Sommige Belgen doen dat inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan ze ineens Frans lullen bij De Belg
Ik vind ze wel altijd geinig om te zien hoor. Proberen vaak ook nog wel aan te vallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:49 schreef skysherrif het volgende:
Iemand als Pulisic is wel leuk op het WK, maar verder interesseert toch niemand dat Amerikaanse team?
Daarom.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Ach, die Yanks hebben het ook niet verdiend om hier te staan. Over twee wedstrijden met 6-0 eraf tegen Costa Rica, verliezen van Trinidad & Tobago, niet kunnen winnen van Honduras...
Met die WK-uitbreiding is dat wel minder boeiend zo als er 6 landen vast toch wel mee mogen doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb wel weer zin in de kwalificaties. In september mogen we in CONMEBOL weer.
September al? Ik dacht dat dat altijd drie jaar van tevoren begon.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb wel weer zin in de kwalificaties. In september mogen we in CONMEBOL weer.
Dat worden weer twee schermenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:56 schreef skysherrif het volgende:
Hopen dat de eerste helft genot is, 2e helft zappen we.
Die uitbreiding naar 48 landen gaat toch pas in voor het WK van 2026??quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met die WK-uitbreiding is dat wel minder boeiend zo als er 6 landen vast toch wel mee mogen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |