgooien lijkt me ook niet verstandig, dit rendeert primaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurige formatie weer. De Bruyne wordt niet op zijn beste plek gezet
Dan alleen maar 5 en 8 uur?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eén-na-laatste 14:00 uur pot alweer dit WKgaat snel
Mes steek pijnquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn al bijna op de helft van dit wereldkampioenschap.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:25 schreef skysherrif het volgende:
Prachtig item op de BBC over Lukaku
Juichen voor hem vandaag
Vond het veel te dramatischquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:25 schreef skysherrif het volgende:
Prachtig item op de BBC over Lukaku
Juichen voor hem vandaag
Panama haalde meer punten.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:30 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kan Panama op dit WK zijn en de VS niet?
Mooi man.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:30 schreef Smoofie het volgende:
Die laatste speeldag van CONCACAFquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:30 schreef Smoofie het volgende:
Die stunt was toen wel leuk maar nu wel jammer omdat ik wel denk dat USA toch wel meer kwaliteit heeft.quote:
Maar nu hebben we wel vermaak met verzuurde Amerikaantjes die doen alsof ze net zo'n grote naam zijn als Italië, Chili of Nederland en alsof ze zoveel beter zijn dan Saudi-Arabiërs. Wat een arrogant kneuzenvolk.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Pure schande joh die goal van Panama.
Sommige Belgen doen dat inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan ze ineens Frans lullen bij De Belg
Ik vind ze wel altijd geinig om te zien hoor. Proberen vaak ook nog wel aan te vallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:49 schreef skysherrif het volgende:
Iemand als Pulisic is wel leuk op het WK, maar verder interesseert toch niemand dat Amerikaanse team?
Daarom.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Ach, die Yanks hebben het ook niet verdiend om hier te staan. Over twee wedstrijden met 6-0 eraf tegen Costa Rica, verliezen van Trinidad & Tobago, niet kunnen winnen van Honduras...
Met die WK-uitbreiding is dat wel minder boeiend zo als er 6 landen vast toch wel mee mogen doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb wel weer zin in de kwalificaties. In september mogen we in CONMEBOL weer.
September al? Ik dacht dat dat altijd drie jaar van tevoren begon.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb wel weer zin in de kwalificaties. In september mogen we in CONMEBOL weer.
Dat worden weer twee schermenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:56 schreef skysherrif het volgende:
Hopen dat de eerste helft genot is, 2e helft zappen we.
Die uitbreiding naar 48 landen gaat toch pas in voor het WK van 2026??quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met die WK-uitbreiding is dat wel minder boeiend zo als er 6 landen vast toch wel mee mogen doen.
Dat volk kan me weinig schelen, VS zorgde op de laatste paar WK's altijd wel voor enig vermaak.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar nu hebben we wel vermaak met verzuurde Amerikaantjes die doen alsof ze net zo'n grote naam zijn als Italië, Chili of Nederland en alsof ze zoveel beter zijn dan Saudi-Arabiërs. Wat een arrogant kneuzenvolk.
Waarheen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:56 schreef skysherrif het volgende:
Heb nog nooit van die kerel gehoord. Is ie wat?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kompany en Vermaelen zijn blessa
Die ziet er uit als een klassieke Carthager, als je dat wat zegt tenminste.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog steeds leuk dat er ineens een ginger meedoet bij Tunesië (lol)
Die heeft nog bij Twente gebaldquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb nog nooit van die kerel gehoord. Is ie wat?
Dat vond ik ook opvallend, denk dat Joos heel graag Engeland wilde doen en ze het dan zo verdeeld hebben? Aangezien Vandenbempt alle matchen van België voor de radio doet is dit dus niet geheel onlogisch. Demarez en Wijnants lijken niet in aanmerking te komen.quote:
Ga je VVSB-Ajax kijken?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:56 schreef skysherrif het volgende:
Nee. Was gekocht door Man City en een paar keer uitgeleend. Nu alweer 27 en speelt bij Celtic.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb nog nooit van die kerel gehoord. Is ie wat?
Klopt maar dan is dit dus die laatste kwalificatie huidige stijl.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die uitbreiding naar 48 landen gaat toch pas in voor het WK van 2026??![]()
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft nog bij Twente gebald
Daar kon die er geen reet van
Doe mij Hannibal Smith maar.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die ziet er uit als een klassieke Carthager, als je dat wat zegt tenminste.
Demarez is beter dan Raes.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat vond ik ook opvallend, denk dat Joos heel graag Engeland wilde doen en ze het dan zo verdeeld hebben? Aangezien Vandenbempt alle matchen van België voor de radio doet is dit dus niet geheel onlogisch. Demarez en Wijnants lijken niet in aanmerking te komen.
Ik geloof dat nu nog wel. Pak de oefenpotjes tegen profclubs en met de complete selectie wel mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ligt ook wel beetje aan de opstelling natuurlijk
www.picnic.nlquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik twijfel tussen boodschappen doen of dit kijken
Volgens de statistieken scoren ze pas in de 2e helftquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Boodschappen doen kan nog tussen de wedstrijden door zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Als deze erin gaat ga ik boodschappen doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boodschappen doen kan nog tussen de wedstrijden door zo.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:06 schreef Tagliano het volgende:
Nou, Ajax wordt gelijk weer een stuk aantrekkelijker
Hazard neemt ze altijdquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:06 schreef skysherrif het volgende:
waarom neemt Lukaku deze niet
belgie is actief bezig mijn fantasy team te saboteren
Yesquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:06 schreef Mansjester het volgende:
Stelling:Dit toernooi heeft de toegevoegde waarde van de VAR bewezen
Ik wist uberhaupt niet dat Ajax moest spelen. Daar ga je toch niet voor je lol naar kijken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat overlapt straks met de tweede helft
WAAR ZIJN DIE HANDJES?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
WAAR IS DAT FEESSIE? HIER IS DAT FEESSIE!
Dat hij er bijzondere hobby's op na houdt bewijst zijn adminschap op fok wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wist uberhaupt niet dat Ajax moest spelen. Daar ga je toch niet voor je lol naar kijken.
Beetje afhankelijk van de opstelling, maar ach vandaag heb ik toch weinig beters te doenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wist uberhaupt niet dat Ajax moest spelen. Daar ga je toch niet voor je lol naar kijken.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij er bijzondere hobby's op na houdt bewijst zijn adminschap op fok wel.
Sow koekoekquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De finalequote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke wedstrijd wordt de eerste 0-0?
Bij het hockey is ie nog hysterischer.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeker, maar wel hysterisch als hij België doet. Alsnog veel beter dan Raes verder hoor.
Onzin.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:13 schreef Masterminded het volgende:
Stelling: met het vertrek van Sarri zien we de echte Dries nooit meer terug.
Die kerel lijkt wel 30quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klote opstelling wel van ajax, de wit doet weer mee
Zo klein is ie ook weer nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:13 schreef Masterminded het volgende:
Stelling: met het vertrek van Sarri zien we de echte Dries nooit meer terug.
Wat nuquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Dani de Wit een kans gevenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Panama en Tunesie...beetje te snel oordelen dit.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:16 schreef franske19 het volgende:
Lukaku speelt echt sterk dit WK. Bijna elke kans is raak.
Dit, de Belgen vliegen er tegen de eerste de beste redelijke tegenstander uit met dit systeem.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:17 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Panama en Tunesie...beetje te snel oordelen dit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |